|
Post by crystal on Apr 6, 2010 21:04:17 GMT 1
Crys sad for sig selv nede ved floden. med føderne i. hun sad med sin lille dolk i skødet. og tænkte. solen stod højt på himlen. det var skønt varmt. fuglende sang. vinden blæste svagt. så det rev lidt i hendes smukke lange hår. et svagt suk kom fra hende mens hun bare sad med lukket øjne og nød solens varme stråler mod sin hud. hun havde en lille kort bikini top på og et par korte shorts med fryndser på. "gud sikke en dejlig dag lige til at glemme alt det lort der er sket" mumlede hun til sig selv. og kom så på bene. og gik ned langs floden mens hun legede med sin dolk mellem fingrende og smilte stort. hun linede sin mor for meget for tiden. det eneste der røbede hun ike var zill var hendes smukke klare blå øjne. hun sukkede svagt og tænkte på alt det der var sket oppe på slottet de seneste par dage. hun havde fået et par slag mere af vagerne men hendes riben var i det mindste helet helt så de ike gjorde ondt mere. hun fandt sig et godt sted at sidde hun dumpede med et smil ned i det høje gras langs floden og nød igen solen stråler mod sin nøgne hud
|
|
|
Post by anno on Apr 10, 2010 21:41:10 GMT 1
Anno Stod længer nede ad floden i kanten. Iført noget der mindede om en bikini bare med noget påsyet stof så bh'en lignede mere en underkjole. Hun gik rundt og sparkede til vandet som et andet barn mens hun grinte lystigt. Hun nød kombinationen af varmen fra solen og kulden fra vandet. Det var længe siden hun havde haft det så godt. Ingen bekymringer som kunne irritere hende
|
|
|
Post by crystal on Apr 10, 2010 21:45:51 GMT 1
crys hørte en latter ike langt fra hende. og kom så på bene. og fik øje på en oka glad pige der randte rundt i vandet. og daskede så stille hen mod hende. men holdt sig lidt på afstand efter som hun ike lige ville komme op at toppes med nongle. eller noget til den sags skyld. det var sårn en dejlig dag at hun bare ville slappe af for en gang skyld. men det kunne hun jo sjældent få lov til efter som der var mennesker over alt. syns hun da selv. "burde du ike holde lidt mere vagt omkring dig. man ved aldrig hva der kan være på disse kanter"sagde hun en lille smule køligt. og betraktede bare pigen med øjnende. og syns hun havde set hende før men hvor kunne hun ike huske. men det var vel også lige meget lige nu.
|
|
|
Post by anno on Apr 10, 2010 22:03:02 GMT 1
Anno greb fat om sit dobbelt spyd der havde været gemt imellem sivede i kanten. Imens hun lænede sig på det ene ben og trykkede det ned så hun stod parat. ''det gør jeg skam også'' sagde hun med et skævt smil. Da hun så en ung kvinde, yngre end hende selv i hvert fald, sænkede hun spydet og rettede sig op. ''alt andet ville være idiotisk'' sagde hun mens hun studerede hende. Hun viste sansynligvis hvem det var da hun lignede Zill næsten som en søster
|
|
|
Post by crystal on Apr 10, 2010 22:07:48 GMT 1
"idiotisk er da meget normalt i dag ike? de fleste er da dumme nok til ike at være forberedt på det væreste der kan ske"sagde crys ærligt og daskede lidt tættere på hende da det slog hende hvem hun var. "især for dem dronning anno. burde du ike havde nongle livvagter med dig når du render så tædt på dine fjender? eller bare nongle mænd omkring dig som kunne passe på dig mens du legede som et lille barn i avndet"sagde hun og smilte skævt med et lille varm smil.
