|
Post by haze on Mar 13, 2010 18:19:18 GMT 1
der var efter hånden gårte lang tid siden af haze og crystal hadte værte sammen og det hadte haze lidt dåligte med men han kunne ikke forstå vorfor hun var tagete til bage til hendens mor han hadte tækt sig af finde ud af det men ikke lige nu i mlmen tiden var haze til et ratu ald med v vogteren og de hadte late et tejen og haze stod lige midt i det med armen bundte haze skulel ha stur på sin magi der var ikke mage der kendte til dem kun megete få man kunen se nogte meget skab lyse i jorden det var hazes enagi det gjor ondt på ham men han måtte i gmmen det der hadte det alle hans ar lyste kraftit i en rød skær haze tækte på crystal og sage og så ind i mlmen hendens naven "crystal..crystall " hans hovte var ved af tage livte af ham hen ville ikke mere de hadte værte i gang i fliger timer den crystal som crystal hadte gidte ham begydte af lyst kraftit op haze viste der var nogete spichel med den sten sår han ahdte beholdt den
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 18:24:35 GMT 1
crystal havde stået og holdt lidt øje med hva der skete omkring pjuske. hun var forvandlet til en lille sort kat. hun lå på en gren og betræktede pjuske hendes blå øjne var helt tomme for føelser. hun havde brugt lang tid på at få sig selv til at indse at pjuske blot var en lille sjæl hun bare kunne slå ihjel. hun var ved at være temmelig ligeglad med alt det der ike intrasserede hende. hun var sin mors datter det ville hun være til hun døde. eller hendes mor døde. et kort spænden kom fra hende i det hun spreng ned fra grenen. og luskede væk fra det sted haze og nongle andre var. hendes egen magi var ike skjult væk bag alle hendes føelser. hun var enlig stolt af hun havde så meget magi som hun nu engang havde.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 18:30:23 GMT 1
haze bad dem bede om af stoppe da han ikke kunne mere og møkne stoppete sår de hadte også værte i gang meget længe han skoppte noge af muknen væk og løb i ragttit af den vej crystal var
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 18:39:26 GMT 1
crys luskede lidt rundt med halen højt i vejret. hendes sorte pels var dejlig pjusket og skinnede hver gang noget lys ramte hende. hendes klare blå øjne kunne tydelig ses nede fra jorden efter som hun kiggede op i himlen. hun havde ike lagt mærke til haze og gik bare vidre mens hun mijawede for sig selv.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 18:41:58 GMT 1
hazze hoppte over crystal men faldt sår ned på jorden man kunne s e hans ar brædte og det gjor ondt på ham vilkte kunne ses han kunen ikke gøre sår megete med det haze hadte sledt ikke ladt merke til at katten var crystal
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 18:45:19 GMT 1
crys luskede bare forbi ham med var så sød. at gå over ham med kløerne ud. og stoppede op mens hun stadig var på ham og satte så poten i brystet på ham og rev til og hoppede så ned. og luskede vidre hjem ad. hun gad ham enligt ike. og gik bare vidre mens hun var vild ligeglad med ham.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 18:48:39 GMT 1
haze skrig lidt af smærte og så på katten h an viste det kun var crystal der kunne finde på det " dinnnn " sage han og skød en ild kulle efter katten han var lige gald hans øjen var røde som ild og man kunne se det ikke var haze
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 18:50:22 GMT 1
katten nåede at flytte sig. så forvandlede hun sig om til sig selv. og brugte den nemmenste besværegelse hun kendte på ham. krop låsen"pas på min lille ven ike slås med magikere der er ældre end dig"sagde hun med et sukker sødt smil på læberne. og vente bare ryggen til ham. og gik vidre hjem af.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 18:53:14 GMT 1
" sin løgjer " sag han han var rasen og det man se på ham han mulmete lidt og kom ud af krop løsen han hoppte sår på henden og lage armen ud til vær sin side hans øje var stade flammen røde og han var redte til af går aldt lige nu med minder hun ind så vad der var sekt hans ar lyste stade bræden
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 18:56:08 GMT 1
hun forvandlede sig om til en kat igen så han fløj hen over hende i det han spreng på hende hun forvandlede sig om igen. hun bar en rød krystal om halsen. hun havde lukket sine følser ind i. med en besværgelse hun havde læst i en gammel magibog. hendes øjen var rettet mod ham nu"lad nu vær. du kommer bare mere tilskade, du burde indse. en lille køter som dig. kan ike få en princesse og slet ike af Darklia jeg er meget ked af hvis jeg såre dig men. jeg er ligeglad så pil af inden jeg skære din tunge ud"sagde hun med et lille smil på læberne.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 19:12:12 GMT 1
haze så vredt på crystal og bliv rase men han gfik dov øje på den lilel crystal han så på på den aden crystal som hun hadte gidte ham hadte mån det værte et tejn han hoppte ud efter den og fik den også han så på henden med et vredt blik og et hen gavigen blik "det er er for os cyrstal " sag han han slog den ned i jorden da han viste vong man op hevte sår nolge haze bliv kaste til bage af den kraft den hadete og lå nu heldt stille på jorden
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 19:15:08 GMT 1
crys skuppede ham væk med en vind besværgelse før han overhovede nåede at røre hendes krystal"rør min krystal... og du er så død"hvæsede hun iskoldt mens hun lod sin hånd gemme krystalen væk. så vente hun bare ryggen til ham, og gik sin vej. han skulle passe på nu. hun kunne med let hed komme til at slå ham ihjel nu. for nu var der enlig ike noet der stoppede hende mere.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 19:20:09 GMT 1
jeg er en vogeter og jeg skal stoppe dig crystal " nolge munke kom hen for and hendens vej og også nolge for siden de mulmete lidt og lavte hurtit en lame besværlse mod henden sår hunne ikke kunne nå af ragere " jeg slår dig i hjel " haze låb hen n mod henden og krap fadt i hendens hals man kunne se dyre ind skite i ham han klimte megete til og to sår krystlane i hans hånd " muk få den her distoirte crystal skal vær i nær heden af den han kaste henden hen til en af munken og også på henden ahan håpbte på af hun ville for tælle ham aldt munken bar henden end til en selle ned under jonden haze stod bar trammeren.
|
|
|
Post by crystal on Mar 13, 2010 19:25:21 GMT 1
crys sendte haz et dræbende blik og kom hurtigt ud af besværgelsen de havde kastet på hende og spreng på bene. hun bar dog stadig sin krystal om halsen. og kastede lynhurtigt nongle besværgelser over den så haze ike kunne kalde på den med magi eller smadre den med magi. "pas på haze... "hvæsede hun køligt og satte sig med ryggen til ham. og sagde ike et ord til ham. eller nogen anden.
|
|
|
Post by haze on Mar 13, 2010 19:31:00 GMT 1
haze så på henden lidt og så ned han satte sig stille med siden af og så på henden mnolge af munken stod lidt i skuggen han viste ikke vad han skulle gør nu han kunne vel snakke med henden " crystal vad sker der fortiden " sag han stille han lage stille hans hånd i hendens han så på henden og vente på at hun svadte " for nolge dage siden sage du at du elske mig og du var syggte af " han så bar fpå henden og viste ikke vad han skulle gør nu han kunne jo bar side og vente ind til crystal fik den føligen igen.
|
|