Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Apr 30, 2012 9:31:35 GMT 1
Post by Deleted on Apr 30, 2012 9:31:35 GMT 1
At det hele ville gå så hurtigt gjorde hende glad, hun glædet sig til sit nye liv, og han skulle lære hende at vaske tøj, lave mad og gøre rent, for hvem skulle ellers? Da deres fingre flettede sig ind i hinanden blev hun helt blød, hun lagde hovedet ind mod hans arm som var utrolig stor i forhold til hende, det var alt på ham. Et kæmpe brød var han, hun kunne lide det og han tændte hende nu stadig en del. Tanken om at have en elsker var så forkert, hun ville så gerne have at Mathayus var hendes mand og ikke den klamme rige stodder. "Vil du så lære mig at være en rigtig hjemmegående kvinde uden nogen form for service? For jeg er jo nok lidt en forkælet møgunge." Grinte hun, selvom at hun var god til at hjælpe folk med at heale og komme sig, redde folks liv og sådan.
|
|
|
Brevet
May 16, 2012 6:07:42 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on May 16, 2012 6:07:42 GMT 1
Mathayus kyssede hende blidt i panden som de gik der side om side "jeg vil gøre alt for dig kære men jeg kan godt ansætte en person til at klar alt det huslig arbejde der er ikke noget tvang der skat" hans stemme var kærlig og man kunde tydeligt høre på ham han stadig var dybt forelskede i hende og han ville virkelig gerne gøre alt for hende mens de gik så han stort set kun på hende da han ikke kunde få dig selv til at se væk da hun var så utrolig smuk og dejlig som hun nu engang var
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
May 17, 2012 14:32:12 GMT 1
Post by Deleted on May 17, 2012 14:32:12 GMT 1
Et lunefuldt smil gled hen over hendes læber, hvor var han dog bare dejlig og selvom det var fristende, måtte hun jo ryste på hovedet, hun ville leve som normalfolk. Det kunne jo godt være hun ombestemte sig, men burde de så ikke få et nyt hus så det passede ind? Okume gik glad med ham og endte med at nynne glad, for hun følte sig hjemme. Roligt kiggede hun hen mod ham med et grin. "Hvis du bliver ved med at se på mig ender du da med at falde over et eller andet." Lo hun sødt, inden hun stoppede op og nærmest hoppede op på ham med benene om hans liv inden hun kyssede ham dybt og lidenskabeligt, for hun havde altså bestemt savnet ham.
|
|
|
Brevet
May 28, 2012 8:44:00 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on May 28, 2012 8:44:00 GMT 1
Mathayus grinte lidt varmt "jeg falder ikke over noget søde jeg ved hvor alt er rundt om mig selv om jeg gå med lukket øjne så længe vi har jorden under os ved jeg hvor jeg er" han nårede kun lige at svare hende da hun halvt om halvt overfalde ham han tog blidt fadt i hendes baller da var mest naturligt når hun hang på ham på den måde ikke at han klagede over det han nød det utrolig meget han kyssede hende intenst og lidenskabligt igen Mathayusgik dog stadig lidt hvider mens han bar på hende på den måde han greb lidt hårde fadt i hendes baller de var så dejlige faste hun havde jo næmest en perfekt røv efter hans menning
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
May 28, 2012 11:45:35 GMT 1
Post by Deleted on May 28, 2012 11:45:35 GMT 1
I kysset hvinede hun lidt som han greb fat i hendes balder, hun rødmede lidt, for det var jo normalt ikke noget hun gik og gjorde og første gang hun havde overfaldet en på den måde jo. Det følte bare så rigtigt, hendes hjerte bankede jo kun for ham og havde aldrig banket for nogen andre før ham. Så forelsket som hun var, burde næsten være farligt, hun kyssede ham ivrigt igen og lagde egentlig slet ikke mærke til at de var på vej videre. Okume sukkede nydende i kysset og mærkede egentlig at hans nu mere faste og hårde greb gjorde hende en smugle tændt, hun bed ham blidt i underlæben og sukkede lidt mere inden hun genoptog kysset. Våd, det var hun, godt hun egentlig havde bukser på, for en kjole havde nok afsløret hende helt vildt.
