|
Post by crystal on Mar 13, 2010 19:34:46 GMT 1
crys veg bort fra ham med det samme så han ike kunne røre hende. og sendte ham et iskoldt blik"jeg skulle sku bare bruge dig for at komme tædt på anno"vislede hun køligt det var sandt"som om jeg kan elske en hund som dig. når der er villige vagter med stil på min mors slot"sagde hun lettet ondt. hun var enlig ligeglad med ham. og alle hans skøre ider. men en ting vidste hun hun elskede ham ike hun havde bare et svagt øjeblik. det ville ike ske igen. så kom hun på bene"hvis jeg var dig ville jeg lukke mig ud nu. inden dam og hans slægt kommer og henter mig"sagde hun så sukkersødt.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 19:41:15 GMT 1
de kan kommen men de ville ikke finde dig " sage haze lætter ondt han så ned p krystallen der var vel en en grund til af hun " og til din oigen terigen sårr er jeg ikke en hund men en ræv " han lænkte henden fast og så på henden " og jeg går de ting som de gør her " sage han kold og slog hendens kind og to crystalen da han hadte linkte henden op hun skune side og tæke lidt over tingen og sår kunne hun måske snakke nu maldt lige som de ander gang " du var aldt for mig crystal men nu er du igen ting bar en dum kæligen" han gik ud og smækkte med døren efter sig han så lidt på den røde crystal vorfor hadte hun bragt sine følser der ned
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 19:45:38 GMT 1
krystallen forsvandt med det samme og dukkede op omkring halsen på crys igen. et lille smil dukkede op på hendes læber. hun kom hurtigt fri. og kiggede på døren. og kiggede så lidt rundt. hun vidste dam ville finde hende især når han kunne lugte hendes blod. så bed hun hårdt fast i sit håndled så der fik huld. hun prassede lidt af blodet ud og lod det falde til jorden så dam og hans vampyre kunne finde hende via hendes blod. så kiggede hun lidt rundt og tog sin krystal af og gemte den væk. så haze ike kunne finde den.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 19:49:34 GMT 1
haze om ind og for for stod af hun ikke ville mere han slog henden i hovte lidt og smed henden ud af døren " forsvid inden ig sker dit hjerte ud og gier det til natures dyr " han så vredt på og sputte på hende n" prinsse eller ikke du er ikke nogete vær " / OUT
|
|