|
Post by haze on Jun 5, 2011 22:16:36 GMT 1
Haze var kommet ned i byen han var kunde godt lide at være der nede og møde nye mensker for det kunde han godt og det fik ham også til at glemme lidt af han var en Vokter selv om folk sagde til ham hr til haze da de viste hvem han var haze var enlige på vej hjem da han måtte en Lille pige ” hr haze hr haze jeg har lavet den her til dem ” pigen kom med et billed som hun kunde lide haze vente sig om og smilet stille og rolige til ham det var hans fri dag noget som han hadet glæde sig længe til ” nej hvor er den fin har du selv malet den ” haze to Glad i mod dem pigen var fra et børne hjem hvor haze kom og besøget ham det var meget rat at føle sig godt til rette igen selv om der stade var meget tilv om det pigen nikket stille og rolige mens hun kikket på ham og rømdet ” den er fin den skal hænge op hved min seng så jeg kan tænke på dig vær morgen jeg står op ” haze kørte hånden ned mod pigens hår og begynte at gå hjem igen men pigen gik med ” hvordan har din dag så været min ven?”
|
|
|
Post by Ishtar on Jun 5, 2011 22:25:56 GMT 1
Ishtar kom langsomt gående hen af gaderne, hun var godt træt i hovedet og i kroppen, efter et stykke tid ude på eventyrets vej havde hun igen vendt sig mod tjeneste vejen, men nu kedet den hende. hun gik nu roligt hen af gaden, hun var iført en jakke der dækkede næsten hele hendes krop, og på hendes ryg var der en rygsæk, hun var stukket af fra sin stilling og var nu på vej væk. hun så sig tilbage mod det store hus hun lige havde tjent ved før hun hurtigt vendte sig om og begyndte at skridte hen af gaden, med blikket rettet mod jorden.
|
|
|
Post by haze on Jun 5, 2011 22:37:06 GMT 1
Haze kikket stille på pigen som var på vej Hjem til ham pigen gik stille og Nynden for sig selv hazes øre vifte stille rundt da han ikke viste hvad han skulde sige gjord han gik han bare stille men det sagde ham at hun hadet haft en god dag ” må jeg få lidt Slik haze?” kom det sødt fra pigen som peget på et æbel som var drysset lidt sukker på Haze kikket på den og smilet ” tjo det må du da godt vis du ville have så dan en ” haze gik stille hen mod den bod hvor han kunde se prisen 10 bronze ” jeg ville godt have en af de der min herre ” sagde han stille mens en ælder kvinde gav ham det og så gav haze den vider til pigen ” taak haze ” pigen krammet ham stille og så på en anden kvinde længer ned af vejen hun var smuk ” haze er det sådan en kone du ville have ” hev den lille pige i hazes busker haze kunde ikke andet ind at smile af hinde nmens han stille kikket efter der hvor hun peget stille gik han lidt i stå mens han så sturderne på hinden
|
|
|
Post by Ishtar on Jun 5, 2011 22:42:48 GMT 1
Ishtar gik bare roligt videre, sagde intet, og da hun nåede hen mod Haze og den lille pige drejede hun hurtigt og elegangt forbi dem, stadig med blikket rettet mod jorden. hendes lyse hår hang ned af hendes skuldre og ryg og bølgede let. hun sukkede let før hun igen vendte blikket tilbage mod huset, stoppede let op som om hun ikke kunne gå længre, men rystede så på hovedet.
En mand kom løbende ud af huset og så sig om før han fik øje på hende. "Stop! Vagter fang hende!" hans stemme var høj og rassende, hvilket fik ishtar til at vende sig hurtigt om og løbe alt hvad hun kunne igennem gaderne, hun ville bare væk nu.
|
|
|
Post by haze on Jun 5, 2011 22:49:16 GMT 1
Haze kunde se af der var Problemer det var godt han var det ” jeg er nød til af løbe pas nu på dig selv ikke ” haze nusset hindens hoved mens han satte faten af og hoppet op på mange af de Byginer der var og noget tagne han kunde se vagterne løbe efter hinden mens han håbbet hen over de steder han kunde han ville prøve at hjælpe hinden for en som flygter måtte være en som kun hadet haft en hår liv haze håbet bare på at hun skulde
Haze viste ikke helt hvad han selv skulde gøre stille og rolige kikket han rundt igen for af finde ud af vor de var på vej hen og så fik han øje på dem igen de ville prøve at logge hinden ind i en gyde så de delte sig op i træ
|
|
|
Post by Ishtar on Jun 6, 2011 17:22:08 GMT 1
Ishtar værdigede dem end ikke et blik men fortsatte sit løb væk fra stedet, hun så sig langsomt tilbage før hun langsomt så frem igen og løb videre. hendes lyse hår flargede i vinden, mens hendes jakke forhindrede hende i at løbe så hurtigt som hun nu kunne. hun åbnede langsomt jakken og lod den være åben mens hun fortsatte sit løb.
