|
Post by crystal on Mar 16, 2010 13:12:24 GMT 1
Mørket var næsten lige faldet på. den store halvmåne stod højt på himlen og kastede et smukt skær hen over flodens vand. vindes blæste svagt. Crys sad for sig selv ved floden. hun havde lige fået tæst af en vagt igen. så hun sad og forbandt sine riben igen. efter som de stadig ike var helet. hendes trøje lå ved siden af hende. så hun havde bar overkrop. hun havde heller ike regnet med nongle ville komme hen til floden så sent om aftnen "for satan i helguland da osse"banede hun for sig selv i det hun stramte sine bangasjer. og tog så sin trøje på og kom på bene. og små haltede hen til sin taske. og smed sig ned ved siden af den. og fandt sin lille dolk. og puttede den i sin sko støvle bare for en sikkerheds skyld hun ville ike lige have tæsk igen. hun var allerede sikker på hun havde brækket et riben mere. efter som vagterne altid gik efter de steder hun allerede var såret så hun ville bugge hurtigt under. "jeg må snart lære at høre efter"sukkede hun kort at skar en grimasse i det hun trak vejret for tungt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 15:42:55 GMT 1
Geralt gik langs floden i sine egne tanker lige for tiden. der skete jo så meget for ham lige nu, han vidste bogstaveligt talt ikke rigtig hvad han skulle gøre. han så op da han hørte nogen længere væk og så Crystal. han gik roligt over til hende uden at lægge skjul på at han nærmede sig
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 15:46:04 GMT 1
crys strekte sig kort og skar en grimasse "avavavava"mumlede hun og tog sig til siden og fik bare med et held øje på geralt. og havde lystil at give ham en på snuden efter det han havde gjordt ved sin mor. men gjorde det ike efter som hun ike ville blande sig i sin mors sager"hej geralt"sagde hun så bare med et svagt skævt smil. mens hun stadig holdte sig til siden. mens hun skar en grimasse hver gang hun trak vejret for tungt.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 15:51:46 GMT 1
Geralt så på Crys og så hun da ikke havde det særligt godt, han var heller ikke blind nok til at undgå at se hun da vist ikke var glad for ham mere. han gik dog hen til hende alligevel og spurgte "noget galt?" selvom det nok bare ville få hende ind i en tantram om hvad end der nu nagede hende. om det var den fysiske smerte eller det psykiske ubehag eller had hun nok følte lige nu
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 15:55:48 GMT 1
"narj ike noget galt. kun 4 brækket riben tror jeg det er"sagde crys og skar en grimasse. og spurgte så bare lige ud "er du og mor blivet gode venner efter din hygge tur med anno" mens hun så på ham. hun sagde sin mening lige ud eller spurgte om det der gik hende på. lige nu var hun bare mest sur over hendes mor var blevet svigtet af en mand igen. hun brød sig enligt ike om tanken at mænd var sårn nongle svin. men hun vidste jo heller ike så meget om det.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:01:36 GMT 1
Geralt så på Crys og gik helt hen til hende uden at tage sig af hendes nøgne overkrop selvom hun lignede Zill utroligt meget, han svarede hende roligt "ja, lader til at jeg stadig er den bedste kandidat til at blive gift med hende. men meget kan sku nå at gå galt inden er jeg bange for" hvilket jo var sandt nok, han vidste udemærket at Zill havde fået sit hjerte igen og at hun kunne være noget af en humør bombe lige nu
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 16:06:04 GMT 1
"fint nok med mig. skal jeg så nu til at kalde dig stedfar eller hvad""sagde hun en smule drillende og fik en trøje på. mens hun stadig holdte lidt øje med ham. hun kunne godt bruge en som sin far. efter som hun havde brug for et mande forbillede. hun havde jo sin mor som kvinde. og hun ville faktis gøre næsten alt for at blive som sin mor. bare med et hjerte når det kom til stykket.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:09:49 GMT 1
