|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 4, 2012 9:11:37 GMT 1
Mathayus kom med et lille suk "det var ved et tilfælde at vi møde hinanden ude i skoven mens hun var på vej til sit arbejde på hospitalet jeg passsede på hende mens hun tog frem og tilbage og sådan startede det så" hans stemme var ved at knække et par gange mens han fortalte om det "men jeg takker nej til det med at være en del af krigen mod bjergfolkene jeg kan ikke se nogle grund til hvorfor de skal havde sidende på dem at en af deres kriger har jævnet helle byer med jorden" Mathayus så sig lidt omkring i rummet som de var "men vis de en dag kunde bruge min hjælp til et eller andet så kan jeg godt give dem min adresse så de ved hvor de kan finde mig deres højhed" Mathayus havde ikke noget imod at hjælpe hende vis han kunde så han kunde lige så godt tilbyde sin hjælp til hende
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 4, 2012 15:32:37 GMT 1
Zill sad roligt og betragtede ham men nikkede dog til barnepigen at hun skulle tage hendes pige med sig for lige nu legede hun igen med maden så var hun nok ikke sulten mere. ”Se om der er kage ude i køkkenet” sagde hun roligt til barnepigen, noget der fik Zills pige til at smile stort før hun skyndte sig ud i køkkenet med barnepigen efter sig, derefter rettede hun igen hele opmærksomheden mod ham for at svarede Mathayus ”Du forstår vidst ikke, bjergfolket er en trussel. De dræber uskyldige folk og får det til at ligne det ene land gjorde mod det andet. De er kun ude på at få landene til at smadre hinanden.. Og det må stoppes før andre som Gina bliver myrdet..” svarede hun roligt bare for at se om hun ikke kunne vække hans vrede imod bjergfolket og se om hun ikke kunne få en kriger ud af dette pragteksempler af en mand. ”Men ja bare giv mig din adresse hvis du ikke er med på at føre krig, selvom jeg tvivler på at jeg får brug for din hjælp hvis du ikke vil slås hvad kan du så overhoveds bruges til`?” svarede hun bare roligt inden hun rejste sig for hun kunne ikke se hvad en mand kunne bruges til hvis hun ikke kunne bruge dem i sengen eller krig, hvad var de så godt for?
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 4, 2012 22:03:23 GMT 1
Mathayus så mod den lille pige og barnepigen normalt ville det havde været Gina som dronningen ville havde sendt af sted med sin datter Mathayus så mod dronningen igen "andre folks problemmer er ikke mit problem men bjregfolket valgte at slå den forkerte person ihjel og det skal de bøde for om jeg så død mens mange af de andre lider er jeg lige glad med men dø det skal de" Dronningen havde vist ikke helt forstået hvad han sagde han skulle nok tage op i bjergende for at slå i hjel "giv mig to af dine bedste kriger også skal jeg nok sæger for det der kommer et dosin af gode kriger op i bjergende og nedlæger dem i vildskab og jeg kan love dem at deres to kriger kommer hjem med et kort over bjergfolkes byger og deres forsvar så de kan lige den bedst mulige plan men de skal søger for deres to kriger kun gør som jeg siger og ikke andet er der forståret ellers kan jeg ikke bruge dem" Mathayus skulle nok få sin hævn og mens han fik den fik dronningen også det hun ville havde
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 4, 2012 22:20:24 GMT 1
Zill betragtede ham roligt for nu virkede han da til at tale ordentligt eller i hvert fald mere fornuftigt, så et smil gled over hendes læber for selvom han ikke ville dræbe for landet så gjorde han det for Gina, så lidt ulykkelig var han alligevel over Ginas død. ”mine 2 bedste krigere…hmm..” hun sad lidt og tænkte sig om for hvilke krigere ville hun sende med ham derop. ”Tja måske Regina og Jace.. De er begge udødelig og har tjent denne familie i flere hundrede år så dem kunne jeg sende af sted, selvom jeg næppe tror at min general vil af sted.. Sender besked til dem og hvis de ikke vil kan jeg sende nogle andre hvis du kan vente noget tid ellers går vi ud og vælger 2 med det samme som du kan få med” sagde hun roligt for hvis han ville i gang med det samme måtte de jo hellere vælge nogen men kunne han vendte lidt så kunne hun jo nå at sende besked til de andre for de var ikke ligefrem på slottet lige nu eftersom de havde nogen små opgaver der lige skulle passes også.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 4, 2012 22:31:50 GMT 1
