|
Post by crystal on Mar 13, 2010 2:31:24 GMT 1
Solen var kun lige stået op. men lille crys havde været vogen alt for længe. man kunne tydelig høre vandet fra floden. som bare fik kitty til at smile indu mere. hendes klare blå øjne spejdede lidt rundt efter nongle mennesker i nærheden. men da hun ike kunne se nongle satte hun sit mørke brune hår op i en høj hestehale. og smuttede ud i floden så vandet til hende til knæende. et stort smil dukkede op på hendes ansigt. mens hun bare gik og nød den stille dag. hun havde endelig kunne snige sig ud fra slottet om morgnen. selom mange af vagterne stadig nød at tæve hende når hun ville øve sig med et svær. både hendes arme og ben var stadig dækket af blå og gule mærker. efter hendes sidste træning sammen med en vogt. det bare gav hende klø på. hun have et par korte shorts på og en løs trøje på. hun gad enlig ike gå så meget op i hvordan hun så ud når hun ike rendte rundt på slottet. "mhm"sukkede hun lykkelig over stilheden og satte sig så ned i vandet og begyndte at lege med vandet med sin magi,
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 13, 2010 2:44:06 GMT 1
Messi havde ikke set zill i noget tid nu og han savnede hende noget så grumt, da han jo godt kunne lide hende men han ville gerne snart se hende igen, men der var nok en grund til han ikke havde set hende i noget tid nu, han gik hen mod floden for at slappe af, men da han så en pige ved floden, smilte han skævt inden han gik hen mod hende for at sige hej til hende. " Heej " sagde han smilende til hende. han havde nogle shorts på, og en løs, tynd, hvid t-shirt på, samt med en kappe. han kiggede let på hende og opdagede de blå og gule mærker " hvad er der sket med dig? " spurgte han inden han så sig rundt det var ellers en fin nok dag.
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 2:48:56 GMT 1
crys kom hurtigt på bene og lod sine øjne glide hen over drengen."vagter på slottet"svarede hun bar med et lille muntert smil. hun var nok altid alt for munter. hun passede slet ike til at være zills datter sårn som hun opførte sig overfor alle."og hej med dig"sagde hun så med et svagt nuttet smil. og smuttede hurtigt op af floden og vred kanterne af sine shorts tørre. og tog sin elestik ud og pjuskede så sit hår. så hun linede sin mor meget. undtagen hendes klare blå øjne hun havde arvet fra sin far."har jeg set dig her før. "spurgte hun så lettet nysgerrigt. en lille sort kat kom hoppende ned fra et træ og trøffede hen til crys og mijawede højt for at blive taget op. crys smilte over sin lille misser og tog den op i sine arme. mens hun stadig så nysgerrigt på drengen.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 13, 2010 3:00:06 GMT 1
Messi så på hende og løftede det ene øjenbryn, mens han smilte charmerne. " hvilket slot kommer du fra? " spurgte han og så på hende med det stadig charmerne smil til hende inden blikket lod sig hvile på hende, hun så da meget godt ud men hun lignede ellers meget Zill, og hun havde virkelig klare blå øjne som Messi selv, mens blikket gled fra hendes ansigt og ned af hendes krop igen med det var meget deskret for han skulle ikke opdages han betragtede hende på den måde. " Messi " sagde han venligt og satte sig tæt ved hende.
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 3:04:00 GMT 1
"Darklia"svarede crys med et lille muntert smil. og hævede et øjnbryn. og satte sig lidt væk fra ham. og lod sin kat ligge sig på hendes skød. mens hun begyndte at små rive noget gras op. hun havde enlig aldrig ladt en dreng komme tættere på end hun kunne slå dem. "rart at møde dig messi"sagde hun så med et lille nuttet smil. mens hun lod sine fingre glide igennem sin kats pels."crystal"præsenterede hun sig så og rekte sin hånd mod ham. for at give ham hånden. og kiggede så lidt på ham og lagde hovet let på skrå og så ham lidt an.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 13, 2010 3:35:45 GMT 1
Han hævede igen det ene øjenbryn af at hun kom fra Darklia, fik ham til at tænke på om Zill havde fået et barn eller noget for Crystal lignte hende virkelig meget, " I lige måde, Crystal " sagde han og så sødt på hende og gav hende hånden inden han så på floden igen, men skævt smil, inden han fik rejst sig op og tog det meste af tøjet af og oppede i vandet, for at slappe mere af, og det var dejligt varmt og koldt.
