|
new day
Mar 16, 2010 13:32:29 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 13:32:29 GMT 1
solen stod højt på himlen. vejret var vildt fint og varmt. Engel sad ine på kroen. mens hun drak lidt af de røde væske bartneren havde givet hende som altid. hun havde dog ikke tjent nongle penge i dag. efter som hun havde taget sig en fri dag bare for at slappe lidt af. hun sad med bene oppe på boret. og med en bog på bene som hun sad og læste i mens. hun nynnede for sig selv. hun havde et par lidt lange shorts på. og en løs top der dækkede hele hendes mave denne gang. hun sad bare stille og nynnede for sig selv mens hun læste i sin bog med et smil. hun savnede enligt at ha mange kunder. men hun havde også brug for en fridag. som mange andre. hendes sorte ulv lå nede under hednes ben. og sendte advarende blikke til alle de mænd og kvinder som kiggede på hende. hun havde taget sin ulv med efter som hun skulle ha en der advarede folk om hun havde fridag i dag "ro på min lille skat folk må godt kigge"grinte hun for sig selv.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 13:46:56 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 13:46:56 GMT 1
haze nød ikke ragtit dagen men ville se til engel på kroven han prøvte af finden sin søster men unden hel men han op gav ikke haze ru gik lige sår stille han sukkte lidt og han hadte gelmt aldt om crystal han viste ikke vem hun var overhovte han hadte føgte fjerte sin hukomlse sår han glemte henden han var dag lige glad med vad de sage haze kunne få et godt liv unden henden. haze gik stille ind i koven og satte sig på borte "en øl tak " nolge af hans venner kom over til ham " når min dreng sår er du her eligen va " haze smilte lidt til dem " jaaa jeg måtte jo finden på nogte af lave ikke "
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 13:51:15 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 13:51:15 GMT 1
de tog ingengang to sek før Engels ulv var henne ved haze og spreng op i hans skød og slikkede ham i hele fjæset. mens den snakkede klagende til ham. Engel sad bare og grinte lidt men gad enligt ike gå der hen. og kiggede bare vidre i sin bog mens hun nynnede for sig selv. hendes ulv derimod bed og gnaskede i hazes tøj for at få ham med hen til engel. "otis på plads lad haze være"sagde Engel så. i det hun sagde det spreng hendes ulv hen til hende og lagde sig under hende ben. og klagede svagt over haze ike var kommet med hen til engel.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 14:15:32 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 14:15:32 GMT 1
haze så på engel og smilte stille til henden han sendte også et varmt blik til henden hun var sår køn han raste sig op og gik hen og kysste engel lidt og støj he ulven over hovte " hej engel " sag han stille og smilte varmt til henden haze kunne ikke andte ind af smile til henden han kunne godt huske henden og hendens ulv "har man det godt jeg har savnte dig " han lage en hånd på hendens lår og så på det hun læste i den bog haze var mere glad ind nolge sinden vad mån de to skulle lave i dag vad mån haze kikkte lidt på henden og vente på hendens svar mens han støj den anden hånd over ulvens hovte
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 14:19:26 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 14:19:26 GMT 1
"hej haz. fint nok her hva med dig?""spurgte Engel med et let nuttet og frækt smil og kyssede ham kort igen. selom hun ike brød sig om hendes kunder bare sårn kom og kyssede hende og lagde an på hende. "haze vi er altså ike sammen eller noget husk det"minede hun ham hurtigt om og lukkede sin bog i så han ike kunne læse det der stod i den. efter som bogen havde hendes far skrevet få dage før han blev slået ihjel af sin egen race. hendes ulv lå og spandt vildt og lod sit hovede ligge på hazes knæ "nok har otis godkendt dig. så du kan flytte ind ved mig hvis det var. men vi er ike sammen. og jeg har ike brug for den samme mand i min seng om morgnen"sagde hun så
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 14:29:13 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 14:29:13 GMT 1
haze så rykkte sig lidt væk og soppte med af klø ulven lidt " det hadte jeg heller ikke tækt mig " han raste sig lidt op og gik en og dark sin øl et andte sted han ville miste sin hukomlse for altid sår han ikke kendte de siv haze knurte lidt om klaste lidt og så ned i den glimten øl. sår kunne det også vær lige megte Kvinder bar bar nolge dumme siv han begydte af hade dem alle sammen og han var ikke særlige glad for dem mere engel skulle går sig god vis hun skulle unskyld tingen
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 14:32:14 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 14:32:14 GMT 1
Engel sukkede og haede haze lidt for at havde hende i sin magt. hun plejede ellers ike at blive så let tiltrækt af en mand. ¨så kom hun på bene og gik hen og lagde sine arme om ham bagfra. og kyssede ham lidt på halsen"undskyld min lille ræv var ike meningen at såre dig"sagde hun og nussede ham kærligt i håret."kom vi kan smutte hjem til mig. og tage et koldt bad igen. det kunne du sikkert godt trænge til"drillede hun med et lille smil på læberne. og kyssede hans pande.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 14:47:08 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 14:47:08 GMT 1