Mathayus fik et skummelt smil på læben men det forsvandt hurtigt igen "det bliver først om nogle dage jeg skal op og se til Gina før jeg gør noget anet der efter skal jeg hjem til mig selv og tænke over hvilke af mit folk jeg vil havde med mig og jeg skal lige finde nogle personer igen du høre fra mig så snart jeg har klaret de ting som jeg skal klare men der gå nok kun nogle dage men jorden skal også lige blive bedre igen før jeg indleder mit angrab men hvad ved de om det lorte folk som måske vil kunde hjælpe mig" sagde han Mathayus satte begge sine hænder på bordet og stod nu over for dronningen mens hun havde hans fulde opmærksomhed
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 4, 2012 23:10:29 GMT 1
”Jamen fint nok jeg sender besked til de 2 om at holde sig klar, desuden kendte de også begge Gina men jeg skal nok sige de skal adlyde dig mens de er på denne mission men derefter er de altså mine krigere igen” svarede hun bare roligt med et lidt køligt smil over læberne for hun havde dælme ikke tænkt sig at overgive dem så let men igen det var jo kun for noget tid de skulle være væk og desuden var Regina udødelig og Jace var Draconian så de var begge stærke racer så de var også gode krigere. ”Jeg ved de bor inde i bjergene og er gode til at finde rundt i alle de grotter og gange som findes der.. Samt de fleste af dem bruger en slags magiks slør der leger med ens sanser men som ikke er virkeligt, for mødte en gang en af dem i Black Mark og denne mand bag en maske så det gør de nok også.. Så når i er der oppe så stol ikke på jeres sanser eller hvad i ser..”.. Det var ikke ligefrem meget hun kunne sige om dem, kun hvad hun havde obseveret da denne alamut havde angrebet i Black Mark for han havde brugt illusioner i et forsøg på at narre Zills og andres sanser, men det havde i hvert fald ikke hjulpet så meget overfor vampyrerne der kunne lugte ham.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 6, 2012 22:07:56 GMT 1
Mathayus så roligt på dronningen "jeg er jorddæmon jeg føler gennem jorden og de kan måske snyde mit blik men de kan ikke snyde jorden deres nåde og alle dem jeg tager med er,af samme race så vis bjergfolket ikke,kan finde på noget bedre bliver det let som en,lej at udradere dem og lade dem mærke vores fælles vrede" ingen tvivl om han var såret over ginas død og nu var hans nye mål i livet at få hævn over dem som havde gjort det og han håbede inderligt han ville få den som havde slået Tina ihjel til at lide han ville få personen til at ønske han var død han buggede for dronningen og gik mod udgangen af,rummet "det er min skyld hun er død" hans stemme var lav men den var høj nok til dronningen ville kunde høre hans stemme pludselig fik han førelsen af det var hans skyld gina var død
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 7, 2012 18:43:04 GMT 1
"Er det ikke bedre bare at obsevere dem for at finde den skyldige og så udrydde denne og dens familie som straf for den familie du aldrig selv fik med Gina?" spurgte hun roligt for hun ville jo gerne selv havde fingrene i nogle af bjergfolkene, og helst i live så hun selv kunne more sig en smule, nu hvor hun ikke selv skulle med på denne mission men det var ikke til at sige hvor lang tid dette ville tage og hun havde jo også sine kongelige pligter her på slottet at overholde, uanset hvor lidt hun egentlig gad. "Måske er det nok, men Gina nægtede hendes sande væsen" sagde hun bare roligt for Gina havde jo så tit nægtet at forvandle sig, til trods for at Zill vidste hvilken race hun var men der var jo ikke meget at gøre ved det.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 7, 2012 19:15:52 GMT 1
