|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 20:24:13 GMT 1
Mørket var ved at falde på da en soldat kom riddende mod Draklia, hans rustning var pyntet som en rigtig Nirelia kriger, og han bar et bander fra Clary, han var blot et sendebud. hesten han red på var en brun hoppe der var blevet trænet hårdt for at kunne ridde så hurtigt. han var udmattet men var stadig rank på hesten, han så sig om da han nærmede sig grænsen til Draklia hvorefter han holdte en hurtig pause og så op på hesten igen, red fortsat mod slottet drakroné. han blev dog hurtigt stoppet udenfor selve slottet af krigere fra draklia. "Jeg bringer en medelse fra dronning Clarisa!" hans ord var høje og han prøvede bare at holde hovedet koldt. de få vagter der havde holdt ham tilbage var hurtige om at få ham med ind i slottet og ind i tronsalen, hvor Zill ville vente på dem, hvis hun var der.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 20:39:03 GMT 1
Hele dagen havde hun brugt på at træne de små ynglinge der skulle være de næste krigere, for hun havde jo kedet sig en smule så hun havde underholdt sig med at træne dem for selv at træne lidt. Dog da en vagt gav besked på at der var kommet et sendebud gik hun roligt imod tronsalen med et håndklæde i hånden som hun havde brugt til at tørre sved af hendes ansigt og noget af kroppen, for det var jo lidt ulækkert at være så svedig men det var klart når hun havde trænet så meget. Da hun kom ind i tronsalen gik hun udenom sendebudet og de vagter der vogtede ham for at stille sig foran ham og se roligt på ham. "Hvad er beskeden?" spurgte hun roligt selvom hun var lidt irriteret over at blive forstyret i hendes træning, hvor hun havde brugt meget tid på at bruge dem som boksebolte. Så egentlig var hun iklædt hendes trænings tøj nemlig en brun top der kun dækkede til lidt over navlen så maven var fri og en lårkort brun nederdel så hun havde bedre mulighed for at bevæge sig, samt et par støvler eller hvad man i dag ville kalde gladiator sko fordi der nærmest kun var snørre som snorede sig halvvejs op til hendes knæ.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 20:43:35 GMT 1
Han så roligt på Drazilla og bukkede nu høfligt. "Deres mejestæt. Dronning Clarisa ønsker at møde dem på grænsekroen, det er vigtigt. Det handler om fredsaftale." han bukkede stadig dybt for hende, holdte hovedet bukket for ikke at se på hende, mest fordi hun var en dronning, og han blot en almindlig mand som tilfædigvis var blevet valgt som sendebud. han virkede anspændt og ventede blot på at kunne blive sendt tilbage.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 20:50:09 GMT 1
Zill rullede med øjnene "Og det vælger du at forstyre min fred for?" spurgte hun roligt selvom spørgsmålet var irriteret sagt og egentlig ikke sagt for at han skulle svare på det. Men bare mere en konstantering. Hun tørrede sig lidt i nakken med håndklædet før hun gav det videre til en slave for det var vidst nok nu, hvor hun havde tørret sig i nakken som hun kunne komme til fordi hun havde en høj hestehale. Hun gik roligt hen til sendebudet som bukkede foran hende og strøg ham over håret. "Rolig nu jeg bider ikke.. Desuden har i Niralianer lov til at rejse frit i mit land" sagde hun roligt for hun kunne godt se han ikke var glad for situationen.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 20:54:42 GMT 1
han stod stadig helt stille i den bukkende stilling før han langsomt rettede sig op, så lige ud, dog var der tegn på at han gerne ville hjem igen, så hurtigt som muligt.
Clary var allerede på vej mod grænsekroen, hun havde nogen mænd med sig og nogen personer der var lænket, det lignte hende ikke, men hun måtte finde ud af dette her. hun så sig om på disse soldater hun havde med og red roligt videre mod kroen, langsomt steg af hesten og trådte ind, der gik ikke lang tid før hun fik et værelse hun kunne være på hvor hun kunne vente.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 21:02:37 GMT 1
Zill smilede skævt da personen rettede sig op "Rejs du bare hjem i fred, hvis du vil have det kan du få en eskorte til grænsen for at sikre dig du ikke bliver skadet" sagde hun roligt for det var jo sådan set hans valg selvom hun nok ville sende en eller 2 efter ham bare for at sikre sig at manden kom helskindet hjem. Dog ventede hun ikke rigtigt på svar fra ham før hun sagde til 2 krigere der var fulgt med"Athos og Pothos sørg for han kommer helskindet til grænsen og mød mig så på kroen..".. Flere mænd havde hun vidst ikke brug for så hun gik bare forbi ham og vagterne for at komme ud af porten inden hun lod 2 store sorte vinger komme ud af hendes ryg, for hun havde jo allerede hendes sværd ved hendes side fra træningen så hun fløj afsted mod grænsen for at finde ud af hvorfor pokker Nirelias dronning ville mødes med hende nu.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 21:06:33 GMT 1
Clary sad blot roligt og ventede på et værelse, hvorefter at en af hendes soldater kom og bankede på. "Skal de ind deres mejestæt?" clary nikkede blot roligt hvorefter at soldaten fik 3 personer ind i det lille værelse, en med en ret så mærkelig rustning, en hendes drage veninde havde opdaget var i live efter et overfald på clary, og så en ung pige, og så en der havde arbejdet på kroen. hun ventede lidt, mest fordi hun ikke ville give dem en skæbne uden at havde snakket med zill om det. nogen vagter kom langsomt ind og stillede sig ved disse fanger, og så var der nu kun vente tid tilbage.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 21:17:38 GMT 1
