|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 7, 2011 17:54:59 GMT 1
Hey folkens Ville bare sige jeg nok ikke kommer meget på før fredag i uge 28 så kan ske i skal undvære mig i en helt uge oO Men vil da prøve på at komme på så meget jeg kan Dog regner jeg ikke med meget i denne weekend for er nede ved svigerfamilie til familie julefrokost sammenkomst ting oO og meget af næste uge skal jeg besøge nogen på sjælland men mon ikke jeg sniger mig på ^^ skal trods alt besøge sidens helt egen Mimi nogen af dagene
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jan 30, 2013 19:48:40 GMT 1
Hey Folkens Går snart ind i en travl tid på arbejdet, det er så småt begyndt allerede men fra 1 marts frem til 1 juli skal i desværre ikke regne med at se meget til mig det står hovedsaglig på overarbejde for mit vedkommende så er gerne smadret når jeg kommer hjem, så vil ikke komme på de dage.. Men ellers vil jeg komme på når jeg har tid og overskud til det og beder Leo om at være lidt mere på for at kigge til nye brugere og skal nok dukke op når energien er til det, ellers kan de fleste finde på inde på FB under vores DarkWorld gruppen ellers over mobilen eller msn Det gælder for karakterne: Drazilla Neimi Maka Sara Megan Ash Lestat Dorian Sol Inja Odette Aaliayh
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jun 26, 2013 5:04:46 GMT 1
Som tidligere skrevet er jeg ikke meget på fordi jeg skal arbejde.. Men lige en opdatering, sidste uge i juni er altid den værste så arbejder langt de fleste dage fra 8 til 20-22 stykker.. Lørdag kommer jeg dog ikke på fordi jeg skal til julefrokost med svigerfamilien, ligesom jeg skal fredag foruden overarbejde..
Så beklager at sige det her, men vi ses nok først 2. juli i igen o.o
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Aug 28, 2013 18:14:27 GMT 1
Hey Folkens Nu er der ved at komme pres på mig IRL om under 3 uger skal jeg giftes så de sidste ting skal på plads, samtidig med at jeg skal starte på skole i uge 36 som foregår om aftenen. Så hver tirsdag aften skal i ikke regne med jeg når at komme på da jeg først er hjemme omkring 22 - 22.30 så magter nok ikke komme på.. og derudover skal jeg afsted torsdag fra uge 39 og om lørdagen nogle gange også selvom om lørdagen er jeg nok på om aftenen.. + at jeg jo skal passe mit almindelige arbejde ved siden af alt dette her så overskuddet er der egentlig ikke lige for tiden men kommer selvfølgelig på ind i mellem! og med hensyn til de nye så tjekker jeg DW hver dag for at se om nogle nye profiler er lagt op så ingen kommer til at vente for længe på at blive godkendt.. Og skal nok svare i tråde når jeg har krea og overskud! Så bær over med mig når brylluppet er overstået burde jeg have lidt mere overskud til at være her..
|
|
|
Post by Dorian Gray on Jan 26, 2014 18:24:55 GMT 1
Hej Folkens Jeg kommer nok ikke meget på i næste uge og her er lige grunden, en grund som kan gælde til uge 15, men den første uge er den værste da jeg lige skal vænne mig til at gå i skole igen: Mandag: Arbejde : 08.00-16.00 derefter hjem og til træning mellem 17.00-17.55 så ved ikke hvor smadret jeg er efterfølgende Tirsdag: Arbejde 08.00-15.00 derefter skole fra 17.15-21.00.. + en masse rejse tid så er først hjemme 22.30 Onsdag: 08.00-16.00 derefter hjem og til træning mellem 17.00-17.55 så ved ikke hvor smadret jeg er efterfølgende Torsdag: Arbejde 08.00-15.00 derefter skole fra 17.15-21.00.. + en masse rejse tid så er først hjemme 22.30 Fredag: Arbejde: 08.00-13.00.. Så kan kommer nok på medmindre jeg skal i biffen eller ud og bowle om aftenen Lørdag og søndag: Fra ukendt tid om morgen og til ukendt tid om aftenen eller til søndag har jeg gæster.. Ellers læser jeg nok til timerne til tirsdag..
Gælder for karakterne: Drazilla, Dorian, Ash, Mark, Maka, Inja, Liay, Leonora, Neimi, Sol, Odette, Fahim og Scarlett
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 11, 2014 20:36:59 GMT 1
Hey Folkens
Ville bare advare at sige at jeg nok ikke kommer så meget på for tiden på grund af det er tid for overarbejde på mit arbejde + eksamener der skal forbedredes til og jeg har en masse at se til IRL.. Dette påvirker også humøret derfor forsøger jeg kun at være på når jeg har overskud til det.. Jeg har sagt til Echo aka Leonora De Silver at hun skal kigge efter nye profiler, og hvis der er problemer så kan i sende en PM eller finde gruppen på Facebook..
|
|
|
Post by Inja Hunter on Jun 7, 2014 16:20:39 GMT 1
Hey Folkens Da jeg er inde i en periode med overarbejde og så det at jeg skal til eksamen den 14. så kommer jeg ikke rigtigt på vil ikke rigtigt svare i tråde men kommer ind i mellem på.. Efter den 14 forventer jeg en smule mere tid men det kan godt ske jeg ikke rigtigt kommer på alligevel fordi den vil stå på overarbejde frem til 1. juli men derefter har jeg igen mere tid I hvert fald indtil jeg skal flytte fra min nuværende lejlighed ind i en ny..
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 6, 2014 9:23:47 GMT 1
Så folkens jeg er begyndt på at gå i skole igen og det foregår hovedsagelig onsdag aften og lørdag (indtil uge 39 hedder tiden fra 9 til 13 og hver 3 uge derefter hedder den fra 9 til 16.30 hvor jeg er i skole, så det er uden transport).. Det betyder jo så at jeg ikke svare i tråde på de tidspunkter og i næste weekend (13-14 sep.) skal jeg flytte så der kommer jeg heller ikke rigtig på for det er ikke til at sige hvornår jeg får internet i den nye lejlighed.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 3, 2015 16:55:13 GMT 1
Så er det tid igen.. Det er dog mere en information end helt fravær Jeg er igen begyndt i aftenskole og det betyder at jeg fra nu af (3. feb.) og frem til 12. maj kun er halvt i boksen om aftenen Svare ikke længere på tråde om tirsdagen. Der udover skal vi skrive et afsluttende projekt på skolen og der har jeg valgt at samarbejde med en så det betyder også jeg kommer til at være væk nogle dage der, dog har vi ikke fast sat andet end mandage endnu. Projektet skal ligeledes afleveres 12. maj så indtil da er der dage i må undvære mig
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 18, 2016 18:17:30 GMT 1
Så er det snart tid for en udenlandsk rejse for første gang i mange år Derfor kommer jeg ikke på i perioden 22/7 - 31/7 2016 fordi jeg rejser med familien til Polen i et feriehus hvor der med stor sandsynlighed ikke er internet.. Hvorfor Polen tænker i nok? Tjo det er mandens ønske og ikke min Men synes bare lige i skulle advares ^^
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 21, 2017 20:47:13 GMT 1
Halløj folkens Så er jeg begyndt på overarbejde igen. Jeg har indtil videre lagt det om tirsdagen (så min dag hedder 7.30-20.00).. Bare så i ikke forventer jeg er vildt kreativ og overskudsagtig om tirsdagen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 30, 2017 9:29:32 GMT 1
Hey Folkens Jeg rejser til London i perioden 3/10 - 5/10 så der kommer jeg ikke på Det gælder for alle mine karaktere
|
|