|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 20:31:58 GMT 1
Messi smilte stadig sødt til hende, inden hans hånd kørte ned af hendes kind, " Det ved jeg nu ikke " sagde han messi og så lidt væk fra hende men spillede bare at han rødmede lidt men det var mere fordi han kunne jo ikke sige han var 315 år gammel, det ville da virke lidt underligt hvorfor hende, da han jo var menneske men stadig udødelig. " du er da ikke kun nuttet du er smuk " sagde han da han så på hende igen med et letter flirtende blik i hans øjne.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:34:40 GMT 1
"jeg kan gå med til jeg er skøn. men ike smuk. og nej jeg har ike problemer med mig selv. eller min selvtillid. men kender mange der er smukkere end mig. og er sårn set lidt ligeglad jeg er bare lille nuttede mig"sagde hun en lille smule stolt før hun lod sin hånd køre lidt op og ned af sin arm. mens hun så nysgerrigt på ham med hovet på skrå"kender du ike din egen alder eller tør du ike sige den"drillede hun ham med et lille grin på læberne.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 20:40:34 GMT 1
Et drillende smil bredte sig på hans mund " Stædigheden har du ihvertfald fra din mor " sagde han og grinte, inden han pjuskede hendes hår, med et drillende grin inden han satte sig ned ved siden af hende, han var stadig driv våd fra af at havde været i vandet. " Næh det bare om du tør høre den " sagde han og smilte til hende men hun måtte jo være en stor pige nu alligevel hvis hun kæmpede mod vagterne. " men jeg er 315 år gammel.. men min krop ligner en på 20 år " sagde hna om smilte kort for han vidste ikke hvordan hun ville reagere
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:44:36 GMT 1
hun hævede et øjnbryn og kiggede nysgerrigt på ham."lad mig gætte du er en af de mennesker der har fået malet et billede af dig. så du ike kan dø før du ser billet right?"spurgte hun med et let grin. efter som hun havde løst om dem i en bog. selom hun ike riktig troede på det. men hun vidste jo ike så meget. så det ville altid være spændende at møde en der kan bekrafte at det er sandt. så grinte hun let"jep jep min stædighed er den samme som min mors. "grinte hun og sendte ham et lille nuttet og frækt smil.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 20:50:31 GMT 1
" Ja sådan en af dem er jeg.. men jeg er jo også magiker.. " sagde han smilende mens han så på hende med et mindre frækt blik da det var mere flirtende, Messi var en af de bedste i landende da han havde studeret lige siden han kunne læse. Messi lagde sin hånd ned, men han lagde den uheldigvis på hendes, så han rødmede kort, men han fjernede den ikke, mens der voskede et bredt sødt smil på hans læber. " hun var altid så stædig selv da hun var helt lille " sagde han og smilte roligt til hende.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 20:53:11 GMT 1
"skulle ike under mig... hun er noget for sig selv, jeg er enlig stolt af hun er min mor"sagde hun med et svagt smil. og trak ike sin hånd til sig som hun normalt ville havde gjordt mens så bare på ham med et lille nuttet frækt smil."så må du jo en dag lære mig lidt magi. jeg er temmelig god til det af en i min alder. men jeg dur enlig ike til at bruge min stav når det kommer til stykket kan bedre lidt at slås med en vagt i træningsgården. og så en masse blå mærker"sagde hun med et let grin mens hun så lidt studerende på ham.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 20:58:25 GMT 1
" det tror jeg også du er sagde han sødt mens han så på hende, og nussede stille hendes hånd, men så dog væk for han var ikke så god igen med pigerne. " det kunne jeg sikkert godt.. jeg har lært din mor det meste hun kun så hvorfor ikke også dig.? " sagde han og smilte, inden han rykkede sig kort nærmere hende, og så på hende med et sødt og flirtende smil, mens hans øjne forkusede på hende.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 21:01:50 GMT 1
