|
Post by Draknie Dragoens on Mar 25, 2013 21:31:57 GMT 1
Kilia så på ham som han snakke, det var rart at vide han behandle vænser pænt, det gav også et beder billede af ham i hendes hovede. og hun følt hun kunne stole bare lidt mere på ham, ind hun gjorde i forvejen, hun så på ham som han også satte sig ved bord og tilbød hende noget, hun var lidt sulten men ikke nok til hun ville spise noget det kunne hun gør når hun kom tilbage til slotte, "det skulle bare vær noget vand.. eller mildt alkohol.. jeg har aldrig rigtig drukket før..." hun så lidt flovt ned, hun var jomfru inde for det med at drikke, ikke lige som zill hun hade hørt nød godt af vin. hun så rundt i kroen, der var en dejlig stemning syntes hun, blid musik og folk så ud til at hygge sig og få noget god samtaler med andre, båd forretning og private. "her er en helt anden atmusfær her inde ind på den anden kro... det dejligt" mumle hun og lag hænderne på bord og kigge ellers bare rundt før hun atter rette blikket mod Dorian og smile blidt, hun hade efter hånden fået en god varme i kroppen og hendes kinder var heller ikke så voldsom rød mere, men det var også okay for hendes kinder hade helt gjordt ondt fordi det hade værså koldt, heldig vis hade hendes lang hår virke som øre varme uden for så de hade det helt fint, hun sad og små tænkt over den sang hun skulle syng for dorian på vej hjem, der var jo mange så det var med at find en der var god og passe til ham for et skulle nok ikke vær en vugær folke vise men noget mere elegant og smukt, hun bed sig svagt i læben for den var enlig svær at regne ud hvilke sang det lige skulle vær.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 25, 2013 21:49:25 GMT 1
Han stod roligt og ventede på at hun sagde hvad hun gerne ville have. ”Så vent her så finder jeg det helt rigtige til dem.”
[/color] sagde han roligt med det charmende smil, for så ville han da lige hente noget. Hvilket betød han forlod hende ganske kort for at gå op til baren og bestille 2 glas og en flaske som han tog med ned til bordet og placerede det på bordet. ”Dette er en mild form for hvidvin.. den er ikke særlig stærk og er mild i smagen også..”[/color] forklarede han roligt inden han lige så roligt skænkede i de 2 forskellige glas, men ikke fyldte særlig meget i hendes før han placerede glasset foran hende. ”Smag og sig mig deres mening for ellers finder jeg noget andet”[/color] sagde han med det charmende smil og ventede lidt på hun smagte den, for der var ingen der sagde de skulle drikke sig fulde eller noget men et enkelt glas eller 2 ville jo ikke skade og så ville han nok hente noget vand til hende også for at gøre det lidt mere behagligt for hende når hun egentlig var første gangs drikker. ”Ja dette er et dejligt sted, tænkte nok de kunne lide det”[/color] sagde han igen roligt for han kunne nok gætte til at dette var mere et sted for hende, for hun slap for alle de fulde folk og andre mænd som ville gøre skade på hende, for her var folk afslappet selvom de nok havde deres mørke sider så kom det ikke frem her eftersom de ikke ville have noget ud til offentligheden, fordi her var meget sladder når det kom til stykket, de var jo rige og adelige det var som om de ikke havde andet at lave end det her. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 26, 2013 8:16:21 GMT 1
