|
Gensyn?
Mar 29, 2010 17:27:18 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Mar 29, 2010 17:27:18 GMT 1
Det var en ret smuk sommerdag da zill kom ned til kroen for at se om hendes lille sort elver kvinde havde udført den straf som zill havde lagt over hende for at have tøvet med at adlyde ordre. En blid brise legede med hendes hår inden hun gik ind af krodøren og førte den blide kølige brise med sig ind i den lidt tunge luft der var i kroen. et frækt smil spillede på hendes læber som hun gik op til baren og satte sig på en af stolene deroppe inden hun bestilte deres bedste rødvin for hun var i ret godt humør selvom hun egentlig røvkedede sig og hvorfor hun var glad vidste hun ikke noget om det havde bare virket som en god dag. Hendes søn havde hun forladt med nogle tjenere til at underholde ham og hvor datteren var henne vidste hun ikke for det vidste hun aldrig medmindre datteren pludselig dukkede op.
|
|
|
Gensyn?
Apr 23, 2010 21:08:20 GMT 1
Post by Lionel Canine on Apr 23, 2010 21:08:20 GMT 1
Messi var gået sig en tur for at komme lidt mere ud af sit slot, men når man var udødelig smeltede dagene mere og mere sammen, så Messi havde ikke den bedste tids sans og var begyndte at drikke mere og mere, for han var begyndt at kede sig for han så ikke til nogle kvinder eller noget som helst, så ensomheden var blevet for stor lige i dag, så han var gået ned mod kroen for at drikke noget whiskey, eller noget af deres bedre vin, han havde dog forvandlet sig til ulv for at komme hurtigt der ned, og den grå hvide ulv med de blå øjne kom ind af krodøren og kroejeren viste jo godt hvem det var, han kom her mere ofte.
|
|
|
Gensyn?
Apr 23, 2010 22:14:28 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on Apr 23, 2010 22:14:28 GMT 1
Zill sad roligt da hun fik sin vin og ventede på om Mira mon dukkede op på et eller andet tidspunkt, men hun havde vel travlt med at udføre straffen eller måske endda sove. Hun nippede lidt til sin vin da hun fik den af bartenderen som hun smilte lidt frækt til for hun var jo i det underlige gode humør, noget der var usædvaneligt men det skulle jo til en gang i mellem hvor hun havde kedet sig det meste af dagen og nu trængte hun til underholdning på en eller anden måde eller bare med en eller andne hun måske kunne få en kamp med. Zill så kort på ulven der kom ind i kroen men tænkte ikke videre over det som hun så rundt på folkene der var derinde, bare for at finde noget sjovt at lege med.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 22:46:10 GMT 1
Post by Lionel Canine on May 22, 2010 22:46:10 GMT 1
Messi gik lidt rundt i ulve form, mens han kiggede lidt rundt på kroensgæster, mens han tænkte lidt hvem der var interessante, men der gik dog ldit inden han fik øje på Zill, han havde ikke set eller snakket med hende i lang tid ikke fordi han ville men han havde været væk længe og det var måske ikke det bedste for hun kunne jo være sur på ham eller noget, men det viste han ikke lige. Messi gik hen til baren, hvor bartender som godt viste det var Messi, hældte noget af kroens fineste rødvin og i en skål inden han satte ned ved siden af baren, så Messi kunne drikke af den, han syntes det var sjovere at drikke det som ulv end som menneske. men da han var færdig kiggede han op på kro ejeren der tog skålen væk, inden Messi så forvandlede sig til menneske igen. " Heej Zill " sagde han med et smil mens han så på hende med de crystalblå øjne.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 22:51:04 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 22, 2010 22:51:04 GMT 1
Zill så roligt i den retning nogen udtalte hendes navn selvom hun just ikke smilte ved synet af ham "Hej Messi" sagde hun lettere køligt for hun huskede udemærket den mindre kamp hun havde haft med datteren nogle få dage efter hun havde mødt messi og åbenbart end med at være sammen med ham. "Og hold dig fra min datter" lød det roligt men advarende for crys og ham måtte da godt snakke sammen bare ikke gå i seng sammen eller kysse hinanden, selvom hun ikke regnede med at crys ville gøre det endnu en gang når hun havde fået sådan et chok over at få at vide hvem der var hendes far.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 22:56:34 GMT 1
Post by Lionel Canine on May 22, 2010 22:56:34 GMT 1
Messi så med et letter løftet, for han havde ikke troet hun ville være så sur men hvorfor skulle han holde sig væk fra hendes datter?, for hun var da en virkelig dejligt pige og slet ikke tilbage holdende efter Messi's egen menning. " hvorfor skulle jeg dog det? " spurgte han mens han så på hende med rolig blik, han var ikke andet end rolig for hvad ville hendes forklaring være at det var ikke godt han var sammen med 2 generationer af kongefamilien. Men Messi viste jo ikke at han var faren, og hvis han havde vist det ville han på inden måde gjorderet det med Crys, for det havde været for underligt for selv Messi.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 23:02:44 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 22, 2010 23:02:44 GMT 1
"Fordi du vil miste noget meget kært hvis du så bare som kysser hende forkert igen" sagde hun roligt og lod blikket glide ned til hans bukser bare så han ikke misforstod hende inden hun roligt så ham i øjnene igen "Og det er vidst ikke bare mig der gerne vil gøre det hvis det sker igen".. Hun havde egentlig ikke lyst til at fortælle ham at han havde en datter med hende for det havde jo været hendes private hemmelighed igennem mange år udover crys plejeforældre også kendte hemmeligheden men de var da de eneste.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 23:15:14 GMT 1
