|
Udsigt
Jul 10, 2012 2:12:26 GMT 1
Post by Lionel Canine on Jul 10, 2012 2:12:26 GMT 1
" jeg undervurdere skam ingen her " sagde Messi mens han så småt kiggede efter en sidde plads så de kunne sidde ned og snakke, hvis hun da stadig havde lyst til det. " Det er jo kun den rette der skal komme " sagde Messi og smilte roligt, inden han tog et skridt tilbage for være sikker på hun ikke ville kunne nå ham hvis hun ville slå ham, " så så nu ikke sådan en hidsigprop vel? " sagde han drillende mens han så på hende, med et grin i hans øjne. " Whiskey er helt fint med mig, så længe jeg ikke er den eneste der skal drikke det " sagde han og smilte til hendee for han ville gerne have hende til at drikke lidt også, så han kunne se hvem hun virkelig var for en person, for Messi mente at alkohol fik den person man var inderste inde ud.
|
|
|
Udsigt
Jul 10, 2012 8:35:09 GMT 1
Post by Odette Soul on Jul 10, 2012 8:35:09 GMT 1
Hun valgte ikke at kommentere yderligere på det med at undervurdere nogen for det ville jo mest af alt komme an på en prøve, men hun ville altså ikke forstyrre hendes familie fordi de jo var i gang med at passe deres pligter eller hvad de nu lavede. ”Jeg er ellers ganske tilfreds med bare at være her, jeg behøver ikke at den rette skal komme”
[/color] sagde hun roligt med et skævt smil for hun elskede jo livet her på herregården fordi her altid var noget at give sig til, så hun tænkte sjældent over hun manglede en mand, for hvad skulle hun egentlig bruge den person til? ”Jeg er da ikke nogen hidsigprop men du fortjente næsten et dask for den bemærkning”[/color] grinte hun for det var jo sandt, eller det mente hun jo men hun havde da ikke givet ham et dask, selvom hvis han sagde sådan noget igen så kunne hun nu godt finde på det. ”Jamen så tager vi whiskey selvom jeg mest er til brændevin”[/color] sagde hun roligt og gjorde en håndbevægelse imod døren ind til spisesalen hvor de kunne sidde, selvom de jo også kunne sidde i opholdsrummet men lige nu var det måske bedst med spisesalen. Selv gik hun i en anden retning for at få fat i en slave som kunne hente whiskey og 2 glas de kunne drikke fra, samt noget at spise, ikke noget stort men bare som små fingermadder eller noget. [/blockquote]
|
|
|
Udsigt
Jul 12, 2012 2:49:03 GMT 1
Post by Lionel Canine on Jul 12, 2012 2:49:03 GMT 1
Messi smilte over hendes bemærkning, " det siger de fleste jo alligevel inden de har mødt den rette " sagde han og så på hende for den rette person ville man altid gøre alt for, selv gå i døden for, selvom det var flere år siden Messi havde haft den følelse, og der var stadig et stort hul i hans hjerte som normalt bare blev fyldt ud med sprut og forskellige kvinder. " hvordan gør det ikek dig til en hidsigprop, når du sådan går rundt og slår folk?" spurgte han grinte drillende, han prøvede virkelig at drille hende så hun ville slå ham, så kunne han jo køre lidt videre på den for sjov skyld. " Vi kan da også godt tage noget brændevi, det skal da ikke komme an på det " sagde Messi og så på hende for han var lidt lige glad så længe man kunne blive fuld af det så var Messi helt fint med ikke vide hvad det egentlig var for noget sprut. Messi fulgte efter hende ind i spisesalen, og satte sig ved en plads, hvor han begyndte at pille lidt ved den ring han havde på sin venstre finger, en sølv ring med en stor blå saphire på som lyste klart med smukt blåt skær, men da han stoppede med at pille med den forsvandt lyset fra den, og den blev helt mørkeblå.
|
|
|
Udsigt
Jul 12, 2012 14:05:14 GMT 1
Post by Odette Soul on Jul 12, 2012 14:05:14 GMT 1
”Det gør de nok, men jeg det fint her med min familie..”
