|
Post by Dorian Gray on Mar 27, 2013 22:35:26 GMT 1
Tilbuddet om ballet ville stadig stå ved sin magt, for det gav ham jo mulighed for at vise en side af hende som mange egentlig oplevede og havde det godt tilpas med for hun havde allerede oplevet gentlemanden som han var, men der var en mørkere side som han ikke havde i sinde at afsløre overfor hende. ”Det lyder godt, så vil jeg sørge for et værelse bliver klar til dem når jeg sender en invitation til dem.”
[/color] sagde han roligt for det tog han lidt som en selvfølge at hun blev nødt til at overnatte da det jo var i Nirelia som lå flere dage fra Darklia, så det ville være en skam hvis hun blev nødt til at tage tidligt fra et bal fordi hun skulle hjem. Da de kom ind i vognen tog han et sort pels tæppe som altid lå i vognen når det var koldt ”tillader de?”[/color] spurgte han roligt og ventede på hendes svar før han lagde det sorte bløde pelstæppe over hendes ben så hun selv kunne sætte det som hun ville for han var jo stadig ude på at vise at han ikke ønskede at komme for tæt på hende fordi hun skulle føle sig tryg ved ham. ”Må jeg foreslå nogle korte bukser i stedet? Hvis de regner med at skulle ud og bade.. på den måde ville de undgå at nederdelen eller kjolen røg for meget op”[/color] foreslog han men det var jo selvfølgelig op til hende, selvom han stadig havde en ide om at hun skulle have en kjole der var hvid og ville fremhæve bestemte former på hendes krop, selvfølgelig uden at være for afslørende men det var jo også bare fordi han ikke behøvede at se på en kvinde der var meget lidt påklædt. Da hun begyndte at fortælle sin historie sad han roligt og lyttede til den, hans smil var dog stadig venligt og charmende for han bød hende jo til at fortælle mere fordi den var interessant. ”Så er de en heldig kvinde.. Det er ikke alle slaver som ser deres familier igen.. og så finder de ud af at de er kongelig, med en chance for at hævne sig på alle de mænd som var onde imod dem”[/color] sagde han roligt for han ville nok ikke selv kunne finde på at lade være med at hævne sig bare en smule på de mænd som havde været onde imod hende og som hun vidst heller ikke havde været helt flink imod dem, men han bebrejdede hende ikke når det kom til stykket. ”Jeg forstår godt deres had med sådan en fortid, men det er vidst også på tide de lærer at ikke alle mænd er sådan.. Sådan noget kunne jeg aldrig finde på at gøre ved mine slaver i Darklia.. de bliver behandlet på næsten lige fod som dem som er ansat..”[/color] sagde han roligt for ja han havde slaver, men en ond eller dårlig herre var han just ikke, ikke hvis han selv skulle sige det selvom han godt kunne give slaverne et møgfald men så skulle der også være en grund til at gøre det! [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Apr 7, 2013 22:04:57 GMT 1
kilia lod ham lægge tæppe over hende ben, hun smile en smule og rette en smule på tæppe før hun så på ham og smile blidt. at han forslog kort bukser isteden for så det ikke blev for nedringen for hende hun nikke han hade nok ret, det due ikke vis hun vist sig i for nedringen tøj. "de har ret må heller brug kort bukser.. " hun smile blidt også på ham som han snakke vider, "tja..jeg hade være glad bare jeg hade en normal familie.. men at den er kongelig er vel bare en bonus..selv om det nok også har sin ulemper men jeg lære nok og leve med det." hun smile bare blidt. hun kigge en smule på sin hænder inden han nævnet sin egne slaver, det var tydelig at se hun ikke brød sig om folk der eje slaver men zill hade jo slaver og de leve enlig under fine vilkår og hun tvivle heller ikke på han ikke behandle dem ordenlig "jeg tror skam på de er en god herre over for deres slaver... med hensyn til mit had til mænd..ja det nok noget der kommer til at gå tid inden jeg får den helt væk.. men at jeg kan lig dem er vist en god begyndelse" hun smile blidt og så roligt på ham, og smile blidt og trak vejre dybt hun smile blidt og så på ham, "nå jeg love vist en sang" hun smile og tænkt lidt, hun kendt ikke så mange viser der blev sunget blandt finer folk "hmm kender en.. en som en anden slave lært mig.. en man brugt hvor hun kom fra til at ære folk der var forlængst var bort gået." hun såpåhmog smile inden han begyndt at synge stille og roligt.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 8, 2013 20:38:32 GMT 1
”Tror de er heldigere end de fleste.. tror de fleste fattige piger drømmer om at være født som adelige eller som prinsesser mens de unge drenge ville drømme om at være store helt..”