Post by Lionel Canine on May 22, 2010 23:15:14 GMT 1
Messi kunne ikke helt kende den Zill han havde kendt gennem mange år, for hvis den gamle havde ellers ikek sat grænser for hvem han måtte være sammen med, ingen gang hendes datter ville hun havde sat en grænse for, men dog viste han jo ikke at hun var hans barn, " Zill hvorfor skulle jeg høre på dig?.. " spurgte han roligt han tog sig ikke af truslen men han skulle træde varsomt for man viste ikke om hun ville finde på at gøre det eller ej, men dog var Messi lidt lige glad for tiden for han var 315 år, han havde brugt den rigeligt men han ville da hellere ikke miste den for han var jo udødelig. " Hvem vil ellers det? " spurgte han letter nysgerrig for hendes måde af være på overfor bed ikke på ham, han var rolig som altid men han havde dog ikke det samme smil som altid.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 23:22:39 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 22, 2010 23:22:39 GMT 1
Zill så det ikke bed på ham så hun måtte vel hellere fortælle ham det "Fordi vores datter ikke har lyst til at have hendes egen far gør sådan noget mod hende igen, hun er knust nok i forvejen og når hun er knust kan hun finde på hvad som helst" sagde hun roligt inden hun drak af hendes rødvin som om intet var sket eller ændret men det var det jo nok, dog kunne hun ikke lade være med at betragte messi ud af øjenkrogen for at se hvad han sagde til at crystal var hans datter, noget zill egentlig undrede sig over de ikke selv havde opdaget når de havde de samme øjne.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 23:38:28 GMT 1
Post by Lionel Canine on May 22, 2010 23:38:28 GMT 1
Messi stod helt stille, og så på hende med store øjne for det var ikke noget man hørte hver dag at man kunne lide sin egen datter på den måde, det utilgiveligt det han havde gjordt endda med sin egen datter, det var for klamt selv for Messi, men det var sket han viste ingen gang om han kunne se Crystal i øjne igen efter at have hørt det. Messi prøvede at få frem sagt noget men det var som om han havde tabt alt sin luft efter at havde hørt det, og det kørte om og om igen inde i hans hovedet. Crys hans datter? hvordan, hvornår? hvorfor havde hun ikke sagt noget? " hvorfor sagde du aldrig noget? " spurgte roligt men man kunne høre vreden i stemmen alligevel, mens hans hovedet hang, og hans øjne lukket i
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 23:46:45 GMT 1
Post by Drazilla Dragoens on May 22, 2010 23:46:45 GMT 1
"Du forlod mig mens jeg var gravid, det var utilgiveligt så jeg ville holde hende langt væk fra dig og aldrig lade dig kende til hende og omvendt. Crystal har altid troet hendes far var død, det fortalte jeg hendes plejeforældre ligesom jeg fortalte hende det da jeg tog hende hjem igen" svarede hun roligt for det var jo sandt nok, det var først da Zill havde hørt om hvem crys havde været sammen med at datteren fik sandheden at vide. Hun drak igen noget af hendes vin som om det egentlig ikke interesserede hende det de snakkede om.
|
|
|
Gensyn?
May 22, 2010 23:53:57 GMT 1
Post by Lionel Canine on May 22, 2010 23:53:57 GMT 1
Messi så på hende med et lidt mere vredt blik, men lod det dog gå væk igen, inden han bare så væk fra hende, for det var slet ikke tilgivende at hun havde løjet for ham i 18 år, om han havde en datter? hvordan kunne hun gøre det. " Jeg forlod dig ikke.. du var med til at skubbe mig væk.. du sagde selv du ikke ville have noget med kun en. " sagde han mens han holdte blikket fra hende, da han ikek kunne få sig selv til at kigge på hende mere. " Selv efter 18 år har du ikke ønsket at fortælle mig sandheden " tilføjede han kunne ikke se hvorfor for han var ikke hele skylden for at have forladt Zill den gang for de var jo stadig kun elskere den gang,
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 23, 2010 0:03:52 GMT 1
"Du forlod mig frivilligt den gang jeg ikke havde noget der lignede et hjerte selvom jeg jo valgte at få dit barn uden at nogen vidste det ikke en gang en bestemt person for jeg ville ikke have han dræbte barnet for hun skulle have en chance eftersom hun var dit barn" sagde hun roligt at messi ikke kunne acceptere det var op til ham selv, zill havde gjort hvad hun mente var rigtigt for når hun først var vred på en person så forlod den vrede hende nærmest aldrig alligevel selvom hun endte med at tilgive folk.
|
|
|
Post by Lionel Canine on May 23, 2010 0:13:36 GMT 1
Messi smilede kort af hende, for det var da lidt sjovt at hun kune skyldte skylden på Messi men det var vel også det nemmeste for hende da han var den til at gå sin vej, men hvad havde hun nu gjordt for at få holde på ham? intet men godt nok havde hun intet hjerte den gang så han kunne ikke helt sige så meget, men det ragede ham og så en papand lige nu. han vendte sig om mod baren og døren han havde egentlig ikke så meget andet at sige der var vist blevet sagt nok mellem dem, for han kunne ikke lige tilgive at de havde været sammen så længe og så hun ikke fortæller ham sandheden og omkring hans egen datter?.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 23, 2010 0:19:07 GMT 1
"Desuden havde jeg næsten glemt alt om hende indtil cec døde, hvor jeg fandt hende på market. Kunne se med det samme hun var vores datter" sagde hun roligt for det ville være meget logisk når hun det meste af tiden havde været fuld eller bare halvt, hun havde jo været optaget af så meget andet den gang selvom datteren nu var gået hen og blevet hendes øjesten, en hun næsten ville gøre alt for.
|
|