"det skulle ike undre mig hvis jeg er mere lærnem end min mor"sagde hun med et lille grin. og lagde hovet let på skrå før hun ryggede sig lidt tættere på ham. og lod sine øjne studer hans ansigt. før hun lænede sig lidt ind mod ham. før hun stille lod sine læber røre hans. det var dog meget sjældent hun lagde op til en dreng. men når hun endelig gjorde. ville hun ike lige med det samme slippe sig tag.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 21:09:13 GMT 1
Messi gengældte kysset, inden han lukkede øjne, i kysset for han nød det virkelig for det kribelde helt på hans læber af det, Messi havde altid sagt til sig selv at han ikek havde held med nogle piger men det var rimelig usandt. der gik lidt inden han slap kysset og så hende i øjne for en kort stund inden han så smilte kækt, så han lænede hovedet frem og kyssede hende igen på munden, det var godt at kunne mærke hendes bløde læber på sine egene.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 21:11:42 GMT 1
crys lukkede sine øjen i og gengældte kærligt hans kys. og satte sig så på hans ben og lagde sine arme om hans hals og knugede sig lidt ind til ham. hun havde enlig ike serlig meget hæld med mænd. men hun plejede for det meste heller aldrig at prøve på noget. eftersom hun ike havde haft lystil til nongle af de drenge hun havde snakket med. men messi tiltrak hende på en anden måde end de fleste drenge/mænd hun havde mødt.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 15, 2010 21:22:25 GMT 1
Messi nød det virkelig det var helt anderledes end med zill for det her var mere varmt og kærligt men det var der jo også en grund til men det var bedre på sin egen måde, han viste ikke helt hvad han skulle sige til hende for han var blevet helt mundlam af hende, han kyssede hende så istedet for intimt på munden, og lagde den ene hånd på hendes lår og kærtegnede det. mens den anden hånd havde travlt med at flette sig ind med den anden.
|
|
|
Post by crystal on Mar 15, 2010 21:25:13 GMT 1
crys bed ham kort og drillende i underlæben i det hun slap kysset. og trak sin hånd til sig. og lod bække sine hænder glide igennem hans hår. og kyssede ham så blidt og kærligt igen. mens hun lod sin ene hånd køre igennem hans hår. og den anden glide ned langs hans brystkasse mens hun så ham lidt i øjnende med et lille frækt glint i øjet.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Mar 17, 2010 18:07:25 GMT 1
Messi smilte roligt til hende, han genglædte kysset mens hænderne forsat kærtegnede hendes krop, men ikke alle steder, for han viste ikke om hun havde noget i mod det, men han kiggede hende kort i øjne og så det frække blik, så han kyssede hende engang på munden, inden kyssende forsatte ned af hendes hals, kyssende var pirrende dog blide. men han blev lidt ved halsen for om han kunne komme længere ned var op til hende for han skulle ikke skynde på nogle han havde en masse tid endnu.
|
|
|
Post by crystal on Mar 17, 2010 20:12:52 GMT 1
crys lage stille sit hovede lidt på skrå så han bedre kunne komme til og sendte ham et frækt smil. og lod en hånd glide igennem hans hår og ned langs han ryg før hun kyssede ham på håret. hun havde enligt ike travlt. hun havde næsten al den tid i verden hun kunne bruge. hun lod stille sin ene hånd glide ned langs hans brystkasse. og hele vejen ned til hans lår mens hun sendte ham et frækt blik og smil.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Apr 19, 2010 14:16:08 GMT 1
Messi smilede kort inden han kyssede hende ned af halsen, ned af brystkassen inden han nåede til hendes barm, hvor masserede det ende med den ene hånd, mens den anden hånd fik åbnede for hendes tøj, inden hans læber kunne komme til det andet bryst, med pirrened kys, og slik rundt om hendes brystvorte, mens han roligt lod den frie hånd til at finde vej ned til hendes lår, og kærtegnede hendes indelår lidt pirrende så hun ville blive ldit våd, men han begyndte dog på at gøre plads til ham selv der ned, da han kyssede videre ned af hendes krop, og kom til hendes skød, og lod blidt tungespidsen strejfe hendes klit, og drejede rundt i cirkeller hurtigt mellem hendes skamlæber.
|
|