|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 14, 2013 20:01:22 GMT 1
det var aften ved Grænsen og solen var på vej ned den Kasted sine lange skygger over de ting der var uden for inden for i kroven var der fuldt med mennsker af alle racer som var Rejsene eller bare godt kunne lide at være der, der var et lille ild sted hvor man kunde få varmen vis man frøs eller noget i den stil der var også en bod hvor man kunne bestile mad og øl og det der nu gjord en mand eller en kvinde glad og rundt om kring stod der små bore og i et lille højne stod træ mennesker og spillet musik for at få en god Stemningen i kroven een på en violin og en på Tromme og harpe og over i et lille højne sad der en troldmand med grå hår og en lang brun kappe han sad med hette og kikket på alle de mennesker der snakket tom hadet ikke noget i mod selvskab men han kendte ikke regtit nogle mennesker her og nu
navnet på person som sad og leget lidt med lyset hed Tom og han var en troldmand han var kommet til kroven for at få noget mand og drikke i og Spise inde han skulde tage hjem igen Tom tog stille hånden til munde og gapet lidt det hadet været en lidt lang dag for ham syntes han selv skønt det ikke helt var blevet mørkt i nu var det som om dagen ikke regtit ville gå nogle steder hen tom kom tit her og gjord et hold " tom skulde det være en suppe mere eller noget andet " tom vente sit hoved og gav Damen der sad der et smil " ja tak jeg ville godt have mig et stykke brød og noget suppe nummer to jeg er vist lidt hal sulten i dag
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 14, 2013 21:30:57 GMT 1
Det havde været en lang dag med at patroljere og lede efter forrædere, de kom jo frem en gang imellem og så vidste denne flok krigere præcis hvad de skulle gøre. Desuden kunne det jo være der var noget nyt under solen, men ind til videre havde dagen stået på træning imellem deres ruter og de havde faktisk kedet sig ihjel. Nu skulle der drikkes! Man var ikke i tvivl om at det var krigere som kom ind af døren, mænd og en enkel kvinde kom stormende ind, grinende og i højt humør. "Rom, whisky og andet godt fra procenternes verden, bring hid kære kvinde." Kom det højlydt og muntert fra en af mændene, Io skubbede en af dem og grinte inden hun gik op for at finde nogle værelser til dem. Som regel delte de bare et, men alle mændene håbede at være heldig her til aften, så de fik et værelse hver. Hun delte nøglerne ud da de havde sat sig. [white]"Pas nu på dem, jeg er trods alt ikke jeres mor!"[/white] Grinte hun og gav en af dem en dummeflad, han mistede tit sin nøgle. Io havde flot mørkerødt hår, en smuk gyldenbrun hud, smukke dybe øjne og fyldige former som en kvinde kunne bære dem bedst. Hendes tøj bestod i brunt stof formet som en kort kjole, med en lignende brynje over, intet specielt feminint, hun var vel kriger? Krigerne gik op med deres rustninge og udstyr, inden de igen kom ned til et væld af alkohol. "Så skal der drikkes gutter!" Råbte en af dem og sendte Io et drillende blik, hun var trods alt en af drengene!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 15, 2013 9:41:54 GMT 1
det tom nød at komme her var menst forde at der kom fra vær side af og til gik det godt ander gang tja der kunde man godt miste sin finger eller noget andet Tom hørte en masse stemmer og en kvinde også han smilte lidt mens han tog et to lysne tæringer op de lidte to små glas øre ringe men inden i sad der en time gals Tom kikket lidt på dem det var nogle han hadet foget fra en meget sær mand med kutte over hovet et stille smil kom hen over ham og musik gjord hans humør kun beder i en anden ende sad der en folk mennsker og spillet " jeg har fir fir!" bliv der røbt mens den anden mand kom med en bøvsene ud tryk " frem....fremer lige ud drenge " Tom bliv fanget af spillet og rejste sig stille op for at se hvad de hadet gang i han stilte sig op af en blæ så hans lange frakke hang ned skråt ned af ham vis du Tror jeg har tænk mig at byde højder har du helt rat men i det her tilfælde Flober jeg ud i den her rundet " sage en lidt