Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 15, 2011 7:54:48 GMT 1
Mit første fravær som jeg skriver ned Jeg skal til jydeland og i sommerhus i næste uge (uge 29), så kommer ikke på og i må undvære mig.. Kommer til at savne jer ;D Håber i får en dejlig uge, for det gør jeg Kys og knus fra Sas
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Aug 15, 2011 10:32:53 GMT 1
Well så er det tid til oprydning i mit liv, så det kræver al min opmærksomhed er rettet mod mit hjem og familie <3 Derfor er jeg ikke særlig meget på, men kommer nok med et svar her og der.. Kommer til at savne jer rigtig meget og hvis der er nogen jeg ikk svare i af tråde, er det fordi jeg slet ikk kan tænke i den retning tråden har................ På forhånd undskyld til Zill Håber i kan hygge jer og ved jeg vil gøre alt for at få styr på tingene hurtigst mulig Kys og knus fra Sas
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Aug 16, 2011 16:48:23 GMT 1
Det er helt i orden x3 ved godt du elsker mig alligevel
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Sept 13, 2011 23:57:49 GMT 1
Jeg har så lige være til lægevagten og har lovligt fraværd xD har haft blærebetændelse i over en uge, og den er først blevet opdaget nu, så har pænt kraftige smerter og kan ikke tænke :/ så i får desværre ingen svar fra mig......
Men må i hygge jer godt uden mig indtil jeg er på benene igen ^^ kys og knus her fra......
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 14, 2011 17:25:20 GMT 1
piv..... x3 god bedring
|
|