|
Post by crystal on Mar 16, 2010 22:46:48 GMT 1
mørket var lige faldt på. himlen stod højt på himlen. crys havde fundet sig en meget høj bakke at sidde på efter som hun ikke komme op til bjergnede med sinr brækkede riben. hun sad og så på de smukke stjerne mens hun tænkte på alt det der var sket i hendes liv. en af vagterne havde lige sagt til hende hun skulle skride hjem til sit gamle liv. efter som de fleste ike menede hun var stærk nok til at være zills datter, hun følte hun manglede noget i sit liv. men hun vidste slet ike hvad. hun sad og så på den lille krystal hun havde fundet. mens hun bare sad og tænkte. og drømte sig så lidt væk. så trak hun bene op til hagen og lod sit hovede hvile på sine ben med et tænkende blik. hun savnede enligt sit gamle liv. hun var ved at miste meningen ved det hele. men hun tænkte altid på hvorfor hun gjorde dette. hun ville bare være hos sin elskede mor. det havde hun også planer om at blive "jeg kan godt det her. de prøver dig kun" mumlede hun opmundrende til sig selv. så smilte hun svagt og så mod himlen. hun savnede enligt sin mor en del. men hun ville ike lige vise sig mens hun havde brækket riben.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 22:54:34 GMT 1
haze gik i skoven han hadte miste hukomlsen da han var faældte ned af den han huskte kun nolge småglmt af han var vogter for nolge og hadte vist også en elsker eller to haze ro sig til hovte "avs den gjor mere ondt indjeg todte " det helle faklte for stakels haze han var snønt for virte lige nu han gik som om han var flud men lang son kom det til bage aldt sammen efter hånden men der var stade nolge blider der mangelte haze satte sig stille på en bakke og så op på stjeren han sukkte svadt den behalige crystal hadte gidte ham var han blivte tøsset over han kunen ikke ragtit magte det i hans hovte over hovte og engel hadte kun sagt måske men hun var en sød pige haze to sig til hovte igen og så lige ud i skoven og drømte sig lang væke lige som ander
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 22:59:23 GMT 1
crys kom på bene og sendte månen et stort smil. og fik så øje på lille haze "hævnens time"mumlede hun for sig selv og fandt sin bue som lå på jorden. og tog en pil og satte mod strengen og sigtede på haze. og skød sin pil afsted så den ville ramme hans skulder. hvis han da ike bevægede sig så den endten ramte hans nakke eller strejfede hans arm. hun tog hurtigt 3 pile mere. og sendte afsted mod ham. dog sendte hun dem ike sårn de ville dræbe ham. kun sigtede nemmelig efter arme og ben og skulder. hun ville ike dræbe ham. efter hendes mening var han ike en skid vær at dræbe og hun kunne jo bruge ham som forsøgs kanin hvis det var. et svagt smil gled over hendes læber. før hun tog sin eliksir hun havde fået af ash. og smuttede hurtigt ned til haze. og lammede ham total med en besværgelse. og gik så hen og heldte halvdelen af eliksiren i ham."skål du lille"sagde hun så og drak sin del. eliksiren gjorde sårn de ville hade hinanden mere end det var oka.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 23:05:02 GMT 1
haze vente sig om og så på henden han bliv snitte i bene han faldt dov men han sputte det sår ud igen adet hun dark og spille bar lam han viel se vad hun ville med ham han ville ikke mere han pøvte af stå stille og se på vad hun ville han hadte henden som pæsten i forvjen sår vad vilel tå dråber går ved ham han bliv ikek på værte af det han vtnete batr på af crystal ville gør nogte han vente blinkt ned mod jorden og kunnennu mærke hans magi virke han hadte odv nolge pile siden i ham og han kunne ikke går nogte over hovte han det gjor ond sin sut ondt
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:07:09 GMT 1
crys havde været snu og havde gemt lidt eliksir i flasken. og tvang det i ham. og tvang ham til at sluge det denne gang"det er for dit eget bedste lille ven"hvæsede hun. hun syns selv eliksiren smagt vild modbydeligt men hun kunne i det mindste mærke det hjalp. da haze havde fået tvunget sit i sig. begyndte hun at hade ham med det samme. hun fjernede sin besværgekse fra ham. og gik så bare væk. med had i blikket.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 23:12:20 GMT 1
haze knutte hånden og to en kvin og kaste den efter hindens ben han var racen på henden "din elsker hjælper ikke kæligen " man kunne høger han var suger " dit siv du bruger mig bar lad mig dov vær i fred " kvinen ramte henden i bente og sad fast der lige der vor hun ikke kunne røger sig over hovte " betøde jeg virklige sår lidt for dig den gan var " haze gik hen og spøgte henden i siden han var sur nu hun skulle ikke tor af hun kunne gør han for tæd mere