Mathayus stoppede op og vente sig om "er du ved at blive blød deres højhed self skal de lide og dø jeg kan ikke opsavere jeg skal der op for at dræpe og der er kun en måde jeg kan sikre mig jeg få ramt på ham som har gjort det" sagde han med en rolig stemme han skulle til at gå hvider i det han hørte hvad dronningen sagde til sidst han vente sig hurtigt om igen og så på hende med et helt andet blik i øjne "Gina nægtede ikke noget som helst hun var FLOV flov over hvad i har gjort racen til hun var flov og bange for hun skulle sammenlignes med jer hun nægtede ikke hun skammede sig" Mathayus var virkelig sur over det dronningen havde sagt han ville finde sig i mange ting men at sige Gina nægtede sit sande væsen det var over stregen for det gjorde hun ikke efter hans mening
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 7, 2012 19:34:09 GMT 1
Zill så roligt på ham men trak lidt på skuldrene ”Egentlig ikke, jeg vil også bare gerne have nogen at lege med” sagde hun roligt med et lille skævt smil for hun ville jo også være med det i sjove i stedet for at kede sig her. Dog sagde hun ikke videre noget til hans vrede ”så siger vi det, men derfor kunne hun godt have brugt hendes magi som en almindelig magiker.. eller hun kunne have taget imod mit tilbud om beskyttelse., Nok er jeg ond men jeg passer altså på min familie svarede hun bare igen for måske var draconian racen ikke den bedste men de var også magiker som både var gode og onde, så hun kunne have brugt magien som enhver anden magiker ville, men kvinden nægtede jo både det ene og det andet, selvom Zill nu stadig gerne ville have hævn over de folk der gjorde det.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 7, 2012 22:36:02 GMT 1
Mathayus så på hende med et koldt blik "vis du virkelig havde holdt så meget af hende så havde du også fåret nogle af dine vagter til at følge hende gennem skoven når hun skulle over på sit andet job du ved den er farlig at gå igennem" mathayus stemme var kold mens hans øjne var fyldt med flammer han var rødglødende over hun bare kunde stå og snakke om en som hun sagde hun holde af "jeg kommer igen om 7 dage med 11 andre så forventer jeg dine mænd eller de selv er klar men stå de i vejen kan jeg ikke love dine mænd overlever" mathayus stod nu henne ved døren og lige så snart han var færdig med at tale gik han ud af døren og smækkede den hårdt efter sig han var lige glad med hvad dronningen ville gøre hed hans opførelse for det som havde holdt ham i live var ikke selv i live længere sp lige ku følte han ingen grund til at leve
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Feb 8, 2012 18:07:59 GMT 1
Zill betragtede ham bare roligt som han stod og skældte hende ud for den mand tænkte jo ikke klart på grund af sorgen og han vidste tydeligvis ikke særlig meget for zill havde jo ikke rigtigt noget hjerte men hun respekterede nu også hvis folk ikke ville have beskyttelse, eller ikke altid men lige med Gina havde hun respekteret det for krigere mindede hende bare om sin bror. ”De skal nok være klar” svarede hun til gengæld roligt for hun regnede med at de 2 personer hun havde i hovedet ville være klar til når angrebet skulle ledes, de havde i hvert fald ikke særlig mange valgmuligheder for ikke at være det.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Feb 8, 2012 18:56:40 GMT 1
mathayus gik mod udgangen af slottet med hårde bestemte skridt tænk man kunde være så hjerte løs ikke at passe bedre på sine nærmeste ind hun gjorde da han kom ud til vagterne smilet de til ham men med et kom der to jord klumper flyvende lige mod de to vagter mens mathayus gik koldt forbi dem han var pist og nu skulle han op og se om gina havde fået den grav plads hun fortjente
//Out
|
|