|
Post by haze on Mar 21, 2010 16:19:21 GMT 1
værte hos engel og han hadte nolge lyster han ville af med inden det gik heldt galdt for af tækte på sår mange ting han hadte engel han hadet engel bliv han ved med af sige til sig selv selv om hun hadte sagt af hun ville prøve det sår ville han ikke vær urto med henden med minder hun sage det var oki haze to sig til hovte og øren var lidt nede vorfor skulel kvinder vær sår til træken helle tinden haze hadte tage sig af en lille pige og hendens bor og han håbte af engel forstod vorfor de minden om ham selv da han var på gaden han kom hen til engel og åbte dåren med af bange stille på " hej skat " haze hadte tage nolge blomster med
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 16:23:11 GMT 1
engel dansede nærmest ned til døren for at lokke op for haze. hun havde droppet sit job bare for at glæde haze"harj min"sagde hun sukker sødt og lagde armende om halsen på ham og gav ham et kærligt kys.. hun havde et par vild korte shorts på og en bh linende top som kun lige dækkede hendes bryster. man kunne tydeligt se på hende at hun havde droppet sit job efter som hun ike havde mærker efter de vilde mænd hun plejede at tilfredsstille."hva så skatter savnet mig"drillede engel ham. og nakkede hurtigt blomsterne fra ham og stilte i en vase på et bord ved siden af døren.
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 16:32:53 GMT 1
mere ind du aner skat " haze viste ikke vad der skete for ham for tinden han vile af med de lyster sår hurtit som mulige han måtte snakke med munkne om vad han skulle går for nu hadte han jo en som bogete hjemme hos ham et stkykke tid haze så på engel og smilte han gik hen og holdte om henden lige sår stille " hold om mig skat " svadte han stille man kunne tylige se af der var nogete gladt man kunne se skud huleren efter pilen fra crystal han hadte den kæligen han ville selt ikke snakke med henden overhovte haze kysste hendens hals lige sår stille han var bange på af miste engel på samme måde
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 16:36:56 GMT 1
"hva der sket med dig min"spurgte engel med det samme og lagde sine arme omkring ham og knugede sig ind til ham så han vidste hun var hans"jeg har droppet mit job min elskede. nu er jeg 1000 din"hviskede hun kærligt og kyssede ham på halsen bare for at drille og pirre ham lidt. nu skulle han jo tilfredsstille hende mere efter som hun ike havde kunder der tog det meste af hendes lyster.
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 16:48:26 GMT 1
haze stodt heldt stille da hun sage hun var hans han klmite henden ind til sig sig han ville ikke græde han ville ikke men stille kome der tåre ned af ham han to sin hånd ned i buksen på henden og mærkte hendens bar røv han kunne mærke af hun ikke hadte nogete ind under "vis du viste vor glad jeg er for af du siger det " svadte han stille og trykkte ballen lidte og sukkte stille da hun bed ham i ørte " jeg elsker dig sår højt "
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 16:53:06 GMT 1
"og jeg elsker din min"hviskede engel kærligt. og bed ham igen drillende i øret. før hun tog fast i hans hænder og trak ham med op på deres værelse og kyssede ham længe på munden og lukkede hurtigt døren efter dem. hendes ulv lå for sig selv i en lille kurv og små sov.
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 17:03:31 GMT 1
haze haze fyldte stille med og kysste dag også engel hans leme bliv hurtit stiv han svedte megete han to sin finger ned igen og kilte hendens skede sår hun kunne mærke af han gjro det beder og beder for vær gang hans øre lå ned han kunne lide det her megete han tækte nu megete på engel og han håbte af engel gor det samme med ham haze to buskeren af engel og satte sig på kæne og slikte henden till neden ved sekden sår hun kunne blive ragtit våd haze gjor det virklige godt men han vente med af gå ind i heden han ville går sit beste for henden lige nu hun skulle nyde det her
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 17:05:56 GMT 1
engel gøs kort i det han begyndte at slikke hende og blev hurtigt våd. og trak tøjet af ham"ej lad vær med det der"grinte hun barnligt hun nød bare at være sammen med ham ligemeget hvad. og kyssede ham længe og kærligt på munden. før hun små bed ham i halsen"vi kan godt gøre det stille og roligt i dag hvis du vil"hviskede hun så kært og små bed ham stadig på halsen.
