|
Brevet
Jul 14, 2012 15:38:35 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 14, 2012 15:38:35 GMT 1
Der var slet ikke nogle tvivl om at hun nød det lige så meget som han gjorde det var helt utrolig dejligt at lige der med hende men der var ingen farre for de ville ende med at havde sex lige nu for vis de enlig skulle havde sex ville han gøre det til noget helt særligt for hende da det jo var hendes første gang og det havde han helle tiden i baghoved han førte blidt hendes hænder sammen hans ene hånd var stor nok til at holde begge hendes hænder fast han lod blidt sin frie hånde glide ned af armen på hendes mens hans læber og tunger på indet tids pungt holde sig i ro han ville havde hende til at næste ende med at ligge og tigge om at stoppe før han stoppede for nu var det på tide hun virkelig ble liderlig og selv om hun nok ville finde det underlige at han ville gøre hende så liderlig da de ikke skulle havde sex men hun skulle nok finde ud af hvor dejlig en førelse af at lægdes efter en så utrolig meget også tilsidst efter længe venten skommer forlæsningen hvor det enlig sker og man ender med at svæve rundt på en sky som man ikke rigtig kommer ned af igen før nogle dage sener
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 14, 2012 15:57:22 GMT 1
Post by Deleted on Jul 14, 2012 15:57:22 GMT 1
Alt han gjorde fik hende allerede nu til at svæve på en sky, hun havde lukket øjne hele tiden og kom blot med mange forskellige nydende lyde som hendes krop vred sig i behag. Okume smilte bare lykkeligt, som hun nød alt hvad han gjorde, tænk at hun i så mange og det var jo virkelig mange år, havde undværet dette. Dog var hun utroligt glad for hun havde ventet, for ingen anden mand end Mathayus var værdig nok i hende øjne til at røre hende. [white]"I alle de år jeg har levet Mathayus, er du den eneste mand jeg har givet mig hen til. For mig, er du den eneste mand der kan være mig værdi."[/white] Hviskede hun blidt, men kunne ikke lade være med at lyde småliderlig, hvilket overhovedet ikke var meningen! Men han gjorde det jo svært at lade være, hun kunne mærke hvordan hendes lyst til det ukendte voksede og hun vidste at hun nok snart måtte bede ham om at stoppe, men det var bare så dejligt! Okume bed sig lidt i underlæben for at kvæle de lyde som fandt sin vej ud af hendes mund, hun så så endelig på ham med et småvildt blik og vred så sin krop lige det ekstra for at kæmpe lidt imod, kun fordi hun faktisk fandt det naturligt.
|
|
|
Brevet
Jul 14, 2012 16:05:08 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 14, 2012 16:05:08 GMT 1
Mathayus forstatte med at holde hendes hænder fast selv om hun kæmpede mere imod mens hans frie hånd glid hvider ned af hendes arm ned af hendes hals og ned på hendes ene bryst hvor den blidt tog fadt i det med en rolig og blid men fast beværelse begynde at massere det mens hans læber ende oppe ved hendes øre "jeg føler mig dig ikke værdig i nu men jeg har bare ikke nok selv kontrol til at holde mig fra dig" hviskede han ind i hendes øre med en små liderlig stemme han kunde ikke styger sin stemme lige nu han havde miste noget af kontrollen for at bevare den på en anden måde han nørd følsen af hendes bryst i hans hånd det føltes så dejlig hans læber gled blidt ned ara hendes øre og ned på hendes hals igen med et blidt nap i hendes øreflip
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 14, 2012 18:42:51 GMT 1
Post by Deleted on Jul 14, 2012 18:42:51 GMT 1
Hvorfor pokker skulle det også lige være så dejligt? At han valgte at massere hendes bryst fik hende til at sukke endnu mere nydende og småstønne. Alle de nye indtryk som igen overvældede hende fik jo kroppen til at reagere, og at være så våd var virkelig også en speciel følelse. Det kildede i hele hendes krop, men mest i underlivet der hungrede efter noget hun ikke engang vidste hvordan ville føles endnu. Okume vred sig lidt mere og rystede så lidt på hovedet. [white]"Skat, vi er nød til at stoppe, det går ikke det her."[/white] Hviskede hun blidt, liderlig som aldrig før og prøvede virkelig at styre sin stemme, men hun endte jo med at lyde fræk og mere end klar til ham. Noget som bestemt ikke havde været meningen! Hendes vejrtrækning var rimelig tung og hun havde det helt dårligt med at reagere på denne måde for det måtte ikke ligefrem gøre det nemmere for ham at stoppe.
