|
Post by haze on Aug 12, 2011 19:47:42 GMT 1
tja jeg kan se lidt beder i mørke jeg har en beder lugte sans og en god balanse enven og kan fornemme fare fra langt af stand af " han kikket lidt på kurven som hun tog haze så lidt ned " skal jeg Hjælpe dem med vaske tøjte hjem til dem " haze rømdet lidt over kinderne men han prøvet at stoppe igen "det smukt navn du har Turo " et camerne smil kom fra ham og han lage stille hovdet på skrå gad vide vilken by hun snakket om det kunde jo være så mange steder
|
|
|
Post by Turo on Aug 12, 2011 20:03:21 GMT 1
Turo så på ham, hun tog sig ikke af han rødme for hun var ikke intressert i drenge. "faktisk..så er mit navn et drenge navne men nu hedder jeg det så" hun smile og så på ham, "nej tak..det ikke tungt og der er kun et par km hjem så det ikke særlig slemt" hun så på ham og lag hovedet på skrå, "du helt rød i hovede Haze du har vel ikke feber" hun så bare på ham og stod roligt med kurven i armen og kigge på ham mens solen forsvandt mere og mere i hoisonten det ville snart blive mørkt.
|
|
|
Post by haze on Sept 11, 2011 12:52:57 GMT 1
Når der kan man bare se ” sagde han med et stille smil på læben og viste ikke helt hvad han skudle gøre af sig selv men der var vel en grud til at han var her et sted stille og rolige vente han hovet let væk og så ud mod folden ” her er meget smukt ikke sandt ”sange han stille og rolige mens han stod og nød naturen for an gang skuld han smilte stille der var noget i den som han godt kudne lide men det var vel fordi at han var halv ræv han vente sig så igen og kikket på kvinden bag ham
|
|
|
Post by Turo on Sept 11, 2011 13:03:14 GMT 1
Turo så på ham og der efter floden "jo her er meget kønt" sag hun roligt og smile, hun så på ham "du svar ikke på om du hade feber? du var rød i hovede lig før?" hun så på ham og lag hovedet lidt på skrå.
|
|