|
Post by crystal on Apr 11, 2010 22:31:04 GMT 1
crys spreng hurtigt ned på jorden og smuttede om bag ham og hoppede op på ryggen af ham og vidre op til nakken. og bed sig så fast der og begyndte at krasse og flænse i hans tøj indtil hun kom ned til uden. så flænsede hun da bare vidre mens hun bed ham i nakken
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 22:33:56 GMT 1
Zill sad og grinte over denne optræde for det var meget underholdende for hende, dog regnede hun snart med at crys havde afreageret så hun kunne få lov at have Geralt for sig selv så hun kunne høre det han havde at sige.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 22:42:50 GMT 1
Geralt bandede atter men det blev til en regulær talestrøm ag grove eder og forbandelser da han ikke havde healet såret Anno havde givet ham på ryggen ordentligt med vilje. det skulle være en genopfrisker til at hun faktisk havde angrebet ham, sikkert med hensigt til at dræbe og han fik hurtigt forsøgt at få Crys væk fra ryggen af
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 22:44:44 GMT 1
crys bed ud efter hans fingre og fik hurtigt fat i ahns øre og bed til og hoppede så ned mens hun stadig havde fingrende i øret på ham. hendes hale stod lige op i luften og svingede drillesygt fra side til side mens hun stadig hang i hans øre-
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 22:49:14 GMT 1
Zill grinte men kunne virkelig se det pissede GEralt af hvilket også var meget godt i sin ende "Sikke hidsig min datter kan blive på den mand hun mener jeg skal giftes med" sagde hun grinende selvom hun ikke regnede med at de lyttede efter nogen af dem.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 22:52:34 GMT 1
Geralt hørte skam godt Zill og var egentlig træt af at Crys bed sig fat i ham, så nok blev nok og ned lidt hjælp fra sin magi skar han den dle af sit øre hun havde bidt sig fast i af og healede det omgående fudlstændigt som han sagde "okay Crys, nu det altså ved at blive lidt for meget" som han holdte den ret så grove men drillesyge kat i favnen stadig og lod hende komme ned på gulvet
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 22:56:02 GMT 1
crys mijavede klagende og spreng op i hans arme igen og lagde sig som en lulle kugle og lukkede øjnende i og spandt undskyldnede. hun havde godt hørt hva hendes moder sage. og var lige blevet enig med sig selv i når geralt havde tilgivet hende daffede hun nu af rummet så de kunne være alene.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 22:57:50 GMT 1
Zill rejste sig som det virkede til at de blive færdige med deres mindre slåskamp, men det skulle jo til ind i mellem. Hun gik hen til dem og strøg datteren som hun lå i GEralts favn, det var tydeligt at hun ventede på at Geralt tilgav hende eftersom zill jo havde tilgivet datteren efter deres kæmpe skænderi.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 23:01:16 GMT 1
Geralt kunne ikke lade være med at grine over Crystals opførsel så han sagde "ja ja da, du er tilgivet Crys. men en anden gang så lad lige være med at åbne sår der allerede er der okay?" han nussede roligt den sorte kat på hovedet før han så på Zill og ventede på at Crys smuttede elelr Zill bad om at høre hvad han havde at sige
|
|
|
Post by crystal on Apr 11, 2010 23:04:41 GMT 1
crys fnøs bare kort og slikkede så zill på kinden og så geralt og bed ham først drillesygt i hånden før hun spreng ned og fes ud gennem døren alt for hurtigt så man kunne høre et lille brag i det hun ramte ind i noget metal
//out
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 23:09:44 GMT 1
Zill var ved at grine over det datteren gjorde men valgte i stedet at holde det inde så hun smitle bare stort i stedet som hun så efter hendes lille pige.Hun stod dog og undrede sig lidt da hun hørte ikke brag med lagde ikke mere i det som hun igen så på Geralt med et lidt mere alvorligt blik "Hvad var det du sagde og hvor kommer de sår fra?" spurgte hun roligt men bestemt for hun ville vide det.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 23:12:55 GMT 1
Geralt vendte sig helt mod Zill lige som et brag lød uden for salen og svarede hedne på spørgsmålet "de kommer fra et slagsmål, og det jeg ville sige var at jeg har fået dobbelt landsforvisning fra Niralia, hvis jeg nogensinde viser mig der igen skal folk omgående skyde mig ned. og sårene stammer fra et møde med Anno, jeg var nød til at teleportere fordi jeg ikke gad hende. og jeg healer dem ikke for at minde mig selv om at hun vist forsøgte at dræbe mig" han grinede ret roligt alt taget i betragtning
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 23:18:07 GMT 1
Zill hævede det ene øjebryn som om hun ikke rigtigt troede på ham for det virkede mærkeligt i hendes øjne. "Smid trøjen og lad mig se på sårene, for de kan godt heles en del men det kan ordnes så det efterlader ar" sagde hun roligt for hun troede stadig ikke helt på ham, så hun måtte nærmest have bevis for det.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 23:20:21 GMT 1
Geralt gjorde som Zill bad om og smed sin jakke og vendte ryggen til hende. på yggen havde han en stor dyb flænge så man lige kunne skimte hans rygrad. et nok så dybt sår og han tilføjede "ej at forglemme hun tilføjede den skade mens jeg var fuldt forvandlet. dt gjorde helvedes ondt og jeg brugte en del kræfter på at teleportere efter det" hvilket var sandt nok jo
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 23:25:27 GMT 1
Zill så på såret og lod en fingre køre langs den, for hun kunne ikke rigtigt lide det hun så men det var Geralts kamp, så længe han var zill tro var hun nærmest lidt ligeglad. "Hun bliver stærkere, det kan jeg ikke lide" mumlede hun for sig selv som hun lod hånden blive varm og begyndte at hele hans ryg men det var for dybt til at han ville få ar eftersom hun ikke kunne hele det hele men bare halvdelen af dybden, resten måtte være naturligt.
|
|