|
new day
Mar 16, 2010 17:49:28 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 17:49:28 GMT 1
det var blod fra en lucian. man kunne tydeligt smage det var blod. Engel kom ind til ham og så ham smage på hendes blod og grinte af ham"har du ike gættet det i nu? jeg leger og drikker af dit blod. tror du så ike jeg også drikker det"grinte hun og gik hen og tog glasset og nippede til det. og satte sig på sengen til ham"nej jeg er ike vampyr men en dræber. vi drikker blod som vampyre. min far var vampyr min mor var menneske."forklarede hun for ham"jeg skal have blod for at leve jeg kan godt spise anmeldeligt mad. men blod er det jeg skal have mest af"
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 17:54:58 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 17:54:58 GMT 1
haze så op på henden og lage stille en hånd på hendens kindd mens hovte kom hen mod hendens lår lige sår stille " jeg er lige glad med vad du er " viskte han svadt han kunne dufte det skærke duft af ham og badte seben han var sår glad lige nu han hadte et sted af venne hjem til " det er heldt oki bar du ikke tager for miegete af mit han så lidt på tjenste pigen som så på dem lidt
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 17:57:02 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 17:57:02 GMT 1
"jeg tar kun blod fra folk under samleje"lo hun let og vinkede tjenestepigen væk som gik med det samme hendes ulv lå på gulvet og små sov. mens de bare sad og snakkede.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:12:16 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 18:12:16 GMT 1
haze smilte lidt op til henden og kysste henden på hangen lige sår stille men han klage hovte ned igen " jeg prøver af finde min søster " viskte han svadt og nusste henden op af bete " du må elige sige til vis du kommer i nær kontak med en rød hårte pige som liger mig lidt " viskte han svadt han kunne ikke huske vongen hendens persolighed var det var såtr lnge siden
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:14:56 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 18:14:56 GMT 1
"jeg kan ike lide røhåret piger. men skal nok sige hvis jeg møder en"hviskede engel kært og smilte frækt til ham og drak det sidste i sit glas. tjenestepigen kom ind og tog glasset. og engelsk og hazes besktidte tøj og gik igen. otis vognede og spreng op i sengen og lagde sig hos dem mens han spandt lidt.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:25:59 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 18:25:59 GMT 1
haze smilte lidt han for stod ikke hendens smil vile hun have mere af ham han hadte ellers gidte den stor tyr " men vær sød i mod henden ikke " han støj hånden lidt tætterpå hendens mave og lidt op til hendens byster
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:28:20 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 18:28:20 GMT 1
"jaja "lo engel med et frækt nuttet smil. hendes ulv himlede med øjnende over dem. så lagde engel sig på maven og kælede for sin ulv efter som den var vandtil de kun var de to. og ike en til i hendes seng. et svagt smil gled over hendes læber mens hun stadig smilte frækt. og kiggede nu på haze"det her er underligt. er vandtil kun mig og otis er i sengen efter en mand har været her"fniste hun
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:34:40 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 18:34:40 GMT 1
haze gridte lidt af henden pg lage sig på hendens byster og så op på ulven lidt "den kan god lig det " viskte han svadt mens øjen vildte lidt på hendes bust votte der tiit fram han kysste den sår lige sår stille og fligte hendens anden hånd " hmmm det er også ulgte for mig af likke hos en igen " viskte han stille " men jeg kan lige "
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:36:54 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 18:36:54 GMT 1
"godt"grinte hun og kyssede ham blidt på munden. og puttede sig svagt ind til ham. hun havde allerede lystil ham igen. mere end tidligere. og begyndte så at tungekysse ham. hednes ulv lagde sig lige imellem dem så de ikke kunne røre hinanden. engel grinte svag og nussede sin ulv på ryggen mens hun smilte"du gør otis jaluxi jeg plejer at være hans nu"grinte hun og kyssede otis på snuden. ulven knurrede tilfredst og lod sit hovede hvile på sine poter.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:46:13 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 18:46:13 GMT 1
haze kunne ikke lade vær med af grine sødt af henden og ulven han kløte den lidt m men hånden glide sår over til engels kind og nusste henden stille der mens likte lå på den " hmmm tor den er nød til af venne sig til det måske skulle man finde en hun ulv til ham " grindte han lidt hovte lage sig lidt ind til engel og smilte sødt til den haze blive ikek suger over tungen kysste over hovte han var sikker på af engel var mere sex lysten ind vad var de t nu navte var det state med c mere kunen han ikke huske
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:49:14 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 18:49:14 GMT 1
Éngel grinte"sikke en ide du har, nu får jeg jo en masse hvalpe i huset så"sagde hun med et frækt smil og fik otis ned af sengen og lagde sig ind til haze og tungekyssede ham igen og lagde sig på ryggen og fik ham oven på sig. mens hun stadig tungekyssede ham hårdt og lagde sine ben om ham. hendes ulv fnøs kort og kravlede ind under sengen og lagde sig til at sove der,
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:55:20 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 18:55:20 GMT 1
jamen dov har man lyst til mig igen skat " viskte han svadt og stak sin leme ind da han kunne mærke af engel v prasse ham til det lidt haze tynge kysste med glæde engel og han gjor sår de gøæmpte lidt men han syntes nu det var syndt af engel ikke kunne lide af blive slikte nede ved hendens skede men det måtte hun jo om hans kys kom ned til henden bystvotte og kærtagte den vild mens nolge hår stød kom i mod henden og han kom til af bede lidt i den haze var heldt væk i sex legen sår som han sysnte han bil mere og mere til trykkte af
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 18:57:56 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 18:57:56 GMT 1
Engel stønnede svagt af ren fryd og begær nu og bed ham drillede i halsen mens hun krassede ham på ryggen så hun rev lidt huld. og prassede sin nøgne krop ind mod hans. hun havde alt for meget lystil ham og snavede ham bare nu mens hun lod sine hænder glide ned lang hans ryg. og efterlod blodige striber efter som hun kradsede huld i hans hud med neglende.
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 19:03:11 GMT 1
Post by haze on Mar 16, 2010 19:03:11 GMT 1
haze gjor nogte som han ellers aldige ville todte a af han ville men de var nu skønt af lige velle hans krop gik nærmste i da hun ræv ham kom lemte op i henden som hun ønskte det han kunne bar ikke holle fingeren væk fra henden han begydte af lave lidt hurtit stød mens de begydte af klaske sig fram og til bage haze kunne også mærke af hendens skede spænde megete han viste af hun hold af ham lige som han holdte af henden haze ville på alle måder til fres stille henden
|
|
|
new day
Mar 16, 2010 19:05:51 GMT 1
Post by engel on Mar 16, 2010 19:05:51 GMT 1
Engel stønnede af ren fryd og bed ham grådigt i halsen. og slikkede så hans blod i sig som var omkring såret. mens hun stadig krassede ham på ryggen og klemte sig helt ind til ham. hun holdte meget af ham. det vidste hun da klaret, så små bed hun i hans hals. mens hans lem kørte ind og ud af hende. hun sendte ham et frækt smil mens hun nu tungekyssede ham og kradsede ham lidt i siden.
|
|