|
|
|
Brevet
Jul 14, 2012 19:17:45 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 14, 2012 19:17:45 GMT 1
Mathayus grinte og små stønnede på samme tid "hvorfor skal jeg stoppe du nyder det jo lige så meget det kan jeg høre på din stemme mærke på din krop" hviskede han mellem alle kyssende på hendes hals han blev ved med at holde hendes hænder over hendes hoved men hans anden hånd gav blidt slip på hendes bryst hvor efter han lod den glide hvider ned af hendes mave og lige uden om hendes skridt og ned af hendes lår da hans hånd nårede ned til hendes knæ lod han den blidt glide op til kanten af hendes bukse kant han lod det yderste led af sine finger glide ned i hendes bukser så hans finger spiser var lige nede i bukserne på hende han stoppede med at kysse hende på halsen og så hende dybt og intenst i øjne i et øjeblik men så begynde det drillende smil at danne sig på hans læber han fjernede roligt sin hånd der nede fra "blev du bange for jeg ikke ville stoppe" små grinte han mens han gav slip på hende og satte sig ned ved siden af hende mens han så på hende med et kærligt og varmt blik
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 15, 2012 22:03:42 GMT 1
Post by Deleted on Jul 15, 2012 22:03:42 GMT 1
Det var slet ikke til at forstå det føltes så utroligt godt, hun kæmpede sin kamp for ikke at larme for meget. Okume nød det i fulde drag, hun blev dog noget overrasket over hvor langt han gik, for i hendes lille verden var det jo langt at gå. Hans ord fik hende dog til at daske ud efter ham, for at ramme ham, det kunne han da ikke være bekendt! [white]"Hvor er du styg!"[/white] Hvinede hun og kom op og stå igen, for det var ikke pænt gjort af ham, dog kunne hun ikke lade være med at le, for han var nu dejlig. Roligt så hun i retningen af deres nu fælleshjem, hvordan var hun dog endt sådan her? Hvordan kunne hendes forældre være så fremmede for hende? Og ville hun nu midste sin bedste ven, hendes bror? Han havde jo intet gjort for at hjælpe hende. Der løb en del tanker igennem hendes hoved, men en tanke blev ved med at bryde de dårlige, Mathayus ville være sammen med hende.
|
|
|
Brevet
Jul 17, 2012 18:41:52 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 17, 2012 18:41:52 GMT 1
Mathayus havde virkelig lyst til at gå helle vejen og havde hun ikke betydet så meget for ham havde han nok også tvunget hende videre men han lod hende ramme sig på hans over arm den var vel ret velfortjent han rejste sig op og trak hende ind til sig og så hende ind i øjne med et dybt forelsket blik "det var langt fra det helle som var en leje jeg har en ustyrlige stor lyst til dig og for hvert sekund vi er sammen du kysser mig eller noget i den stil vokser min lyst og kærlighed til dig" hans stemme var blid og kærlig mens han blidt nussede hende på ryggen selv om hun nok ikke rigtig ville kunde mærke det gennem hendes tøj
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 18, 2012 20:51:32 GMT 1
Post by Deleted on Jul 18, 2012 20:51:32 GMT 1
Nærværet han gav var jo tydeligt at mærke, i hans arme følte hun virkelig at intet kunne ramme hende. Der var ingen i denne verden som ville kunne gøre hende ondt igen, ikke hendes forældre, hendes mand, hendes bror, ingen. Kærligheden hun havde til ham voksede sig kun større og større, hun forstod slet ikke at hun kunne rumme så meget kærlighed til et enkelt individ. Som hendes øjne strålede af lykke, så hun ind i hans og drømte sig væk i alle de eventyr som ventede hende sammen med ham. For selv hvis de bare sad sammen i sofaen hele dagen, så var det et eventyr for hende, for hun vidste aldrig hvad der ville ske, eller hvornår hans himmelske læber ville bevæge sig mod hendes. Den her forelskelse fik hende til at se alt som noget fantastisk og intet kunne gå galt i hendes lille drømmeverden. At de snart var hjemme gjorde hende tryg og glad, men hun overvejede kraftigt at sove sammen med ham, bare for at mærke en nat med den varme og kærlighed i søvne. [white]"Du er jo alt man kunne drømme om i en mand, forlad mig aldrig skat."[/white]Hviskede hun kærligt og lagde sit hoved ind mod hans brystkasse.
