|
Post by Turo on Aug 8, 2011 20:35:41 GMT 1
Solen skinde, og der var enkle skyre på himlen. det var en af Turos dag fri men hun arbejde stadig, hun hade tage sit vaske tøje hele vejen til floden da det var det bedste sted at vaske tøj, og vejre var så dejligt at det bare skulle gøres, en flette kurv stod ved siden af hende, mens hun hade en sten for and sig lige på grænsen af flod kanten, hun dyppe sit tøj i vandet og gnuppe tøjet mod stene, håret sad oppe i en heste hale som vinden lege med, hun hade den samme lidt særelig kjole på og sin læder støvler på der gik til over knæen og som var på falde såler, hun nynne mens hun vaske løs der var nok at vaske så hun måtte bare komme hvider og få det gjordt så hun kunne nå at få det ude og tøre inden der måske blev dårlig vejre.
|
|
|
Post by haze on Aug 9, 2011 21:21:21 GMT 1
Haze gik stille og rolige ned langs floden han hadet brug for at være lidt i fred stede var ikke så stort men det var lige til haze tog sin Særlige Fløjete fem og kikket på dem mens han gik han skulde finde sin særlige sted hvor han kunde spille den men der ville gå noget tid. efter noget tid kom Haze til sit særlige sted og satte sig ned og begynte at spille på den det gjord hans sind stille og rolige og han tænkte ikke på noget som helst af det der skete rundt om kræng i verden lige nu han håbet stor set heller ikke der var nolge som hørte ham for han hadet at spille for and ander hvad skulde han stille op med mig selv lige nu han kikket lidt ned i jorden [youtube] www.youtube.com/watch?v=U-wcHFjt36I&feature=related[/youtube] melodi
|
|
|
Post by Turo on Aug 10, 2011 10:04:18 GMT 1
Turo sad roligt og vaske tøj da hun hørte fløjte musik, hun så kort rundt og syntes hun kunne se nogle men hun tog sig ikke af det, hun var ved at vaske og det skulle gøres færdig, hun nynne hvider mens hun vaske løs og bare slappe af, det gjorde hun altid når hun lave huslig arbejde . hun fik enlig vaske tøjet og sukke glad og tog stene og lag det op i det rene tøj efter hun hade vaske den så tøjet ikke blev beskidt igen, hun rejste sig og børste kjole af og så bare rundt og under sig over hvor fløjten kom fra.
|
|
|
Post by haze on Aug 11, 2011 20:31:20 GMT 1
haze spille stille vider da han nød det det beroælige ham meget men det men det ville ikke vare hved menst fordi han næsten ikke kunde få luft i sine lunger selv om han ønsket det virklige meget men det kunde han altså ikke men han holdet da en pause ind i melmen det var meget hårt men gjord godt på en god måde jo så det var jo regtit godt for at få sine følser ud en gang i melmen haze måtte stoppe efter 10 minurter da det var hved at blive for meget hved den hængen taske to han sin mad pakke og begynte at spise lidt
|
|
|
Post by Turo on Aug 11, 2011 21:10:42 GMT 1
Turo så rundt og tog der efter kurven og begyndt at bære den af sted, den var kun lidt tung så det var ikke så slemt. hun gik lidt før hun syntes at dufte mad, nu var hun jo halv vampyr. "er her nogle?" spurte hun så og kigge rundt mens hun hade kurven med vaske tøj ved føderne så hun ikke tabte den, hun hade jo skabe sanser det var jo med født. hun tog dog kurven igen da hun ikke rigtig syntes hun hørt svar, hun forsatte så med at gå mens hun nynne stille og slappe bare af i det gode vejer.
|
|
|
Post by haze on Aug 11, 2011 21:27:38 GMT 1
haze hørte en stemmen med sine ræve øre og stritte helt op i været da han kunde høre Turo "MÅske " kom det fra haze selv som ikke viste hvad han ellers skulde svare person syntes ikke at være ond i stemmen haze vente hovdet lidt rundt for at få øje på den person som Ejet den stemme haze kunde ikke se nolge men så reste han sig stille op og to rolige om hans svær og lage sin særere fløjte om halsen så man kunde se den haze trodet ikke på at der var nolge som ville gøre noget lige nu så han gav slip på sit svær
|
|
|
Post by Turo on Aug 12, 2011 7:09:19 GMT 1
turo hørte nogle svare hende og stoppe og så rundt og fik øje på en lidt underlig person, "hej" sag hun så og smile sødt, turo var et positivt væsen og dømt ikke folk før hun lært dem at kende en smule eller vis de gjorde hende noget, hun stod bare med kurven og kigge hen mode ham og kunne godt se han var bevæbnet hvilke gjorde hende en smule nervøs men hun holdt sig i ro der var ikke rigtig andet at gøre.