yngre mand med et lidt usikker smil tom kikket og tog hånden op til hagen mens han studeret dem Tom kunde ikke se noget på boret jo flasker men heller ikke mere der var stade prop på han tænkte stile på hvad der kunde være i det der se så Flydne ud og de mennesker der var der ¨så heller ikke yderligere ra ude mere eller minder kold ud stille kikket han på den ene som ikke hadet svaret i nu " altså vis i bliver ved med det der så Tjener jeg jo ikke noget på det her spil vel ??" grinte manden med det lidt lange hår han minde mere eller minder om en gammel troldmand der hadet set sine beder dage og måske ikke kunde finde på andet ind at snyde ander mennesker for deres Rig domme Tom træk lidt på en mine " jeg ......siger 6/6 " de alle sammen tav og nogle småt snak kom også hen over dem tom hadet renget det ud det så ud til at skulde Lyve om sin tal hvor meget man hadet eller ikke og vis man tabte vis man ikke hadet de regtit og vis modstanden hadet set hans bange ansikt ud tryk tom smilte det kørte inde i hovedet på ham han kunde nemt finde på et lige så sjovt spil som det der i sær nu hvor han hadet foget de magiske Terninger
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 15, 2013 15:33:23 GMT 1
Stemningen var høj inde på kroen, folk grinte, snakkede, drak og dansede. Io nød altid stemningen og hyggede sig med drengene, de snakkede om gode gamle dage. Mændene sad og pralede med hvem de havde nedlagt af kvinder, selv nu sad de og væddet om hvem der kunne score hvad her inde. Selv Io udfordrede dem og satsede penge på de forskellige kammerater. Musikken spillede op til ny dans og de første par krigere var allerede igang med at få den kvinde de havde satset på. Det første stykke tid var det underholdende at se dem få en lussing, men det var et spørgsmål om tid før hun kedet sig. Io tog sit glas med whisky i med sig og gik hen til nogen som virkede til at spille et eller andet spil. Her stilte hun sig for at se på, lidt efter spurgte hun så ud af det blå: [white]"Hvad går det ud på?"[/white] Hendes stemme var blød og varm måske endda overraskende feminin.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 15, 2013 18:22:14 GMT 1
Tom vente hovet da han hørte en kvinde " de Gælder om at lyve sig til tinge vis man nu har 4/4 og vis mod staderen siger et tal højder af to par så har modstanderen vundet men man kan også lyve om sine tal og vis person så tro på ham eller hinde så har person vundet over ham......det enste jeg ikke ved er hvad de veder om de har ikke sagt det i nu i værfald " tom tog sig stille til kinden og så meget tænkt som ud " mit navn er forresten Tom " han rate stille en hånd frem mod Io og vente blikket lidt for at få øjne kontakt " hemme hvad er det enlige i spiller om om man tør spøger ? " kom det rolige fra ham mens han bed tænderen lidt sammen han kunde ikke se hvad der var i de der flasker og det vækket hans nysgerrighed meget for hvem ville have tomme flasker som ikke en gang var noget værd maden med det lange sæk Grinte af tom " vis jeg sagde det ville du bare give mig en over tyden " manden Grindet lidt og kikket hen på den ynger dame og bliket til hinden Tom tog sig til hagen igen og kom med en " hmmme......." tom ville godt være med men det var jo usikker hvad der stod på ind til vider hadet manden ikke tapt en enste gang han hadet mange flasker
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 15, 2013 18:42:38 GMT 1
Nysgerrig som hun var stod hun og så til, hun nikkede til forklaringen, det lød ikke lige som et spil for hende, det virkede faktisk lettere kedeligt. Men der skulle jo også helst være gang i den, efter hendes mening. Spil og sådanne ting havde aldrig sagt hende meget med mindre det handlede om druk. Det morede hende lidt sådan som folk opførte sig forskelligt. Io stod med armene over kors, hun så hen mod manden som præsenterede sig som Tom, hun tog hans hånd og var tydeligt stærk, det kunne man mærke på hendes håndtryk. [white]"Diamond."