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:16:38 GMT 1
crys skar tænder med det samme. og trak sin stav med det samme og lammede ham. så han ike kunne komme fri og trak hans kniv ud af benet. og skar en grimasse og kom på bene. eller rettelse benet. mens hun så rasnede ned på ham"pas på haze ike leg med dem der har mere magi end dig. jeg kunne flænse dig hvis det skulle være"hvæsede hun køligt. og haltede hurtigt væk og forvandlede sig så om til en kat og fandt et sted at gemme sig for ham.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 23:25:20 GMT 1
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR bliv sår her din møg siv din jeg har lige sår stor magt som dig " haze kæte s ig atter ud af lamens han så på hendens pile og løften dem lidt op af jorden han ahdte ikke prøvte det her mere en en gang han kaste den sår efter henden og de sitte hafte han løb sår hen til henden og lavte en mave puster " jeg gav dig aldt mit kærlighed igen " haze slóg mere og mere og mere på henden " jeg gav dig en chanse til " haze var begydte af blive træt " du vente mig rrukken lige som alle ander venenr " haze stoppte op og landte ned med crystal og så henden i øjen lidt mens han svedte "jeg elsker dig crystal " svadte han sår til sist mens han lå oven på henden og kunn mærke de der pile side i hans ryk
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:31:06 GMT 1
"flyt dig dog dit dumme møgdyr. mine riben"hvæsede crys med sammen bidt tænder. hun havde lige nået at forvandle sig om før han fik fingrende i hende og havde hørt et riben brække. og kunne tydelig mærke smerten der fløj igennem hende. og prøvede på at få ham af sig. hun havde jo drukket sin del af eliksiren så hun haede ham allerede efter som den var begyndt at virke."for helvede flyt dig"skreg hun nu og stak ham i siden med sin dolk.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 23:36:12 GMT 1
haze bed smærte n i sig og to kvinen ud af sig haze så på henden og kysste henden svadt og hedt på munden han håbte af det ville hjælpe lidt han flytte ssig så og så på henden lidt og såpå det brækte ring ben han lavte et ondt smil til henden hun kune jo ikke klar det men af vele blodte radte ned af ham men han hadte vel bakkte nogete fornuft ind i henden "din elsker hjæleper ikke på mig " svadt han for puste og kikkte på henden lidt " vorfor tro du den ikke går det " haze to sig til siden mens man kunne se nolge tår radte ned af ham "jeg hader dig crystal ...jeg hader dig" haze begydte af bløde ud af munden
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:38:49 GMT 1
"du hader mig ike haze.... du kan ike glemme mig"svarede crystal sammenbidt. og kæmpede sig selv på bene. og tog sin dolk hurtigt"jeg burde slå dig ihjel. men heldigt for dig. er jeg ike i stand til det"sagde hun og tog sig til ribende. hun blødte jo kraftigt fra benet efter som han havde ramt en blod åre.nu var spørgsmålet bare hvornår hun ville besvime af blod mangel. hun håbede da hun kunne nå hen til sin taske. og begyndte at halte der hen af. for at få fat i et stykke snor.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 23:44:51 GMT 1
haze så på henden lidt og sputte blodte lidt ud " crystalll" sage han stille " lad mig hjælpe dig for en siste gang " han kunen se af hun hadtebrakte et rig ben hun vilel ike over leve længe han kune nu også se nolge sygger der famlte om ham hans mor og far og søster engel som smiltee til ham og hans pap mor han to stille om den lille crysstal hun hadte gidte ham og sage stille " morrrr...jeggg harrr brugggg forrr digg " cystalen lyste megete og haze bliv blaj i hovte
|
|
|
Post by crystal on Mar 16, 2010 23:47:14 GMT 1
crys lagde ike meget mærke til ham og nåede hen til sin taske og fandt en snor og bandt hårdt om sit lår så hendes blødning stoppede. så tog hun sin trøje af så man kunne se hende bandasjer ash havde givet hende på tidliger. hun mærkede lidt efter"4 brækkede riben"mumlede hun og stramte bandasjerne lidt mere og tog så sin trøje på igen.
|
|
|
Post by haze on Mar 16, 2010 23:51:43 GMT 1
haze lå stille og så død ud han smilte stille mens crtstalen lyste op han var heldt væk og kunne ikke mere nu hadte han i var flad føget bange fornyft ind i henden / out
|
|