|
Post by Lionel Canine on May 23, 2010 0:25:02 GMT 1
Messi viste ikke helt hvad han skulle svare til det for han var ikke far-matriale han var slet ikke god til børn og efter den oplevelse med Crys ville hun jo aldrig se ham sin far, og i al den tid han havde været væk havde Geralt vel været en god stedfar håbede Messi mest af alt, det var helt underlig så meget han skifte af føleser efter han havde hørt for han var blevet hende faderlig nu, men han ville ikke være den rette til det job. " Så er det vel godt for dig at du fandt din datter. " sagde han roligt mens han så væk fra hende. " så må du jo hygge dig med din dyrebare lille datter " sagde Messi letter vred, inden han forvandlede sig til ulv og luntede hen mod døren.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 23, 2010 0:36:23 GMT 1
"Det gør jeg da altid selvom hun egentlig gerne vil se sin far igen og gerne så os sammen eller bare i det mindste som venner" sagde hun roligt for det havde crys da nævnt et par gange selvom hun også havde sagt zill skulle vælge Geralt, den mand der havde svigtet zill mest igennem livet. Hun blev roligt siddende på sin stol for det var jo op til Messi hun havde da ikke noget imod at forsøge at være venner med ham bare selvom han havde gjort et ret stort indtryk på hende den gang for meget længe siden inden Geralt var kommet ind i billedet.
|
|
|
Post by Lionel Canine on May 23, 2010 0:43:07 GMT 1
Messi satte sig ned, så han sad med hovedet mod hende men var dog stadig i ulve form, " Jeg vil da også gerne snakke med hende igen.. men jeg bliver aldrig gammel, og lever som en på 20 år, så har nok ikke den bedste indflydelse på hende. Og det med os 2 du ved lige så godt som mig, det ikke ville virke at vi bare skulle være venner " sagde ulven dog men kun så Zill var den eneste der kunne høre det, en god ting at være magiker at han kunne teleparter også når han var ulv det gjorder det meget nemmere. " Zill, jeg har været væk i lang tid så jeg ved ikke hvordan det går med dig og det hele?" sagde han igen.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 23, 2010 0:54:16 GMT 1
"Så har du lige så meget indflydelse som jeg har på hende, for hun lytter jo ikke til hvad jeg siger men gør det direkte modsatte mens hendes hjerte bliver koldere og koldere hvilket ikke var meningen" sagde hun roligt men så kort væk fra ham for det var netop det zill ville have undgået at datteren blev som hende da hun havde mistet hjertet. Dog havde zill ikke taget datterens hjerte men det var kommet lige så stille som hun ikke havde troet det kunne ændre hende så meget at bo der. "Mit land er i krig fordi de 2 dronninger vil have den samme mand så de kan ikke blive enige og for hver dag der går findes jeg mig mere og mere i tvivl om hvad der er rigtigt og forkert og hvem der leger med mine følelser fordi de vil have dem eller fordi de bare vil lege"
|
|
|
Post by Lionel Canine on May 23, 2010 1:03:16 GMT 1
Messi lagde sig ned, men øjne rykke sig ikke overhovedet, de var som fastlåst på hende. " Nej, men jeg tror bare ikke at min indflydelse vil være godt for hende for har ikke kendt hende i 18 år.. og så vil jeg pludselig være far for hende. " sagde han. for hvad kunne Messi gøre for hun var trosalt zill's barn og hun boede i Darklia, så det var vel naturligt at hun var lige som Zill, men Messi viste ikke som meget mere om det hele da han havde været væk længe. " Geralt?.. men hvorfor er det så ikke at du vælger om du vil kæmpe for Geralt eller give ham til Anno?.. eller har truffet den beslutning " spurgte Messi, mens de crystalblå øjne nærmest stirrede på hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 23, 2010 1:07:56 GMT 1
"Crystal har ikke brug for forældre, hun har brug for nogen der er der for hende som venner" sagde hun roligt som hun igen så på ham med rolige øjne. Hun prøvede da selv at opdrage på datteren men det var mest angårende kongelige anlæggende for det kunne hendes plejeforældre jo ikke ligefrem lære hende. "Fordi jeg får ham til at lide lige nu fordi han flere gange har svigt mig og gjort Anno gravid, et barn jeg måtte fjerne med tvang"
|
|
|
Gensyn?
May 23, 2010 18:34:56 GMT 1
Post by Lionel Canine on May 23, 2010 18:34:56 GMT 1
" Jeg tror hun har brug for forældre mere end venner.. ingen af os 2 havde ordenlige forældre der passede på os og opdragede os, se hvordan vi er endt henne? " sagde han og så på hende med et bestemt blik da hun skulle forstå det, for hun skulle opdrages lidt på hvis hun ikke skulle ende uden hjerte eller noget, lige som Zill. Messi Luntede hen mod hende imens han ikke flyttede blikket fra hende. " Nej men hvordan kan du være sikker på han ikke er dig tro nu? " spurgte han mens han så på hende med roligt blik.
|
|
|
Gensyn?
May 23, 2010 18:45:28 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 23, 2010 18:45:28 GMT 1
"Min mor døde ved fødslen og min far tog mit hjerte. Ikke min skyld jeg er en dårlig forældre selvom jeg forsøger" sagde hun roligt for det var jo hendes holdning. Hun forsøgte da i det mindste at være der for crystal og passe på hende selvom det ikke altid virkede lige godt, de havde jo deres kæmpe skænderier og sidst havde Zill lænket datteren til gulvet bare i vrede. "Jeg ved det, han gav mig en speciel ring da han friede til mig. Den knækker hvis han er sammen med nogen andre kvinder end mig, dog har jeg ikke afsagt mit svar endnu fordi han skal lide i lang tid først"
|
|