[/white] Sagde hun så med et flirtende smil, hun lod dog blikket glide mod bordet igen, hendes arme gled over kors. En høj og muskuløs mand kom stormende over mod Io, han gav hende en klap i røven der kunne høres gennem hele kroen. Hun hvinede op og i ren reflex gav hun ham sådan en på hovedet at han fløj hen i et bord som væltede. Kort efter var de begge flade af grin. "Diamond, du er ikke rigtig klog, tænk hvis det havde været din mand!" Grinte han, Io rystede på hovedet og lo endnu højere end før. [white]"Det er da derfor jeg ikke har en, der er ingen der tør gifte sig med mig."[/white] Svarede hun, og så lo resten af gutterne som samlede sig lidt om den faldne kriger som hurtigt kom op på benene. De havde mere ondt af bordet, for de skulle jo holde til en del de fine krigere.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 15, 2013 19:05:49 GMT 1
Tom hørte godt hindens flirten stemme og han Grindet let af det hun sagde hun var en kiger kvinde Tom grindet lige så stille og sendte hinden et varmt smil han gjord dog lidt øje da hun slog en mand ned som var søger ind hinden " hehe det ser ud til at han få sig en rød kind " tom vidste ikke helt hvad han skulde gøre han sukket stille og rolige og tog en tår af sin øl tom var lige glad med hvor folk kom fra bare de var søde og rae i mod ham så var han lige så mod dem tom kikket igen da en af spillern begynte at bandee og svole " hvad fadnen synder du din gammel gris " manden tog nogle teringer ud af Ærmet og den ynger mand hev den gammel mand hen over boret og slog ham i ansiget den anden mand grindet bare mens han veldte rundt med manden tom stod og rystede på hodet og hadet et ligeglad med det men en aden mand velte ind i ham så han tabte sin øl ned først da bliv tom rasen en hår vind kom ind over folk der inde tom vende sig mod madnen der hadet velte hans øl og gik hen til ham som selv stod med en " hvad er der med Dig Grimme " tom tog et fast grap om persons øl som han lige hadet Bestilt og tog den med sig " hey hey hvor tro du skal hen med den øl??? " tom smilte ondt til madnen og knipset med fingeren så han begynte at hyle som en høne n " du gjord så jeg spilte mit øl over det hele på gulvet der over så jeg reget da med du ville betale for en ny en " alle folk stivnte som kendte tom og så hen på ham " jeg advar dig ikke en gang til vis du gør sådan noget dumt kaster jeg dig over til en folk mørk elver som jeg ved har en Leger her i nær heden min ven " Tom satte manden ned igen som så skramt ud og rysted over det hele og så begynte musiken igen og folk sakket vider
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 16, 2013 16:37:17 GMT 1
At nogle folk reagerede som de gjorde over for denne magiker, fattede hun godt nok ikke. Hvis de skulle være bange for nogen, skulle det da være krigere fra Darklia, specielt Io, da hendes temperamente gik over gevind en gang imellem. Der var ikke så meget gang i den ved bordet der var blevet spillet ved, så Io besluttede sig at gå derfra igen. Krigerne var spredt ud over alle vinde, sad og flirtede med kvinder, drak om kamp med fremmede eller var ude og tæve nogle som mente de var store stærke brød. Selv, gik Io op i baren for at sidde og drikke sin whisky, hun sad og tænkte lidt over tilværelsen og det hun selv havde sagt med at ingen ville gifte sig med en som hende. I bund og grund skulle den mand eller kvinde som slog benene væk under hende være virkelig meget værd, for at blive gift havde hun egentlig aldrig tænkt på og hver gang tanken dukkede op, rystede hun den af sig med et grin. Her sad hun med egentlig uglet hår, svedig og beskidt, måske burde hun gøre lidt ud af sig selv, nu hvor drengene havde efterladt hende. Men så igen, hvis folk ikke ville tale med hende som hun var, kunne de da rende hende. Selvom hun var som hun var og så ud som hun gjorde, var mange mænd tiltrukket af hende. Nok den selvsikre attitude og styrken, som gjorde hun virkede magtfuld. En ting der tændte nogle mænd.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 16, 2013 16:58:04 GMT 1