haze kikkte stade lidt ned i sin øl men blive over raskte over af engel krammen henden han så på kro manden og lidt og blive lidt røde i hovte men to stille om hendens hender lige sår stllle han forstod sempel hen ikke kvindes humøger den enste han forstod sig lidt på vr droning anno som så ham som en bror han "hmmm kan jeg vel godt har ikke nogte af pruge tiden på" haze krysdte hendens finger lidt mens han raste sig stille og gik ud samme med henden han viste ikke vad de skulle lave. hazes blik vente ned på ulven og smilte lige sår stille
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 14:49:58 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 14:49:58 GMT 1
Engel to stille hans hånd i sin i det de forlod kroen. mens hun kiggede lidt ned i jorden. og tænkte sig om. hendes ulv fulgte lydigt med dem. så kiggede engel på ham "hvis du vil haze. kan vi prøve. og når jeg siger prøve mener jeg prøve. at ha et forhold. du må bare havde lidt melidenhed med mig. jeg har kun haft elskere ike andet"sagde hun med et svagt smil. hun ville nødig såre ham igen. han tiltrak hende på en sjov måde konstant. og så var han faktis oka god i sengen. hun plejede ellers kun at ville ha de allere bedste.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 15:08:17 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 15:08:17 GMT 1
haze vente blikte da hun sage forhol mente hun de virklige ville han have ham " mener du det " haze kikkte lidt ned i jorden igen han klimte hendens hånd lidt han viste ikke nogte i nu men hun gik jo i seng med både piger og drenge det var jo et job men når det glad to kvinder ville haze godt prøve måske prøve af vær i seng med to kvinder sam tide det kunen give nogte mere udforderen til dem bække " oki " svadt han bar og rykkte sig lidt tætter på engel og holdte om henden mens de gik hjem til henden han hadte dlige haft en fast kærste ikke sår svidt han huskete over hovte men haze ville godt går hendens live megete beder vis det var det hun ønskete haze var glad og hans øre stod lige op han kikkte lidt på ulven og brummte lidt da det var hans måde af snakke med et dyr på
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 15:12:18 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 15:12:18 GMT 1
"yep yep jeg mener det. men du skal ike blive sur når jeg udføre mit job oka"sagde hun lidt klagende og kyssede hams hånd og gik så hen og lukkede have lågen op. og smuttede op og låste døren op. mens hun trak ham med sig. og smuttede så hurtigt op på sit værelse mens hun stadig trak ham med sig. og stilte sig så på tær og kyssede ham kærligt og længe på munden med et lille sødt smil og frækt på læberne.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 15:20:44 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 15:20:44 GMT 1
haze lage henderen om hendens nakkke stille og hholdte kyssts. han var sår glad for af hun ville have ham men mån om han kunne lve med af hun gik i seng med ander vis hun måtte sår måtte han vel også for af få lidt pengen for det det ville hun sikkerte blive glad for haze tjente jo penge men vis han kunen tjene lidt mere.haze trykke tis ind til henden " mhh min engel " viskte han svadt og trak stille hånden ned på hendens røv og klimte hendens baller lidt
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 15:24:43 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 15:24:43 GMT 1
"mhm"grinte engel bare. og trak ham med ned på sengen. og lod en hånd glide igennem hans hår. mens hun lagde sine ben om ham. og tungekyssede ham nu hårdt. mens hun nussede ham kærligt i nakken. mens hendes anden hånd gled ned langs hans side. hun ville ike bryde sig om han gik i seng med andre end hende. men hun havde enligt ike noget valg. hvis han ville i seng med andre var det hans valg. hun ville ike stoppe med sit arbejde bare for at glæde ham.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 15:47:27 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 15:47:27 GMT 1
haze tyynge kysste henden stille og lod sin tynge kæmpe om hendens man kunne høger lidt de smasken lyde der fra men nu måtte de var sammen han to sin hånd ned under hendens busker og klimte lidt hårde henen baller han ville ikke glemme den her dag og han var lige glad med om hun var i seng med ander bar hun sige til når det var tå kvinder sår ville han vær der som en hund han begudte af oprasse sin under live lidt mod hendens skede unden på buskeren sår hun kunne nyde det lidt
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 15:52:38 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 15:52:38 GMT 1
Engel smilte færkt til ham. og fik hurtigt hans tøj af ham mens hun små bed ham på halsen før hun satte tænderne i ham og lod en hånd glide ned langs hans ryg. hun havde også planer om næste gang hun skulle ligge i med en kvinde skulle han være med. for hun gad enligt ike selv at skulle tilfredsstille kvinder efter som de var tidt svære at tilfredsstille. men hun var lidt ligeglad lige nu nu lå hun jo sammen med haze. så resten ragede hende lige nu.
|
|