kilie så på ham som han rejset sig og kort gik op til baren inden han kom tilbage med 2 glas og en flaske, hun tog i mod glasset og lod ham hælde op til før hun forsigtig tog et sip af sit glas, nok til at hun kunne smag vine ordenligt. hun flod vine rulle lidt på tungen inden hun sank det, hun syntes den smagt en smule syrlig men ellers smagt den da meget godt. hun så på hamog satte pænt glasset ned igen og så på ham, "det smager godt" sag hun roligt og så på ham og smile lidt før hun kigge ned i sit glas før hun kigge rundt igen i lokalet. hun smile bare da han sag han hade regne med hun kunne lig stedet, "så det godt jeg kan lige at vær her.. men det har nok også noget at gør med det dem jeg sider og snakker med" hun såpå ham og smile før hun tog lidt af sin vin igen, og kigge rundt. det var virkelig underligt at side et sted hvor folk passe deres egen sager og ikke sad og lytte til det man selv snakke om. "kommer de ofte her på kroen? eller er det kun når du er ude og handle?" hun så på ham og smile lidt.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 26, 2013 18:22:48 GMT 1
Han betragtede hende roligt med de beundrende øjne for dem kunne han ikke ligefrem slippe af med, da han jo altid beundrede verden omkring ham om det så var væsner eller bare ting så han for det meste på dem på den måde, der skule være et eller andet helt galt hvis han så på en anden på en anden måde. Ligesom det charmende smil nærmest altid var over hans læber, fordi det var også svært at fjerne og igen skulle der være galt hvis han ikke smilede, men han mente nu også det klædte ham godt. ”Det var godt, kan desværre ikke gøre det mildere eller mere rund i smagen”
[/color] sagde han en smule beklagende for han kunne jo ikke gøre det bedre, så skulle de i hvert fald gå væk fra vine og prøvet noget af det andet. ”Det er også vigtigt at være i godt selskab.”[/color] sagde han roligt for det var jo vigtigere end stedet når det kom til stykket, for når man bare havde godt selskab så kunne man jo have det godt næsten over alt. Han tog roligt glasset og tog nogle sip af det inden han igen stillede det på bordet. ”Jeg overnatter ind i mellem på kroer, når jeg finder det for kedeligt at være hjemme i tomme huse”[/color] sagde han roligt for det var der jo ikke nogle hemmeligheder i at han ind i mellem tilbragte tid på kroer, så han havde jo prøvet lidt forskellige kroer så han ville kunne nemt sige hvilke der var gode og hvilke der ikke var. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 26, 2013 18:53:45 GMT 1
Kilia så på ham som han beklage over han ikke kunne gøre det beder hun ryste bare på hovede "det skal de ikke tænke på.. den er god.. jeg vil ikke forlang noget de ikke kan gør" hun smile blidt og tog lidt mere af sit glas vin, den smagt beder jo mere hun drak syntes hun "hvad er det for en vin? det ville vær rart og kende navne.. så kan jeg få skaffe noget op til slotte til mig selv og andre.. jeg er ikke så glad for rødvin og det drikker zill meget" hun så på ham og smile, og hun så roligt på ham som han kigge på hende, hans øjne virke facineret af noget "hvad ser de så facinert på?" hun så rundt for lig som og se om der var noget bag hende der kunne vær facineren hans øjne sådan. at han tilbagte tide på kroen fik hende bare til at smile "så ved jeg hvor jeg skal lede efter dem vis jeg en dag skal brug dem, eller noget i den still." hun smile søde og tog lidt af sin vin igen og så ellers bare på ham, mens hun slappe af og enlig nød hans selvskab til tros for han var en mand, men han hade ikke rørt hende eller vær grov over for hende så det var okay.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 26, 2013 19:17:05 GMT 1
”ville nu godt kunne gøre det bedre, men ikke ligefrem med vine.. så skal vi over noget andet og så er det stærkere.. jeg skulle mene jeg var ude på at drikke dem fuld”
