Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 22:52:09 GMT 1
Efter et fantastisk bad, stod hun op fra karet, hun strakte dig, tog håndklædet og tørrede sit røde hår så godt hun kunne, derefter slog hun håndklædet op sig. Hun skiftede vandet ud og vaskede hurtigt sit tøj i karet, derefter hang hun det op på badeværelset og gik så ned til ham. "Jeg håber ikke det gør noget, men jeg vaskede lige mit tøj. Hvad nytter det at tage beskidt tøj på efter man lige er blevet ren?" Spurgte hun med et grin og smilte uskyldigt til ham. Her stod hun kun med et håndklæde om sig, sit løse lange røde og våde hår og trippede lidt på stedet, det var faktisk dejligt at have så lidt på i denne hede sommeren havde bragt sig. Brønden var nær tørret ud og dyrene havde været tæt på at dø af tørst, men den havde hun fikset.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 22:58:39 GMT 1
haze vente sig stille om og rømdet lidt da han så hinden " nej det gør ikke noget jeg har lavet lidt suppe til dig vis du ville have noget det hele er klar til dig " haze kunde ikke tro det igen måtte han en køn pige som også var sød nej han måtte prøve på at holde op med det der for det gav helle tiden bag slav for ham ørne hang lidt igne "må man så høre Essa hvor du arbarder " sagde han for at at State en samtale det virket som om hun var en af de der der trippet meget haze hadet mange talenter men han viste ikke hvad han skulde gå mest op i det Irtertee ham faktis lidt han var jo en Magier men det var ikke alle dem han todet på stille sukket han lidt af træt hed det lange sorte hår skinde at solen som Ramte ham det gjord af han kunde få varmen lidt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 23:02:25 GMT 1
Essa havde rigeligt med varme, faktisk lidt for varmt, men nu hvor håret var vådt, hjalp det noget så dejligt ned over hendes bare skuldre. "Nej tak, varm mad i den her hede ville bare gøre mig dårlig." Svarede hun ærligt, hun smilte, det var nu ellers en sød tanke, men hun havde også spist hjemmefra. Selvdyrket grønsager. Essa gik lidt tættere på ham, men var stadig i en zone hvor hun følte sig tryk, hvor han skulle strække sig lidt for at røre hende. Kontakt var noget hun ikke brød sig om. "Jeg har masser af arbejde på min farm, men det er hverdag. Jeg tjener penge som kropige på grænsekroen. Hvis du har været der før?" Hun forklarede og lød stolt af det hele, hun syntes selv hun gjorde et godt stykke arbejde.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 23:08:21 GMT 1
Haze viste ikke helt hva han skulde sige " jo det har jeg skam jeg har været der tit " stille bliv han lidt rød i hoved mens han så i hindens øjne stille gik han et skridt til bage da han ikke helt brød sig om det for han hadet prøve for meget til af blive knus igen stille sukket han og lod hoved stå lidt ned " tja mit arbardet går bar ud på at være hos Dronigen og beskytte hinden " svaret han med et Svag stemmen og lod ørne gå lidt ned aret gjord nu lidt igen ondt han holdet hånden over for og håbet det ville gå over men smerten var lidt forstor så han måtte læne sig lidt han vente sig om så man kunde se 10 skud hulder af gammel pile
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 25, 2011 18:45:06 GMT 1
Det var faktisk interessant at snakke med en uden for arbejdstiden, hun gav sig ikke megen tid til at være ved nogen som helst. For farmen krævede meget af hende, men at arbejde i denne hede kunne være farligt selv for hende og høsten gik alligevel ikke som den skulle. Hun sukkede lidt afslappet og holdte godt fast i håndklædet, tøjet ville der nok gå noget tid med. "Det lyder spændende, det må være en stor ære. Så det må være en stor ære." Sagde hun og smilte blidt, hun lod en hånd glide hen over den bare skulder og lagde hovedet til siden da nakken gjorde lidt ondt. Der var ingen til at give massage, så hun måtte se om hun kunne få fat i en der brugte det som praksis. "Jeg håber da at se dig en dag, nede på kroen altså." Grinte hun.