Geralt smilede skævt og sagde "ja, hvis alt går vel så kommer du til det" han gik helt hen til hende og spurgte "hvor de brækkede ribben?" for han kunne snildt heale sig selv med sin magi og et par brækkede ribben var ikke så slemme at helbrede for ham. det var temmelig normalt for ham faktisk
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 16:12:52 GMT 1
"glem det der. mine brækkede riben skal ike røres af nongle overhovet""sagde hun spidst til ham efter som hendes riben var hendes lærestrej for at slås med bedre krigere end hende selv."en skam kommer nok aldrig til at kalde dig far geralt. du ike min far kun den mand min mor måske gifter siig med. og vi kommer sikkert ike til at ses så meget efter som jeg sjældent er på slottet. og når jeg er. er det fordi jeg sover"sagde hun enligt sandt"eller når jeg skal lave fis med vagterne. elller prøve på at lave fis med min mor"sagde hun med et skævt smil
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 16:36:45 GMT 1
Geralt grinede og sagde "selv hvis jeg var din far, så ville du da stadig få lov til alt det. selvom jeg odg nok ville have du passede bedre på, vagterne er grove og ville med glæde udnytte dig efter de slår dig i en kamp hvis ikke du forsigtig eller de er bange for hvad Zill vil gøre ved dem hvis de gjorde mere end det" han stod roligt lidt fra hende og så op på halv månen
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 16:40:37 GMT 1
"vagterne vil ike udnytte mig på nongle måde en prøevde og fik skam også en lille lære strej fra min side af"sagde hun med et svagt lusket smil. efter som hun fandt sig i hvis nongle prøvede på noget med hende "og min mor ved godt jeg får tæsk af vagterne men har osse sagt det er mig selv der ligger op til det. for det er faktis sjovt at få tæsk nongle gange bare ike når de rammer så hårdt at mine riben brækkes "sagde hun og skar en kort grimasse. og gik så nongle få skridt væk fra ham. efter som hun haede at nongle stod for tædt på hende. og lod sit blik glide ud over floden og kiggede på månen som spejlede sig i vandet.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 23:24:28 GMT 1
Geralt så på Crystal og smilede skævt til hende inden han gik hen til hende og sagde "tag den her" og lagde en blod rød rubin, tydeligt skabt ved magi ikke så langt fra hende. han sagde "hvis du nogensinde kommer i en knibe du ikke kan få dig selv ud af så knus den. det ganske let. bare slå den mod noget og så vil jeg være der hurtigt" han havde selv lavet den og testet den så den virkede skam
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:28:46 GMT 1
crys kunne ike lade vær med at grine og tog imod den. og kiggede med et lille smil på ham "tak tror jeg får brug for den en dag måske. du bare lige nr 1000000 der vil passe på mig såh. tror der er nongle der når at få fingerne i mig før du når framsagde hun med et let grin. men puttede den aligevel i lommen. hun stolede en smule på geralt til hun ville beholde den og måske bruge den hvis hun virkelig var tvunget til det.
|
|
|
Post by Geralt on Mar 16, 2010 23:36:10 GMT 1
Geralt smilede og sagde "du glemmer vist at jeg er den samme slags som din mor. ret så uhyggeligt magisk og fysisk stærk" han vvar jo på højde med Zill i begge dele. ikke at det altid var lige godt for han ville egentlig gerne blive bedre end hende men det skete næppe foreløbig
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:41:05 GMT 1
"bare du ike finder på at tage mig på nakken og flye afsted med mig. så jeg lykkelig!"sagde crys med et lidt drillende grin. mens hun kiggede udover floden og kiggede så på ham "elsker du enligt dronning anno i nu!"spurgte hun så af ren nysgerighed. hun havde ike planer om at fortælle sin mor det hun og geralt snakkede om. hun var jo ike typen der sladrede til sin mor om alt hvert sek.
|
|