[/color] sagde han roligt for han ville da gerne vise hende rundt i alkoholens verden, men han var jo ikke ligefrem ude på at drikke hende fuld, sådan noget gjorde han ikke ligefrem medmindre folk selvfølgelig gerne ville drikke sig fuld, men det regnede han just ikke med hende. ”Ja det har jeg hørt visse rygter om.. Men det er en hvidvin som hedder Ranow og kommer vidst nok fra en af de nærliggende øer eller så er det fra Nirelia”[/color] sagde han roligt for hans kendskab til netop denne vin var ikke ligefrem så stor inden for hvidvin men han vidste godt at denne vin var sødere og mildere end andre, men nu drak han også mere rødvin fordi de var lidt mere runde og krydderiet i smagen. ”De er en smuk kvinde.. men de skal ikke frygte noget fra mig, for jeg har det med at beundre alt og alle så jeg har ingen skumle bagtanker”[/color] sagde han roligt og det var ligesom at forsikre hende at han ikke havde nogle skumle bagtanker selvom han mente hun var smuk, men igen det var der jo mange kvinderne herinde som var, det var nok derfor mændene ikke havde travlt med at overbeglo hver eneste kvinde der trådte ind. ”De kan bare sige til, jeg er enten gerne her eller på grænsekroen hvis jeg er ude og rejse mellem Nirelia og Darklia”[/color] sagde han roligt for ligesom at præcisere det lidt mere med hvilke kroer han tilbragte en del tid på, selvom han nu også var på andre kroer men ledte hun på grænsekroen så skulle hun næsten være sikker på at finde ham der. Han så lidt væk fra hende for at betragte de andre i kroen og lyttede kort til musikken som snart ville ebbe ud dog ville han lige lytte til hvordan den næste melodi ville være for han ville spørge hende op til dans, for han regnede med de skulle tage en af dem der var stille og roligt. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 26, 2013 20:02:34 GMT 1
kilia så på ham som han sag han kunne gør det beder vis hun fik noget der var stærker "måske en anden dag.. men tror jeg lige skal vende mig til at drikke mens jeg er på slotte.. så jeg sikker på jeg ikke kommer galt af sted" hun smile skævt og så på ham og så roligt på ham, da han sag hun var smuk ryst hun på hovede "en ting jeg ved er jeg er ikke smuk jeg ikke køn heller.. ikke hvad jeg selv syntes" hun så rundt i rummet igen, og lytte til musikken som var ved at dø ud, men meget kort efter begundt musikerne at spille en dejlig stille vals/kind dans og folk begyndt at danse stille og roligt mens snakke stille under deres dans, det var rart at kende vines navn hun skulle nok huske det så hun kunne finde en sælger der kunne skaffe hende det, hun så på ham som han fortalt hvor han kunne findes "dejligt at vide.. kan vær jeg dukker op lige pluslig.." hun smile drillen, hun kunne ikke rigtig lade vær, hun smile og tog lidt af sin vin og så roligt på ham efter og slappe bare af, mens hun så på ham og studer hans ansigt en smule og kigge ind i mellem rundt så hun ikke stirre for voldsomt på ham.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 26, 2013 20:23:53 GMT 1
”Det er kun en god ide de gør det.. Man ved aldrig hvad folk her i Darklia kunne finde på at gøre ved dem”
[/color] sagde han roligt med det charmende smil for man vidste jo aldrig hvad der kunne ske hvis hun endte med at blive en smule fuld, for en hver mand ville jo gerne udnytte det hvis de kunne komme til det. ”Nu fornærmer de min smag.. Jeg mener de er smuk.. Jeg kunne forstille mig deres lyse hår ville stråle om kap med solen hvis solen skinnede på den, deres øjne er som en sommer himmel og deres smil er smittende og deres latter berusende så man kan blive helt rundtosset på den gode måde.. Kan med lethed forstille mig dem en sommerdag hvor de render rundt ude på en blomster eng med blomster i håret, og stadig selvom de er omgivet af blomster er det deres skønhed man ville lægge mærke til og ikke blomsterne”[/color] sagde han roligt for det var nu en gang hans mening, han kunne med lethed forstille sig disse ting omkring hende så det var jo ikke en gang løgn, han ville ellers have været glad hvis han kunne opleve sådan en dag, hvis han da fik chancen for det. Hans stadig beundrende blik lå på hende lidt for at sige at han var alvorlig omkring dette og han mente det, så hun ville ikke en gang kunne diskutere med ham. Da musikken ændrede sig gled hans blik dog væk og hen imod folk der dansede mere stille nu. ”De skal være hjertelig velkommen, men nu vil jeg gerne byde på en dans”[/color] sagde han roligt som han rejste sig fra sin plads og gik hen til hendes for at bukke for hende og rakke hånden frem for at se om hun ville tage imod den. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 26, 2013 20:47:23 GMT 1
Kilia så på ham som han nu bgyndt at beskrive hendes udsende? hun følt rødmen stige til kinderne og hjerte hoppe et par ekster gange, han fin hende til at lyde som noget fra et eventyr, da han var færdig hade hun lagt mærke til det lidt alvorlig blik i de ellers beunderne øjne og kunne regne ud det ikke var til og diskuter "det var sødt sagt.. tak" hun smile også ned i den smule der var tilbage af hendes vin som hun valgt at tømme og satte roligt glasset fra sig og så på ham, som han spurt om hun ville danse, han hade jo love hende en dans når de kom til kroen så nu måtte hun heller sige ja. "vil jeg gerne " sag hun roligt og rejst sig og lod ham før hende på danse gulve, hun var hurtig til at finde sin plads og placer sin hænder hvor hun skulle og lod ellers ham om at føre og fuldt ellers roligt hans bevægelser og rytme, som hade hun danse med ham i flere år, hun var jo bare et natur talent når det galt dans og sang og det hade da sin fordele og ulemper sikkert men dem hade hun slet ikke tænkt over, hun sang og danse fordi hun elske det og det hade vær hendes endeste underholdning som slave, og som opmundring i det dyster tider.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 26, 2013 21:06:44 GMT 1
Han havde skam ment hvad han sagde, og ja hun lød nok lidt som en gudinde i et eventyr eller bare en yderst smuk kvinde for han mente jo hun var smuk, men igen han kunne finde skønhed i så mange, dog fik han jo ret i denne sag uanset hvad, for hun var jo også blevet overfaldet tidligere som en slags bevis, ikke ligefrem den gode en af slagsen men den var der da. ”Jeg mener skam det jeg siger.. og de må aldrig glemme de er en smuk kvinde.. De får mig til at tænke på sommer og alt det smukke den bringer med sig”
[/color] sagde han roligt for det var jo sandt, selvom hendes hår kunne minde en om vinteren også men smilet og personligheden passede mere til en sommer person. Efter han havde rejst sig førte han hende roligt med hen på dansegulvet og gik i stilling, dog ikke så de stod så tæt som nogle af de tydeligvis forelskede par gjorde det, men mere som et normalt dansepar før han førte hende rundt på gulvet i en dans, noget han tydeligvis havde prøvet en del gange før for han vidste da hvad han gjorde. Han forsatte med at danse med hende til denne melodi også døde ud for nu han havde fået den dans han havde bedt om så da melodien var ovre bukkede han roligt for hende med et charmende smil som han ville føre hende tilbage til bordet igen. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 26, 2013 22:32:48 GMT 1
