|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 23:28:18 GMT 1
Geralt så om på Zill og smilede skævt som han spurgte "hvordan går det ellers?" for at være venligt, det var dog nok ikke mange ting hun kunne sige om det lige nu
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 23:33:37 GMT 1
"Hvordan tror du? jeg bliver mere og mere sindsyg for hver dag der går" svarede hun bare roligt som hun helede noget af hans ryg for hun slap ikke koncentrationen selvom han snakkede og hun svarede, noget skulle de jo lave for dette kunne godt tage en smule tid.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 23:39:07 GMT 1
Geralt så på Zill og begyndte at hjælpe til ved at bruge sin egen magi med at heale så det gik hurtigere for dem og de kunne lave noget andet istedet for. forhåbentligt noget sjovt som ikke endte med at gå ud over hans ryg på grund af såret
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 23:42:23 GMT 1
Efter noget tid kunne zill ikke gøre mere for der ville bare gå betændelse i det "Opsøg en læge for vi skal have renset det sår inden alt for længe ellers går der betændelse i" sagde hun bare roligt for hun kunne jo ikke selv gøre så meget eftersom hun ikke havde nogen forstand på læge midler men overlod sådan noget til Ash.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 11, 2010 23:49:58 GMT 1
Geralt så på Zill og undlod at røre ved såret mens han sagde "det kan du roligt regne med at jeg har tænkt mig Zill. ikke om jeg gider ende med så stort et betændt sår. ville være ret skod" hvilket jo var sandt nok. men at komme helt hen til hospitalet var jo ikke nemt med en skadet ryg. i det mindste var hans rygrad ikke blottet mere og det blødte heller ikke, lige nu var det bare et stort kødsår uden blod
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 11, 2010 23:55:19 GMT 1
"Tror hellere vi må komme afsted med det samme, ellers må jeg sende bud efter Ash. Han kan sikkert ordne det" sagde hun roligt for hun var ikke vild med Geralt skulle have en betændt ryg for så kunne hun jo ikke rigtigt bruge ham til noget som helst og så skulle hu bare rende og passe ham, ikke ligefrem noget hun gad.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 0:00:01 GMT 1
Geralt grinede og sagde "arrh ved nu ikke. kunen være sjovt med dig til at passe mig og rense såret i en måneds tid" det var en tydelig joke da han gjorde klar til at følge efter hedne med det samme for det så skulle renses og helbredes så snart som muligt med et ar til følge
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 0:02:49 GMT 1
Hun grinte lidt over det "så du ville være klar til at tilbringe en månede i helvede for jeg er ikke lige frem vant til at passe folk".. Det var jo sandt, hun havde sådan set aldrig passet nogen i hele hendes liv udover før hun mistede hjertet men da ikke efter så det ville være et rent helvede.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 0:05:11 GMT 1
crys kom daskende ind i tronsalen igen. md sin medicin taske på ryggen. hun havde jo nongle gamle salver og sårn noget halløj fra da hun boede hjemme hos sine pleje forældre "Geralt sit mig vil se på det sår. mor kan jo ike finde ud af sårn noget"sagde hun blot en smule drillende til sin mor og daskede bare hen til dem med et stort smil på læberne.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 0:07:39 GMT 1
Geralt grinede og sagde "så længe man blev passet bare engang imellem ville det være fint nok" selvom han vidste at hvis det så blev betændt risikere han mere end bare et smerte helvede uden lige. da Crys kom ind og kommanderede med ham trak han på skuldrene og satte sig ned så hun kunne se til såret
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 0:13:54 GMT 1
Zill sendte hendes datter et surmulende blik men kunne ikke lade være med at smile efter for hun havde jo ret og det kunne hun ikke argumentere imod. Så da Geralt satte sig ned satte hun sig overfor ham for at holde ham med selskab mens datteren tilså sårene, dog vidste hun ikke at hun kunne læge ting men det måtte tiden jo bare vise. "Jeg kan da godt passe dig selvom du ikke har betændt sår" sagde hun lidt frækt selvom datteren var tilstede men det var også for at drille hende lidt.
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 0:17:48 GMT 1
"der er børn til stæde"vrissede crys drillende af sin mor og satte sig bag geralt. og fandt en flydende væske i en lille flaske. "det kommer nok til at svi lidt"sagde hun bare til geralt og nappede ham i siden før hun hældte væsken udover såret. og kiggede det lidt an. og fandt så en lille sterinlys og tændte det. og fandt så en nål og noget tråd. "du skal ha fjernet stingende om sirka 2 uger. det er sjover at sy end de der andre metoder der er"sagde hun fnisende efter som hun gerne ville drille ham lidt mere. og satte så nålen ind over lyset så alle baktierne blev slået ihjel. og fik så snorren rundt om tråden. og begyndte så at lappe ham sammen med lidt besvær.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 15:53:53 GMT 1
Geralt smilede ved Zill's ord og ignorerede Crystal's ord som han svarede Zill "det ville jeg skam ikke sige nej til" inden hans sår blev renset og derpå syet. at hun brugte et sterin lys til at opvarme nålen var ham lidt underligt for så vidt han vidste var hun da magiker og hun måtte da vel kunne nogle magier. væsken sveg ganske vidst men det var skam ikke i nærheden af hvor ondt såret havde gjort at få. nu hvor det var halvvejs healet takket være magi gjorde det ikke nær så ondt længere så han rykkede sig ikke engang da den opvarmede nål gennembrød huden for at så såret helt sammen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 16:18:01 GMT 1
Zill sendte crys nogle drillende øjne for der var bestemt ikke nogen børn tilstede, crys var jo en voksen kvinde, dog forstod hun hende godt med at børn ikke ville høre om hvad deres forældre gik og lavede. Igen så zill på geralt med et skævt smil "Så må jeg jo prøve at gøre det, for hvis du bliver ved med at komme til skade så må jeg jo pleje dine sår" sagde hun roligt for det måtte hun jo gøre det eller ihvertfald bare øve sig på at være lidt sød ved ham selvom bare det blev en udfordring
|
|
|
Post by crystal on Apr 12, 2010 18:46:58 GMT 1
crys skar en grimasse over dem og havde allerede lvamle "plz mennesker hold jer i skindet i bare to minutter oka? i er jo som to hunde der er i løbetyd"sagde hun klagdende og daskede geralt i nakken efter som ehdnes moder var ude for hendes rekkevidte. hun brugte dog sjældent sin magi til sårn nongle småting som hun kunne klare med et streinlys. og lappede bare geralt sammen. og pustede så sit lille lys ud og puttede tingende i tasken "jeg kommer til at fortryde jeg hørte på det der"sagde hun lidt klagende. og daskede så alt for hurtigt afsted for at slippe for deres kæreste snak
//out
|
|