|
|
|
Brevet
Jul 11, 2012 17:37:04 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2012 17:37:04 GMT 1
Mathayus nød han enlig var sammen med hende igen for det havde han ventet så længe på og nu var hun der enlig og hun ver lige så perfekt som sidst de havde været sammen men det var også et problem for ham han var nød til at bryde deres hvidunderlige dejlige kys med et nydende suk han så hende dybt og kærligt ind i øjne han gav blidt slip på hendes ene bale og strøg hende over kinden "kære det gå ikke det her jeg ved du ikke ønsker at havde sex i nu men det ender det med vis vi bliver ved på den her måde jeg vil ikke kunde styger mig til sidst du tænder mig alt alt for meget" han satte hende blidt ned på jorden mens han så på hende med et undskyldende blik han var ked af at han måde stoppe deres kys for det var jo så dejligt og han var så dybt forelsket i hende at han var bange for det ville ende med han ville prøve at voldtage hende vis de blev ved på den måde "du må ikke misforstå mig jeg ville ænske vi bare kunde lige og nyde hinanden dag ind og dag ud men det kan vi ikke i nu ikke før du er blver fri af alt det dine forældre har sat dig ind i med ham den anden mand" Mathayus stemme var lidt trist i det da han var utilfreds med sin vilje styrke over for hende han kunde jo ikke styger sig vis det blev ved på her måde med hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 11, 2012 18:11:46 GMT 1
Post by Deleted on Jul 11, 2012 18:11:46 GMT 1
Da kysset blev brudt sukkede hun blidt og lykkeligt. Følelsen af hans læber førte hende langt væk i drømmeland, hun kunne ikke finde noget andet sted at være end i hans arme. Hans ærlighed fik hende til at give ham et dybt kys, kun en mand af et rent hjerte ville indrømme sådan en ting. Okume smilte lykkeligt til ham da kysset var blevet brudt. "Du er en vidunderlig mand og jeg kan ikke vente til du bliver min. Det bliver så vidunderligt min skat." kvidrede hun glad inden hun begyndte at gå videre. Hendes tanker var dog ikke helt uskyldig, for hun kunne sagtens hoppe på ham lige nu og her. Men hendes værdier havde mere at sige i denne situation. Hvordan det hele skulle gå vidste hun ikke, men deres bryllup ville blive smukt.
|
|
|
Brevet
Jul 11, 2012 18:58:05 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2012 18:58:05 GMT 1
Mathayus gengalde hendes dijlige blide kys "i mit hjerte er jeg allerade din min skat" sagde han med en blid stemme Mathayus gik hvider ved siden af hende og som tiden gik kom de tætter og tætter på hans hjem Mathayus så på hende med et kærligt og varmt blik "når vi kommer hjem så skal jeg lige ryde op nede i kælderen så der kan blive plads til dine ting" hans stemme var rolig og han var begynde at slappe lidt mere af nu hvor de var tilbage i skoven hvor han følte sig hjemme han følte sig tryk her i skoven og inden tvivl om at Okume også nok skulle falde godt til i den "vil du enlig havde der er nogle fra din familie der ved hvor du kommer til at være eller er der inden af dem som må hvide noget om det
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 11, 2012 19:03:48 GMT 1
Post by Deleted on Jul 11, 2012 19:03:48 GMT 1
Det var rart snart at være hjemme, hun så hans hjem som hendes, for det var der han var. Okume elskede jo skoven og hun følte sig godt tilpas i hans skov, for her var der ingen som kendte hende. Ingen fra hendes familie skulle vide hvor hun var, de hadet hende jo og ville hende kun ondt i hendes øjne, de tænkte kun på deres ry og intet andet. Noget der gjorde ondt, hun rystede derfor ivrigt på hovedet da han spurgte hende. "De skal intet vide skat, jeg vil ikke have dem i mit liv, end ikke min broder, for han stoppede ikke denne galskab." Kom det så hurtigt fra hende, hun var helt ude af den ved tanken, hun så ned mod sin finger, hun havde smidt ringen væk, men hun vidste hun var bundet til en anden mand end den hun elskede. Okume sukkede ulykkeligt, hun ville bare så gerne være fri og være sammen med Mathayus, han var jo hendes drømmemand. Ud af det blå, endte hun med at kaste sig i græsset og rulle ned af den lille skråning der var, bar for at tænke på noget andet og more sig, hun grinte kærligt og hyggede sig vældigt.
|
|
|
Brevet
Jul 11, 2012 19:13:51 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2012 19:13:51 GMT 1
Mathayus smilte kærligt til hende "det er så helt iorden smukke" sagde han med en forstårende stemme men da hun kastede sig til siden så han underende på hende men hoppede så efter hende han ende med at ligge ved siden af hende og holde hende blidt i hånden mens han så op i himlen "tror du nogle sinde at en som mig ville kunde blive god nok til din familie ?" sagde han med en spørende stemme han havde det lidt dårligt med det var hans skyld hun ikke kunde se sin familie over hoved det var jo på grunde af han ikke var fin nok til dem men vis hun ønskede det så ville han gerne klæde sig finder og opføre sig som om han var en meget fin mand så de kunde se hendes familie hun skulle blodt sige til også ville han gøre det for hende
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 11, 2012 19:25:08 GMT 1
Post by Deleted on Jul 11, 2012 19:25:08 GMT 1
Som hun lå der, helt forelsket med hans fingre flettet ind i hendes, sukkede hun lykkeligt. Roligt rystede hun så på hovedet til det han sagde, for det ville de ikke. [white]"De ville forlange du var elver, af fin familie og gerne velhavende."[/white] Sagde hun så med en rynket næsen, for det passede hende egentlig ikke at hendes familie var så fisse forfinet. Hun rullede halvt ind over ham med et sødt smil, hun kyssede ham blidt på halsen og op på kinden og så kort på hans dejlige læber. [white]"De er alt for fine, og tænk, jeg var ligesom dem, men ønskede at se mere end skoven og har lært hvad et sandt lykkeligt liv er. Og det er fri fra alle de ting de har lært mig op med. Eller rettelse, mine lærer har lært mig op med."[/white] Kom det så blidt fra hende, hun lod sin hånd nusse ham blidt på brystet, hun kunne godt tænke sig at ende sit liv som jomfru, men der fik en del tid før det ville ske. Det var noget værre lort i hendes øjne, hun lagde hovedet mod hans bryst og så mod himlen, hun ville sådan ønske alt var gået anerledes.
