|
Post by haze on Jun 24, 2011 20:52:18 GMT 1
dagen var som mange ander stille og rolige,der var mange Mensker rundt om Kræng og i en nær likne bygninge sad haze og slappet af den var forladt han kasted en blodt op i luften mens han lod den ramme gulvet lyset skinde ind på støvet som hadet lagt sig på gulvet det var svært af forstå hvordan et hus som dette bare kunde blive forladt på den måde men det gjorde jo haze ikke noget han kunde jo bare slappe af og nyde sin fri dag ikke forde han ville passe sit job men Nogle gang kunde der gå for meget Konlige op i det han hadet det af og til for Folk irterte ham Virklige efter Den siste Doringes død var det som om alle hadet hans race og det kunde haze ikke lide i var fald ikke for sig selv stille sukket han mens et trist blik så sig ned han ville ønske at Anno stade var her hun var den enste som forstod ham nok til det der var sket i hans fortid og det gik ham stade meget på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 20:56:27 GMT 1
En smuk sommerdag, havde lokket Essa ud og ride en tur, opleve lidt af verdenen, hun elskede at se nye folk og lære, for der var bestemt altid mere at lære om livet og denne verden de levede i. Juster travede afsted, det lange røde har var sat op i en hestehale, hun havde sit farmertøj på, en slidt hvid skjorte og et par slidte jeans. Brune skinstøvler som også havde været brugt godt, beklædte hendes fødder. De dybe grønne øjne så rundt, hun stoppede hesten og stod af, tøjlede den foran et hus hvor mange havde efterladt deres heste, der var vand og mad til at de kunnen stå der længe. Essa havde en cowboyhat på, i en fin brun farve der passede til hendes støvler, den tog hun ikke af lige nu, for hun var stadig ude og solen skinnede kraftigt. Det var utroligt varmt og hun søgte mod skyggen.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 21:19:24 GMT 1
haze viste ikke helt hvad han skulde lave så han tog han sin ocarina frem og kikket lidt på den et nydne suk kom stille frem da solens varme kom frem og ramte Haze stille tog han sin Ocarina ind i munden og begynte at spille på den hvad han spillet viste han ikke helt men det var noget som var godt om bart for det fik ham til at slappe af den lyste også lidt så den varmet hans hånd det var et intersandt indstru ment der var ikke så mange som hadet sådan en som den men haze kunde ikke andet inda at håbe på det beste ville ske lige nu den musik fik ham til at Glemme Rat meget af sin vrede inden i hans lange øre og hale den lå om hans bare over krop mens de hang ned
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 21:24:18 GMT 1
Det var normalt at høre musik rundt omkring, de mange mennesker fik lyden til at gå i et med den anden larm der var omkring. Essa gik rundt med et lille smil, hun overvejede at smutte forbi floden senere, for der var godt nok varmt og det dejlige vand måtte da kunne køle lidt. Hun begyndte at nynne stille for sig selv i glæde, drejede let rundt og gik så videre inde i skyggen. Men jo nærmere hun kom på et vis stykke musik, jo gladere blev hun, gad vide hvor den kom fra? Hun gik bare i den retning lyden kom fra, imens hun nynnede med, hendes stemme var smuk og lys, klar som en engels. En mand kom hen til hende, hun stoppede op med et spørgende udtryk, roligt nikkede hun og de stod og snakkede lidt frem og tilbage, så forsatte hun ellers og nåede en mand der sad og spillede på noget hun bestemt ikke vidste hvad var.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 21:35:49 GMT 1
haze kikket op da han hørte en komme ind han så viste ikke var der komemt en ind hurtit rejste han sig op og sagde med en lidt dyb men også lys stemmen " hvem er du ?" sagde han og viste ikke helt hvad han skulde gøre af sig selv han var ikke så glad for fremte overhovet hovrfor skulde han også gøre det et stille suk kom ned og holdet om den Musik ind stryment han hadet foget af en nær ven men miste i en Kamp ørene var helt nede der var ingen som skulde gøre ham noget mere det og det galte også Kolinge nok beskytte han en men det var ikke forde at han var så stolt af det men det ville nok gå med tiden han viste ikke helt om han skulde forvalde sig som en ræv lige nu nej det ville nok være dumt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 21:39:37 GMT 1
