|
Post by haze on Apr 5, 2010 20:31:47 GMT 1
haze lå nede under dyen og følte sig sløj det var nu 3 måder siden af ham og engel hadt værte sammen og han elskte henden han var lige glad med af hun hadet værte luder over hovet men de rygter der gik om henden ville nok ikke forsvide haze viste vad der var ragtit og af hun elsket ham for det han var haze lå og sov stille og rolige det hadet værte nolge hår dage for ham det viste engel også hans sind var blive vent heldt og viste ikke ragtit vem han var men det viste han når han var samme med engel var han haze fox en engles vogter som hadet en pige af holle sig til en smuk pige der var smukker ind zille og crys til sammen
|
|
|
Post by engel on Apr 5, 2010 20:40:24 GMT 1
engel kom daffende ind gennem dørem. med en masse penge i hånden hun havde tjent efter som hun var begyndt at arbejde i kroen det havde hun jo også fortalt haze. hun gik hen til sit lille smykkeskrin og puttede pengende ned til de andre penge. efter som hun aldrig brugte dem. hun havde en vild strem sort kjole på der lige gik hende op over røven. hun havde et par rifter og sår på arme og ben. efter som hun stødte på crystal tidligere. hun så hen på sengen og smilte ved synet af haze"så er det op lille hund. jeg vil sove"sagde hun klagende og smed sig på sengen
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 20:49:21 GMT 1
haze vonget heldt ved af engel kom han rykkte sig lidt sår hun kunne vær der han så på hendens sår og gjor stor øjen " vad er der sekt med dig " svadt han lidt og støj engel over såren haze kunne kende af det var crystals angraps måde vis hun hadet sat en klog i henden sår ville hun dø haze gjor ikke noget af hendens famille noget overhovet sår skulle hun heller ikke vad der var i mlmen crustal og ham var kun for dem de skule ikke gå ud over noget famille haze støj henden over kinden lige sår stille han hadte sanvet henden
|
|
|
Post by engel on Apr 5, 2010 20:52:43 GMT 1
"bare din eks kæreste crystal. hun advarede mig bare lige om der snart ville ske flere ulykker for de folk som elskede dig... ike underligt efter det du gjorde mod hende. men dog dumt af hende at gå efter de mennesker som elsker dig. men det nok hendes måde at straffe dig på"sagde engel fnisende og gav pjuske et kys på panden. og lagde sig så på ryggen og så studerende på ham med et lille smil. hun savnede endligt at være luder. hun savnede bare indu mere at elske sig selv mere end nongle anden. en lille del af hende ønskede at haze aldrig var kommet ind i hendes liv. men en anden stor del. ville ike slippe ham igen efter som han var hendes ræv
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 21:05:32 GMT 1
haze så ned et trist angiste kom over ham han kunne fornemme af hun sanvet af vær luder haze ville ikke kunne klar af miste en til igen haze lage stille hovet på hendens byst og så stille hen mod vindurte " der ville ikke ske nolge af jer noget sår længe jeg er her " haze to stille hendens hånd og kryste hendens figer " det er svært af slipe ens fortid det ved jeg aldt om men sår længe vi har hiaden kan vi klar aldt " haze smilte sødt og mærkte hendens hjerte slå
|
|
|
Post by engel on Apr 5, 2010 21:10:12 GMT 1
Engel fniste let. man kunne ike se på hende at hun savnede at være luder. haze tilfredsstillede hende jo så tidt han kunne og så så hen mod vinduet mens hun tænkte på crystal "jeg syns mere du skulle lade hende vær. hun sagde hver gang du snakker med hende. eller hendes moder. vil mig og kitty blive såret"sagde hun så tænkende og var enligt ligeglad og smilte så nuttet til haze.