|
|
|
Post by haze on Aug 12, 2011 8:34:08 GMT 1
haze så at der var en pige/kvinde som stod og så på ham haze så lige så underlige ud for sådan en som hinde hadet han arldrig set før det var lidt sært men hun virket flink nok rolige gik han hen til den fremmet og så lidt op og ned af hinden og så det søde smil hun kom med haze brugte kun sit svær vis der var behov for det men det var der jo ikke nu " goddag" han smilte igen og loveret lidt med sin hale haze hadet sit numale tøj på ingen trøje og kun det han hadet på nu og her under bælte haze så lidt på den der kurve som måtte være temlige tung og stå med og gå med * hvorfor mund hun tager så langt ud for at vaske tøj " haze viste ikke helt hvad han skulde gøre så han lage sin hånd om på nakken for at klø sig let vis det hjalp ham
|
|
|
Post by Turo on Aug 12, 2011 9:25:36 GMT 1
Turo smile bare på ham og smile venligt, hun hade et barn ansigt selv om hun var 21 år. hun stod roligt med vaske tøjes kurven fyldt med rent vaske tøj, så man kunne ikke se kjolen hvordan den så ud forfra men den var lidt særlig men den passe godt til hendes arbejde og lædere støvlerne der gik op over knæet hjalp også på at beskytte de fin knæ fra at blive for hurtig slidt. "sikke en sjov hal de har" sag hun roligt og så op på ham.
|
|
|
Post by haze on Aug 12, 2011 9:34:33 GMT 1
haze så på Turo og kikket ned på sin hale " tja så er da der noget som er sjovt hved mig " sage haze mens han blinket til hinden og loveret lidt med den "har du ikke set sådan en som mig før ?" sage haze stille og rolige det kunde da godt være vis hun ikke hadet set sådan en før haze kikket lidt ned af sig selv han liget jo et mennske men det ville han arldrige blive da han var en hal dyr haze så lidt på turo og under sig lidt af hun kunde blive hved med at bære den " er den ikke tung at løfte ?" haze var en god hjerte person som ville hjælpe folk men af og til mis forstod de ham for hans væsen haze så lidt ned hvad skulde han sige han hadet når han ikke kunde finde på et ord hazes øre lage sig lidt ned da han var irtrt men så fik han en ide han kunde måske hjælpe hinden med vaske tøjet og så kunde de måske få lidt mere ud af det det var en god ide syntes han i var flad selv
|
|
|
Post by Turo on Aug 12, 2011 9:40:24 GMT 1
turo så på kurven, "nej.. jeg har arbejde med at gøre rent siden jeg var 11 hun så på ham og smile og kigge på halsen igen, " det eneste jeg har set er huse og gulve og et par vampyr i ny og næ" hun smile og satte der efter kurven ned og kigge bare på ham, man kunne lig se de små hugtænder, hun var jo en dræber halv menneske halv vampyr, hun studer ham lidt hun var ikke rigtig mande intresserte og slet ikke når hun arbejde for gambit, der var jordens største player syntes hun men han var sød ved hende og det var det vigtigste.
|
|
|
Post by haze on Aug 12, 2011 9:49:51 GMT 1
haze så godt hindens hug tænder han hævet et øje " hmme du er varmpyr ?"kom det stille fra ham han var ikke bange for varmpyr da hans plaje mor var en varmpyr så det tog ikke på ham haze sukket stille mens han så ned " tja jeg er en Halbier halv dyr hal mennske " haze var self klar over at han skulde være på vargt over for hinden men ind til vider gjord hun vist ikke andet ind bare at studer ham haze var heller ikke pige intersert fortiden han hadet foget nok af dem for en stud de var ikke til at stole på syntes han i var fald selv han måtte snart finde sig nolge nye venner men det kunde jo tag noget tid at finde den helt regtit ven hazes frykt var at glemme ting gode ting og måske blive ond og gåre noget dumt
|
|
|
Post by Turo on Aug 12, 2011 10:50:18 GMT 1
Turo lo og ryste på hovedet, "kun halvt jeg er en dræber min mor var menneske min far vampyr" hun smile og virke bare helt glad, selv om hun aldrig hade mødt sin far og hendes mor død da hun var 11, "sejt..hvad kan du så ud over at have hale og øre" hun gik tætter på og prikke forsigtig til hans øre mens hun lo og syntes de var fine og rigtig sjovt.
|
|
|
Post by haze on Aug 12, 2011 11:08:12 GMT 1
haze smilte let " tja jeg har en rævs evner mere er der ikke i det min hale giver mig den perfækte balangse til at bevæge mig " haze var ikke så vild med at man rørete hans øre på den måde"hehe mit navn er for rasten haze" han grindet lidt da hun lo og syntes det var rat sødt men mere var der vist heller ikke i det haze ruste lidt på hovdet af hinden "bor du her i nærheden ?? " haze var meget nys over det hele hvad hun var for en person men det var rat at måde nolge man kunde snakke med haze knutte sig rat hurtit til folk og det var nok det enste minus hved ham selv nolge gang hadet haze ham self for at være sådan men det var hans nartur
|
|
|
Post by Turo on Aug 12, 2011 13:33:09 GMT 1
Turo smile og så roligt på ham "jeg hedder turo" hun smile og prikke bare til døren de var nu meget sjove, "jeg bor i et gammel lille bitte hus i byen" sag hun roligt og stoppe med at prikke selv om det var svært, da det enlig var meget sjovt "hvad kan en ræv enlig?.. jeg har selv vampyrens evner jeg vist bare ikke helt så stærke og hurtig som dem men det god er jeg kan være ude i den dejlig sol" hun smile og så på vaske tøjet og tog kurven op igen, hun kigge på ham og nød vinden i det næsten ryg lange hår der bevæge sig blidt bag hende.
|
|