|
Post by Drazilla Dragoens on May 25, 2010 14:14:56 GMT 1
Zill smilte som hun fodrede ham og forsatte til han ikke ville have mere, så når han tyggede tog hun selv noget i munden og spiste det for det passede jo fint på den måde det blev gjort på. Hun sagde dog ikke noget som hun bare fodrede ham og nød han var tæt på hende selv på denne måde.
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 15:23:54 GMT 1
Geralt smilede bare som det hele forsatte lige til de begge var mætte hvor han rejste sig og tilbød Zill sin hånd for at hjælpe hende med at komme op og stå. han måtte jo nok hellere komme ned i smedjen og lave ringen på ny
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 15:27:26 GMT 1
Zill smilede da hun tog hans hånd og lod sig blive trukket op af sengen, selvom den stadig var meget lokkende for hende men de havde arbejde der skulle gøres og han havde en ring med forbedringer der skulle laves og hun ville kigge på så hun var sikker på han lavede de helt rigtigt. Hendes bevægelser var nærmest yndefulde som hun gik hen og samlede sit tøj op for at få det på.
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 15:31:44 GMT 1
Geralt smilede over Zill's yndefulde bevægelser som han selv gik hen og tog sit eget tøj på, da de begge var klædt på ventede han bare på at Zill ville gå før han åbnede og holdte døren for hende og gik ned til smedjen sammen med hende hvor han tændte for essen så den kunne få lov til at varme op imens han fik at vide hvad hun ville have af forbedringer
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 15:34:13 GMT 1
Zill var fulgt roligt med ham da de havde klædt sig på, nærmest hele tiden med et smil på læben der ikke var til at tyde. Hun satte sig på et bord i smedjen mens hun ventede på han blev klar, med benene lagt over kors for der var jo ikke så meget andet at gøre. "Gætter på du vil høre forbedringerne?" spurgte hun roligt som hun ventede på hans svar
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 15:35:52 GMT 1
Geralt grinede roligt som han sagde "selvfølgelig, og hvis du også har et bestemt ønske om hvordan ringen ska se ud ville det også være godt" så slap han nemlig for at lave en helt fra bunden af og lade hende selv bruge magi til at forme ringen mens den var varm
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 15:39:26 GMT 1
Zill smilede bare som hun tænkte over det "Kunne faktisk godt lide ringen før, men en ring af sølv med rød rubin og et mønster på siden ville heller ikke være helt dårlig" sagde hun roligt for det ville da heller ikke være helt dårligt selvom hun havde været glad for den anden også men det var jo op til ham.
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 16:17:38 GMT 1
Geralt grinede og sagde "godt så, så vil jeg bare høre hvad du vil have af forbedringer" som han begyndte at finde tingene frem til ringen så den kunne blive lavet
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 16:22:23 GMT 1
"Tja den første forbedring er jo du skal have lov at være i seng med andre kvinder men kun når jeg har givet lov" sagde hun roligt med et skævt smil, der stadig ikke helt tyde for det kunne både tegnes godt og ondt "og den anden og en ret vigtigt en er at du ikke må tage på andre kvinder end mig uden min tilladelse medmindre det er uheld"
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 17:39:42 GMT 1
Geralt smilede og sagde "okay, det vil dog nok tage lidt tid så håber du gider vente" som han gik igang med at lave formen til ringen ud af nogle blokke ved hjælp af sin magi, at hun havde trænet ham havde vilrkelig hjulpet på fantasien til hvad han kunne lave med tingene så mens han fandt tingene frem til at smelte sølvet til ringen i
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 18:16:59 GMT 1
"Som sagt husk den sidste detalje, for overtræder du den skal du blive forgiftet og meget syg" sagde hun roligt med et smil ikke til at tyde, for hun ville virkelig sikre sig han ikke rørte andre kvinder medmindre hun kendte til det. "Overvejede lidt om man skulle gøre så jeg hele tiden kunne finde dig"
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 18:20:46 GMT 1
Geralt grinede roligt som han sagde "okay, skel jeg nok tilføje" som han smeltede sølvet og dernæst hældte i formen, sølvet kølede hurtigt og han dumpede klodsen med ringen i ned i vandtruget hvor den gik i stykker og han roligt kunne fiske ringen frem igen "noget bestemt der skal være på ringen?" som han fandt en lille fint sleben rubin frem og fik den sat fast i ringen
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 18:27:35 GMT 1
"Tror jeg vil give dig kunsterisk frihed" sagde hun lidt drillende med et frækt smil denne gang, selvom hun godt vidste han kunne være kunsterisk når det skulle være for han var da for pokker en smed, så bare sværdets form eller dolkens kunne være smukke bare i sig selv, når der blev gjort lidt ud af dem.
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 18:32:29 GMT 1
Geralt smilede og sagde "okay, mønsteret kan være færdigt på... et kvarters tid" og gik omgående igang med at skære mønstret. han tog sig tid til at lave detaljerne, ringen kom faktisk til at ligne en drage med rubinen som øje da han var færdig og spurgte "vil du have der skal stå noget på indersiden?"
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 18:46:13 GMT 1
Zill hoppede ned fra bordet og var begyndt at gå rundt så han kunne lave det hele i fred uden at hun så på ham hele tiden, men i stedet på hans samling af våben, en ting hun altid var glad for. Da han snakkede til hende vendte hun roligt hovedet i mod ham "Bare at du sværger at være min" sagde hun roligt for hun forsøgte jo selv at holde sig i skindet og forandre sig bare en smule for hans skyld.
|
|