kilia så på ham og smile lidt "nu savner jeg helt sommerne.. og blomster.. må heller tage til engen til sommer " sag hun stille og savne helt sommer og sol, hun så på ham og nød tydelig vis denne dans til fuld, det var rart at danse med en ordenlig dans. da dansen var slut var hun lidt trist men stod det til hende hade de danset i flere timer, hun neje pænt som han bukke og så på ham og lod ham før hende tilbage til bord og satte sig pænt "de virkelig en dygtig danser.. jeg håber sandelig jeg får den fornøjelse igen en dag og danse med dem" hun smile og lag hænderne i skødet og så på ham, hun slappe tydelig vis af og hygge sig med at snakke med Dorian og lage ikke mærke til at timerne fløj af sted, "de sag min historie virke intressamt.. vis de stadig vil hør den kan jeg godt fortælle den her.. eller når vi køre" hun frygt ikke så meget andre lytte da hun følt sig ret sikker her i kroen, og det var enlig dejligt for hun var virkelig bange for at der ville komme sladder ud, i sær sladder som ikke passe eller kunne skade zills omdømme eller på anden måde rør familien. hun så på ham, hun hade fået 2 glas vin og nu sad hun med et dejlig stor glas vand, hvilke søgre for at hun ikke var bleven fuld og det var dejligt og så kunne hun beder nyde a vær sammen med dorian.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 27, 2013 18:20:54 GMT 1
”Det synes jeg lyder som en fortræffelig ide”
[/color] sagde han roligt for han kunne godt forstå hendes savn, han begyndte også at savne sommeren men det var nok fordi at kvinderne havde det jo med at gå i mindre tøj ligesom mændene gjorde det, men ting blev jo også en del smukkere fordi lyset fra solen gjorde et eller andet, men en fuldmåne var nu også smuk. Han nød skam dansen for han måtte jo give hende at hun kunne finde ud af det, så det kunne sagtens ske at han gerne ville danse med hende igen og så i længere tid næste gang for de skulle jo rejse inden så længe, hun tilbage til slottet og han tilbage til hans hjem. ”Jeg takker for komplimentet.. De er en yderst dygtig danser selv.. Så det vil kun være mig en ære at få den fornøjelse at danse med dem igen.”[/color] sagde han roligt med det charmende smil som han igen satte sig overfor hende og tog glasset og førte det op til hans læber fordi her var han ikke så bange for at nogen ville putte noget i deres drink, og efter sådan en dans var det nu rart med noget forfriskende at drikke. ”Jeg vil meget gerne høre den, men de må hellere drikke færdig for vi skal vidst snart afsted”[/color] sagde han roligt for de måtte jo snart afsted specielt fordi hans kusk kunne dukke op når som helst det skulle være. Og han fik ret for kort tid efter dukkede hans kusk op og kom gående hen til ham. ”Deres tøj er ankommet herre.. Jeg gør hestene klar nu”[/i] sagde den ældre herre og Dorian nikkede blot til ham før kusken igen gik for at gøre hestene klar, hvilket betød de havde en smule tid til at få drukket ud og sådan noget. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 27, 2013 21:22:22 GMT 1
Kilia så på ham og smile blidt, "så vil jeg glæde mig til en dans en anden god gang" hun smile og tog lidt af sit vand, hun sad og tænkt lidt på sommer, og på hvad tøj hun mund kunne tillade sig og tage på nu hvor hun var en 'fin' kvinde? kunne man så gå i en kort top så maven kunne ses og kort bukser? eller en lår kort kjole. "ville en lår kort kjole virke forkert på en kvinde som mig?" spurt hun så lige ud og så på ham, inden hun opdage kusken der var komme hen til dem, hun studer kort manden inde han var gået igen. hun så på ham og tømt sit glas vand stille og roligt før hun satte det tomme glas, "tiden er gået hurtig" sag hun stille og roligt og så på ham og tog sin kappe på mens hun stadig sad ned på stolen, inden hun vente på han rejste sig rejst sig selv og fuldt ellers med ham uden for, kulden bed hurtig i hendes kinder og hun gøs kort og trak kappen godt om sig, og så på den allerede temmelig mørke himmel og vist ikke hvad klokken var over hoved.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Mar 27, 2013 21:34:59 GMT 1
”Måske jeg må være så fræk og invitere dem til et bal i Nirelia om sommeren? Tror den slags bal eller bare fest er mere noget for dem”
