|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 15:36:04 GMT 1
Ceri smilede og sagde ikke noget som hun førte Zill til sit private sove kammer, derinde lå en stor seng hvor der snildt kunne ligge flere personer i på en gang hvis man gad det, og en kiste for fodenden når hun følte sig nostalgisk. ud af det blå spurgte hun "har du nogensinde ligget med en fuldblods vampyr før?" med et skævt smil
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 15:45:46 GMT 1
Zill stilte sig roligt i rummet og så sig lidt omkring inden hendes øjne havnede på Ceri "Ja jeg har haft min andel af fuldblods vampyre, dog aldrig en kvinde" svarede hun roligt for det var jo sandt nok, hun skulle mene hun havde haft sin andel af fuldblods men aldrig en kvinde af dem. Hun gik hen til sengen hvor hun roligt satte sig og fjernede håret fra den ene side af hendes hals, så den var blottet "Jeg vil have så mange nye slaver så som ekstra betaling må du få noget af mit blod før vi begynder" sagde hun roligt som hun betragtede Ceri med et skævt smil.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 15:51:33 GMT 1
Ceri smilede og sagde "så du mener du har ligget med en der er barn af to vampyre før? intressant, vi skulle ellers være ret sjældne, og dit tilbud om blod... det er meget generøst min dronning" hun satte sig ved siden af Zill og slikkede sig om læberne inden hun sagde "mange af dem jeg har været med har sagt at mit bid bragte dem til nye højder af nydelse, nu får jeg vel at se om det er sandt" med et svagt grin inden hun kort slikkede Zill på halsen og krassede lidt i huden med sine tænder før hun lukkede munden tæt og bed hul så hun kunne drikke lidt af Zill's Draconianske blod. det var simpelthen det bedste hun kunne forestille sig, da blodet ramte hendes tunge og flød ned gennem hendes hals bredte sig en intens følese af velvære og styrke sig gennem hendes krop inden hun stoppede sig selv og slikkede de to fine huller indtil der ikke kom mere blod ud af dem. hun skubbede blidt til Zill for at få hende til at ligge sig ned i sengen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 15:58:33 GMT 1
"jeg har da altid haft sjældne racer som undersåtter" svarede hun bare roligt som Ceri kom hen til hende. Hun reagerede ikke da hun kom tæt på for det var jo ikke første gang hun lod en vampyr drikke af hende, dog stønnede hun kort da Ceris tænder borede sig igennem hendes hud for det gav hende altid sådan en nydelse ligesom når blodet forsvandt fra hende hvilket fik hende til at ligge hånden på Ceris lår som hun kærtegnede indtil Ceri skubbede hende blidt ned og ligge, hvilket hun bare adlød for hun ville jo selv gerne når det kom til stykket for det var nærmest flere uger siden hun havde fået noget sidst.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 16:02:43 GMT 1
Ceri stillede sig op og gik igang med at klæde sig af på en måde hun havde anskaffet sig efter flere år med at tilfredsstille både mænd og kvinder. hendes afklædning var blid og sensuel og plader hun normalt altid bar røg som det første med store bump på gulvet. det sidste hun fjernede var bryst pladen derefter gik den rigtige strip igang indtil hun endelig var helt afklædt og kravlede op til Zill og kyssede hende krævende på munden kort for så at bryde det og hviske "der er nu noget helt særligt ved Draconianer blod" som hun begyndte at klæde Zill af ganske roligt
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 16:13:32 GMT 1
Zill betragtede hun roligt med et frækt smil på læberne og hun gengældte kysset da Ceri igen kom tæt på igen. "Det kommer helt an på hvilken draconian man har fat i" svarede hun roligt med et frækt smil på læberne for nogle havde sagt til hende at dronningens blod var bedre end en normalt draconians men det var også fordi kongefamilien var kendt for at have det bedste og stærkest berusende blod men det var sikkert på grund af alkoholen men det kunne man aldrig vide. Zill hjalp hende med at få hendes eget tøj af bare for at det kunne få en smule hurtigere, når hun sådan have haft lyst til en kvinde men ikke rigtigt kunne få det for hun skulle jo straffe mira så hende kunne hun ikke rigtigt gå til.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 19:43:49 GMT 1
Ceri smilede som de begge hurtigt lås nøgne, synet tiltalte hende lige så meget som hun havde drømt om og tanken om at hun lå med datteren til den nu afdøde konge af Darklia som hun også havde delt seng med mere end bare en gang var egentlig meget god. hun kyssede og slikkede sig vej ned over Zill's krop og nappede uden at bide hul på hendes fine hud så det bare efterlod fine røde istedet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 19:54:48 GMT 1