Essa tog roligt sit hat af, hun smilte venligt til den fremmede og kiggede ham i øjnene af ren høflighed. Hun rakte hånden frem i hilsen. "Jeg er Essa Maria Colina. Og De er?"[/b] Sagde hun med en blid stemme og smilte kort med lukkede øjne, hun så sig lidt om, stedet her trængte da til en kærlig hånd. Boede han her? Essa kløede sig i sit røde hår, hun var egentlig ret beskidt efter dagens arbejde på gården som allerede havde startet da solen stod op. Hvilket var meget tidligt en sommerdag. Men frisk var hun nu stadig, det var hun altid. "Bor du her?" Spurgte hun så undrende og kiggede sig om igen.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 21:47:56 GMT 1
haze Fnyste lidt af det og vifte med halen lidt " nej det gør jeg ikke det er bare et sted jeg tager hen når jeg har brug for at være lidt i fred.... jeg er haze Vogter for Dronigen " sagde han mens han stille kikket på hindens hånd lidt hvad mund han skulde men stille to han sin store hånd frem og gav den et lille Klim på sig mens ørne stille vente sig lige op i luften " hvorfor har du dog det det tog på " sagde han lidt under anaert han hadet ikke set en pige gå rundt i det tøj før hadet hun ikke andet eller ander for den sags skuld hvad skulde han ellers sige eller gøre stille kikket han rundt og viste ikke helt hvad der skule ske haze satte sig på en gammel bæk der var der " jeg bor længer nede af gade i en fin hus " sagde han mens ørene hang uforståne på kvinden som var der
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 21:52:26 GMT 1
Det kom bag på hende at han spurgte til hendes tøj, hun kiggede ned af sig selv. "Hvad mener du? Det er mit arbejdstøj?" Og hverdagstøj. Er der noget i vejen med det?" Spurgte hun lidt forvirret, det var jo normalt for hende at være beskidt og slidt i tøjet, hun var jo mere praktisk end noget andet. Aldrig nogensinde havde hun været mere fin end en krokjole på jobbet i kroen. Essa kløede sig forvirret i håret, det var da noget sjovt noget. "Når okay, jeg bor på en farm, ude i engen." Sagde hun så med et smil, hun elskede selvskab, men ikke at folk rørte hende. Et håndtryk var det eneste. Bare et kram kunne få hende til at gå lidt i chok og så blive sur efter. "Jeg havde lidt håbet du boede her, jeg trænger vidst til et bad." Sagde hun og grinte lidt imens hun kløede sig i nakken.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 22:01:55 GMT 1
haze ryste lidt på hoved " du kan få lov til at komme med mig hjem og få et bad hjemm hos mig vis det er " haze pakket sig lidt sammen og begynte at gå ned mod by gaden der var ikke så langt der fra hvor han boget der skulde nok ikke ske noget særlige lige nu men han kunde vel godt give en pige/ kvinde et bad vis hun ikke fik så tit lov til det " vis du altså ville se hvor jeg bor " sagde han stille mens ørne vifte lidt frem og til bage det var noget nyt et mennske der ikke var sur på ham eller det viste han ikke i nu i var flad stille sukket han igen og tog sig lidt til armen der var et ar som var kommet af nogle pile fra Crystal den gang han var sammen med hinden men det ville han ikke Snakke om det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 22:07:34 GMT 1
Hun lyste helt op, det lød virkelig dejligt, hun kunne sagtens få et bad derhjemme, hun havde bare glemt at tage et inden hun tog afsted hjemmefra, hun var bare så ivrig efter at se Nirelia. "Det vil jeg meget gerne, tak skal De have." Lød det blidt fra hende, hun smilte sødt og rystede sin hat for støv og satte den på hovedet igen. Det kunne jo være det blev en god dag i dag, ham her virkede faktisk flink, selvom han også virkede meget indelukket. Essa lavede et par gladedansetrin og nynnede videre som hun fulgte efter ham mod hans hjem.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 22:18:58 GMT 1
