|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 19:58:28 GMT 1
natsu fik nok af byen og ville godt ude i den stille skov det var sol og det var varmt så han hyggde sig i skoven synger lidt i skoven imens han kiggede rundt og hoppde oppe i træerne og var meget glad næsten intet kunne ødelegge alt det her men kunne høre noget som han ikke hade hørt før og løb mød lyden men et smil på men var jo nyskeri over nye lyde
|
|
|
Post by sylvia on May 9, 2011 20:03:30 GMT 1
En ung kvinde i sprglet tøj kom gående gennem skoven, sylvia var i et godt humør, men hendes sansigt rømede ikke andet end at hun ikke var i dårligt humør. hendes sprglede tøj var i fine farver, det bestod af glere lag meget tynd stof der var budet om hende i en kjole, med bånd og sten og diverse andre himstre gimstre.hendes hår var meget langt og kridhvid, i håret var flere bånd, og i hånden holdt hun en stav hvorfra der hang flere mærkelige genstande. sylvia var ude på en af sine sædvanlige ture rundt i skoven, hvor hun samede det sammen hun manglede.ikke klagt der fra kunne man høre rav skratte.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:13:29 GMT 1
han løb inu men snublede over noget græn ved træerne og faldt ned i bakken og rullede ned hurtig og blev ved og ved til føden af bjavet hvor han ramte hårdt en stor sten og blødte i hovedt hvor han riste sig op og kunne næsten ikke helt tænke men kiggede lidt rundt og rystede sin hovedt og fik det beder men blødte inu og kunne høre nogen komme hvor han ville gæmme sig men man kunne se hans blød spor bag stenen og han prøvede at slappe af imens men faldt om efter noget tid for mister jo meget blød efter hånden og kæmpede lidt efter at kunne holde sig vågen
|
|
|
Post by sylvia on May 9, 2011 20:21:24 GMT 1
foran hende skrattede en ravn , og hun begyndte at gå mod den med hurtige skridt, hun forstod raven, da havde været hos hende siden dens æg var ruget ud. der gik ikke lang tid før sylvia fik øje på blodet, hun fulgte det med lethed, hun var dygtig til den slags. der gik ikke længe før hun fandt en dreng der lå på jorden. hun konstaterede hurtigt at han havde slået hovedet og hun skyndte sig hen til ham. " hay knægt vågn op, du kan ikke falde i søvn nu" det var vigtigt at han blev ved bevidstheden.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:29:35 GMT 1
han kunne ikke helt tænke og sagde "en engel jeg kan ikke dø nu jeg har ikke fundet et kvinden i mit liv mor er det dig hvad mener du med jeg ikke kan sove nu jeg skal ikke have mælk nu "sagde han hele tiden men han var vårgen men slappede lidt mere af da hun kom og sagde "nå det sket jeg er død hvad skal jeg gøre " sagde han mens han kiggede på hende og holde sig vargen så længe han kan
|
|
|
Post by sylvia on May 9, 2011 20:33:08 GMT 1
hun føns " du ikke død endnu knægt" sagde hun og knælede ned ved siden aaf ham, hun hev en lille dunk frem, "her drik det her det vil få dig til at føle dig beder tilpas"hun ragte den lille dunk op til hans læber og hældte en lille smule vand ind i hans mund, mens hun undersøgt slaget i hovedet, han havde også et par andre små skrammer,men det var det i hovedet der var fatalt, det skulle der gøres noget ved med det samme.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:38:09 GMT 1
han drak det hele og kiggde på hende og blev en smule rød men forstå det slet ikke hvorfor og hans hjerte banker hurtiger men kiggede væk igen og lader hende hjælpe ham imens han slappede af og holde sig vårgen imens hun hjælper ham
|
|
|
Post by sylvia on May 9, 2011 20:45:43 GMT 1
sylvia tog sig ikke af hans rødmen, men sørgede for at der var nok vand tilbage i flasken, hun måtte skynde sig at stoppe blødning og så hive ham med til hytten hvor han kunne få ordenligt hjælp. hun trak lidt i ham så hans ansigt blev begravet i hendes skulder, hun holdt ham der med den ene arm, næstn en omfavnelse, men dog hekt ude ved skulderen, i den anden hånd holdt hun om staven * jeg kan nøjes med at brug lidtØ tænkte hun for sig selv, og hældte noget vand ud over såret, med den arm hun holdt ham fast med, for at rans det en smule, det var vigtigt at få det stoppet, og det var ikke godt nok at forbinde det, og hun havde ikke med til at sy det, så der var ingen vej uden om, hun havde heller ikke lyst til at skulle rive sin kjole i stykker. " prøv sid stille, og lad være med at falde i søvn" sagde hun bestemt.
|
|
|
Post by Natsu dragneel on May 9, 2011 20:54:08 GMT 1
han blev rød da hun tog om ham og hans hjerte bankede hurtiger men han tog rundt om sin trylle stav men kunne virklig lig det og holde sig oppe men kiggde rundt da de kom ind i hytten og holde sig oppe imens og kæmpede med det men forstå ikke hvorfor det her rødme og hans hjerte banker hurtiger han forstå det slet ikke
|
|