|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 20:21:58 GMT 1
Misaki kom gående forbi en lille bod med æbler og uden ejern eller ander så det tog hun et æbel og spiste det hun nynnede glad det var solskind og dejligt verj hendes ben var stadig ømt efter knivstikket men hun kunne godt gå på det. Misaki kiggede på i himlen og så nogle fugle flyve
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 20:30:52 GMT 1
haze gik der hjemme og tækte lidt på vor når misaki kom hjem han viste af hun sikker ville komme sent hjem men han ville se på nogete
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 20:37:01 GMT 1
Misaki havde været inden i byen det meste af dagen indtil hun besluttede sig for at gå hjem hun skulle lige huske vejen og ænde med at gå forkert 2 gange men fandt tilsidst hjem "jeg er tilbage" sagde Misaki og tog skoene af hun virkede til at være i godt humor idag
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 20:47:01 GMT 1
haze skav stille og og tejte og så han var ved af bygge et tejiger over sit hus og fæler han kunne sætte op han ahdte sidete og lavte på den i fliger dage efter hånden og han viste stade ikke vad h an skulle gør med det i nu
|
|
|
Post by Misaki on Mar 21, 2010 20:48:56 GMT 1
"hvad laver du?, er der noget jeg kan hjælpe med?" spurte Misa
|
|
|
Post by haze on Mar 21, 2010 21:06:07 GMT 1
haze vente blikte og smilte til henden " nej ikke nogete i nu svadt han stille og kørte hånden lidt over røven og op af henden for af drille henden lidt han sanvte sin engel lige nu han sukkte svadt og vete blikte til bage til sine tinger han kunne mærke lysten tige i ham men han prøvte af holle det til bage lidt i nu dag
|
|
|
Post by Misaki on Mar 22, 2010 7:24:07 GMT 1
Misaki rødmede lidt da haze rørte hendes røv det kunne men tydligt se hun kiggede op Haze "hvad tænker du på ?" spurte hun og lænte sig tættere på ham med et drillsk smil hun tænkte så ikke så henden bluse var lidt nedringet
|
|
|
Post by haze on Mar 22, 2010 14:12:22 GMT 1
haze så på taigneren " jeg syntes af der er kommete aldt for mangen mensker og dyr ind på det siste " han to sig ikke sår megete af hun lente sig hen mod ham fagtits ikke han drilete henden bar lidt haze sukkte godt" jeg ved bar ikke vongen de beste fæler ville vær overhovte " svadte han stille og kikkte på kotedte igen
|
|
|
Post by Misaki on Mar 22, 2010 18:07:47 GMT 1
"når" sagde hun og kiggede ogaå på kortet hun gik dog hurtigt udi køkknet og tog et glas vand og drak det da hun havde slugt en pille det havde hun gjordt de sidste par dage i hver fald "jeg syndes bare her er for stille" sagde hun og undrede sig over hun ikke var blevet angrebet i Haze's hus "npr skidt pyt" sagde hun og gik oven på da et stort brag kom fra et vindue der gik i stykker
|
|
|
Post by haze on Mar 22, 2010 18:14:56 GMT 1
Og du sage " svadte han og skutte henden ind mod vækken lidt han kom til af ta henden på bryste nogete han ikke lage mærke til han svedte megete og man kunne se han var navøs han to sit svær og åbte døren lige sår stille og fjerte hånden fra bryste hans øjen kikkte ind i rømte " jeg kan ikke se nogete " svadte han lige sår stille og begydte af sved heldt vild megete igen han skulle vist i bad "
|
|