Der gik ikke lang tid før hun var væk fra dem der var efter hende og gemte sig inde i et forladt hus. hun stod let og så rundt før hun langsomt trak jakken godt om sig igen og gemte håret med et tærklæde.
|
|
|
Post by haze on Jun 6, 2011 17:30:13 GMT 1
Haze viste ikke helt hvad han skulde gøre men mænde gav ikke op så let et hold på træ mensker var kommet til det sted hvor hun var men de kunde ikke se hinden haze prøvet af se hvor de var hænde men der var vel ikke nogle som kunde gøre ham noget eller hinden noget som sådan haze hoppet ned som liget et forladt hus mens han kikket på dem mænden vente sig om og kikekt vredt til haze " va har i ikke hørt om man skal lade søde små piger være " sagde han mens han lofte sin hånd hazes lange sorte hår hang stille ned af ham " Bland dig uden om Dyr rend til bage til skoven hvor du kom fra " haze smilet stille og rolige mens han satte hænderne ned i siden " vis i ikke gør som jeg siger er jeg nød til at kalde på solidaterne " haze hadet godt foget færten af kvinden som hadet gemt sig
|
|
|
Post by Ishtar on Jun 6, 2011 17:41:23 GMT 1
Hun så roligt rundt før hun langsomt gik mod døren igen, åbnede den roligt, som om hun boede der, helt rolig. og gik så langsomt forbi disse mænd der nu gik rundt på gaden, hendes hår var gemt og hun så rolig ud, ikke som en der lige havde været på flugt. hun så sig langsomt over skuldern og tilbage på mændene, og så roligt op på Haze. hendes blå øjne virkede en anelse tomme, og alligevel ikke. hun vendte sig langsomt om. "de herre.. " hun nejede let idet hun gik væk fra dem og tog så en dyb indåndning. stillede sig hen i en menneske mængde så hun ikke ville blive opdaget.
|
|
|
Post by haze on Jun 6, 2011 17:56:03 GMT 1
haze kikket stille og rolige på hinden som stod der hvorfor sendte hun det blik til ham han sukket stille og rolige mens han kikket rolige på de Mensker som hun ville gå ind i mænden opgav det hele men ikke haze han skulde finde ud af hvad han skulde gøre stille og rolige kikket han rundt for at se hinden men han kunde vel ikke finde ud af hvad han skulde sige stille gik han hen hvor hun stod og lage stille en hånd på hindens skulder " er du oki ??" safde jam
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 12, 2011 23:24:05 GMT 1
Hun stoppede hurtigt op, han havde jo lagt en hånd på hendes skulder, langsomt vendte hun sig mod ham og så på ham, hendes blå øjne virkede stadig meget tomme med en andelse af gnist. hun så roligt på ham før hun langsomt lukkede øjnene og åbnede dem igen "Tjo jeg har det ganske godt, og dem min herre? hvad kan jeg gøre for dem siden de stopper mig op på denne måde." hun prøvede virkelig at lyde som en af dem der boede i denne by, men inderst inde ville hun helst havde lov til at smile stort og sige at hun selfølgelig havde det godt, og at han skulle havde set deres ansigter da hun løb fra dem.
hun var langt mere fri end hun havde været, dog var der noget der holdte hende tilbage netop nu, vagterne? hvorfor var der blevet snakket om vagterne, begyndte hun at glemme? hun rystede let på hovedet og smilte langsomt, det begyndte at sortne for hendes øjne, og hun følte noget hun ikke havde følt i nogen år nu. en smerten i hovedet og i brystet, hun svagede let mens hun så på ham, ville han mon lægge mærke til at hun ikke havde det så godt?