Zill sukkede af nydelse som Ceri kyssede hende og slikkede hendes krop selvom det var lidt kedeligt så nød hun det da for det hjalp hende til at slappe af. Hun lagde sig helt ned og lod sig bare slappe helt af for hun vidste godt hvad der ventede og sådan noget var nærmest altid behageligt for hende medmindre folk var virkelig kedelige så var det var trættende, dog havde han lidt større forventning til denne kvinde.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 20:00:05 GMT 1
Ceri smilede som hun slikkede sig ned til Zill's skød hvor hun sørgede for at bruge sin tunge og sine skarpe hjørne tænder til fuld effekt. det var ikke for sjovs skyld at hun var næsten tusind år gammel men om Zill nød det var jo en smags sag. de fleste kunne dog godt lide den lille leg med at hun havde chance for at bide deres mere ømtålelige dele selvom hun aldrig gjorde det uden at spørge først. hun sørgede for at Zill var godt våd før hun jog tre fingre op i hende med det samme, hårdt og ubamhjertigt. dog sørgende for at det ikke var med brug af den naturligt overnaturlige styrke hun besad. hun kendte ikke mange vampyre der kunne smadre sværd ved at svinge rundt med dem ud over de aller ældste af dem, selv var hun jo ret gammel efterhånden men hun havde været istand til det fra omkring hun første gang fik et våben i hånden så styrken i stødende fra hendes fingre burde næppe skuffe Zill da hun lod det være hårdt nok til at sengen rykkede sig lidt engang imellem
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 20:14:51 GMT 1
Zill stønnede stille da ceri brugte tungen og tænderne for hun kunne godt lide det og det skjulte hun ikke ligerfem som hun bevægede underlivet i takt for at øge nydelsen endnu mere, dog stoppede hun da fingrene blev joget op i hende hvilket fik hende kort til at skrige af nydelse inden det igen blev til høje støn for hun kunne jo godt lide når det var hårdt og folk forsøgte at dominerne hende, i stedet for hun hele tiden skulle dominere folk, så dette var en god afveksling. Det havde jo været længe siden hun havde fået noget så der blev heller ikke lagt væk på hendes store lyst efter have gået så længe uden. Hun greb fat i sengetøjet som hun bøjede ryggen let i ren nydelse til det der blev gjort ved hendes krop.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 20:19:05 GMT 1
Ceri så op på Zill og jog hastigt endnu en finger ind i hendes ventende krop og begyndte at gøre det hårdere endnu som hun kort stoppede med at slikke for at sige "ja... støn for mig, skrig for mig. lad mig vide hvis du vil have mere" med lysten stemme inden hun grådigt slikkede Zill's safter i sig o bed let om hendes klit uden at det gjorde ret ondt. kun en lille smule siden Zill lod til at kunne lide at gøre det hårdt. Ceri kunne godt lide at dominere så det her var skam fedt nok, men hun kunne også godt lide at blive domineret af en velskabt kvinde eller vel udrustet mand som vidste hvordan man behandlede en kvinde i sengen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 21:22:16 GMT 1
Stønnende stoppede ikke som hun forsøgte at smile frækt til Ceri som hun bevægede underlivet i takt med fingrene for at få noget mere nydelse ud af det selvom hun allerede fik ret meget så var det af ren reaktion fordi hun havde været med så mange mænd at det nærmest var normalt. Zill lukkede øjnene som hun bøjede ryggen mere for at få den ekstra nydelse for det skete ikke så tit at hun rent faktisk blev domineret af en kvinde for dem plejede hun altid selv at dominere så det var en god afveksling.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 21:25:20 GMT 1
Ceri tog jo det her som betaling så det sagde sig selv at hun gestemte hvad der skete for nu, ihvertfald det meste, hun bed i Zill's ene bryst og trak tilbage så hun efterlod røde mærker hele vejen til hendes brystvorte og koncentrerede sig om den med tungen i et stykke tid da hun brugte sine fingre mellem Zill's slanke ben, den anden hånd brugte hun til skamløst og hårdt at rage på Zill's andet bryst
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 10, 2010 21:29:22 GMT 1
Zill åbnede øjnene da Ceri også begyndte at koncentere sig om hendes bryster hvilket fik øjnene til at rulle rundt som hun stønnede en del højere, nærmest skreg på grund af det hun gjorde. Det at hun efterlod mærker gjorde ikke så meget for det kunne da altid skjules indtil de var væk men det gav hende stadig utroligt meget nydelse så det var svært at holde sig tilbage. Den ene hånd tog hurtigt fat i Ceris hår og hev lidt i det for at være hård mod hende og for at have noget andet at holde fast i.
|
|
|
Post by Ceri Heravo Ingvak on Apr 10, 2010 21:41:16 GMT 1
Ceri ikke så meget som blinkede da Zill hev fat i hendes hår og slap hende ene bryst med sin hånd før hun brutalt jog to fingre ind i røven på hende og kort slap hendes bryst med munden for at spørge "må jeg, suge lidt af dit blod?" inden hun genoptog legen med hendes brystvorte med sin tunge
|
|