|
Post by haze on Apr 5, 2010 12:24:26 GMT 1
det har værte meget lan tid side af haze og crustal hadet set hianden haze viste af hun var blive kold men hun hadet vel sine grunde haze hadet hørt af hun lå på huspitaldte og han hadet enlige lidt ondt af det han hadet gjort mod henden haze forstod nu af de ikke kunne vær sammen men han ville vær hendens ven i sted og han håbet på af hun ville apister det haze kom hen til en dame som spurte " kan jeg hjælpe dem hr " haze vente blikte til damen og sage " mit naven er fox " hans stemme var stille " jeg søger en crystal " læen kikkte på ham " er de ven eller en famille " haze ækte sig som inden han svadt " en ven " lægen smilte til ham hun er på værlse 18 " haze nikkte og gik stille og rolige hen til henden værlse
|
|
|
Post by crystal on Apr 5, 2010 12:29:41 GMT 1
crys sad på sengen på værelse 18. hun havde virkelig dum. hun havde slåettet med to vagter på en gang. og havde fået brækket mere end 6 ribben. hun sad enligt bare stille med hovet i hænderne. mens hun tænkte på det der var sket på det sidste. hun tænkte også lidt på drengen fra floden han virkede så bekendt for hende. hun sukkede kort og skar en grimasse. og hoppede ned fra sengen. hun linede slet ike sig selv mere. hendes hår. var blevet klippet så det kun gik hende til skulderne. hun var blevet mere mager. og havde mange sår og ar på arme og ben. hun havde kun en kort nederdel på og en top der lige dækkede det viktigste. "for fanden"mumlede hun og sparkede til sengens ben. og skar en grimasse i det der lød en knasen lyd fra hendes fod. hun satte sig bare ned på gulvet og så på sin fod. med onde øjne.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 12:37:02 GMT 1
haze bankte stille på og åbet døren lige sår stille han hadet taget sin hette over hovet lige som site gang han kikkte lidt på crystal vor så hun unklig ud lige nu men det holdte han sig for sig selv " hej crys " svadt han stille han satte sig stille hen til sengen katen og så bar på henden " længe siden " hazes stemmen lød rolige han hadet blomster med til henden han viste ikke ragtit vad han skulle svar crys linget slæt ikke sig selv mere han vete blikte væk lidt og så på blomsteren lidt haze viste ikke vor han hørte til men crys og og ham ville nok altid have en mærklige bøn
|
|
|
Post by crystal on Apr 5, 2010 12:46:39 GMT 1
crys kom på bene og så på ham. og genkendte ham med det samme! "hvor vover du at komme ind uden at havde fået lov. var jeg dig ville jeg gå lige nu"snerrede hun køligt og sendte ham et giftigt blik. hun havde ike planer om at snakke med haze igen efter det han havde gjordt mod hende. hun havde godt hørt han var kommet sammen med luderen engel. og grinte kun ad det efter som engel. var luder og ike ville slutte hele sit liv bare for en dum dreng skyls "gå inden jeg tilkalder min vagt"snerrede hun. hun havde jo en vagt med sig over alt som passede på hende og sikrede sig hun ike kom galt afsted hele tiden.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 12:54:18 GMT 1
lad mig for klar crystal inden vi kommer på nakken af hiaden igen " svadt han beden til henden og så på hende n lige sår stille " jeg ønsker ikke af vær din fjende overhovet men du behalder mig som en " svadt han stille og raste sig stille " jeg ville vær din ven ikke andet " haze så ned i jorden man kunne se på ham han mete det " jeg er ked af det jeg har gjort overfor dig crys " haze to hetten af med det sammen " jeg er kommet her i velighed ikke fjende overhovet " haze så på henden var hun chalu på ham hazes blik så bar på crys og håbet han kunne få henden i snak " vorfor hader du mig sår meget " en tår tildte stille ned af haze han hadet set ting og blive landt stærker ind man skulle tor nu
|
|
|
Post by crystal on Apr 5, 2010 12:59:31 GMT 1
"vagt""snerrede crys med det samme. i det kom hendes livvagt ind. "få den køter væk her fra jeg gider ike at se på sårn et udskud efter hans små numre. hvis han prøver på noet. så giv ham til dragan bare han ike er i nærheden af mig mere"snerrede crys og forlod stuen så hendes livvagt kunne være alene med haze. livvagten så på hazre "så er det ud køter. lad fruen få sin søvn før hun skal hjem. ""sagde han med det samme og gik hen og rev fat i hazes hætte og trak ham ud af stuen så crys kunne gå der ind igen. og være alene. hun gik med det samme ind og lukkede døren. hun gad ike se haze lige nu. eller nongle sinde. slet ike efter det han havde gjordt mod hende.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 13:04:52 GMT 1
hazes øjen blive lyn gulde han to fadt i nakken på vagten og kaste ham i gemmen romte han var trat af hun ikke selv kunne gør tigen selv haze kom ind i hendens værlse og kom tæt på hendens hovet sår man kunne se de lyen øjen " vorfor er du sårr vred på mig har zille sagt noget som måske ikke passer eller er det for de du stade har nolge følser som du er bage for af vise hør her crey jeg ville kun vær din ven ikke fjende " haze så di ragte på henden og vente på hendens svar
|
|
|
Post by crystal on Apr 5, 2010 13:09:04 GMT 1
"var jeg dig haze ville jeg gå nu. jeg har ingen følser som folk skal se. jeg vil bare ike se på en dum køter som dig. du er intet og burde bare være foder for vampyrende"snerrede hun hårdt og trak sin stav og lod den prikke imod hans hals[/b]"jeg kunne med let hed slå dig ihjel hvis jeg gad. men det her er meget sjovere. tag hjem til engel i nat. og se mørket over dem du elsker. og huske du kender mig ike. og kommer aldrig til at kende mig"[/b]snerrede hun og kastede arm og ben lås besværgelsen over ham. og trak sin dolk og satte mod hans hals. "det kunne være så sjovt at snitte dig i små stykker... det kunne det virkeligt. men det er indu sjovere at se dig dø langsomt og smerte fuldt. mens de mennesker du elsker lider under det du har gjordt"snerrede hun køligt og sukkersødt før hun gik ud af rummet og småkkede døren i og kastede en låse forbandelse over den.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 13:20:42 GMT 1
haze skrig lidt af smærte og så ned af sig selv hadet han gjort noget han ville ikke lade det her bliv ved overhovet han satte henderen for døren og muldte stille han og den gik i stykker i små splinter haze gik efter crystal " din mor er ikke andet ind et dum siv og det er du også kæligen " svadt haze vredt på crys " du er bar en person som tor det helle går efter dit hovdet lige som din suge mor " hazes sin bliv mørkt og grufuld mange af de mensker der var der gik ud men til siste sage haze sår " forvel min ven jeg ville alige se din ynklige menske fom igen " haze vente rykken nu viste hun besked og han gik stille ud af døren / out
|
|
|
Post by crystal on Apr 5, 2010 13:26:37 GMT 1
crys hørte ike det han sagde og gik bare sin vej uden et ord til ham. og smuttede hurtigt ud fra hospitalet. og op mod slottet uden at sige noget til haze. for hun gad enligt ike høre efter ham
//out
|
|