Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 18, 2011 16:53:57 GMT 1
Post by Deleted on Sept 18, 2011 16:53:57 GMT 1
Mens hun løb tænkte hun lidt over om hun ville møde ham igen, for han var faktisk ret sjov, selvom noget i hende stadig var lidt utryg, men det forsvandt vel med tiden. For hun var jo samtidig utrolig nysgerrig og vildt efter at lære så speciel en person af kende. Hendes latter kunne høres vidt omkring, græsset kildede hende omkring benene og fødderne. Engen varede uendelig lige nu, det var så fortryllende og hun var faktisk lidt i tvivl om hun var vågen eller ej. "Du kan ikke fange mig" Lød det nærmest syngende fra hende, mens hun lo varmt og løb videre. Hendes vejrtrækning var tung og hård, hun prustede næsten fordi hun var så udmattet og hun overvejede at tage sig en lur efter deres leg. Mon han så ville æde hende? Essa kiggede sig over skulderen, hun kunne ane ham på det korte øjeblik hun fjernede blikket fra hvor hun løb.
|
|
|
Op igen
Sept 18, 2011 17:20:11 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 18, 2011 17:20:11 GMT 1
Han smilede som han løb efter hende for han elskede jo jagt og lige nu jagede han en meget smuk kvinde som duftede gudeskøn ligesom et perfekt måltid og hendes hår var som flammerne man varmede maden over og det bedste af det hele var jo at hun ikke var bange for ham mere, eller det var ikke ligefrem meget frygt han kunne dufte hos hende efter han havde sagt han ikke ville spise hende, selvom han jo stadig havde den mindre konflikt inde i sig selv. ”Jo.. jeg ..skal..nok” sagde han mellem hans vejrtrækninger, lige inden han satte farten mere op ved at bruge hans lycans styrke og hutighed. Han ville fange og når han endelig ville komme tæt nok på hende ville han vælte rundt sammen med hende ved at have en arm om hende bare så hun ikke kunne stikke sådan af igen, men igen det kunne jo være han slap hende for at få endnu en jagt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 19, 2011 12:00:09 GMT 1
Post by Deleted on Sept 19, 2011 12:00:09 GMT 1
Latteren forsatte, helt indtil hun endte med at mærke han kom tættere på og hun turde ikke se bagud, for så var hun helt sikker på at hun ville vælte rundt. Hun hvinede som hun mærkede at han var kommet helt op ved hende og greb fat om hendes liv, hun havde det ufatteligt sjovt, men det måtte være nok for i dag, for det her havde hun slet ikke kondi til. Hendes hjerte hamrede løs og vejrtrækning var virkelig tung, hun var udmattet og hendes øjne længdes efter at lukke i og give hende hvile. Men et sted ville hun hellere bare ligge og kigge på ham, for han så så dejlig ud, måden han var på og hun var så nysgerrig. Hun lå og grinte mens hun hev efter vejret, igen var hun landt under ham og mærkede det bløde græs omfavne hende. "Okay, du fangede mig." Kom det fra hende, mens hun prøvede at få sin vejrtrækning under kontrol igen. Hjertet føltes som om det var på vej ud af hendes bryst, det gjorde hende lidt ør i hovedet, for så meget havde hun ikke rørt sig i meget lang tid og det påvirkede hende at bruge så meget energi. Essa så på ham og smilte sødt, hun kunne egentlig godt lide ham, han var rar på sin helt egen måde. En der måtte fascinere hende.
|
|
|
Op igen
Sept 19, 2011 17:42:38 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 19, 2011 17:42:38 GMT 1
Hendes latter smittede af på ham for han kunne ikke lade være med at smile og grine ind i mellem selvom tungen for det meste hang ud af munden på ham eftersom han skyndte sig efter hende, så han kunne få denne lækkerbisken igen. Adrenalin pumpede i ham ligesom hjertet hamrede hurtigt men han var langt fra træt eller udmattet for han brugte jo nærmest altid dagen på at jage eller bare at løbe rundt fordi han havde alt for meget energi i kroppen. Da de væltede ned i græsset kunne han ikke lade være med at grine lidt ”Ja det gjorde jeg.. og nu vil jeg også have en smagsprøve” sagde han stadig fyldt med energi før han kort slikkede hende på kinden for han elskede allerede smagen af hende og kunne nærmest ikke lade være med at ville smage på hende. Selvom han gjorde det meget kort og bare lagde sig ned ved siden af hende igen så de begge kunne slappe af.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 19, 2011 20:32:41 GMT 1
Post by Deleted on Sept 19, 2011 20:32:41 GMT 1
Det føltes rart at være så tæt på en mand, uden at være sådan rigtigt bange for ham, Maxwell havde nu også gjort det lidt lettere for hende, men Wolf ville jo æde hende til at starte med. Essa så på ham med sit blide blik og sukkede så fredfyldt, det føltes nu godt at være i ro. Selvom hendes krop da stivnede da han slikkede hende på kinden, hun var jo en lille snack på en måde, noget hun havde det meget rart med. Det var sjovt at føle sig lækker som mad, hun rødmede lidt og endte med at vende sig ind mod ham da han lagde sig ved hendes side. Her puttede hun sig godt ind til ham, sukkede stille og lagde sig godt til rette. Hendes krop var dejlig varm, huden ganske blød og håret lå bag hende vildt ud over det fine grønne græs.