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 3:38:40 GMT 1
hun så lidt efter ham og fik så katten ned af sit skød"hvor kommer du fra messi"spurgte hun så nysgerrigt og gik ud i vandet dertil hvor det gik hende til livet, og satte sig sårn lidt ned så kun hendes øjne næse og toppen af hendes hovede kunne ses. mens hun stadig lod sine blå øjne hvile på ham. det var elleres sjældent hun kiggede på drenge. men noget over messi fik hende bare til at kigge mere på ham. så rejste hun sig op og lavede en lille vandstråæe hun snurrede i luften med sin magi. og lod så bare hænge foran sig mens hun så studernede på den sjovet lille vandstråle-
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 13, 2010 14:20:13 GMT 1
Messi kom op fra under vandet og så på hende med et drillende smil, " jeg er her fra " sagde han og smilte til hende inden han plaskede lidt vandet op mod hende, med et drillende smil, og man kunne nu se den veltrænende krop gennem den nu gennemsigtige hvide t-shirt. " hvad laver du så sammen med vagterne i darklias? " spurgte han for at finde mere ud om hende, for der var noget ved hende der bare fik messi til det, han kunne ikke rigtig sætte fingeren på det.
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 14:24:44 GMT 1
"får tæsk nat og dat"sagde crys med et let grin. selom det ike var helt sandt. hun ville ike lige sige dronning zill var hendes mor. det måtte han selv gætte sig til"mig og min mor og lillebror bor der sammen. min far blev slået ihjel af min mor mens hun var gravid med lille mig"sagde hun lidt tænkende og ville enlig gerne havde kendt sin far. så kastede hun sin lille vandstråle efter ham. mens hun lavede små bobler i vandet med munden. mens hun ike fjernede øjnende fra ham.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 13, 2010 16:50:41 GMT 1
" det lyder da meget sjovt? " spurgte han og så på hende med et hævet øjenbryn for det lød ikke til at være normalt men hun måtte jo bo på slottet eller noget tæt på hvis hun var sammen med vagter hele tiden, " Hvem er din mor? " spurgte han mens han så på hende med det stadig hævede øjenbryn for hun lignte Zill alt for meget til ikke at være i familie med hende eller noget. Mesi så lidt rundt og smilte flirtende til hende inden han igen sprøjtede vand på hende, med et drillende grin.
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 16:53:39 GMT 1
"min mor mhm det vil du ike vide men oka. selveste zill"sagde hun med et skævt lille smil. hun sagde sjældent hendes mor var zil. så sprøjtede hun vand på ham igen og kom op af vandet. og vred sit hår tør og bukkede sig så forover og rettede sig vildt hurtigt op igen så hendes hår ike lå hen over hendes ansigt mere. så så hun på messi "og ja det er sandt. en sød lille pige som mig. er datter er selveste zill"sagde hun med et let lille smil. mange troede enlig ike på hun var zills datter efter som hun var for sød.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 19:01:47 GMT 1
Messi hævede kun den ene øjenbryn. " Det er ikke helt svært at se.. da du ligner alt for meget. " sagde han og smilte til hende inden han fik øje på hendes røv da hun bøjede sig forover, han lagde sit hovede lidt på skrå for det var et meget godt og velkendt syn, normalt ville han være gået der hen men det var jo ikke zill det her, " Hvor gammel er du egentlig? " spurgte han og så på hende for han havde jo kendt zill hele hendes liv men hun havde ikke fortalt ham noget.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 19:45:20 GMT 1
"18.... jah er en lille inkow"grinte hun for sig selv. og så lidt nysgerrigt på ham."kender du min mor da"spurgte hun så med et let nuttet smil. hun kendte enligt ike alle dem hendes mor havde snakket med. hun kendte faktis ike serlig mange lige for tiden. efter som hun har gjordt sig gode uvenner med de fleste af hendes gamle venner da hun flyttede hjem til sin mor. og lod så en hånd glide igennem sit mørke brune hår mens hun så nysgerrigt på ham."de fleste siger jeg liner min mor da hun havde et hjerte. men min mor siger jeg har arvet min humor. og drillerier fra min fader"sagde hun med et lille smil på læberne.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 20:19:02 GMT 1
" Ja jeg kender din mor.. har jeg gjordet rimelig længe nu " sagde han med et smil, gud var hun egentlig ung alligevel, men hun var lige på den alder hvor ham og zill havde været sammen men det måtte være en anden da zill var sammen med mange den gang. " Ja det gøre du faktisk " sagde han og gik hen til hende og strøg en hårlok væk fra ansigt " En der glad, mutter, varm og dejlig at se på " sagde han med en varm stemme, inden der kom et sødt smil fra på hans læber.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:25:03 GMT 1
hun fik en smule røde kinder og så lidt ned i jorden før hun igen så på ham. "iknow jeg er nuttet. det er ligsom min eneste mulighed ved mænd. eller nongle overhovet. når jeg er nuttet nok. får jeg altid min vilje"sagde hun med et lille tilfreds smil. og lod så sin hånd glide ned langs hans arm. og sendte ham et nuttet lille smil. og kiggede så lidt væk igen. for ike at vise hun rødmede. som hun faktis vild sjældent gjorde."så må du jo være gammel ike? hvis du kendte min mor da hun havde et hjete"sagde hun så med et svagt smil.
|
|