stille smilte haze og kikket på hinde og så nikket han med sit hoved og så gik han stille " har du noget Fammile ?" sagde han stille da han godt ville lære hinde beder at kende men det var jo også godt hun virket også til at være flink nok men haze ville ikke tage for mange Canser hvad and gik så noget som det det var svært nok i forvejen for ham så han ville ikke have det hel store stille sukket han mens han gik ud på gaden og vente på Essa hun virket meget minder ind ham selv men det var nok også på grund af at han var lidt ælder og højer han ville smader godt snakke Problemt var bare han viste ikke hvad han skulde sige til hinden men det var sikkert nok noget som skulde komme med tiden viste han
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 22:23:02 GMT 1
Essa fulgte glad efter, da han spurgte om familie, smilte hun ved tanken om sine forældre. "Nej, jeg er alene. Mine forældre døde sidste år af en sygdom der hærgede." Svarede hun med et roligt blik, det lod ikke til at gøre ondt på hende, men det var fordi hun havde vendt det til noget positivt. Det skulle blive godt med et bad, hendes hår havde jo langt fra sin rigtige røde farve fordi det var så beskidt. Desuden var hun overbevist om at hendes naturlige duft af roser var forsvundet lige så snart hun gik ind i stalden til hestene. "Hvad med Dem?" Spurgte hun og smilte sødt, hun gik roligt med ham og så frem til et bad.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 22:31:39 GMT 1
Mine forælder efter lod mig på et børne hjem " sagde han med det sammen med et lyst tist og stemmen han hadet Ardrlige kendt sine regtit Fammile overjovet stille vente han hoved mid Essa og lod blikket Vlie på hinden han kunde nu godt lide hindens ud sene stille kikket han ned og viste ikke helt hvad han skulde nu kom de til hans hjem det var stort og folt vidt for det meste stille åbet han døren til den " velkommen til mit hjem " kom det rolige fra ham sjovt nok selv om han var vogter og høj rang boget han som alle ander når ja borset fra huset men det var jo også flot stille kikket han rundt for af sikker sig for at alt var som det skulde være så tog han en hånd klæde og gav det til hinden " her der er bade værlse oven på de kan tag et bad der der er både varmt vand og sæbe der " kom det lige så stille fra ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jun 24, 2011 22:38:19 GMT 1
"Det er jeg ked af at høre." Sagde hun og så medfølende på ham, hun smilte opmuntrende og så så med store øjne på huset de var noget frem til. Hun måbbede lidt, det var godt nok flot, hyggen var næsten forsvundet ved det. Farmen var jo ren nok indeni, hyggelig og med dejlige varme farver. Essa gik ind og kiggede rundt med store øjne, det var nok noget af det fineste hun nogensinde havde set, ja faktisk havde hun ikke set mange huse og dem hun havde var landbyhuse, langt fra noget som dette her. Hun tog imod håndklædet og smilte taknemmeligt. "Mange tak." Sagde hun så og gik ovenpå, hun fandt badeværelset og gik derind, karet fyldte hun med vand og sæbe. Så begyndte hun at klæde sig langsomt af, til sidst stod hun lige kort i undertøjet som var sort, hun kiggede sig i spejlet og smilte, det her ville blive skønt. Roligt tog hun resten af og gled ned i karet med det varme vand, et nydende suk kom fra hende og hun lukkede øjnene imens hun vaskede sin krop langsomt.
|
|
|
Post by haze on Jun 24, 2011 22:47:54 GMT 1
haze viste ikke helet hvad han skulde tage sig til men han begynte at gå ind for at lave lidt mad hun var vel også sulten haze lavet lidt kød og suppe det var Altid godt med lidt suppe i sær fordi man kunde få det man kunde lide han bladet lidt katofler ned i det og grøn sager så tog han kødet ned i suppen så det kunde give et regtit god smag " tja der skal jo laves lidt en gang i Melmen sagde han til sig selv og begynte at dække op til hinden haze var ikke så sulten igen det var nu lidt rat med noget larm så skulde han ikke helle tiden bruge tid på at læse og så noget
|
|