|
|
|
Op igen
Sept 19, 2011 20:42:52 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 19, 2011 20:42:52 GMT 1
Han lå nu ret godt efter han havde lagt sig ved hendes side og lagde sig bare kort med lukket øjne for at få styr på hans vilde hjerte som var vildere end normalt, hvorfor var han ikke helt sikker på men det havde vel noget at gøre med at han havde sådan en lækkerbisken ved hans side uden at han måtte spise hende. Da hun lagde sig ind til ham så han kort undrende på hende men lagde så armen så hun kunne bruge den til pude hvis hun ønskede det selvom det var mest for den ikke lå i vejen og han ved et uheld ville komme til at gøre noget hun ikke ville have, for han var jo en god mand i bund og grund selvom han nok var meget misforstået. Han så igen op på himlen og på skyerne der var over deres hoveder og som bare svævede lige så stille forbi.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 19, 2011 21:26:45 GMT 1
Post by Deleted on Sept 19, 2011 21:26:45 GMT 1
Essa tog nytte af han lagde sig som han gjorde, hun puttede hovedet på hans arm og lod sin egen glide om ham, som om han var en stor bamse hun krammede sig forsigtigt om. Hendes vejrtrækning var på ingen måde under kontrol endnu, for hun havde virkelig fået alt for meget motion for en dag. Hun smilte dog alligevel, det havde indtil nu faktisk alt i alt været en helt fantastisk dag, hun fik lov til at være lidt barn igen og hyggede sig med en rigtig sød ulvemand. Det havde hun i hvert fald bestemt sig for at han var. Et lille suk gled hen over hendes læber igen, hun satte sig halvt op og hen over ham, slikkede ham på kinden og grinte muntert. Så stod de lige igen. Essa blev sådan over ham og smilte drillende ned til ham, han var sød og rar, en hun gerne vil lege med igen.
|
|
|
Op igen
Sept 20, 2011 18:48:43 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 20, 2011 18:48:43 GMT 1
Han lå bare roligt og så op på himlen selvom tungen nu alligevel hang lidt ud af hans mund mens han fik vejret under kontrol igen, faktisk ret hurtigt men han var jo også vant til det selvom han måske ikke lignede en der løb eller trænede ret meget så var han nu god til det alligevel, men man kunne nu også godt se han var lidt glad for mad selvom det meste hurtigt blev forbrændt, men god mad var nu svær at stå for og det jo altid godt når det var ham som lavede den. Han havde egentlig moret sig i dag under deres leg hvor tanken om mad var blevet skubbet væk selvom han nu godt kunne mærke sulten komme tilbage men selv tankerne blev igen afbrudt da hun bevægede sig og slikkede ham på kinden noget der fik ham til at se undrende på hende igen for han skulle stadig lige vænne sig til at hun godt ville gøre det for der var jo ikke mange kvinder der ville gøre det.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 20, 2011 20:47:04 GMT 1
Post by Deleted on Sept 20, 2011 20:47:04 GMT 1
Essa så det jo som en leg at slikke ham på kinden, hun smilte bare sødt til ham og endte med at nusse ham lidt i håret. Et sted var det svært at se ham som en mand, uden at se et dyr også, noget der var lidt underligt. Men det ødelagde nu ikke det hun mente om ham og hvordan hun havde det når de legede og nu lå her. Hendes røde hår hang ned over hendes ene skulder, hun pustede en lok væk og hvilede den ene arm hen over hans bryst for ikke at ligge halvt oven på ham, men kun over ham. Det andet ville virke helt forkert. De blide smukke forårsgrønne øjne holdte øje med enhver lille bevægelse han måtte lave, hun hyggede sig og frygtet blev lige så stille glemt. "Hvis du må slikke på mig, så må jeg også slikke på dig. Basta bum." Lød det lidt barnligt og sødt fra hende, hun lagde hovedet på skrå og nussede ham kort bag øret i håret.