[/color] sagde han roligt for så kunne hun jo komme ud at danse med ham noget mere og sammen med andre som var mere af hendes stand, og som dansede mere den slags danse som de fine folk gjorde, dog kunne de darklianske adelige jo godt være lidt mere frække i det end nirelianske folk. ”Jeg ville tro det kom an på resten af kjolen også for en alt for lårkort passer ikke til en adelig kvinde, selvom jeg har hørt at Darklias dronning vidst ikke er bange for at vise bar hud”[/color] sagde han roligt med det charmende smil for der var jo intet ondt i det, og det var jo egentlig bare rygter, men nu vidste da han hvilken en slags gave han skulle sende til hende fordi han kunne lige forstille sig kjolen hun skulle bære på en varm sommerdag, eller bare til en fin fest. ”Desværre alt for hurtig men vi har stadig tid til at snakke i kareten”[/color] sagde han roligt før han rejste sig fra stolen for at tage hans kappe omkring sig igen mens han ventede på hende for at føre hende ud og igen hold døren for hende før de kom ud og Hans havde ordnet vognen som bare holdt og ventede på dem, roligt gik Dorian hen til den sorte karet og åbnede døren for hende ligesom han ville hjælpe hende op af de få trin så hun kunne kom op og sidde inde i den så det ikke var så koldt. ”Vi skal en tur forbi Drakonek først”[/color] sagde han roligt til kusken før han selv kom ind i kareten. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Mar 27, 2013 22:11:03 GMT 1
Kilia så på ham som han snakke om et bal i Nirelia hun så på ham og tænkt lidt før hun så på ham "det vil jeg meget gerne" sag hun og smile blidt og så på den sort karet, hun lod ham hjælpe hende op af de få trin hvor hun satte sig pænt ind, mens hun stadig holdt kappen godt om sig da hun frøs en smule, at komme fra den dejlig varme og lige ud i kulden syntes hun ikke var så særlig behageligt. hun så på ham som han satte sig ind i kareten selv "forventer heller ikke så lårkort.. så skal det vær fordi jeg har en top på og en bund vis jeg skal ud og bade eller sådan noget" hun lo lidt og så på ham, og mærke godt kareten sætte i gang, det gave et lille sug i maven som de kørt hun så lidt rundt får hun sag "jeg må heller fortælle den historie jeg love dem" hun smile svagt og så ned på hænderne.
"det er lidt svært men.. ja jeg er zills fars søster... jeg blev kidnappet som ganske unge.. jeg.. fuldt åben bart efter en sommerfugle.. og blev tage af oprøre.. jeg husker ikke min barndom eller kidnapning særlig meget... jeg tilbage så ind til for nylig min tid som slave.. jeg har ikke styr på hvor mange.. jeg ved jeg er 398 år... men i min tid som slave.. så jeg ja mange ting.. ting børn ikke buret se før de blev voksende.. jeg var plaget af konstant marridt om min fortid.. eller brud stykker af den.. for få måneder siden blev jeg købt af hendes nåde på Market... lige som alle andre slaver... men hendes nåde hade ikke prøve at have en af sin egen race som slave.. hun syntes hun hade set min øjne og hår før og slæbt mig hen til et billede.. hvor jeg så mig selv.. som ganske unge kort tid før jeg blev tage.. jeg har det kongelig modermærke i nakken.. og ja.. som de kan se.. har det jo kun gjort jeg har fået det jeg miste igen.. men jeg er bag ud i mange ting.." hun så roligt på ham, det var bare den kort udgave af historien han behøve ikke at kende til de dyster dejligere af hendes tid som slave. "det også der for jeg enlig hader mænd.. alle min tidliger herre.. ja.. lade os sige.. de var tit tæt på ikke have have flere boldt i spil til sener" hun håbe han forstod hendes hentydning men hun hade forsøgt at kasterer dem vis de rørt hende, eller gjord tilnærmelser til hende, hun så ned på sin hænder hun trængt stadig til at pleje dem noget mere.. hun kunne stadig se lidt ru og tør pletter på grund af alt den arbejde som slave.
|
|