|
|
|
Post by haze on Jun 25, 2011 19:51:06 GMT 1
Haze smilte stille og så ned på sin mad * når ja så er der til sener på dagen * sagde han stille og helte det rolige op i gruden som var over ilden han kikket igen på hinden da hun sagde hun kunde tænke sig af se ham i Krogen " tja det kan godt ske men man må jo se hvor når man har tid til så noget " sgade han mens ørene gik stille op stille kikket han sig rundt " det er ikke så tit jeg er her storset jeg kan bedst lide af være ude i skoven " han smilte stille mens han gik hen til boret for at sætte sig på en stol
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 26, 2011 16:16:59 GMT 1
Det lød som om han var meget til det med naturen, det passede hende jo fint hvis han faktisk var ved at blive en ven eller bare bekendt. Det var så sjældent nogen kom ud på gården og så hvilket fremragende arbejde hun gjorde, og hendes forældre var der ikke til at se det eller rose hende. Markerne var svære at holde i varmen og høsten slog nok fejl i år. Hvilket ville gøre vinteren speciel hård for hende, både økomonisk og levemæssigt. For hende kom dyrene først, om hun så skulle sulte. Men så måtte hun vel gå på jagt, selvom det ikke var noget hun var god til overhovedet. Mon ikke der var en fed kalv eller gris hun kunne få slagtet? "Hvis De elsker naturen, kunne jeg jo invitere på en kop kaffe eller the hjemme på farmen." Lød det muntert fra hende, hun ville elske at give ham lidt af spise og vise ham rundt.
|
|
|
Post by haze on Jun 28, 2011 14:53:47 GMT 1
Haze kikket lidt på hinden og tænkte sig stille om " tja kan jeg da godt " sagde han med et letter grin på læben mens han stille vente hoved ud at en vindu han kikket op mod slotte han rusted på hoved og tænkte ikke så meget over sit job lige nu den Droninge som var kommet på Trone var en snoppet lille tøs som ikke en gang var kamp klar til det " hvad siger du til i morgen Efter Midag så kan jeg komme hjem til dig "et stille smil bradte sig over hans læber han kunde jo godt hjælpe hinden vis der var noget galt med hindens høst men hvad skulde det mund være han skulde hjælpe hinden med vis det var ??
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 28, 2011 14:59:50 GMT 1
Det lød helt fint i hendes øre, men hun skulle også snart hjem igen, for der var stadig arbejde, dyrene havde sikkert tømt deres vandspande og der manglede at blive muget ud, men det var så klamt i varmen. Det blev jo køligere om aftenen og det var stadig lyst, fantastisk. "Det lyder skønt, du er velkommen. Det er let nok at se, du skal bare finde en kæmpe farm på engen." Grinte hun, hun skulle illustrere hvor stor den var og var lige ved at tabe sit håndklæde. Hun rødmede lidt og så på ham med et uskyldigt blik, måske skulle hun se til sit tøj, det var nok ved at være tørt. "jeg skal snart hjem af." Sagde hun så, hun holdte nu godt fast i håndklædet og så sig lidt om.
|
|
|
Post by haze on Jun 28, 2011 15:08:01 GMT 1
haze smitle lidt med rømdet over hun var hved at tabe hånd Klædet " tja det er ved at være sent " sagde han med et sød stemmen det skulden ok blive sjovt i morgen for han kunde ikke finde nogle beder grund til af holde sig en fri dag samme med en anden fra slotte det var kun høj røvet tyber der gik der og haze var bange for at han ville blive lige som dem men nej det ville han altså ikke der skulde meget mere til stille kikket han ned på en lille pose med mad der var noget brød " her jeg syntes du skal have den her pose " et stille smil kom fra ham " der er lidt mad i vis du skulde blive sulten vis det var du ville blive sulten i på vejen" haze viste ikke helt hvad han skulde gøre men han slappet stille af igen og lod ørne komme lidt op men hans anden Evne skulde hun nok komme til af se i morgen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 28, 2011 15:30:21 GMT 1
Det var sødt af ham, hun smilte sødt og tog imod posen. Så kunne hun tage den med ro på vejen hjemaf og bare sidde og spise lidt, hun så ned af sig selv og pegede så ovenpå med en tommeltot. "Jeg tror at jeg smutter op efter mit tøj og smutter, vi ses i morgen." Sagde hun med et sødt smil og rakte ham hånden, mens den anden knugede håndklædet til sig, mens fingrene holdte fast i den lille pose. Essa vendte rundt og smuttede op ovenpå, hendes tøj var klart, så hun trak i det og hang håndklædet til tørre i stedet. Da hun kom løbene ned af trapperne, kom hun lige i tanke om noget, hun kom hen til ham og grinte lidt. "Jeg glemte helt at sige tak for maden og badet. Så mange tak." Grinte hun sødt, imens hun vinkede og styrtede ud af døren, for nu havde hun lidt travlt. Essa gik hele vejen ned til sin hest og begyndte at binde den op.