|
|
|
Brevet
Jul 11, 2012 20:07:37 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 11, 2012 20:07:37 GMT 1
Mathayus lå roligt og lyttede til det hun sagde og smilte lidt skævt til hende "så kan jeg da opfylde en af dine forældres krav" grinte at med en varm stemme men han roligt begynde at nusse hende lidt på armen som han sukkede nydende ved hendes kys op af hans hals nu tirrede hun ham igen hun gjorde det på ingen måde nemt for ham at holde fingerne fra hende det ende jo med de ville havde sex lige her hvor de lå vis hun blev ved på den måde men han kunde godt styger sig ind til hvider selv om det var fristende at begynde at tirre hende lige så meget gjorde han det ikke for så skulle det nok først ende galt mellem dem det måde vente til de var blevet grift på et tidspungt
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 12, 2012 5:55:28 GMT 1
Post by Deleted on Jul 12, 2012 5:55:28 GMT 1
Et varm latter kom fra hende, hun nød at være sammen med ham, alt han sagde var endten kært eller dejligt, selv når de snakkede om noget ubehageligt, som hendes familie jo var blevet i hendes øjne. Okume nappede ham blidt i øreflippen, hvorfor vidste hun egentligt ikke, det faldt hende vel bare naturligt at gøre sådan. Hun knugede sig ind til ham, pressede sin krop helt ind til hans for at føle tryghed, i hendes øjne var hun allerede hans og hun ville så gerne elske med ham. Og hvis det ikke skulle være løgn, så var hun i tvivl om hvor vidt hun ville kunne vente med det til de var gift. Der ville jo gå noget tid før hun var fri fra det anden ægteskab med mindre manden døde og på trods af han var modbydelig i hendes øjne, så var der ingen grund til at slå ham ihjel. "Hvorfor skal du være så dejlig?" Hviskede hun så blidt, dybt forelsket og ude af stand til at holde sine fingre fra ham.
|
|
|
Brevet
Jul 12, 2012 6:53:13 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 12, 2012 6:53:13 GMT 1
i det hun nappede ham i øreflippen og begynde at hviske ham i øret sukkede han nydende han kunde ikke få nok af hende Mathayus kastede sig over hende og tvang hendes hånder over hendes hoved og holde dem der oppe hvor efter han kyssede hende blidt op af den ene skulder og helt op til hendes øre "fordi du fortjener den bedste mand i verden og det vil jeg gøre alt for at være for dig skat" hviskede han ind i hendes øre og selv om det ikke var noget frækt han havde hvisket var hans stemme fyldt med sex og begær til hende der var ikke nogle tvivl om at han havde en utrolig stor lyst til hende men og han fik den dæmpet var ikke til at sige men han regnede ikke med det han begynde at kysse og slikke hende på halsen da han ville havde hende til at små stønne og nyde livet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 12, 2012 16:39:52 GMT 1
Post by Deleted on Jul 12, 2012 16:39:52 GMT 1
Et lykkeligt grin kom fra hende da han nærmest overfaldte hende, hun lå dejligt her i græset og nød at han sådan holdte hende nede, det var rimelig frækt og mindede hende om en af de romantiske novelle hun havde læst. De ting han gjorde fik hende til at sukke nydende og hun måtte småstønne lidt ved følelsen af hans læber og tunge ved hendes hals, hun vred sig blidt under ham i nydelse og tankerne førte dem videre i hendes hoved. Okume havde det svært ved at stoppe det, det var så dejligt, ufatteligt skønt og hun elskede følelsen af háns store krop over sig. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre andet end at ligge og nyde dagen med ham, hun havde sådan lyst til at blive ved, men det ville nok ikke være det bedste sted og det var trods alt hendes første gang, så det skulle være helt specielt. Dog lod hun ham blive ved da hun ikke kunne få sig selv til at stoppe herlighederne.
|
|