|
|
|
Post by anno on Apr 10, 2010 22:15:52 GMT 1
''årh gider du droppe den formelle snak... dronning anno'' sagde hun og fnøs over titlen. ''desuden prinsesse. Så ER jeg ikke så hjælpeløs at jeg ikke kan passe på mig selv, det kan godt være din lille mutter derhjemme på borgen siger at jeg er svag men der tager hun fejl efterhånden. Det er LÆNGE siden hun har haft fat i mig..." sagde hun bestemt, da det efterhånden irriterede hende grueligt når folk kaldte hende for svag
|
|
|
Post by crystal on Apr 10, 2010 22:18:24 GMT 1
"min moder har ike kaldt dem svag anno. og jeg mener ike du er svag til ike at kunne klare dem selv. men stadigvæk. du burde have en med dig. som kunne holde udkig og passe på dig selom du ike havde brug for det."sagde crys ærligt. hun brød sig enligt ike om at snakke sårn til anno. men efter som hun var i godt humør i dag ville hun kunne snakke med alle. også nongle som måske ville slå hende ihjel. det var hun også ligeglad med "den der bad jeg hvist selv om. jeg skal nok lade vær med at kalde dem for dronning anno. hvis du dropper titlen princesse"sagde hun så med et svagt smil
|
|
|
Post by anno on Apr 10, 2010 22:58:22 GMT 1
"aftale, hvis du også dropper at omtaler mig i flertal, jeg er ikke skitsofren endnu" grinte hun. "og jeg gider ikke havde folk rendende i hoved og røv, så hellere risikere livet lidt.. jeg har jo også en der kan træde til efter mig hvis det nu er..." sagde hun hentydende til sin mand hun lige var blevet ægted til
|
|
|
Post by crystal on Apr 10, 2010 23:00:58 GMT 1
crys gik helt hen til avdnet og satte sig ned på kanten og kiggede på anno med et smil på læberne"nårh jah ham du var tvunget til at giftes med ike?... sorry det er ike min mening at være for nysgerrig. jeg ved godt det er upassende efter som jeg jo er zills datter."sagde hun med et svagt undskyldende smil på læberne. så trak hun sine knæ op til sig og lagde armende om dem og lod hovet hvile mod sine knæ mens hun kiggede nysgerrigt på anno.
|
|
|
Post by anno on Apr 11, 2010 10:24:54 GMT 1
Anno nikkede lidt sammenbidt men lyste igen op i et smil. "ja det ham, og tvunget er så hårdt sagt. Jeg har hele mit liv været forberedt på arrangeret ægteskab.." sagde hun stadig mens hun smilte. Men smilet fatede langsomt væk da hun tænkte på det øjeblik hendes forberedelse forsvandt som sand mellem fingrende
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 12:04:19 GMT 1
"du burde da havde lov til at finde din egen kandidat hvis det da var? havde du ike det?"spurgte crys nysgerrigt og kiggede med et smil på anno. hun syns selv det var vildt dumt at tvinge folk til ægteskab med en de måske ingengang kan lide. eller en de kun så som ven. hun havde lidt ondt af anno. efter som hun var tvunget til ægteskab så hurtigt.
|
|
|
Post by anno on Apr 11, 2010 13:30:10 GMT 1
Anno satte sig ned i vandet så det gik hende til halsen. ''tja.. jeg havde sådan set valgt...'' sagde hun mens hun nød at blive kølet ned af vandet. ''men han ville åbenbart ikke have mig, selvom han sagde det, var han ikke villig til at opgive det mindste for mig..'' sagde hun. Anno klamrede sit spyd lidt ind til sig ved tanken
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 13:33:24 GMT 1
crys lagde hovet lidt på skrå mens hun så anno an "omg han er da ike sød så? burde du ike snakke med ham eller få en anden til at snakke med ham hvis det er? i er jo gift i skal lytte til hiannden. det nytter ike hvis du kun er villig i ægteskabet. og han bare vil være selv."sagde hun så og havde enligt lidt ondt af anno.
|
|
|
Post by anno on Apr 11, 2010 13:48:14 GMT 1
''nej nej du misforstår, ham jeg er gift med er virkelig sød og han skal nok vise sig værdig som konge af nirelia.. det er ham jeg godt selv ville have der, tja slog mig mentalt sammen og sparkede mig i en brønd'' sagde hun og kløede sig i nakken
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 17:32:02 GMT 1
crys grinte lidt over ehdnes valg af ord 8b]"jah oka bare du kan holde ham ud så det jo det. og alle kan ike vise sig kongelige i det. se på mig jeg ter mig da stadig som en bonde tøs der vil ha sin vilje[/b]"lo hun lidt og smilte bare til anno
|
|