|
Post by haze on Apr 5, 2010 16:43:03 GMT 1
haze smilte op til henden " hmm for rasten jeg har en besked fra en sort elver til dem " svadt han stille og gav henden et brav det fra fra is " jeg tor han er en af ders elsker han er vist kommet til bage " svadt haze og så op på henden mere sage han ikke til henden han kunne mærke af zille var crystals mor de hadet den samme persolige hed haze så på sine ar " det har værte hårdt efter crystal ikke ville have noget med mig af gør "
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 17:07:29 GMT 1
Hun tog roligt brevet fik det åbent og læst noget i den inden hun satte det i kanten af nederdelen eftersom hun ville læse det senere for hun havde kun skimtet det og havde ikke rigtigt andre steder at proppe det hen for hun gad da ikke gå med det i hånden. "kærlighed og had er stort det samme for intet eksistere uden den anden.. Ligesom du ikke kan sige hvad godhed er hvis der ikke er noget ondskab" sagde hun bare roligt for der var jo ikke så meget at sige om de ting..
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 17:14:37 GMT 1
haze så på henden lidt igen " de er meget veliger ind jeg husker " svadt haze roliget han vente hovet lidt svært ved af finde ud af tingen haze sukket lidt til komerte sår det hun sage " jeg ved heller ikke sige vad ondt eller goodt er og ja de kan vær to ting " haze vente blikte lidt ned mod hendens skede og rømedet lidt men så sår væk igen han ville ikke noget han ahdet engel han hadet engel han ville ikke gør noget som helst over hovet men det var sår svært når hun kom sår tæt som hun gjor
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 17:23:09 GMT 1
"Hvis du hørte hvad jeg sagde tidligere så er jeg heller ikke den samme mere" sagde hun roligt for hun havde jo sagt hun ikke var den onde kvinde mere som folk frygtede eller i det mindste respekterede. "Det er meget nemt at dele det op, godhed er når du gør noget uselvisk og ondskab er når du gør det for at opnå noget.. Som når man hygger om den man kan lide for at opnå sex.. Der er onskab i alle selvom de ikke vil indrømme det for en god person vil nægte kødets lyst for at tage sig af andre" sagde hun roligt for der var jo ikke meget at sige om det.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 17:28:38 GMT 1
haze så op på henden og gik stille hen til henden og så zille i øjen han ville se vad hun mete han så henden i øjen og vilel se den god hed zille hadte måske lidt i sig " jeg hørte vad du sag " haze så lidt ned og sukkte svadt en tår tildte stile ned af ham " jeg ville ønske af de helle var som føre af jeg aldige var blivet fyndte over hovet " haze begydte af snøfte lidt han hadet lidt sår meget ondt af hans sind var ved af dele sig op i to
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 17:35:15 GMT 1
Zill blev roligt stående og så på ham for havde hun været ond og virkelig hadet ham så havde hun sådan set allerede angrebet ham når han kom så tæt på hende, men lige nu stod hun bare roligt og så på ham. "intet bliver som det en gang var for så skal man igennem de samme kampe som man allerede har været igennem og det lyder for mig som en ting der ikke er særlig god.. Desuden skal man ikke hænge sig i fortiden for den kan ikke ændres men det kan nutiden og fremtiden så de er vigtigere" sagde hun bare roligt for hans snøfteri hjalp ikke på hende, eftersom hun stadig havde et koldt hjerte der var svær at påvirke men hun var blevet mere fredelig med tiden.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 17:48:18 GMT 1
haze tørte sine øjen lidt og så på zille " det er lidt sjovt det er som om dig og crys har bytte plas du er blive mere rolige men hun er blivet mere " haze bed sig i læben og så si om kring men han kunne efter hånden mærke zills skede mod sin leme han gik lidt væk fra henden og så bar på henden hun skulle ikke tro af hun skulle prøve på noget lige nu
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 17:55:10 GMT 1