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 14:58:58 GMT 1
haze lage stille hovdet på skå der var noget galt med hinden " det ser ellers ikke sådan ud " sagde han stille han kunde se nolge sytomer på hinden at hun ikke hadet det så godt men hun virket filk nok ind til vider haze sukket let rolige lage haze en hånd remme hindens pande for at mærke efter " du har brug for noget vile og ro " svaret han lidt begymeret " du kan komme hjem til mig og fo noget hus lyg " hun så ikke ud til at have det særlige godt og hvorfor de tomme øjne hun sendte ham haze lage stille sin hånd på hindens kind gad vide om hun var træt
haze hadet rilige med pals til hinden men hun så ikke ud til at vær særlige glad lige nu det varmte lidt i hans hånd og han håbet på det hjalp lidt med at få et smil frem haze lage stille ørne til bage og kikket sig om kræng hvad hadet hun mund været ude for
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 15:19:57 GMT 1
Hun så en andelse overresket ud, og tog så hurtigt hånden op til hans hånd da han rørte hende, prøvede at komme lidt væk fra ham, hun havde det dårligt, og han skramte hende, en vildt fremmed mand som til og med ville være omsorgsfuld overfor hende. hun rystede helt og prøvede at kigge væk, igen sortnede det for hendes øjne, små sorte pletter kom frem i hendes synsfelt, ligesom om det sneede sort, sådan følte hun det. hun svagede en andelse før hun langsomt tog ud efter noget, og i dette tilfæde var det ham. hun faldt sammen hvor hun stod, kolapsede, besvimede. Hun kunne høre alt omkring sig, men intet gøre, det føltes som en verden hvor alt var sort og hun blev ved med at falde, og hun vidste ikke rigtigt hvad der skete omkring hende nu, for ligepluselig kunne hun heller ikke høre noget. og hvis ikke han grab hende ville hun nok ramme jorden rigtigt hårdt.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 15:35:00 GMT 1
haze kikket lidt på hinden med et over rasken blik han prøvet bare at hjælpe han sukket lidt igen men da hun faldt om to han hurtit fadt i hinden og folk gipset af dem haze løfte hinden stille op og to hinden med hjem der gik om kræng en hal time inden han var hjemme han lage hinden i en seng han hadet inden på gæste værlset og en dyne over hinden så hun kunde få noget varmpe til kroppen " vil dig let " svaget haze og viste ikke helt om hun ville vågne han satte sig på en stol og tog en fløjte frem og begyndte at spille en meludi han viste ikke hvor han hadet den fra overhovet men den var der www.youtube.com/watch?v=U-wcHFjt36I&feature=related meludien
|
|
|
Post by Ishtar on Aug 14, 2011 15:42:59 GMT 1
I den halve time der var gået mens han havde gået med hende i sine arme havde folk hvisket rundt omkring om ham, og hende, folk havde uden tøven sendt blikke til ham, han var jo kendt på grund af sin title, og hun, folk begyndte at snakke om hende, og hvem hun måske kunne være, og der gik ikke mere end 20 minuter før folk havde fundet på endnu et rygte.
Hun blev lagt i sengen med dynen om sig, langsomt ved at komme til bevidsthed igen, langsomt, meget langsomt åbnede hun øjnene, først havde hun bare ligget og mærket varmen komme ind i hendes krop, hvorefter at hun langsomt havde åbnet sine øjne, hun så lige op i loftet til at starte med før hun langsomt tog hånden fri, lagde den på sit hoved, ude af stand til at fokusere på hvem der var i rummet, hun jamrede sig lidt, hun havde så ondt i sit hoved, og det tog meget på hende lige nu, hun havde ikke rigtigt lagt mærke til hvor hun var endnu, hun vidste bare hun var i sikkerhed og det var rigeligt for hende lige nu.
|
|
|
Post by haze on Aug 14, 2011 15:49:47 GMT 1
haze var faldet i søven med sin fløjte i hånden en hårdag var kommet ham haze viste ikke selv hvad for et ry han hadet og han var stor set også lidt lige glad selv med sine mistene enver til at bruge magie var han ikke den beste syntes han selv det med at miste sin magie var ikke noget han snakket højt om for det hadet været et stor neder lag for ham virklige meget haze sukket lidt og drømte om den skæbne svanger dag da en trold kvinde to hans magi fra ham og han hukset Smerten som han hadet lidt under han gad virklige ikke mere smerte hadet han ikke lidt nok haze åbet stille øjne og lage ikke mærke til at Ishtar var vågnet på boret hadet haze stille lidt mad til hinden han tænkte hun måske var sulten
|
|