|
|
|
Post by haze on Jun 28, 2011 15:42:52 GMT 1
da hun smutte bliv her stille igen det men det var han jo så vand til han gik ind for at finde sig en bog og faldt i søven af den han glæde sig lidt til om morgen hvor han skulde hen til Essa han hadet foget en regtit ven lige nu da det ville også være rat vis Dronigen kunde se noget godt inden i ham det føltes bar som om alle folk så noget ondt eller hades fuld inden i ham der hadet været en gang hvor han var næppe til at blive ond regtit ond men da hang han også på en tund tråd men det var som om der altid ville Mangle noget
dagen efter hadet det været en lidt hår dag men han var på vej ned mod Esas gård men i staten hadet han lidt svært hved af finde den stille og rolige sukket han stille det var godt nok ikke så varmt som i går men stade haze var i sin ræve form den var sort men lidt sort enlige fandt han gården den var rat Stor i sin ræve form hoppet han han op på det første trin og banket på med sine små poter han håbet det var nok til af hun kunde høre det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 29, 2011 15:36:33 GMT 1
Det havde ikke taget hende vildt lang tid at komme hjem, det følte hun i hvert fald ikke og da hun først var nået hjem, så gik hun igang med alle pligterne der måtte vendte. Hun havde faktisk en aftale med en der skulle komme med sin hingst næste dag. Hendes hoppe skulle bedækkes, så hun kunne få noget salg i dyrene. Essa gik ind efter en lang dag, hun tog sit tøj af, sin natkjole på og hoppede i seng tidligt.
Hanen galede tosset som solen stod op allerede ved en 4 tiden, hun stod op og gned øjnene, men måtte jo igang, hun havde spist lidt mad og fået et par brune bukser på, samt en lyserblå skjorte der sad løst, det røde hår var sat op i en hestehale og hatten sad lidt ned over ansigtet så hun ikke fik den varme sol i øjnene. Dagen gik med at hente vand og hun prøvede at redde sin høst, hvilket faktisk gik godt. Da hun kom ridende tilbage med vognladet fyldt med tomme tønder, så hun noget ved sin hoveddør, hun red hen med ladet, spændte hesten af og satte den ind i stalden. Så gik hun hen for at se hvem der var der og blev overrasket over at se en ræv. "Hej med dig." Sagde hun med en munter og glad stemme. Hun lænte sig forover for at ae den, hendes skjorte hang ned og gav frit udsyn til hendes bh, men hvorfor tænke over sådan noget?
|
|
|
Post by haze on Jun 29, 2011 19:19:00 GMT 1
han smilte lidt og gend hoved op af hindens hånd " ja jeg lovet jo at komme " haze gik stille til bage og kikket ned på hinden med et gald smil på læben " du ser ud som om du har haft en Travl dag i dag " stille lage han hovede lidt til siden mens han så Vuderene på Essa det var nu meget godt af være her der var Fradliget meget inddag og smukt var her også stille Snuset han til været og strakte sig så hans arme kunde blive længer selv om det nok ikke ville ske overhovet han sukket lidt og rystede helle Kropen efter at være ræv den lange sorte hale landet på trappe trinet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 30, 2011 13:07:01 GMT 1
Først måtte hun lige tænke, men efter lidt tid smilte hun. "Når er det Dem? Jamen velkommen til mit hjem." Sagde hun, hun så ned mod sine beskidte hænder, det var vidst ikke en god ide at give ham hånden. Essa kiggede ned af sig selv, hun kløede sig i nakken og grinte lidt. "Ja, jeg har haft temmeligt travlt. Og der kommer endda en med sin hingst om et par timer. Ser De, jeg skal have en hoppe i fol." Sagde hun, som om alle og en hver vidste hvad det betød. Mange gange tænkte hun ikke lige over at hun faktisk var på en farm dagligt og kende de udtryk, mens andre ikke lige vidste hvad det betød. Essa var langt fra parat til at gå indenfor endnu, hun ville nyde det dejlige sommervejr. Omme bagved havde hun en lille dam hun altid hoppede i efter en lang dags arbejde og der ville hun nok ende, når hun altså havde ligget lidt i solen. "Skal jeg vise Dem rundt eller vil De bare snakke som sidst?" Spurgte hun, roligt gik hun hen til en vand pumpe, satte hovedet ind under og pumpede lige så stille for at få lidt af drikke.
|
|