Tom gik stille hen tilbagen lige så og og bestilte en øl mere han fik øje på Io og nikket til hinden "du ser Efter tænk som ud Diamond" stille satte han sig ved siden af hinden og smilte milt og varmt tom drak lidt af sin øl og kikket over på nogle af hindens venner " er de altid såda der " Tom kunde ikke lade vær med at grinde da en af mænden fik en fald til det var vist numer to han hadet foget i aften tom tog sig stille på sin kind han kunde lige frem mærke det slag den kvinde måtte ha gidet han sukket stille og vente sig om selv var tom ikke gift i nu selv om alderen var ved at være der hvor man skulde finde en men der er jo igen der siger han kunde vente lidt selv tom måtte finde den regtit selv om det ikke hadet været Sekdt i nu Io rødes hår fik det til at se smukt ud i Toms øjne det var længe siden han hadet set sådan en kvinde her i byen joo da der var rat mange flotte kvinder men mange af dem Virkedet til at være tilbage holden og usikker på sig selv selv det kunde tom ikke bruge til noget nej han ville have en som ville kunde stå i mod sig han smilte og vente på at Io skulde svare ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 16, 2013 17:17:59 GMT 1
Faktisk sad hun lidt i sine egne tanker og var lige ved at lange ud efter ham, men nåede da at stoppe sig selv, hun smilte roligt og varmt til ham. Det virkede sjovt at tænke over noget så latterligt som at blive gift, hun var jo en kriger, hun slog sig aldrig ned, hun var for mandig og voldlig, hård og havde for mange af sine egne meninger. Stædig og temperamentsfuld. [white]"Tro mig, de bliver værre når de har fået mere af drikke. Bare vent. Og jeg er nok også slem."[/white] Grinte hun og drak ud, hun knipsede og pegede på sit glas for at få fyldt op igen. Selvom de var van til at drikke meget, så drak de altid nok til at blive stang stive og nogen gange kunne de knapt nok gå. Sådan en tur havde de alle brug for, det var morsomt så længe det varede, dagen efter knapt så meget. Tømmermændene blev meget sværre at gå væk, men de havde da også hele dagen i morgen til at komme sig. Io bundede sit nye glas og ventede på et mere lige bag efter, hun skulle være så fuld som overhovedet muligt efter sådan en dag!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 16, 2013 17:41:14 GMT 1
Tom smilte og tak på skulderen " det lyder fint nok for mig " han gringet lidt og drak selv lidt mere mens han kikket på Diamond det var mærkliget hinden her var arnderleds ind alle de ander han hadet mødt stille lage han sit Grus og peget også at der skulde heldes mere op tom kikket rolige rundt "hehe det bliver sjovt at se hvad de kan gøre " Tom tog sig stille til hagen og forstiled sig mange forskelige ting et grin kom over ham men han holdet op igen men han vente bliket tilbage " sååå hvor længer har i gjordt det som i har gjordt " tom tog ølet og drak lidt af det igen han hoste lidt da han var ved at få øldet galt i halsen og slog på bryst kassen " hum hHOO HØ " han slog sig på Bryst kassen og fik det sidst ned " PUUU haaaa der var det ved at gå galt tog for stor en en mund fuld " tom tøret sig om munden med en stof han hadet han måtte lige synge det en gang inden han tog sig en øl en gang til stille rømdet han da han kikket på Io
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 17, 2013 8:52:49 GMT 1
Her måtte hun nikke og give ham ret, det var altid sjovt at se hvad drengene først fandt på når de var godt fulde. Stemningen som var på kro var altid herlig, flirten, slåskampe, druk og folk som dansede, sang, teede sig fuldstændig tossede. Io elskede virkelig at være i byen! Da han spurgte hende om noget så hun først uforstående ud, hun så undrende på ham og lagde hovedet på skrå. [white]"Hvad mener du?"[/white] Spurgte hun så, for hun vidste ikke helt hvad han mente med hvad de gjorde, mente han at tage i byen eller deres arbejde? Hun trængte til at slappe af, løsne op og drikke sig i hegnet! Så det gjorde hun, hun drak rimelig mange genstande og hun blev hurtigt en smugle rundt på gulvet. Det kunne man blandt andet se på hun var ved at dø af grin over han var ved at få øllen galt i halsen. Io lænte sig ind over disken og hviskede til bartenderen, kort efter kom han med en væske som var helt blå i nogle fine glas. Dette her var virkelig stærke sager, nu ville hun have det til at gå hurtigt! Og Tom her, han skulle med på vognen, så hun lod fingeren føre glasset hen mod ham som hun smilte lokkende. [white]"På min regning."