Efter længere tids flyvetur landte hun foran kroen og lod vingerne forsvinde igen. Hun så sig lidt omkring for det var da egentlig også længe siden hun havde været her og krævet hendes ejer del af pengene som kroen havde. Så efter lidt tænke tid gik hun roligt ind i kroen og så sig lidt omkring inden hun blev ført op til værelset hvor Clary skulle være hvor vagterne bankede på og Zill bare forholdt sig roligt selvom dette ikke ligefrem var efter hendes smag, men på den anden side hun havde haft mange af hendes møder med cec netop på denne kro, de havde dog været tilfældigt.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 21:25:09 GMT 1
Clary så hurtigt mod døren. "kom ind" sagde hun roligt og ventede roligt på at hun skulle komme ind, hun sad roligt på sengen og ventede men rejste sig nu roligt op og så mod døren hun holdte hånden frem for at byde zill velkommen, af ren høflighed og for ikke at fornærme zill på nogen måde. "Deres mejestæt" smilte roligt og nejede hurtigt derefter stadig meget høfligt. hun vendte sig mod en af disse fanger der mumlede noget under deres kniplings hun havde sørget for at de havde om munden, vendte sig hurtigt mod zill igen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 21:37:27 GMT 1
Zill blev ført ind i værelse selvom hun stadig ikke anede hvad pokker hun lavede her for dronningen havde jo ikke bevist sit værd til at lave en rigtigt aftale endnu. Dog så hun lettere undrende på Clary da hun rakte hende hånden men tog dog imod den og gav den et tryk der måske var lidt hårdt men hun havde jo også været lettere utilfreds med at blive revet fra hendes træning. Men hun lod dog kort blikket glide rundt i rummet og hen på fangerne som hun så lidt uforstående på før hun så på Clary "Hvad ville du mig?" spurgte hun undrende for det virkede lidt som et baghold det her men igen det kunne hun ikke helt tro på.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 21:43:23 GMT 1
Hun så roligt på Zill før hun langsomt gik hen mod fangerne. "Jeg er ked af at berøve dig to af dine ansatte her på kroen, men på vej hjem fra vores lille møde sidst stødte vi på disse to" hun pegede på en ung kvinde og en ældre mand. "og de mente åbenbart de skulle prøve at slå mig ihjel i deres navn" hun så roligt på hende igen. "jeg ville først høre dig hvad det var for noget før jeg ville gøre noget da jeg ikke helt troede på det.. og så er der denne mand.." hun pegede nu på en helt anden mand der var gemt lidt væk bag de andre. "Denne man angrab mig i mit eget land, jeg kan ikke plasere ham nogen steder, da han vanære begge lande, ved at have både rustning fra deres land og mit land på" hun så roligt på hende igen. "Jeg vil gerne arbejde sammen, i en freds aftale.. jeg nyder ikke krig, og jeg ser ingen grund til det, ikke nu."
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 21:51:26 GMT 1
Zill studerede personerne med en lettere uforstående udtryk i ansigtet "De der er ikke mine" sagde hun stadig lettere undrende for hun havde aldrig set disse personer før og det kunne man egentlig se på hende at hun undrende sig over hvem de var mens hun forsøgte at placere dem i hendes hoved men hun kom ikke rigtigt frem til noget. "Desuden er der tal på alle mine krigere og lejemordere, de har ikke forladt slottet i lang tid fordi jeg har givet ordre til de ikke skal" sagde hun roligt for hun var da ikke sikker på hvad hun skulle stille op med dem for det var ikke hendes folk.
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 21:55:19 GMT 1
Clary nikkede roligt før hun langsomt rejste sig og hev den mand der blev gemt væk en smule frem, prøvede at hæve hans hoved så de kunne se på ham, rigtigt nok havde han rustning der var blandet mellem drakliansk og nireliansk. hun så roligt på Zill. "Skal vi lave en fredaftale?" hun så roligt på hende før hun så på manden, han var ikke ligefrem den pæneste. og så havde han også bind for munden. hun så roligt på Zill igen" jeg tager ikke den der af.. han kalder os alt muligt" hun rykkede ham en smule længere frem. "nogen ide om hvad der skal gøres ved ham her?"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 12, 2011 22:03:29 GMT 1
Zill gjorde en lettere ligegyldig mine for hun kendte heller ikke denne mand til trods for at Clary bragte ham tættere på så hun bedre kunne se ham. "Tja så kan han munden efter en Darklianer men hans udseende minder mere om en fra bjergene, det gør alle tres egentlig.. Kommer jo lidt an på ordene han siger" sagde hun roligt og så lidt på de andre også for de havde ikke de træk som hun kunne skue hos hendes eget folk så de måtte vel være det hun kaldte udstødte. "Dræb ham, jeg er ligeglad" svarede hun ligegyldigt for når hun ikke kendte dem var det lige meget, hun skulle ihvertfald selv mene hun kendte hendes krigere, vagter og lejemordere ret godt ihvertfald på udseendet. "og hvorfor skulle jeg lave en fredsaftale?, men rart at se du har lagt høfligheden til side"
|
|
|
Post by Clarisa Nemay on Jun 12, 2011 22:08:05 GMT 1
hun så roligt på hende og lagde armene over kors, nikkede til vagterne der hurtigt tog fat i de 3 fanger, førte dem væk derfra. "Jo en freds aftale vil gave os begge to. betyder jo at landene vil blive rigere, og vi står sammen hvis der sker noget, fks hvis vi antager at den mand der prøvede at angribe mig kommer fra et sted langt væk, og at.. lad os sige hans land vil i krig.. så kan vi stå sammen. men det er kun hvis de vil. hvis de har nogen betingelser så må jeg måske høre?" hun så roligt på hende og gik langsomt hen og satte sig ned på en stol mens vagterne langsomt gik ud fra rummet.
|
|