|
|
|
Post by haze on Apr 5, 2010 21:21:13 GMT 1
jeg skal nok passe på og bar jeg har dig sår er jeg glad " haze raste hovet og så på henden lige sår stille han satte hover lidt på skå mens hazes øre vifte lidt fram og til bage sår de så sjove ud haze smilte og trykkte henden lidt på bryste han syntes de var blive støren ind siste gang han så henden " jeg elsker dig skat" viskte han sødt og kysste henden mund lige sår stille han viste af hun var glad for ham lige som han var for henden han kunne mærke hun prøvet af logge ham lidt men han ikke om han hadet krafter til det i dag engel hadte jo helle tiden fredlser som hun vile ud med han tækte dov på om hun var blivet gravid engelige han ryste på hovet og fik tanken ud af hovet
|
|
|
Post by engel on Apr 6, 2010 21:37:11 GMT 1
engel fniste svagt og kyssede ham blidt. "og jeg elsker dig min skat. du behøver ike frygte denne crystal. eller noget. hun er bare en kvinde der viser sin eks kæreste hvem der bestemmer. du har selv gjordt hende sur. så du skal selv betale for det du har gjordt mod hende. "sagde hun sukker sødt og kom så på bene og strekte sig så hendes top gled op over hendes bryster så man kunne se dem. og kiggede så lidt drillende på ham "det kan du godt glemme. "drillede hun ham så med et smil efter som hun elskede at tirre ham helt vildt indtil han bare greb fast i hende og gjorde hva han ville med hende. hun elskede det enligt alt for meget når det kom til stykket. hun elskede følsen af ike at kunne gøre noget.
|
|
|
Post by haze on Apr 6, 2010 21:49:00 GMT 1
haze så op åp engel og smilte sødt " jamen du ser sår smuk ud " svadt han stille og så ned " jeg har ubdte gjort jeg har kun forsvadt mig i hendens angrab " haze vente hovet lidt og en tår rildte ned af ham " jeg ville ikke vær nolge byrde for nolge og ville heler ikke have nolge dør på krund af mig " haze vente blikte til henden han raste sig lige sår stille og kysste henden på halsen og mærkte hendens sort byster rame hans hud han tækte lidt om de skulle prøve noget nyt ned sex det var sår en god følse og man glemte aldt om kring sig
|
|
|
Post by engel on Apr 6, 2010 21:53:47 GMT 1
"du skal bare glemme hende og lade hende være min ræv. forstået? så længe du vil plage hende så længe vil hun angribe mig og de mennesker du elsker. hun har allerede sagt det er en skam så smuk en luder som mig. har valgt at blive din. bare for at mærke hendes dolks blade mod halsen. hver gang du nærmer dig hende. vil hun skade os du elsker"sagde engel og gik hen til sit skab og fik sin natkjole på. hun ville lære haze at ike hver gang de var sammen skulle de havde sex. selom hun selv var vildt oppe at køre. men haze skulle lære det jo. hun skulle nok kunne styre sig. det mere ham hun tænkte på. så vente hun sig mod ham igen. "du skal ike tro vi altså skal ha sez når du er her haze... vores forhold skal ike være opbygget på det. for så skal du vide. så det slut mellem os. om du kan lide det eller ej"sagde hun advarende og lagde sig så ned under dynen og lukkede øjnende i.
|
|
|
Post by haze on Apr 6, 2010 22:18:26 GMT 1
haze så lidt til sideren han hadet ikke set engels sårn haze så væk og raste sig fra sengen lige sår stlle sår engel kunne sove haze gik ud på altan og så ud i skoven han kunne mærke en had i ham som vokste i ham han så ned og en tår tildte ¨ned af ham " vogen er det ent såren her " haze så på sig selv og hen på engel lidt men vete hovet han viste godt af det ikke sårn ders forhold skulle vær han prøvet virklige af gør dert haze sukkte svadt vis crys hadet sagt sårn til henden sår skulle hun få det betal en dag "
|
|
|
Post by engel on Apr 6, 2010 22:25:56 GMT 1
engel faldt enligt hurtgt i søvn efter som hun ike havde sovet længe. pga hun havde skulle se efter haze. det var jo et godt stykke tid siden hun havde set ham og det hele. og hun havde aldrig kunne sove roligt når han ike var i nærheden. hun elskede ham af hele sit hjerte. det måtte guderne vide. et lille svagt snork kom inde fra engel mens hun lå og sov dybt
|
|
|
Post by haze on Apr 6, 2010 22:31:47 GMT 1
haze sukkte svadt og begydte af græde lidt ikke sår man ikke kunne høre det self elske han også engel det jo kladt men der var sekt sår meget mørkt over haze af han ikke kunne klar det sår meget mere han prøvet af se lyst på tigen men vær gang han gjor det kome crys det var ikke haze som gjor noget det var crys og han prøvet afglemme henden måske var det godt vis han miste hukomlsen han snøfte vider og tøre øjen lige sår stille og gik hen til engel for af likke sig hos henden han studerte henden ragtit godt og viste af det var den pige som elsked ham sår højt mere ind crys ville have ham til
|
|