[/white] Sagde hun så og blinkede til ham. Nogle af drengene grinte da de så hun bød en på drinks, det plejede da at være manden, men ja, sådan var Io. En af mændene stormede hen til hende og daskede hende i skulderen, hun vendte rundt med et irriteret udtryk i ansigtet. "Lad nu vær med at tage manden hans manddom for pokker Diamond." Sagde han så med en løftet pegefinger, Io skubbede bare til ham og grinte mens hu rystede på hovedet. Hun gjorde lige hvad der passede hende, hun elskede det! At være selvstændig, hård og kunne passe på sig selv.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 17, 2013 9:39:42 GMT 1
Tom kikket lidt hårdt på den anden mand hans manddom hvor gammel todet han lige han var 19 men han smilte og nikked tom var også vand til at Drikke sig i henget og han var skam med på det " skal vi ikke Drikke dus " sage manden og smilte lidt mens han tog en glas op og Krovet sin arm et stille blink kom over tom lidt Lokken udtryk han smilte rolige stille kikket han hen mod den mand som hadet ned gjordt ham en Smule men han tog sig ikke af det ikke fra en person der var fuld og stank lidt tom vidste godt at det her var stærke sager men som troldmand kunde det ikke helt mærke det men " tjo jeg mener andet ind at være en smuk kriger " kom det stille fra Tom han skulde se om han kunde få hinden til at rømde eller noget i den stil han smilte rolige og vente bare på at hun skulde sige ja eller nej eller oki
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Apr 17, 2013 9:58:13 GMT 1
Nu måtte hun da grine og grine gjorde hun, hvem troede han egentlig hun var? Rystende på hovedet drak hun stille og roligt af sit glas med den blå væske. [white]"Jeg er kriger, jeg drikker ikke dus og bruger ikke fin tale."[/white] Grinte hun, slog sit glas blidt mod hans og bundede sit glas, fyldte op igen og smilte varmt. Det morede hende lidt at han sådan prøvede at gøre indtryk på hende, der skulle meget til og Io var langt fra som alle andre kvinder, skønt hun godt kunne udstråle sin feminine side, var det sjældent. Og fine kjoler var hun ALDRIG i, det var bare ikke lige Io, overhovedet! Hans ord fik hende til at grine, det var lige før hun spyttede det ud hun lige havde taget i munden. Da det lykkedes hende at stoppe med at grine og synke, kiggede hun på ham med et muntert udtryk i ansigtet. [white]"Jeg kæmper, drikker og træner."[/white] Svarede hun så. Det var ret morsomt at sidde her og snakke med ham, han var jo god nok indtil videre, men hans forsøg på charme måtte få hende til at grine. Io var slet ikke let at forholde sig til og hun havde faktisk aldrig nogensinde haft en kæreste. Kun venner som hun delte intime forhold med.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 17, 2013 10:07:53 GMT 1
Tom tog sig lidt til næsten med en Tomel finger og kunde heller ikke lade vær med at gringe " er jeg så dårlige " kom det fra ham med et smil på læben mens han gav et ryk for at skåle med Diamond hun var altså noget for sig selv " unskyld det nok bare en gammel vane når man er konstand sammen med fine mennsker " han sukket lidt efter han hadet taget en slurk han kikket lidt rundt og vidste ikke helt hvad der skulde ske lige nu rolige kikket han rundt og vente tilbage til DIamond " tja det lyder sjover ind mit arbardet " han fnøs lidt og helte mere op til dem det skulde gå stærkt det her men hvad kunde gå galt tom tænkte lidt om hvordan det kunde være at være kriger for en dag bare en drag i stede for lager godt nok kunde han ikke de store magier i nu men han kunde da forsvars magie og hvem ved måske ville han også kunde finde sig en stav som han ikke hadet i nu tom kunde ikke holde sig væk i længer tid ellers kunde det gå galt med arbardet tom så lidt ned på sin drik og tænkte over tigen
|
|