|
Post by Geralt on May 30, 2010 18:51:44 GMT 1
Geralt smilede for sig selv og sagde "et styks shock terapi på vej, hvis jeg bryder løftet til dig vil jeg få elektroshock, fin gave ikke?" som han blev færdig med detaljerne og satte sig hen ved et andet bord hvor han kort prikkede hul på sin pege finger og dryppede en dråbe blod på rubinen og mumlede hen for sig imens, det tog noget tid men da han var færdig kom der et kraftigt rødt skær fra rubinen og han tog ringen i hånden og sagde "så skulle den være færdig" selvom han ikke havde tænkt sig at teste den, for han havde tilføjet elektroshock så hvis han brød løftet skulle hun bare ønske det og så fik han stød. dog kun lige så meget som antallet af gange han havde været utro
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 18:56:26 GMT 1
Zill smilede bare af det han sagde og lod ham arbejde som hun igen så på våbene og måtte beundre hans håndværk for det, selvom han aldrig ville kunne lave noget der var lige så godt som Drakolic så var hans forsøg da gode. Så hun så først på ham igen da han sagde den skulle være færdig "Har den alle detaljerne?" spurgte hun roligt for dem var hun egentlig mest interesseret i egentlig
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 19:00:07 GMT 1
Geralt grinede og sagde "selvfølgelig, ud over at nu vil den ikke gå i stykker hvis jeg skulle gøre nogen af de andre ting, istedet vil den udsende en lyd som er sat til at kun du kan høre den, mere praktisk end at lave en ny ring hvis det sker igen. du kan nu efter eget ønske lade mig få stød hvis jeg er dig utro. ej heller må jeg være sammen med andre kvinder eller røre dem uden at du først giver mig lov uden at den siger det med mindre det er som resultat af et rigtigt uheld" han gik hen og gav hende roligt ringen. så kunne hun bestemme om den skulle hænge i en kæde som før eller om hun ville se den på sin ringe finger nu
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 19:08:16 GMT 1
Zill smilede skævt af det han sagde for det skulle da nok blive godt, så kunne hun holde mere styr på ham men med tiden ville det måske blive unødvendigt. Hun stod lidt med ringen i hånden som hun betragtede den inden hun tog den på fingeren for hun kunne altid en kæde senere hvis hun altså gad. "Meget praktisk" sagde hun roligt inden hun lagde armene om hans hals og kyssede ham blidt på munden.
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 19:12:56 GMT 1
Geralt smilede ved hendes ord og sagde "er jeg glad for du synes" inden hun kyssede ham og han gengældte det mens han lagde armene om livet, essen var stadig tændt og dørene ind til rummet var lukket så det eneste lys kom fra ilden og genskæret i de mange våben der hang fra væggene. tanken om hvad Zill kunne finde på var rimelig god. men tanken om at hun bare for at drille kunne stoppe det hele var knap så sjov om end han ville lade hende bestemme den slags
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 19:24:14 GMT 1
Zill brød smilende kysset "Er det ikke hårdt at arbejde her?" spurgte hun roligt med et lidt frækt smil, for ellers måtte hun jo gøre det så det var varmt for ham at han til sidst ville smide tøjet. Allerede tilbage oppe på slottet i sengen havde hun tænkt på ham helt svedig og beskidt for bare den tænke tændte hende
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 19:27:47 GMT 1
Geralt smilede frækt til Zill og sagde "for det meste, men en ring er hurtig at lave jo, så det er ikke slemt lige nu" han havde gået og overvejet hvordan Zill ville se ud hvis hun fik lov til at prøve og lave noget i smedjen, svedig og sod plettet som han så ofte selv var. endnu mere kunne han lide tanken om hvad der kunne ske herinde uden at folk udenfor ville høre det mindste om det
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 19:35:06 GMT 1
Zill smilede frækt til ham som hun stod og tænkte lidt "Så må jeg jo sætte dig i arbejde" sagde hun drillende som hun kort trak sig fra ham og trak ham tættere på ilden så han rigtigt kunne få varmen ved det også selvom han var draconian ligesom hende. Hun satte sig smilende op på en af de beskidte bolte og trak ham indtil sig inden hun kyssede ham lidenskabeligt på munden
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 19:36:46 GMT 1
Geralt grinede kort ved hendes ord og sagde "hvilken slags arbejde?" drillende selvom hendes opførsel talte ret tydeligt for ham, inden de var færdige her ville de begge være godt tilfredse så meget var han sikker på mens han gengældte kysset
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 19:45:33 GMT 1
Zill smilede bare som hun gjorde kysset mere hedt inden hun brød det med et frækt smil "Hvad for noget arbejde vil du gerne lave?" spurgte hun drillende som hun begyndte at kysse ham kælent på halsen bare for at se hvad han ville sige til det,
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 19:49:01 GMT 1
Geralt smilede og sagde "noget vi begge vil nyde, som muligvis ligger os begge på sinde lige nu og her" han tog Zill på røven og klemte hende balder lige som hun kunne lide det, hårdt og fast. det var virkelig fedt her, selvom essen gjorde det ret varmt efterhånden
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 19:55:56 GMT 1
Zill smilede frækt som hun forsatte sine kys på hans hals men der var lige noget hun skulle sige inden der skete noget også for at se hvad han sagde til det, så hun stoppede kyssende og betragtede ham roligt "Du ved godt jeg er ret vild med dig ikke?".. Der var jo ikke ligefrem første gang hun havde sagt det men sidst havde det jo været i vrede fordi hun ikke kunne finde ud af om hun skulle tilgive ham eller ikke
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 19:58:27 GMT 1
Geralt smilede og kyssede Zill på halsen nogen gange inden han svarede hende "selvfølgelig, ellers havde jeg næppe været her lige nu" der var mange der var blevet landsforvist for mindre og desuden satte hun så mange regler for ham at det var helt vildt. og eftersom hun gerne ville dele sin seng og sin krop med ham kunne hun næppe hade ham for hvorfor skulle hun gøre det medmindre hun ville dræbe ham, hun havde jo så mange undersåtter der ville gøre hvad som helst for hendes opmærksomhed, et ord og han ville være jaget vildt resten af sit liv
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on May 30, 2010 20:05:05 GMT 1
Zill smilede bare frækt ved det for hun havde været så tæt på at landforvise ham så mange gange selv da hun havde fået en mindre omgang tæsk bare fordi hun ville have ham og ikke kunne landforvise ham når hun på det tidspunkt virkelig holdt af ham. "Sandt min skat, men du må jo også huske på du bliver ikke konge i den forstand, jeg er stadig regenten så det er mig der bestemmer" sagde hun roligt selvom hun nok havde forklaret ham det hele før, men det var jo den der var bæren som var den rigtige regent til det hele
|
|
|
Post by Geralt on May 30, 2010 20:18:23 GMT 1
Geralt grinede og sagde "du behøver ikke være bange for at jeg forsøger på noget, jeg vokset op som smed. jeg fatter ikke det mindste af politik" han havde altid haft mere lyst til at lave ting end at sidde og høre på folk snakke fanden et øre af
|
|