|
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2011 18:32:23 GMT 1
Mathayus smilte lokkende til hende "hmm hvad skulle jeg dog bruge det til jeg bor jo ikke så langt her fra" sagde han med et skævt smil han viste godt hvorfor hun ville hanvde han skulle blive men han måde skuffe hende han havde andre ting at tænke på lige nu ind at leje med hende "jeg må skuffe dig denne gang for pengende tjener ikke sig selv måske næste gang med mindre der er en som kommer dig i forkøbet Mikala" sagde han med en flirtende stemme hvorefter han gav slip på hende og gav hende et kys på kinden og fosvandt ud af kroen
//out
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 11, 2011 18:38:54 GMT 1
Mikala så efter ham med et lidt irriteret blik, hun havde lige håbet, men nej. Hun gik hen til Essa's værelse og lyttede udenfor døren, man kunne høre hende vende og dreje sig imens hun pev. Mareridt nu igen, hun sukkede lidt, hvorfor kunne hun ikke bare fortælle hvad der havde været sket, så hun kunne forstå? Essa lå og knugede dynen, der kom klynk fra hende og man skulle tro nogen gjorde hende ondt. Hun vågnede i et skrig og tog sig til hovedet, hun stod op for at tage en kop te og falde i søvn med varmen i sig. Rummet her føltes så koldt når hun var alene, roligt drak hun og ventede på at sove igen, uden mareridt denne gang.
//out
|
|