|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 23:45:56 GMT 1
Geralt grinede og sagde "du ville ikke bryde dig om det hvis jeg gjorde" han måtte lige tænke lidt over hendes spørgsmål men svarede så ærligt "elsker hende om jeg elsker min søster Gina" selvom han havde taget Anno's mødom i bytte for hendes dobbelt bladede spyd så havde han ikke været sammen med nogen kvinde efter han havde valgt at gifte sig med Zill hvis hun ville have det skulle være ham
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:50:05 GMT 1
crys så på ham og hævede et øjnbryn "oka og det er godt eller?"spurgte hun så med et savgt smil. og lod sig dumpe ned i grasset og skar omgående en grimasse"for hurtig bevægelse for hurtig bevægelse"mumlede hun til sig selv og tog sig til siden. og skar igen en grimasse. og håbede en del på han ikke havde lagt mærke til hendes små grimasser. og sagde så "nej det vil jeg ike min mor gjorde det en gang. og jeg har vild meget højdeskræk når det kommer til stykket"
|
|
|
Post by Geralt on Mar 17, 2010 0:07:02 GMT 1
Geralt grinede og sagde "ja, hvem ville dog gøre den slags med en de ser som familie?"han mente det dog alvorligt for ingen ville normalt gøre bare noget som helst i den stil med sin familie
|
|
|
Post by crystal on Mar 17, 2010 0:09:07 GMT 1
"lad mig tænke mig lidt om...... hmmm dig"sagde crys med et grin og rekte tunge til ham. og tog sine sko af og stak føderne i vandet. mens hun så smilende på månen i vandet. og så på ham "du ike et serligt godt forbillede for lille mig det ender jo med jeg hopper i seng med en jeg ser som familie"sagde hun lidt drillende.
|
|