Post by Sol Angelika on Oct 16, 2011 14:57:28 GMT 1
Sol tjente sådan set også sig selv, selvom hun udførte geringer i hans navn så glemte hun ikke sig selv for hun beskyttede hendes familie eftersom de betød mest for hende samt hendes eliksirer, til trods for hun havde valgt familien fra for længe siden så beskyttede hun dem stadig mens hun passede hendes egne sager for det meste, for nogen gange var direkte krig og kamp ikke det der skulle til for at skabe kaos, nej der var mange andre måder at gøre det på og hun gjorde det fra hendes skjulte tilværelse, fordi hun ikke ville være i søgelyset men stadig nægtede hun ikke at det var hende der gjorde tingene. ”Nej han næres ikke af min kærlighed, men lyster sig kun med mig. Dette er noget jeg ved og der er ingen mand jeg vil have for der er ingen der kan måle sig med ham.” sagde hun mere roligt selvom vreden stadig kunne høres i hendes undertone, for hun mente det med at der ikke fandtes andre mænd end ham som var interessante, eller hun havde i hvert fald ikke mødt en værdig mand endnu selvom hun havde lagt med nogen stykker så var de ikke nær så gode som hun forstillede sig at Mørkets gud var for han var trods alt guden for hor også, så han måtte jo vide hvordan man tilfredsstillede en kvinde ordentligt, netop ved at være dominerne og tænke mest af alt på sig selv.
”Hvordan kan du betvivle hans hengivenhed for hans tjenere såvel som tjenerinder? Er du egentlig sikker på du er en ægte tjener når du tvivler på ham og hans beslutninger? Jeg ved ikke hvorfor han valgte mig eller de andre ramte i familie, men han gjorde det så jeg tjener ham uanset om han tager hans gaver fra os igen eller ikke” spurgte hun lidt vredt for hvordan kunne man tvivle på gudens handlinger uanset hvad de måtte være? Så måtte man da ikke være helt loyal hvis man tvivlede på ham, så ville man jo kunne overtales til at ændre mening omkring ham, så var man ikke helt fast i troen.
Hun var nået til punktet hvor hun var træt af at flygte så hun stoppede op nær et træ og satte sig op af det så hun kunne mærke kulden imod hendes hud. Så måtte han bare komme eller forblive væk for hun var ligeglad, hun elskede hendes herre det kunne man ikke tvivle men der fandtes ting hun værdsatte mere selvom man ikke kunne tvivle hendes tro på guden så vidste hun også udmærket godt at han ikke ville komme til undsætning hvis hun var i fare, sådan var han jo ligeglad med hende selvom hun tilbad ham. Det gjorde hende dog ikke noget for han var jo det perfekte billede af en mand efter hendes hoved, selvom hun nu godt kunne blive rasende af jalousi så kunne det ikke ændres.
”Hvordan kan du betvivle hans hengivenhed for hans tjenere såvel som tjenerinder? Er du egentlig sikker på du er en ægte tjener når du tvivler på ham og hans beslutninger? Jeg ved ikke hvorfor han valgte mig eller de andre ramte i familie, men han gjorde det så jeg tjener ham uanset om han tager hans gaver fra os igen eller ikke” spurgte hun lidt vredt for hvordan kunne man tvivle på gudens handlinger uanset hvad de måtte være? Så måtte man da ikke være helt loyal hvis man tvivlede på ham, så ville man jo kunne overtales til at ændre mening omkring ham, så var man ikke helt fast i troen.
Hun var nået til punktet hvor hun var træt af at flygte så hun stoppede op nær et træ og satte sig op af det så hun kunne mærke kulden imod hendes hud. Så måtte han bare komme eller forblive væk for hun var ligeglad, hun elskede hendes herre det kunne man ikke tvivle men der fandtes ting hun værdsatte mere selvom man ikke kunne tvivle hendes tro på guden så vidste hun også udmærket godt at han ikke ville komme til undsætning hvis hun var i fare, sådan var han jo ligeglad med hende selvom hun tilbad ham. Det gjorde hende dog ikke noget for han var jo det perfekte billede af en mand efter hendes hoved, selvom hun nu godt kunne blive rasende af jalousi så kunne det ikke ændres.