|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 16:37:04 GMT 1
Der gik et stykke tid før hun langsomt vendte hovedet en andelse og så i retningen af Haze, dog så hun ikke rigtigt på ham da hun ikke kunne koncentrere sig, prøvede at sætte sig op og så sig så om, der stod noget mad på bordet ved hendes side, hun tog langsomt noget af det, meget usikkert og spiste.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 16:41:57 GMT 1
Haze vånget stille og så hun spiste rolige smilet han " når du er vågene "rolige rejste han sig og så sig om kræng han kundei kke regtit finde ud af hvad han skulde gøre han stod bare op og kikket ned på ishtar hvad kundeh han mund gøre for hinden lige nu hazes værlse viste lige så stille med sin hale og kikket lidt rundt om kræng hvad skulde det nu ske " du bisvimte lige pulige og du var helt væk" sage haze med en rolige stemme
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 17:37:42 GMT 1
hun kastede et hurtigt blik på ham da han snakkede til hende, lagde hurtigt maden fra sig og gemte sig under dynen, det var først nu hun begyndte at blive lidt sig selv igen, hun holdte hænderne op over hovedet mens hun gemte sig, som om han ikke måtte se hende, hun havde end ikke kastet et blik på hvad andet der var end ham, og nok havde hun ikke rigtigt set ham, for ellers ville hun nok ikke havde gemt sig sådan. hun rystede helt mens hun mumlede noget hen for sig selv, prøvede at holde dynen over hendes hoved mens hun krøb sammen som en kugle under dynen. hvad lavede hun også her? havde han virkelig taget hende med sig fordi hun var besvimet? det var ikke normalt, hun var jo blot en tjenestepige.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 18:31:24 GMT 1
haze kunde ikke lade vær med at grine lidt han satte sig på sengen og nusset hinden lidt på hoften " bare rolige du er i sikker hed her min ven " han smilte let og reste sig for at gå ud på bade værlset og vaske sig lidt det varme vand var skønt hvad skulde han ellers lave han smilte let og så sig ind i et spejl der hang der han gav hinden lidt tid til at venne sig til at være her hazes hale visfte lidt frem og til bage hans trætte øjne kunde ses på ham det hadet været en lag dag haze sukket lidt mens han kikket ind til kvinden som lå på en seng
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 18:38:39 GMT 1
hun rystede let igen da han rørte ved hende, hun var en meget nersøv pige, og det kunne man nu se på hende, hun trak dynen væk fra hovedet da han var gået og så på maden igen før hun langsomt tog noget ned til sig og begyndte at spise, ret grådigt dog. hun smilte let, det smagte jo godt. hun puffede lidt til puden for at sidde ordenligt og tog så alt maden over nu. så på den før hun begyndte at spise, dog stoppede hun hurtigt da han kiggede ind på hende, hun stirrede ud på ham med et forskramt blik, også et 'du så mig ikke' blik før hun langsomt begyndte at spise videre.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 18:49:29 GMT 1
jeg så du ikke hadet det så godt jeg viste ikke hvad det var " sage han stille og gjord sig færde og vente sig stille mod hinden og gik hen til Ishtar hvad var der mund galt med hinden hun virket bar helt for skramt haze satte sig stille på stolen der var der " mit navn er for rasten haze " sage han rolige mens ørne stod lige op hun var et Mennske ikke den første han hadet set men den første som virket så forskamt som hinde haze kunde virklige ikke forstå hvordan en person kunde være så skarmt som hinde der
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 19:06:12 GMT 1
hun så let på ham før hun langsomt så ned igen, langsomt satte maden tilbage. "Mange tak hr. Haze.. Tak for omsorgen.." hun så ned på sine hænder, hun lukkede øjnene et øjeblik før hun så op på ham"Jeg klare mig.. jeg er blevet tilset.. jeg skal bare tilbage til Draklia.." hun så væk, hun var jo i Nirelia lige nu, og hun havde lige sagt hvor hun kom fra, Draklia.. Fjendens land.. hun sagde ikke mere lige der men sad bare og ømmede sig, ikke så man kunne se det, men det gjorde hun, hun virkede meget bange, hun var jo vant til noget helt andet, så netop denne venlighed havde forbavset hende noget så skrækeligt.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 19:13:31 GMT 1
