|
Post by Natsu dragneel on Apr 27, 2011 20:11:51 GMT 1
natsu ville finde et sted og slappe af men kunne ikke lige entil han fandt et lille sø som var krystal klar i den dejlige sommer vejr imens tog han sine sko af og satte dem i vandet og slappede af med et lille smil og satte sig tilbage i græsset og var stille ved at falde i søvn og drømte om hans mor og far som var tilbage i ders hemlige by under jorden
|
|
|
Post by Ishtar on Apr 27, 2011 20:16:11 GMT 1
Ishtar kom langsomt gående, hun var træt efter en lang dag og nat, hele forige nat havde hun arbejdet fordi herskabet havde holdt en fest, og det havde ikke været en af de bedste. hun gik nu i sine højhælede sko som var meget slitte nu. hun sukkede og roede sig i håret før hun langsomt gik videre og lod sig dumpe ned i noget græs og lukkede øjnene. hele hendes krop slappede af efter den lange nat.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on Apr 27, 2011 20:20:46 GMT 1
natsu kom til at snorke lidt for højt imens hans tørklæde flyver væk fra ham og flyver mød hende da han vårnede af det og hurtig tog sin takse af og løb efter den imens han tog den kiggede han hurtig på hende og så hende lidt og tænker om hun var smadet af alt arbejde siden hun så sådan ud og kiggede lidt for længe på hende
|
|
|
Post by Ishtar on Apr 30, 2011 17:04:47 GMT 1
Hun åbnede langsomt øjnene og så op på ham, hendes blå øjne der stirrede lige på ham, hun spærrede øjnene mere op af chokket og kravlede hurtigt baglæns væk fra ham. "Hva bilder de dem ind?! Din perverse... " mere sagde hun ikke men prøvede bare at komme op at stå, børste kjolen for græsset, mens hun skulede til ham. hvad lavede han? hvorfor stod han bare og stirrede på hende, det var uhyggeligt. hun sank en klump, hvad nu hvis han ikke havde kigget sådan på hende som hun havde troet, skulle hun sige undskyld? alle de tanker kørte rundt i hendes hoved på en gang mens hun bare stod og så på ham.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 18:41:16 GMT 1
han bukkede sig hurtig da hun sagde det og sagde "undskyld jeg er ked af vis jeg gøre dig bange meget undskyld "sagde han hurtig og hade sin hovedt nede og hele sin krop men bene oppe og bukkede mange gange og tænker hele tiden hvorfor han ikke kunne lade være med at kiggede på hende og hvad der galt med ham og hvorfor hans hjerte banke hurtig hele tiden og sjovt nok blev han en smule rød men holde sin hovedt nede
|
|
|
Post by Ishtar on May 17, 2011 14:09:33 GMT 1
hun så på ham med et roligt blik før hun langsomt satte sig ned igen, dog med benene bagud, lagde hænderne mellem sine ben og så op på ham. "Det er mig der undskylder.. Jeg skulle aldrig havde råbt sådan af dig... Undskyld.. Kan de tilgive mig? hun så bare på ham før hun langsomt lod blikket glide ned på græsset og lukkede så øjnene. Bed sig let i underlæben før hun langsomt kiggede op igen på ham, med sine virkelig blå øjne. "Undskyld igen.."
|
|