[/color] sagde han roligt for det var vel sandt at de fleste drømte om sådan noget, så Kilia havde været heldige med at være født som kongelig, men han var nu ikke ude på at gøre hun fik ondt af andre, for der var jo ikke noget at gøre ved det men hun havde magten til at ændre det for de fattige både på den gode og dårlige måde, alt efter hvad hun ønskede. Så hun kunne jo nærmest opfylde visse ønsker hvis det var, der var så mange muligheder med så meget magt selvom hun ikke var dronning men stadig rig nok til at gøre en forskel. ”Det er altid en god begyndelse.. men som et godt råd er at vælge sit mandlige selskab med omhu, mange vil dem sikkert ikke noget godt.”[/color] sagde han roligt med et venligt charmende smil for det var jo kun klogt at være mistænkelig og måske lettere fjendtlig overfor fremmed mænd for så kunne hun jo sortere nogle fra og dem der var værdige nok kunne hun jo så lukke mere ind. Han lod hende sidde og tænke over hvilken sang hun ville vælge at synge for ham, selvom hun nok manglede musikken men det kunne han desværre ikke give hende når de sad inde i kareten. Han nikkede dog roligt som hun var kommet frem til en sang og sad og forklarede omkring den, ligesom han stille sad og betragtede hende som hun sad og sang for ham og først da han var sikker på at hun var færdig talte han ”Sikke en dejlig stemme de har”[/color] sagde han roligt med det charmende smil for det havde da været en yderst yndig sang selvom den var en smule trist i det men god var den stadig. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Apr 28, 2013 18:17:15 GMT 1
Kilia smile svagt og så på ham "om jeg så blot hade vær født ind i en simpel bonde familie ville jeg vær glad.. jeg klager skam ikke.. jeg.. føler bare ikke.. jeg virkelig hør til hos dem.. men igen.. det så mange år siden" hun trak vejre dybt og så ud af vognen og sad ellers bar og slappe af og nød turen, hun lytte det han sag og smile og så på ham "så må du jo vær en af dem jeg kan betragt som godt mandlig selvskab?" hun smile svagt drillen og så igen ud af vinduet, og lod tankerne glid men hun lytte stadig opmærksomt til hvad en han sag, da han roste hendes stemme så hun igen på ham "jeg kan sikkert syng beder vis jeg øve mig lidt mere.. men der ikke så meget tid til overs for den slags.. " hun smile skævt og så roligt på ham, og sad ganske roligt og slappe ellers af i hans selvskab.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 28, 2013 18:34:56 GMT 1
"Det kommer de til at føle, de skal blot have noget tid til at vænne dem til deres nye liv.. Kender det fra mig selv, det var noget af en omvæltning da jeg kom fra en fattig bonde familie og nu er jeg en rig mand"
[/color] sagde han roligt for han kendte jo til den omvæltning når det kom til stykket, selvom han nu ikke ville give hans nuværende liv for noget som helst, han havde kæmpet for at beholde det og gjort mange ting en fin mand skulle gøre. Han smilede charmende og venligt til hende. "De skal ihvertfald ikke frygte noget fra mig, så ja det kan man vel godt sige om mig"[/color] sagde han roligt for hun måtte da godt vide han var en god mand, selvom han inderst inde ikke var det men han var jo blot tålmodig for han skulle nok få hvad han ville have til sidst, så der var ingen grund til at skynde sig. "Det skal jo nok komme, de skal lige igennem de fleste lektioner og så får de mere tid.."[/color] sagde han roligt med det charmende smil for hun skulle jo nok få mere tid når hun havde lært de fleste ting, sådan var hans lektioner jo også i starten og nu havde han alt den tid han skulle bruge til at gøre som han ville. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Apr 28, 2013 21:55:46 GMT 1
