Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 16:19:20 GMT 1
"De finere steder er plaget af snobber som ville dø af forfængelighed hvis de fandt ud af jeg er en farmer." Sagde hun og rullede øjne af de latterlige fornemme kvinder der spyttede på folk som Essa. Det var faktisk irriterende, for hendes mad var jo god nok til sådan noget, men det hang ikke sådan sammen. Måske skulle hun åbne sit eget sted, nej det ville tage for meget af hendes tid og farmen ville ikke kunne passe sig selv. Det krævede hun ikke såede noget og hvis det så ikke gik, så ville hun gå fallit. Essa kiggede lidt på ham og smilte sødt til ham, han virkede nu god nok, men det med mordet gav hende kuldegysninger. "Så skidt da, jeg kan lide det hele, så De bestemmer bare." Lød det muntert fra hende, hun blinkede let og lænte sig tilbage i stolen.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 16:28:56 GMT 1
han gav sig til at tænke lidt "hmm du har jo nok ret men så af lige vel der er ingen der siger de behøver hvide hvem du bar eat du er en god kok og jeg syntes du skal vælge du ved hvad der er bedst" sagde han med en varm og rolig stemme han sad og havde det ret godt lige nu han havde fået lov til at slå en ihjel og nu kunde han side og nyde synet af den smukkeste pige i lokalet "jeg drikker alt så du vælger bare jeg er ikke sart" sagde han roligt han stak hånden ned i lomen og fik fat i nogle sedler som han gav hende "det burde være til at betale og resten beholder du bare smukke" sagde han med en varm stemme mens hans smil var lige så varmt som hans stemme
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 16:33:55 GMT 1
Det kunne han vel have ret i, men hun tog ingen chancer, for der skulle nok komme nogen som kendte hende og så gik sladderen. Hvilket kunne ødelægge alt, hun ville bare blive til grin, fyret og aldrig ansætte et sted lignende igen. Roligt tog hun imod pengene, hun rejste sig og nikkede. "Meget vel." sagde hun med et smil, før hun gik afsted med de dansende hofter der svang blidt fra side til side. En del mænd kiggede efter hende, hendes røv struttede selv under en løst siddende kjole. Essa ignorerede det, de kunne glo, men ikke røre, for så blev hun vred. Desuden havde de vel ikke tænkt sig at flere skulle dø her til aften. Hun nåede baren hvor hun hældte to krus med øl op, hun var jo mere mand en kvinde på visse punkter. Roligt gik hun ned til ham igen med de to store krus. Da en mand så hun havde hænderne fyldt tog han armen om hendes liv, Essa gik i panik, for han var rigtig tæt på og det fik hende til at gispe efter vejret. Uden videre smed hun øllen og prøvede at vride sig ud af hans arme, både panisk og skrækslagene.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 16:47:53 GMT 1
Mathayus sad og fulde hende helle tiden han kunde ikke lade hver med at så på hendes røv når hun gik hun vrikkede for meget med den til man kunde lade hver da han så hun kom med øl sad han og glædret sig til at få den han havde ikke fået en øl i meget lang tid men med et ændrede det helle sig Mathayus rejste sig hurtigt op og gik over til manden som holde om hende han tog fadt i mandens ene arm og rev i den man hørte en knæk og manden begynde at skrige Mathayus havde rævet hans arm af led "så holder du fingernde fra hende klamme svin" sagde han med en vred og hård stemme Mathayus tog blidt fadt i essa og fjernede hende fra manden hvor efter Mathayus tvang manden ned på gulvet "sig undskyld til hende og giv hende penge til to nye øl" sagde Mathayus mens hans ene fod var oven på mandens hoved som blev presset mod gulvet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 16:55:15 GMT 1
Essa var gået helt i chok, hun faldt sammen da manden havde fået sin arm vredet af led, hun sad og græd, følte sig helt hjælpeløs og holdte om sig selv. Selv da Mathayus tog blidt fat i hende og fik hende væk derfra rystede hun af skræk. Det var slet ikke sådan her hendes aften skulle foregå. En ung anden kvinde kom hen til hende og gjorde tegn til at hun skulle komme med, de vidste nemlig godt hvordan hun havde det med berøring. Essa sank en klump og blev vist op til en af værelserne hvor hun fik et glas vand at sunde sig på. Den unge kvinde gik ned til manden som havde forsvaret Essa og lagde blidt en hånd på hans skuldre. "Jeg kommer med to nye øl om lidt og bare rolig han kommer til at betale. Gå hellere op til Essa, hun har brug for at der er en hos hende, men rør hende ikke, det bryder hun sig ikke om." Hviskede hun med et sødt smil, han så ret godt ud og syntes Essa var heldig, men vidste at det ville være noget helt andet med sig selv, for hun var da hoppet på ham med det samme. Den bane lå Essa aldrig i, hvilket undrede hende lidt.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 17:12:16 GMT 1