Hun stod roligt og betragtede ham som om intet var hent for hun tænkte aldrig over sådan noget specielt ikke når de begge havde tøj på. "Jeg ved ikke hvordan min datter er når jeg ikke er i nærheden for hun er den samme overfor mig som hun hele tiden har været mens det er mig der er blevet anderledes" sagde hun roligt for det var jo ikke den større hemmelighed, det var sandt at angrebene var blevet færre og man hørte mindre og mindre om hvad zill gik og foretog sig for hun havde nærmest lukket sig inde på hendes slot.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 18:05:24 GMT 1
sanver du nolge " svadt haze lige sår stille han satte sig på sten igen og kikkt hen på et sted han reget ikke med af zille ville gør ham noget lige nu sår han kunne vel vær mere rolige nu men han sanvet sin engel nu vor han tækte over det " skal jeg for raste n hilse din sort elver når jeg ser ham " haze vente blikte op og smilte sødt til henden men det var mere venliget ind noget andet han sakkte af og til med is og han viste af de to hadet lidt køren for hiaden okie måske mere ind lidt nu vor man tækte over det
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 18:12:37 GMT 1
Hun stod roligt og betragtede ham for hun havde slet ikke rørt sig ud af flækken i det tid hun havde snakket med ham. "Haze jeg savner ikke. Det kan jeg ikke fordi jeg stadig ikke har noget hjerte, derfor kan jeg stadig heller ikke elske, kun begære hvad jeg ikke kan få. Som sagt jeg er ond jeg lægger ikke bånd på det mit kød vil have" sagde hun bare roligt men bare så han kunne få det ind i hovedet at hun stadig ikke følte noget som helst selvom hun var blevet mere rolig og fredelig. "Nej det behøver du ikke, jeg har rigelig med folk jeg skal holde styr på i forvejen og sørge for de ikke overdramatisere og dræber sig selv".
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 18:52:47 GMT 1
haze to sig til skulleren gik stille mod sit hjem der var ikke mere af gør fór ham lige nu han vete sig dov om og sage sår " sig til crystal af jeg er ked af det er endt som som det er jeg har selv prøvet af sige det men vær gang har hun følget hovet af mig sårn da" svadte haze og så på henden
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 18:59:16 GMT 1
"Og det tror du ikke hun vil gøre med mig fordi jeg ikke har dræbt dig når jeg havde chancen? men igen det ville ikke være første gang hun forsøgte at rive hovedet af mig" sagde hun roligt selvom hun kunne være ret ligeglad når det kom til stykket, hun ville jo ikke blande sig i datterens liv så længe hun ikke blandede sig i hendes
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 21:13:30 GMT 1
når ja forrasten vis hun har et problem med mig må hun skade mig ind dem jeg elsker og jeg bliver elskedte af vis hun røger en fra min famille igen sår skal du ikke renge med af hun kommer leven fra det zill jeg ønskte ikke af det skulle vær sårn i mlmen darklia og valtine famille men vis din datter gør noget skal du vær den føste der ved det " haze så på henden man kunne se på ham af noget var gladt og crystal hadet gjort noget som hun ikke skulle ha gjort
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 5, 2010 21:33:19 GMT 1
"Jeg kæmper ikke min datters kampe, det må hun selv lærer at klare selvom jeg er der for hende hele hendes liv men jeg har et rige at passe medmindre hun kommer i kontakt med hendes far så kan det godt ske der bliver skabt problemer." sagde hun lidt eftertænktsomt for hun mente jo at datteren selv må kæmpe sine egne kampe dog hjalp zill med små ting men kom crys i kontakt med hendes far så kunne der opstå nogle problemer hverken haze eller zill havde brug for, dog ville hun ikke ligefrem sige at det faktisk var datterens skyld at haze ikke længere måtte opholde sig på hendes slot.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 21:46:51 GMT 1
jeg forstå men hun er din dater det minge hun skal have raspækt over for sine forlæder " haze så på zill men vete blikte ned " jeg ved ikke meget om famile sam hold for har alige haft en ragtit men jeg ved da af det ikke er mingen af det er barnte morn skal frykte men om vent " svadt haze stille " jeg har for mange jeg elsker og holler af til jeg kan se dem dø eller lide " haze vnte blikte igen og så på zille de or hadet man måske ikke renget med af høre fra ham
|
|