|
|
|
Op igen
Sept 23, 2011 19:35:20 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 23, 2011 19:35:20 GMT 1
For det meste så han bare op på himlen, selvom han ind i mellem så ned på hende for det røde hår fangede ligesom hans syn så han kunne ikke helt lade være selvom han ikke rørte hende på anden måde eller ville tvinge hende noget, der var kun på et tidspunkt hvor han nok ville gøre det men det var også tidspunktet hvor han ikke helt var sig selv. Da hun snakkede rystede på hovedet ”Hvem siger det?” spurgte han roligt for der var ingen der havde sagt hun måtte gøre det selvom han måtte gøre det ved hende. Men da hun så nussede ham kort bag øret kunne han ikke lade være med at lukke øjnene og ligge hovedet i mod hendes hånd, selvom han hurtigt rettede det op igen da hun stoppede.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 23, 2011 19:42:21 GMT 1
Post by Deleted on Sept 23, 2011 19:42:21 GMT 1
Der var virkelig noget dejligt ved måden han var på, det fik hende til at le sødt, hun kørte sine fingre ned igennem sit røde hår og endte med at sætte sig helt op og se på græsset der var så fint. "Det siger jeg da, kan du ikke høre det?" Spurgte hun så med et grin, hun lod sin pegefinger snog om et græsstrå og følte på det, gad vide hvordan det ville være at tonse rundt i græsset nøgen. Det måtte kilde forfærdeligt meget, for det gjorde det jo med bare ben og fødder. Essa lagde hovedet lidt tilbage, kiggede på skyerne og lod sig dumpe tilbage ned til ham for at putte sig ind til ham. Gad vide hvor længe han kunne holde sig fra mad? "Burde du ikke finde noget mad?" Spurgte hun så lidt usikkert, for hun håbede da ikke at han ville æde hende stadig.
|
|
|
Op igen
Sept 24, 2011 11:26:54 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 24, 2011 11:26:54 GMT 1
Han blev bare roligt liggende i græsset da hun satte sig helt op men hun kunne ikke lade være med at se på hendes røde hår. ”Jo men hvem siger jeg ikke modsiger dig?” spurgte han roligt inden han kort strakte sig mens han lå ned og gabte samtidig med tungen helt ude af munden før han igen lå roligt og så på hendes røde hår og ryg mens han lå og tænkte over hvad hun mon tænkte på for hun virkede jo tænkende men om det var godt eller skidt vidste han ikke. Men hun lagde jo sig ned igen så det måtte ikke have været så specielt igen selvom han nu gerne ville vide det. ”Jo det burde jeg.. men svært når men ligger sammen med en lækkerbisken som dig” sagde han roligt med et lidt skævt drillende smil for han tænkte stadig over at spise hende men han kunne ligesom ikke få sig selv til det. Hans mor havde altid opdraget ham til ikke at lege med maden for så faldt man bare for den.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 24, 2011 22:27:50 GMT 1
Post by Deleted on Sept 24, 2011 22:27:50 GMT 1
De ting han sagde gjorde hende ret genert, hun smilede sødt for sig selv og følte sig speciel et sted, noget hun måtte indrømme gjorde hende glad. Det virkede som et eventyr, hun følte hun drømte og det gjorde hende helt varm indeni. Hun følte hun var ved at blive lidt glad for denne fremmede ulvemand, men han var da heller ikke til at stå for, han var ret sød. Og hun elskede ulve i forvejen. "Du må gerne sige mig imod, men det hindre mig ikke i at slikke på dig, du er så sød man ikke kan lade være." Ordene fløj ud af hendes mund, hvilket gjorde hun krøb lidt genert sammen og rødmede stort, for det var ikke lige sådan det skulle have været kommet ud. Essa bed sig i underlæben og tænkte sig lidt om, mon han kunne spise fisk? For de var da ikke så svære at fange i floden. Det var vel intet problem at løbe tilbage til floden og fange lidt fisk til ham.
|
|
|
Op igen
Sept 25, 2011 13:06:56 GMT 1
Post by Callisto Sepra Fireocean on Sept 25, 2011 13:06:56 GMT 1
Han smilede til hende et roligt og lettere fjoget smil, ikke fordi han tænkte forkerte tanker men det var mest hans form for sødt smil til hende, for han kunne ikke helt lade være med at gengælde hendes smil. ”Det er kun mig der må slikke, så jeg kan smage dig.. Jeg får ikke så tit søde ting så jeg vil da ikke spise det op allerede” sagde han en smule barnligt for det var jo ikke meningen at sødesager skulle spise ham igen. Da han så hun rødmede så han undrende på hende og trykkede kort på hendes ene kind med hans frie hånd. ”Hvorfor får du røde kinder?” spurgte han undrende for den forstod han ikke helt på, det var jo som om hendes kinder blev meget varme også.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Op igen
Sept 25, 2011 13:19:51 GMT 1
Post by Deleted on Sept 25, 2011 13:19:51 GMT 1
Da han sagde som han gjorde og derefter prikkede på hendes kind og ikke forstod hvad rødmen var, fik hun kun endnu mere røde kinder, for hvordan skulle hun forklare det? Ordet allerede sad dog fast i hendes hoved, hun blev lidt bange for at han ville æde hende senere hen. Beholdte han hende ved sig? Fik hun overhovedet lov til at gå igen? Essa tænkte en masse tanker og endte med at gemme sit ansigt ned i græsset. "Det er blod som strømmer til mine kinder, derfor er de røde. Det betyder på en måde jeg er glad." Sagde hun så og var faktisk knaldrød i hovedet, men skjulte sig for ham. Hendes røde hår skjulte hendes ansigt. Hun struttede med røven, lige op i vejret mens hun gemte sig lige ved siden af ham, hun havde ikke kræfter til at løbe mere, så hun endte med at blive der. Der var stadig tanker om hvorvidt han ville lade hende gå, men hun havde jo intet sted at gå hen, så det var vel egentlig fint nok.
|
|