Mathayus gav slip på manden og så på hende som stod og snakkede til ham "hun at få godt med drikke penge ud af ham ellers kommer jeg tilbage" sagde Mathayus mens han blinkede til damen "kom heller op med to kopper te det tror jeg vil være bedre til at slappe af på sådan har jeg det i hvert fald selv eller ved du hvad begge dele og jeg tror gerne krybet der vil betale det helle" sagde ham med et skævt smil på læben Mathayus havde godt se hvor de gik hen med essa og han kunde også mærke hende tydelige på grund af hendes følser lige nu Mathayus bankede på døren og gik roligt ind til hende "jeg er ked af jeg ikke kunde stoppe ham noget hurtiger Essa" sagde han med en bekømret stemme mens han så på hende med et bekømret blik
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 17:18:10 GMT 1
Kvinden blinkede igen og så ned på manden, vippede med fingrene og ventede på at få penge. Manden så skræmt efter ham der lige havde tævet ham hurtigere end han havde regnet med kunne lade sig gøre. Selv mente han at han var stærk. Da det bankede på døren hoppede Essa, da hun hørte hvem det var, pustede hun forsigtigt ud og glemte tæppet ind til sig som hun havde fundet. "Det er okay, det De gjorde var virkelig, det ved jeg ikke, flot?" Hun var så forvirret og vidste ikke hvordan hun skulle beskrive hun var taknemlig at han havde hjulpet hende. Roligt lagde hun en hånd ved sit bryst for at få sig selv ned på jorden igen, hendes hjerte hamrede afsted og hun hev kort efter vejret en gang imellem. Den unge dame kom op til dem med to krus øl og en kande te med to kopper til. "værsgo." Sagde hun blidt og sendte Essa et medfølende blik, til gengæld fik hun et taknemligt blik fra Essa.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 17:26:20 GMT 1
Mathayus satte sig ned over for hende men rørte ikke ved hende "jeg håber bare du er okay jeg bruyder mig ikke om at se en som dig skrige på den måde det gør sku ondt i ens sjæl" sagde han med beroligende stemme da hende kvinden kom ind så Mathayus op på hende og blinkede til hende med det ene øje "tak for det" sagde han med en varm og chamerende stemme hvor efter han så på Essa igen "jeg tænkte te er så hyggeligt og dejlig varmt og drikke så det ville måske være bedre ind en kold øl sådan lige med det samme" sagde han med en varm og venlig stemme han ville gerne holde om hende men så på samme tid viste han godt at det kun ville gøre det helle meget være
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 17:36:00 GMT 1
Det hjalp at have en der bekymrede sig for en, hun ville ønske hende mor eller far var der, hun ønskede at have en at holde om som hun stolte på. Roligt kiggede hun ned på ham, hendes blik var stadig stift og skræmt. Kvinden som havde fået et blink af ham rødmede og sendte ham et lettere frækt blik, hvis Essa ikke ville have ham, ville hun sq gerne. Essa smilte til det han sagde med teen, hun så på ham og havde lyst til at stryge ham ned af kinden, det var så betænksomt af ham. "Det lyder perfekt." Sagde hun stille, det var ret dejligt at have en der tog sig af hende, men egentlig ville hun allerhelst sove når de havde drukket teen. Hun var i bund og grund ret ensom, hun sukkede stille og kiggede ned på ham. "Er det okay får noget søvn? jeg vil helst gerne være alene når jeg sover. Vi kan jo drikke te når jeg vågner igen om et par timer?" Hun så undskyldende på ham, men efter den tur havde hun brug for hvile, hendes hjerte sad stadig oppe i halsen på hende og vejrtrækningen kneb en del.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 17:46:53 GMT 1