Kilia så på ham og smile bare blidt "ser ud til de klar den forandrig gansk godt.. vis det iorden med dem vil jeg godt brug dem som inspiration til at hold modet oppe igennem denne lidt vær periode" hun smile blidt og så ganske roligt på ham og lytte atter til det han sag, "had jeg fornemme de var dårlig selvkabe had jeg heller ikke sagt ja til at brug tid med dem.. men er nu glad for jeg gjord det rart og snakke med et andet forståen væsen ind ens lære." hun smile bare og så ud af vogne som han snakke om hun nok skulle få mere fritid, hun håbe han hade ret for der var så meget hun gerne ville prøve men lige nu var der bare ikke tid til noget som helst. "håber de har ret... vil så gerne prøve en masse og fin pusse de ting jeg allerred kan men tiden er knap og når jeg enlig har fri sover jeg mest.. det temmelig udmatten træning til tider.. " hun pille en smule flovt ved en tot af sit hår, for det passe sikkert ikke en fin pige som hende og ligge og snuge længer ind andre piger sikkert gjorde, hun så ud af vinduet og sad og tænkt på hvad hun dog skulle lave den kommen sommer, for hun regne med en tur på stranden og bad og nyde solen, og få en smule farve det var ikke altid nemt og få farve når man var så lys som hende.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 29, 2013 19:37:09 GMT 1
Han så roligt på hende med de beundrende brune øjne. "Det må de gerne.. og hvis de har brug for at snakke kan de jo bare sende bud efter mig så skal jeg nok dukke op"
[/color] sagde han roligt for hun måtte da gerne sende bud efter ham, det ville måske give ham en grund til at komme på slottet, for nok var han over 1000 år gammel men han havde ikke været så tit på slottet. "Må hellere rette dem lidt der, for lærer kan også være dårligt selskab"[/color] sagde han med en slags mild latter i stemmen for nogle lærermestre var jo så egoistiske og onde at man egentlig ikke gad at rende rundt med dem, ihvertfald ikke mere end højst nødvendig, det kendte han jo udmærket godt fra den gang han selv var i lærer. Han så kort ud af vinduet for det så ud til at deres mindre tur sammen snart var ovre da de næsten var ved slottet. "Det plejer træning at være, men det er nu også belønnende i sidste ende.. og lærer man tingene godt fornærmer man ingen og man kan ende med at imponere, så folk finder en værdi til at bruge tid på"[/color] forklarede han roligt for han stod da inde for at folk skulle have en god uddannelse eller bare opdragelse for så kunne man jo komme langt her i livet. "Men hvis deres lærer i takt og tone keder dem skal jeg med glæde tage over, hvis de ønsker det.."[/color] foreslog han for han ville da godt lærer hende de ting, så hun kunne tage det med ro men igen det kunne også være sjovt når det kom til stykket, for han nød nogle gange at tage fattige piger og forsøge at gøre dem til damer, bare fordi han kunne og så gøre unge fattige mænd til rigtige arbejdsmænd eller bare lærer dem at opføre sig ordentligt overfor en dame for så fik man faktisk flere med i seng.. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on Apr 29, 2013 21:22:47 GMT 1
Kilia sad roligt og lytte til ham, han hade nu rat i det var vigtig at hun fik en uddannelse og tja han hade vel også rat i at en lære ikke altid ville vær en god person at snakke med, hun så på ham og smile blot "de har sikkert ret.. jeg må heller passe på hvilke lære jeg snakker med" hun trak vejre dybt og så roligt på ham som han lige frem tilbød hende at han kunne lære hende manere, "dem? som lære?" kom det fra hende, hvor hun måtte kvæle et lille fin "det jeg simpel hen nød til at se! hvordan skal jeg komme til første time?" spurt hun og smile blidt mens hun fnise en smule men prøve ikke at grine for meget for hun hade virkelig svært ved at forstille sig ham lære hende om manere selv om han selv hade udvist utrolig manere gad hun godt se ham prøve at lære hende manere, "jeg siger dem det bliver nok ikke let at lære mig maner nu hvor jeg har så mange år på bagen med grimt sprog og trusler" hun smile roligt og så på ham inden hun kigge ud af vinduet og kunne se slotte nærme sig, hun var næsten hjemme nu, det var nu rart men også lidt træls for hun gad godt snakke mere med Dorian men hun kunne jo altid skrive til ham eller vente til han skulle undervise hende vis han nu gad.