|
|
|
Brevet
Jul 18, 2012 21:42:59 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 18, 2012 21:42:59 GMT 1
Mathayus nød at stå der sammen med hende og nyde de kunde være så tæt men han begynde at kunde mærke noget andet der var nogle andre ind kun de to nu og de kom i samme retning som Mathayus og Okume kom fra han slap hende hurtigt og tog hende i hånden "kom vi skal hvider nu" sagde han med en lav stemme og begynde at gå mod deres hjem med hastige skridt det her skulle gå lidt hurtigt ellers ville de andre ind hente dem Mathayus viste slet ikke om det var nogle som var ude after Okume men han ville ikke tage chansen ikke nu han kunde dog også mærke i jorden at det ikke lige frem var nogle stærke væsner men han ville ikke skulle slås med nogle lige nu ville han bare hjem og slappe af og få klaret alt det som nu engang skulle klares der hjemme "vi siger ikke mere til hinanden før vi er kommet hjem der er nogle et stykke bag os og jeg ved ikke hvad de vil men jeg gider ikke nogle problemer nu" hans stemme var stadig lav men ikke når så kærlig og blød som hun var vand til at høre hans stemme
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 18, 2012 22:18:47 GMT 1
Post by Deleted on Jul 18, 2012 22:18:47 GMT 1
Det at der var nogen til stede ikke langt fra dem var slet ikke gået op for hende, for hun var helt væk i ham og stod egentlig i sin egen lille verden da han hev hende med sig. Et kort gisp kom fra hende som hun så forvirret på ham, men hun forstod da han forklarede hende hvad der var i gære. Derfor valgte hun ikke at sige noget, for selv frygtede hun at elvere ledte efter hende for at tage hende til det de mente var hendes plads i livet. Selv mente hun bestemt at hendes plads var lige her i hans hjem og hans arme, i hans hjerte. Okume endte med at snuble over sine egne fødder og landte med hovedet lige ned mod jorden som hun fik i munden, hun prøvede at komme op igen imens hun spyttede jorden ud, da den ikke ligefrem smagte godt. Bare hun nu ikke havde fucket alting helt op, den pokkers til klodsethed kom bare over hende i ny og næ, utroligt upassende til tider. Som nu.......
|
|
|
Brevet
Jul 18, 2012 22:30:53 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 18, 2012 22:30:53 GMT 1
Mathayus løftede hende hutrig men blid op igen de andre var heldig vis et godt stykke bag dem og havde ikke set eller hørt dem inu Mathayus bar hende i sine arme og begynde nu at små løbe for at være sikker på de andre ikke indhentede ham med hende i sine arme der gik ikke ret lang tid før de var ved deres hus han satte hende blidt ned og låste hurtigt op for døren og trak hende med sig ind og lukkede roligt døren bag dem kort efter han havde lukket døren kunde man svagt høre hvordan jorden beværede sig og med et kunde man ikke se deres hus for bare træer og buske og en lille smulle jord "nu finder de os aldig vis de overhoved var efter os" sagde han med en rolig og blid stemme igen han tog blidt fat i hendes kæbe og så på hendes ansigt for at se om der var sket hende noget da hun faldt "har du ondt nogle steder skat eller vik du kun lidt jord i munden da du falt" spurgte han med en rolig og varm stemme mans han stadig så på hende han kunde ikke se noget på hende men det var jo også ret mørke uden for lige nu og han havde ikke tændt noget lys inden for i nu han så lidt rundt det var nu dejligt at være hjemme igen og især nu hvor han havde Okume med sig hjem og han havde haft en god undskyldning for at lukke dem inde så når det engang blev lyst ville hun ikke opdage det og det ville betyde de kunde ligge og sove længe sammen og det ville han se utrolig meget frem til
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 19, 2012 9:16:33 GMT 1
Post by Deleted on Jul 19, 2012 9:16:33 GMT 1
Altså hun havde da fået et slag og var blevet lidt svimmel, men ellers ikke. Dog ville det være rart at få noget rent tøj på eller nattøj, gerne et varmt bad inden. At være sådan på flugt fra det ukendte var altså spændende, hun mærkede hvordan det kildede i hele hendes krop, det skulle nok blive en meget bedre liv for hende. Okume lod ham se på sig da de endelig var i sikkerhed, hvis de da altså nogensinde været i fare. Dog kunne hun ikke helt lade være med at ømme sig. [white]"Jeg har da fet et slag, men intet et varmt bad og rent tøj ikke kaan gøre bedre. Måske et kys eller to og lidt nussen og puslen."[/white] Hviskede hun med et blidt smil, men første skulle hun havde skyldet sin mund for jord, føj hvor det smagte. Roligt gik hun mod hans trappe og smilte så sødt. [white]"Hvis du nu gør et bad klar, så finder jeg en natkjole oppe i skabet."[/white] Sagde hun forslående, så gik hun op af trappen for at finde en natkjole frem, en som ikke var så fristende, så den måtte gerne være lidt for stor og ikke vise så meget former. Da hun nåede op i gæsteværelset, stod hun lidt overvejende og skulle finde en natkjole, en svaghed var jo at Okume elskede at pynte sig og være pæn. Så da hun så en lang hvid silkenatkjole, blev hun med det samme forelsket, hun lagde den frem på sengen og lagde et stykke hvidt bånd frem også lavet af silke som l blandt hårpynten. En fletning at sove med var nok bedst, ellers ville hun bare få ustyrligt troldehår. Sådan var det næsten altid. Så fandt hun et håndklæde, smed tøjet og lagde det om sig for så at finde Mathayus.