haze hævet et øje rolige satte han sig på Ishatars senge kant han viste ikke helt hvad hans skulde gøre " det er oki jeg har selv været der en gang " sage han rolige han viste ikke hvad han skulde gøre " jeg forstå dig godt " kom det rolige fra haze stille løfte han hånden op og lage den mod hindens nakke og nusset den blidt " fortel mig hvad du laver her ?? " sage han rolige og lod hovdet til bage rolige så han let ned og ferndet sin hånd igen det var ikke let at bo sådan et sted som hun gjord overhove
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 19:17:05 GMT 1
hun trak roligt på skuldrene før hun langsomt så ned. "Jeg.. Jeg håbede på at finde noget der kunne fortælle mig om hvem jeg er.." hun så væk fra ham, havde allerede tåre i øjnene. "Jeg.. Jeg vil vide hvor jeg kommer fra.. hvem min familie var.." hun så roligt på ham igen, bed sig i læben før hun langsomt så på maden igen, langsomt tog hun den over og prøvede at spise selvom det var svært for hende når han kiggede på hende.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 19:22:24 GMT 1
haze så lidt ned " du har glemt hvem du er hmmme ikke så godt " sage han rolige til at sate med da hun nævte fammile så han let ned og sukket let " jeg ville også prøve at finde min fammile men tor ikke de ville se mig " svaret han rolige stille vente han hovdet mod hinden " såå du kan altså ikke hukse hvad du heder eller noget ??" haze så forviret på hinden rolige gapte han " jamen vis du ikke har nolge stder at være må du da godt være her lidt ind til du har fundet ud af hvem du er ??" haze smilte stille og rolige
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 20:13:28 GMT 1
hun trak forsigtigt benene op under sig, så på ham "Jo jeg ved skam godt hvad jeg hedder.. Ishtar Junake.. men... Det er hvad jeg blev kaldt.. Blev efterladt på en gård.. Det sidste jeg kan huske.. var soldater.. og en masse blod.." hun holdte omkring sine ben mens nogen tåre løb ned af kinderne på hende. "Mine forældre er døde hr. Haze.. De blev slået ihjel.. men jeg vil vide om der er andre... andre slægtninge.. andre jeg kan være sammen med istedet for at slide mit liv op på at arbejde.. så længe jeg har det.. jeg kan ikke klare at arbejde mere" hun tørrede hurtigt tårene væk fra kinderne og gemte hovedet mod sine knæ, hun græd nu, men der kom ingen lyd fra hende, hun havde jo lært at hun skulle være stille, man skulle ikke kunne høre hende.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 20:27:03 GMT 1
haze kunde ikke lide af se hinden græde han viste ikke hvad han skuklde gøre rolige lage han armen om hinden og trykket hinden stille ind til sig for at tryste hinden " du skal ikke slide mere i det du kan være her i skjul for de ander og så ville jeg hjælpe dig med at finde ud af hvem du er " rolige smilet han til hinden og men kunde også godt forstå hinden "du skal bare rude op efter dig selv vis du ville bo her" visket han rolige og trystne til hinden
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 21:06:00 GMT 1
hun fik et chok da han trak hende ind til sig og krammede hende, trøstede hende, men lod ham, det var en behaglig føelse, langsomt smilede hun lidt og omfavnede også ham, det var jo rart at have en der faktisk forstod hende. hun gemte langsomt ansigtet ind til hans skulder, stadig græd, men nu med et lille smil på læben, og hun var tæt på en hun faktisk kunne stole på, det var jo noget nyt. hun slap ham lidt efter, rykkede sig fri og så på ham. "Bo her.. som.. i lære? eller bare bo her?" hun så på ham med store øjne, hun var jo vant til at skulle arbejde for føden, så det var jo naturligt at hun ville hjælpe til, om hun så kunne var en anden side af sagden.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 21:15:48 GMT 1
min løn er god nok til at jeg kan dele den du skal bare bo her " svaret han stille med et camerne smil det var godt at se hun smilte " det klær dig at smile " svaret han rolige og lage hovet på skå og nusset hinden kind let med en hånd "og du skal bare sige til vis der er noget du godt ville have " haze smilet varmt til Ishtar da hun var glad var han det også selv han hadet at godt med det her og hun hadet vist brug for ham haze smilte stille og rolige og lage hovet på skå men han viste ikke hvad han skulde gøre
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 15, 2011 19:10:07 GMT 1
hun smilte let til ham før hun lagde armene om ham, krammede ham "Mange tak hr. Haze" smilte over hele hovedet nu før hun langsomt gemte ansigtet ind til hans skulder, tårene løb dog stadig ned af hendes kinder, nu blandet med glæde. hun bed sig i læben før hun langsomt slap ham igen, smilede til ham med et stort smil. "Og du er sikker på jeg ikke skal hjælpe med noget som helst?"
|
|