Post by Zedekiah Alexander on Dec 26, 2011 23:46:00 GMT 1
Zedekiah
Dræber
Har man brug for en lejemorder, en kriger eller blot en følge til farlige områder kan man for den rette sum penge få Zedekiah til at klare alt. Han var engang general i Darklias’ hær, men flygtede selv efter at have slået sin far og en anden kriger ihjel, grundet mordet på hans kæreste. Nu bor han ikke noget fast sted, men er oftest at finde i Grænselandet.
Han er den fødte lejemorder og er formidabel med lette våben og når han kan gøre brug af sin adræthed, hvilket han også i stor grad gør når han støder på uvenlige fremmede.
Umiddelbart er han ikke svært tilgængelig, men han har det med ikke at vise hvad han mener om andre og derudover er han typen der gerne prøver andres grænser af. Han har en tendens til nogle gange at være en smule paranoid, men det er hovedsaligt når han opholder sig i nærheden af folk der har forbindelse til Darklias hær, da han ved at han ikke er velset af dem.
Ptahil
Udødelig magiker
I mørket, og kun i mørket, kan man risikere at støde på Ptahil, oprindeligt navngivet Trey, som er en flere hundrede år gammel magiker. Han bryder sig ikke om sollys og er derfor oftest ude om natten, eller ved overskyet himmel. Magikerracen han tilhører er Metamorfagus, men han benytter sig oftest af magi der intet har med den medfødte evne at gøre. Han har udviklet sin egen mørke magi og benytter sig ellers af sine hurtige reflekser til at klare sig.Han har længe boet alene i bjergene, men er begyndt at vandre rundt mellem byerne uden helt selv at vide hvorfor.
Det siges, at han er besat af onde ånder, der til tider får ham til at gå i blodrus. I hvertfald sker det, at han pludselig ændre adfærd og slår alt ihjel på hans vej indtil han af tilfældige årsager falder om, vågner og husker hvert et sekund af hvad der er sket.
Til tider er han til at snakke med, men det afhænger meget af, om han finder den samtaleførende interessant.
Og så her til sidst vil jeg lige skrive lidt om mig selv.
Til dagligt kaldes jeg Sebastian, selvom der er mit mellemnavn. Jeg er 19 år gammel og bor delvist i Jylland, delvist i England(min mor er fra Liverpool), jeg har dog mest "base" i Danmark og det er også her jeg har størstedelen af mine venner.
Det er for nyligt jeg er begyndt at interessere mig for rollespil som sådan, men interessen for at skrive har været der længe - det har bare været noveller og mindre historier.
Begge karakterer er faktisk udviklet over nogle karakterer jeg har brugt i historier før(Zedekiah er dog en blanding af flere).
Ellers er jeg meget interesseret i film og politik og det meste af min tid går sådan set med den slags. Er der mere I vil vide må I jo bare spørge!