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 17:12:04 GMT 1
hazesukkte stille og to henden på røven og lage henden end i sengen " du bestemer skat " viskte han stille og mærkte hans væske flød ud i ham og landte nede på hendens skede han rømede stille han kysste henden stille ned af halsen og ned tl hendens byster han skar hendens bh op og hendens byster sprang nærmste op han begydte sår af sutte dem og to lemte ind i henden og stødte stille til han hadte ikke op ført sig sårn man kunne virklige mærke af han ahdte lyst til henden han begydte sår af stødte hurtier " jeg ah... ahh elsker dig engelllll" svadt han højt og bed spr stille igen i hendens byster
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 17:15:09 GMT 1
Engel stønnede af ren frys og kyssede ham kærligt på håret. og syns han havde alt for meget lyst lige nu. og stønnede bare svagt mens hun nu bed sig fast i hans hals. og slikkede blodet omkring såret væk. og gjorde sårn hun var øverst og satte sig ret op og lod sine hænder hvile mod hans lår. mens hun begyndte at ride ham hårdt. "og jeg elsker dig"gispede hun stønnende. det var sjældent hun var så tilfreds under samlejende som hun var sammen med ham
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 17:21:17 GMT 1
haze lage hovte heldt til bage samt kroppen han stoppte henden dov med af bide ham lidt for det ville han ikke have lige nu " ikke bide lige nu " svadt han svadt med stæn ind blandte han holdte om hendens hoftet og skuppte hende n lige som ned mod hans leme " bliv ved skat " svadte han stille og kysste henden hedt på munden og tuge slaskte henden haze begydte af svedete og mærkte af hans væskte kom ud i henden han ville vad der kunne går henden tilfreds stillen lige som ham selv kunne han sår skulle hun også tilfres stille ham han ville prøve ting af på henden lige som hun gjor med ham
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 17:25:58 GMT 1
Engel tunge kyssede ham igen. hun gjorde jo sit bedste for at tilfredsstille ham. som hun altid gjorde. og red bare hårdt vidre. mens hun lod sine hænder glide op og ned af hans lår. og lod vær med at bide i ham nu efter som han ike ville ha det. hun var bare ved at blive nervøs over om han ville gøre hende gravid det ville hun godt sslippe fra lige et lille stykke tid i nu.
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 17:37:37 GMT 1
haze stønne lidt mere han tækte slet ikke på af gør henden gravid m lige nu han ville bar nyden henden " har du nolge eller nogete du godt kunne tækte dig af prøve nu vor vi er sammen skat " fram stønne han og lod hans leme komme heldt op i henden han kunne mærke af nogete ræven i henden han var ikke heldt sikker på vad det var men han for modte af det var hendens mordom han hadte tagte haze stønne blodt vider og to lidt om hendens byster og men lage sine hender ned på hendens røv og vente på vad hun skulle svar på ham
|
|
|
Post by engel on Mar 21, 2010 17:40:40 GMT 1
"nix er der da noget du vil prøve"stønnede hun mens hun stadig red ham hårdt og hurtigt. og fjernede sig så og lagde sig ved siden af ham og ventede på hans svar. og kyssede ham bare lidt på halsen og ned af"du siger bare til hva du vil prøve jeg er med på alt det slemme"fniste hun drillende.
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 17:52:10 GMT 1
hmmmm oki " svadte han stille og raste sig op og to en hånd om sin leme og prasste den ind i engel og sår begydte det for fra han kysste henden op af bedte op slikte den også sår kunne hun bar nynden det han så lidt ned på hendens krop
|
|