|
|
|
Brevet
Jul 19, 2012 21:49:33 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 19, 2012 21:49:33 GMT 1
Mathayus gav blidt slip på hende og gav hende et kys på kinden Mathayus gik roligt efter hende uden at sige noget han gik dog ind på sit normalt prevate toilet og begynde at fylde badekaret op som var der inde hun havde jo ikke sagt noget om hvilket bad han skulle gøre klar til hende han gik ud i køkkenet og så op mod hende "så er dit bad klar min skat men det er her nede jeg har gjort det klar så husk at tage det du skal havde på med her ned" hans stemme var blid og kærlig han vitser ikke helt hvad hun ville sige til det var der nede han havde gjort det klar til hende men nu var det der det var klar mathayus stod stadig for enden af trappen han viste jo hvor klodset hun kunde være også var han der jo til at gribe hende vis hun skulle falde
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Brevet
Jul 19, 2012 22:10:28 GMT 1
Post by Deleted on Jul 19, 2012 22:10:28 GMT 1
Da hun hørte hvad han sagde, greb hun natkjolen og båndet til hendes hår inden hun valgte at tulle ned af gangen og nu var på vej ned af køkkentrappen med kun et håndklæde om sig. Det skulle jo nok gå godt med favnen fyldt ed tøj og stadig skulle holde fast i håndklædet, hun skulle jo også have et par rene trusser, så det havde hun også med sig. Det sidste trin gjorde hun faldt forover lige ind i hans favn, hun smilte genert og holdte godt fast i sine ting, men mærkede håndklædet glide lige så stille ned af hende. Hvilket gjorde hun fik ultra røde kinder. Hendes tøj dækkede hendes bryst, men røven var bar, heldigvis havde hun jo fronten med ham, men han var høj nok til at se hende over skulderen! Okuma rettede sig op og så lidt forlegent op på ham. [white]"Kunne..... Kunne du ikke lige vende dig om?"[/white] Spurgte hun med røde kinder og et genert smil mens øjnene havde denne stadig helt forelskede glød i sig.
|
|
|
Brevet
Jul 20, 2012 18:13:30 GMT 1
Post by Mathayus Blackwood on Jul 20, 2012 18:13:30 GMT 1
Mathayus så på hende med et kærligt blik som hun kom ned af trappen da hun kom til det sidste trin skulle han til at flyte sig i det hun faldt men han nåede at gribe hende og stod nu med afmelde om hende og så direkte ned på hendes røv han hørte godt det hun sagde men reagerede ikke på det i storen løftede han hende op i sine arme den ene arm var om hendes skulder og den anden om hendes knæ han så hendes dybt ind i øjne "nej det vil jeg enlig ikke kære men jeg vil med glæde bære dig der ud" hans stemme fyldt med kærlighed og varme mens hans blik havde en smule begær i sig han kom ud til badet med hende og satte hende blid ned på føderne han stolte sig helt op af hende så hendes røv blev presset mod hans skridt han lage armene om hende og kyssede hende kort på halsen "jeg henter dig hænder klæde til dig skat" han gav blidt slip på hende igen og idet han gik tilbage fik hendes røv et klap og så begynde han at løbe da han ikke viste hvad hun ville gøre ved ham
|
|