[/color] sagde hun roligt over det der med hvad de fleste sagde inden den rette dukkede op, men egentlig så var hun jo tilfreds med hendes liv for her var altid et eller andet at bestille så hun var altid aktiveret med det ene og det andet der skulle gøres, så hendes tanker tænkte jo slet ikke i den retning. ”Jeg slog dig da ikke vel?”[/color] svarede hun bare drillende igen for hun havde jo ikke slået ham men havde undgået at gøre det, hvilket jo ikke helt gjorde hende til en hidsigprop for hun kunne jo godt styre sig når det kom til stykket, for var hun virkelig vred så var hun jo gået eftersom hun ikke kunne drømme om at skade nogen i vrede. ”Det bliver kun whiskey, for som sagt så er brændevinen min fars og jeg spørger som regel om lov først” svarede hun roligt inden hun som sagt gik den modsatte vej for at få fat på en slave inden hun selv gik ind i spisesalen og satte sig ved langbordet i nærheden af ham, mens de ventede på at slave ville bringe dem de ting hun havde bedt om, sammen med et eller andet lækkert at spise ved siden af for hun var en smule lækker sulten men så var det jo også fint nok med noget frugt for det var jo også lækkert i sig selv, medmindre køkkenet havde lavet kage så ville det jo være godt. [/blockquote]
|
|
|
Udsigt
Jul 14, 2012 17:34:32 GMT 1
Post by Lionel Canine on Jul 14, 2012 17:34:32 GMT 1
" Så er du jo en af de heldige som har sådan en god familie! " sagde han og smilte til hende, da han selv ikke havde haft en familie i næsten hele hans liv, han kun lige haft en datter som nu var død alligevel så han så hende som en der var virkelig heldig. Messi kiggede rundt i spisesalen og så alle de malerier af landskabet, de var nu meget flotte. " Hvem har malet alle de billedere der? " spurgte han og så hen på hende igen mens han smilte venligt, nu hvor han boede i det gamle familie slot helt alene, var det blevet en smule falde færdigt og alle de ellers fine malerier der havde hængt rundt i det var gået i stykker, kun et billed af Messi og hans Familie var tilbage som hang på Messis værelse så han kunne gøre så det ikke gik i stykker. " Nej men man ved jo aldrig hvornår du kan finde på det? " sagde han med en drillende tone, og et lille drillende glimt i hans øjne, selvom han ikke regnede med hun ville gøre det, var det nu meget sjovt at drillende hende på den måde. " Så du er altså farmands lillepige? " spurgte han stadig med en drillende tone, og frækt smil på hans læber. " men det er nu meget sødt du skal have til ladelse til det " tilføjede han efter og kunne ikke holde sin latter tilbage.
|
|
|
Udsigt
Jul 14, 2012 17:47:25 GMT 1
Post by Odette Soul on Jul 14, 2012 17:47:25 GMT 1
”Det vil jeg da mene jeg er”
[/color] sagde hun roligt angående det der med at have en god familie og være heldig, for hun så jo sig selv som heldig på det punkt men igen hun kendte ikke til hendes fars mørke side eller måden han behandlede slaver på for kendte hun til det så var hun rejst for længe siden og forsøgt at få sine søstre med sig. Hun kunne dog ikke lade være med at smile som han spurgte ind til billederne ”De fleste er min store søsters, nogle hun har malet, en enkelt er min”[/color] svarede hun roligt som man nu godt kunne mærke stoltheden hun havde over hendes søster var så god til at male, foruden at spille musik men de kunne jo ikke ligefrem høre hende nu for hun lavede jo nok noget andet, hun var vel sammen med hendes kaniner eller sådan noget. ”Jeg slår ikke på fremmed folk eller tjenere eller slaver, kun på mine søstre når de bliver lidt for frække”[/color] sagde hun roligt med et lidt drillende smil men det var jo sådan set sandt nok, det var da kun hendes søstre der fik et dask ind i mellem medmindre nogle af de slaver som kunne finde ud af at slappe af i hendes nærhed, med andre ord børnene der blev lidt frække og drillede hende, men det var alt sammen kun i sjov.. Hun slog aldrig i vrede.. ”Selvfølgelig er jeg farmands lille pige, det er vi alle? Desuden så respektere jeg bare at der er visse ting i huset som er hans ligesom han respektere at nogle ting er vor tøsers”[/color] svarede hun dog roligt for sådan havde hun det nu en gang bare, nogle mennesker skulle da have lov at have ting for sig selv, noget hun da også selv ville foretrække at blive respekteret ved hendes ting. [/blockquote]
|
|