Mathayus rejste sig op og smilte varmt til hende "det lyder dejligt men jeg har desværde ikke tid jeg har nogle ting jeg skal havde klaret men en anden dag kommer jeg meget gerne igen og drikker den med dig smukke det lover jeg dig" sagde han med en varm og blid stemme han kunde godt forstå hun godt ville sove men han havde nogle erner han skulle havde klaret her til aften også kunde det jo være han kom igen bag eftre for at se om hun stadig var der han tog sin øl og drak den i en slurk "jeg kommer igen næste gang du er på arbejde det lover jeg dig" sagde han med en varm og letter kærlig stemme
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 17:51:44 GMT 1
Essa så på ham med et trist blik, hvis han skulle noget, ja så måtte hun vel vente, hun skulle arbejde fra i morgen tidlig af, så hun kunne lige så godt blive her natten over. Roligt begyndte hun at klæde sig af, hun puttede sig under dynen og ventede på at han var gået for så kunne hun låse døren. Udenfor døren ventede den anden kvinde, hun havde kort brunt hår og mørke blå øjne, et friskt udtryk og okay gode former. Hun ville spørger indtil Essa, men kunne høre at han var ved at gå fordi hun skulle sove. "Mange tak for alting, jeg skal arbejde i morgen, hele formiddagen og har fri om eftermiddagen." Sagde hun så, som tegn på at hun meget gerne ville se ham hurtigt igen. Essa ville gerne have en ven i ham her, for han var sød og havde beskyttet hende.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 17:58:05 GMT 1
Mathayus tog et lille stykke jern frem og lavede det om til en ring som hanvde små pikke "den er til dig så frem over vis nogle prøver på et eller andet så giv dem en lusing og de vil give slip med det samme" sagde han med en venlig og rolig stemme Mathayus tog en chanse og tog blidt hendes hånd og satte den på en af hendes finger og rettede lidt på dens størelse så den passede hende bedre "sov godt søde også ses vi engang imorgen det lover jeg dig" sagde han med en blid stemme hvor efter han gik ud af det lille rum hvor den anden kvinde stod lige for and ham "hej" sagde han til hende med en rolig og letter lav stemme
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 18:03:01 GMT 1
Et nysgerrigt blik så til hvad han lavede, hun kiggede ned på ringen og bed sig i læben, ville han give hende sådan en? Det var lidt underligt, men da han forklarede forstod hun bedre. Desuden så havde hun et minde om ham, det var rart nok. Hun smilte blidt da han tog hendes hånd, han var varm og hans hænder rug. "Mange tak, det betyder meget." Hviskede hun, hun vinkede til ham og gik efter ham og låste døren lige bag ham. Der var ingen der skulle ind til hende i nat, det ville være et levende mareridt. Hun gik hen og lagde sig igen, puttede sig godt ned under dynen og sukkede stille. Kvinden der stod derude og nu havde manden som hun så fint beundrede i smug foran sig, smilte hun charmerende. "Hej, hvordan har hun det?" Spurgte hun stille, selvom hun egentlig helst ville vide noget om ham og gerne hans krop.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 18:10:32 GMT 1
Mathayus kiggede bagud da han hørte døren blev låst hvor efter han lage en arm om den anden kvinde "hun skal nok klare den så længe hun få fred i nat" sagde han med en rolig stemme mens han begynde at gå væk fra det lille lokale "hvem er du så om man må spørger" sagde han med en chamerende stemme mens han smilte letter frækt til hende han havde måske lige lidt tid i nu før han skulle gå han kiggede kort tilbage mod værelset Essa lå i og var ret bekømret for hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 18:22:17 GMT 1
Kvinden smilte tilfreds ved at han lagde en arm om hende, det passede hende helt fint. "Det er godt. Mit navn er Mikala." Sagde hun så med et forførende blik og smil, hun kunne virkelig ikke se hvorfor Essa aldrig havde en mand, hun elskede at lege med dem og have en god aften eller nat. Hun fulgte med ham og studerede hans ansigt og krop, specielt hans krop, for seriøst, han måtte da kunne holde til en del. Mikala lod sine fingre spadsere ned af hans arm og så på ham med et intenst blik. "Hun skal nok klare sig, det skal jeg nok sørger for. Har du brug for et værelse?" Spurgte hun så med et glimt i øjet, det kunne jo være at han ville sove eller måske blive her lidt. Benytte et værelse til et eller andet.
|
|