|
|
|
Post by Dorian Gray on Apr 30, 2013 18:10:20 GMT 1
Han smilede bare sit sædevanlige charmende og venlige smil, for han var jo generelt en god og venlig mand der gik op i finere manere, hvilket også var grunden til at han stadig sagde de til hende. "Også hvis de vil have en lærer der ikke sladre til en der er højere stående"
[/color] sagde han roligt for nogle lærer var jo værre sladrehanke der ikke talte godt om folk, hvilket han mente man skulle eller så skulle man ihvertfald formulere sig ordentligt. "Jeg er skam en udemærket lærer, har lært mange personer i finere manere igennem min levetid"[/color] sagde han roligt for han så sig selv som en udmærket lærer når det kom til stykket, folk havde da altid fået noget ud af det så det måtte jo betyde han kunne lærer lidt fra sig. "Men jeg kunne da komme til slottet hvis de er mest tryg der."[/color] forsatte han for det var jo vigtig man havde et trygt sted hvor man kunne slappe af samtidig med man trænede. "Så er jeg måske selv et glimrende eksempel der.. kommer selv fra et sted hvor man ikke talte pænt.. Er måske lidt hård, men slår dog aldrig eller truer udover forlænget træningsdage"[/color] sagde han roligt for han kunne måske være lidt ond, men det var just ikke fordi han slog som nogle lærer kunne finde på at gøre det eller true eller gøre noget i den stil, han havde dog måske lidt alternativer til træning men det var jo noget som ville hjælpe i sidste ende. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 10, 2013 8:49:01 GMT 1
kilia så på ham som han snakke og smile bare "jeg tvivler heller ikke på de er en dygtig lære på ingen måde Dorian" hun smile og så på ham som han forsatte med at snakke, hun rette sig lidt op og lytte bare ganske opmærksom på det han sag "du ved godt du ikke behøver sig de til mig mere.. jeg har ikke noget i mod vis de begyndt at sige du" hun så på ham som hun mærke vogne enlig stoppe og hun så ud og så op på slotte som de holdt for and, "tja jeg føler mig faktisk mest tryg uden for slotte.. men vis du har beder mulighed for at undervise mig der så kan vi aftalevi mødes i slottes bibliotek der mest fred ogja bøger vis jeg begynder at kede dig" hun smile og så roligt på ham, "nå må heller komme inde inden der bliver ballade.. glæder mig til først lektione " hun smile og fik tæppe af dig og lag det pænt ved siden af sig og kom op og stå halvt opi vogne, hun så på Dorian og bare for at vær fræk som altid gav hun ham et hurtig kind kys før hun kom let og elegant ud af vognen og begyndt ellers sin gang ind af slottes porten og mod slotte hvor der vente hende mange timers øvelser i nu // OUT
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 11, 2013 8:17:52 GMT 1
"Det lyder ellers sådan frøken"
[/color] sagde han roligt med det charmende smil for det kunne godt lidt lyde som om hun tvivlede på ham når hun nærmest grinte over det. "Jeg er en mand af traditioner, derfor forsætter jeg indtil traditionen bliver holdt, men det vil jeg forklare en anden gang"[/color] sagde han roligt for han ville ikke sige du til hende, ikke før de havde gjort det ordentligt ved at han havde fået hans kys, desuden var det vidst ikke passende hvis han skulle gå hen og blive hendes lærer mester i etikette. Da vognen stoppede rejste han sig og trådte ud af det som han holdt døren for hende og hjalp hende de få trin ned. "Så kommer jeg når de sender besked til mit hjem i Lumiere nær badeanstalten."[/color] sagde han roligt men smilede dog bare over at hun var lidt fræk og gav ham et hurtigt kys på kinden, dog sagde han ikke noget til det men bukkede bare for hende inden hun vendte ryggen til ham for at gå ind i slottet, dog ventede han til hun var helt væk før han gik ind i vognen igen og den blev sat i gang igen. //Out [/blockquote]
|
|