|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 18:51:40 GMT 1
Geralt grinede bare over Crys's ord som hun daskede ham i baghovedet og han roligt svarede Zill "så kunne det være jeg skulle forsøge at sætte folk på plads lidt oftere, mange synes jo jeg bare har en stor kæft" de fleste i darklia fandt sig jo kun i ham fordi han var den eneste og bedste smed de havde. han kunne lave lige hvad de ville have ham til, om det var køkken grej og smykker eller pladerustninger og våben
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 19:07:27 GMT 1
Zill grinte over hendes datter for hun havde jo været ude på at drille hende, men hun kunne også holde til det. "Du har også en stor kæft min egen" sagde hun drillende med et drilsk smil på læberne, for hun mente jo selv han havde en stor kæft men igen havde hun fundet sig i det og blevet tiltrukket af det for han kunne finde ud af tale for sig, selv tale hende med i seng selvom hun var vred på ham.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 19:32:17 GMT 1
Geralt grinede roligt og sagde "ja, men de fleste ved ikke at jeg faktisk kan ligge kraft bag min store kæft. burde jeg nok gøre noget ved" han kunne ikke dy sig for at trække Zill ind i et roligt kys. det var andet og mere end bare lyst at være med hende nu jo selvom det at være sammen med hende på andre måder da klart var en god del af det så skulle han da ikke ødelægge det hele ved at virke som om de begge var kaniner hele tiden
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 19:43:09 GMT 1
Zill smilte bare som hun blev trukket ind i kysset, noget hun bare gengældte for selvom de skulle tage det mere stille og roligt så skulle det da ikke afholde dem fra at hygge sig bare en smule, specielt fordi hun ikke havde fået slukket hendes lyst på andre måder. Hun brød dog kysset efter lidt tid med et smil "Jeg ved det udemærket godt og det kan irritere mig du har sådan en kraft bag ved" sagde hun roligt selvom det jo var sandheden. Det kunne irritere hende noget så grusomt fordi han kunne tale så godt for sig.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 19:57:58 GMT 1
Geralt grinede og sagde kækt "tænk på hvad jeg så ikke må være istand til hvis jeg faktisk kommer til at dø af alderdom, vores slags bliver jo ikke ligefrem svagere med tiden" hvilket jo ikke var helt løgn, efter hvad han havde fået at vide fra sin far og mor så kunne Draconians kun blive stærkere med tiden
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 20:09:25 GMT 1
"Sikke et brøl du ville få dig" sagde hun drillende med et frækt smil for hun måtte godt drille, det var i hendes ret at gøre det. Hun havde lyst til at skubbe ham bagover men det var nok ikke lige frem det mest praktiske at gøre når de lige havde syet hans ryg, så det ville nok bare gøre lidt for meget ondt og så ville hun få skidebalde som om hun ikke havde fået rigeligt.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 20:33:23 GMT 1
Geralt grinede og svarede "jaah, men det ville du godt nok også. sjovt at tænke på at vi er lige stærke når vi begge er helt udhvilede og fri får skader" for han vidste godt Zill var ældre end ham. men det var sku ligemeget for deres slags kunne blive godt og vel tusind år jo
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 20:44:11 GMT 1
"Jeg holder stadig på at jeg er stærkest for jeg har magten og jeg skulle mene jeg er ældst så jeg har mest erfaring" sagde hun roligt med et skævt smil som hun lage sig mere ned på ryggen. Hun mente nu mest hun havde magten fordi hun var kvinde og ikke ligefrem fordi hun var dronning.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 20:52:01 GMT 1
Geralt grinede og sagde udfordrene "er du nu også det?" med et frækt smil, at holde sig selv fra folk længe var ikke noget han var god til så nu ville han se om Zill også ville noget mere end bare at snakke for en gangs skyld. han respekterede dog hvad hun valgte hvilket hun udemærket vidste selvom han udfordrede hende til at vise det alligevel ved at gøre som hun ville for at bevise det
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 20:59:56 GMT 1
zill grinte som hun satte sig op igen og kyssede ham krævende på munden før hun hurtigt brød det igen "Selvfølgelig har jeg magten, jeg er kvinden" hviskede hun drillende med hovedet tæt på hans og et frækt smil på læberne, for hun udfordrede ham lidt eftersom hun havde kroppen til at give ham den største nydelse altså fordi hans valgmuligheder var sig selv eller hende, så burde hun være den bedste.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 12, 2010 21:21:38 GMT 1
Geralt grinede igen som han tog fat om Zill's balder og sagde kækt "hvad med du viser mig det istedet for at bilde mig det ind?" han smilede frækt til hende og håbede da at det her ville ende som han håbede på for det havde sku været længe siden efterhånden. men det var jo kun hvis Zill havde lyst til det at han ville gøre det
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 12, 2010 21:47:36 GMT 1
"Hvorfor skulle jeg? Det er mig der har magten til at sige nej" sagde hun nærmest grinende, dog stadig drilsk for hun ville godt drille ham en smule selvom hun jo havde accepteret at de begge skulle lære hinanden at kende selvom de sagtens kunne gøre det i sengen. "Men okay da, kan godt vise det dig men så må du sige til hvis det gør ondt i ryggen for ska jo passe på dig" hun nærmest opgav at diskutere med ham eftersom hun selv mente det var længe siden efterhånden.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 13, 2010 17:51:34 GMT 1
Geralt grinede atter ved Zill's ord men sendte hende bare et frækt smil som han sagde "skal jeg nok" han kunne ikke lade være med lige at se hvad der skulle til med Zill med det var nu lykkedes meget godt og så plejede de også at forsætte i evigheder når de først kom igang, så de burde kunne holde sig fra hinanden et stykke tid efter
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Apr 13, 2010 18:01:38 GMT 1
Zill smilte frækt til ham inden hun begyndte at kysse ham vildt og krævende på halsen som om hun havde manglet ham en del, hvilket hun egentlig også have eftersom der ikke rigtigt var nogen der kunne slukke hendes lyst fordi der ikke var nogen der gav hende opmærksomhed på den måde. Hun kærtegnede hans brystkasse for at tænde ham bare en smule eftersom hun regnede med at det var det han havde lagt op til.
|
|
|
Post by Geralt on Apr 18, 2010 19:56:54 GMT 1
Geralt smilede for sig selv da det ganske rigtigt var hvad han havde lagt op til, hans hænder søgte ned på hendes røv og klemte hendes balder hårdt som han begyndte at nappe hedne i halsen skiftevis med læberne og tænderne. hun skulle ihvertfald ikke snydes for noget lige nu
|
|