Post by Tom Cilvan Klims on Apr 21, 2013 12:28:06 GMT 1
tom sukket stille og nød stilheden et øje bliks stille åbnet han øjne og pusset ud " det kræver stade meget da jeg ikke har min stav i nu " han måtte slappe af ellers gjorde det ham bare Svimle at Io syntes han var sjov vidste han ikke tom var bare sig selv og gjord ikke noget ud af at line ander overhovet han lage sig stile tilbage og grinet også at det var nyt for hinden at han behandlet hinden som ven stille tog tom sin hånd op til hindens kind og smilte rolige Hun var torsaldt en kvinde men en kvinde efter toms smag han sukket rolige igen og nød hindens masages at de så var fra to vidt forskellige riger gjord ikke tom noget som sagt han hadet venner fra allle landes riger næsten eller det ville han gætte sig til tom ville ikke være knust over noget han hadet prøvet det menste lige pt neej han ville tage det stille og rolige og se tiden and men ind til vider var Io oki" jeg håber snart jeg finder min stav for det er andstange at bruge mangie uden " stille lukked han sine øjne rolige i og nød bare naturens smukke lyde
Det morede hende lidt at sidde her, hun fik bålet til at blusse op og så på danserne som dansede for dem. Det var noget af det smukkeste synes hun, men det var jo klart, det lå til hendes væsen. Som hendes fingerspidser arbejdede med hans skuldre, sad hun lidt og tænkte, der kom ikke de store livsreddende tanker ud af en fuld Io's tanker, men hun kom da i tanke om noget! [white]"Stop, stands! Vi har ikke brug for musik, men vores sprut har vi da helt glemt!"[/white] Udbrød hun og kom knapt op på benene før hun var spurtet afsted i sit undertøj fuldstændig ligeglad med hvem hun mødte på vejen. Io grinte og snurrede rundt om sig selv ude i græsset, hun kastede sit hår fra side til side og hoppede lidt op og ned på stedet. Så greb hun flaskerne og kom løbende igen til Tom, hun havde så meget energi og var helt oppe og køre. Da hun igen satte sig ved ham, rakte hun ham sin flaske, hendes var der betydeligt mindre i og nu ville hun tømme den helt! Proppen fløj af og hun vendte bunden i vejret som hun tog det hele i en sidste lang slurk, da hun slap flasken og lagde den fra sig, sad hun og lignede en der skulle brække sig, men i stedet kom den største bøvs fra hende og hun rullede om på maven flad af grin. Ganske useriøst, ucharmerende og man var ikke i tvivl om at hun bestemt var stangstiv.
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 21, 2013 15:02:12 GMT 1
TOm faldt bag over da hun sådan Pluslige rejste sig han vidste ikke helt hvad hun hadet gang i og da hun så lige frem faldt sammen og slog en stor bøvs grinte tom hun hadet måske foget nok tom rejste sig op lidt bølvet da han også hadet foget Rilige at Drikke lufte stille hindens hoved så den kom på hans lå han nusset den lige så blidt og kikket ned mod Io hvad " hehe har du foget Riliget Diamond " han nusset hinden stade på kinden og lage også hovdet tilbage han logget øjne stille i det var ved at blive snet og tom kunde godt mærke at han var træt det rumlet i hans mave hvordan kunde man holde sådan noget ud flere dage af gang men tom tog det nu stille og rolige stille kikket tom på de Danser som Diamond hadet lavet han smilte rolige rolige og så ned på hinden hun kunde Styre ild hvad han mærket varme Brede sig i kroppen " jeg har vist også foget nok " sage tom rolige og tog sig til hvodedet det føltes tungt og altting snoret
Stadig flad af grin hørte hun det han sagde, hun rystede på hovedet og satte sig lidt op igen. Nej nu måtte han da lige tage sig sammen en gang, det blev aldrig nok før man faldt om! Io ville snart tilbage på kroen efter mere, men først ville hun ud og danse i græsset. Så endnu engang rejste hun sig op, hun tog sit tøj med ud og lagde det et godt stykke fra sig. [white]"Man kan aldrig få nok Tom!"[/white] Grinte hun, inden hun begyndte at danse sensuelt rundt, hun knipsede med sine fingre og pludselig skød hun ildkugler op i luften, snurrede rundt og lavede en flot og sensuelt show. Til sidst endte hun dog med at blive slået ud af alkoholen som havde nået hele vejen rundt i hendes krop nu. Så hun dejsede om i græsset med et smil på læben, hun var stadig ved bevidsthed, men laaaaangt væk i sin brændert. Faktisk havde hun allerede haft drukket en del, så det sidste her med så stærke procenter havde virkelig fået slået hende i gulvet. Eller græsset.
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 21, 2013 15:47:10 GMT 1
Tom Rejste sig hurtige op da det gik galt med Io han fløj over til Hinden hvad skulde der nu ske eller for dens sags skylde hvad skulde han gøre rolige tog han armen om hinden og løfte dem stille selv om hun var tung nu så måtte han and stregene sig lidt mere han kikket ned på hinden " hvad sage jeg " tom rysted på hovdet men han tog sig dog af hinden da hun hadet skidt han kom ind på kroven " jeg skal bruge et værlse " kro fatteren kunde se det det var lidt slemt og viste tom sit værlse tom lage hinden i sengen " kan man få noget vand det få hun brug for " kom det lidt fra tom og vent blikket mod Io han vidste ikke helt hvad han skulde gøre andet ind at være der når hun vånget op han grinte lidt men tænkte på den dans som hun lavet for and ham han smilte hun var virklige god til det der
Da Tom kom ind på kroen med en halvbevidstløs Io, grinte de krigere som så det, de var godt klar over hun havde fået for meget for hurtigt og nu var gået kold, det skete tit. De sang og drak videre som ingenting var sket. Io lå blot og smilte, hun havde det udemærket lige nu, men når hun først fik sovet lidt, ville hun nok have en hovedpine som var ulidelig. Men sjovt havde hun da haft det og det var slet ikke ovre, hun havde hvilet lidt og mente bestemt hun var klar på mere. Så hun prøvede at sætte sig lidt op, hun vidste ikke lige hvordan hun var kommet hertil eller hvorfor det ikke var hendes eget værelse hun var i, men det kunne hun jo næsten regne ud. Et fjoget smil var på hendes læber som hun så på Tom, hun småvæltede ud af sengen og krammede ham, stank nu af alkohol, men ellers rimelig ren og stadig i undertøj kun. [white]"Du er vældig sød Tom!"[/white] Hviskede hun så med et lille grin og holdte sig for munden som om hun havde sagt en hemmelighed. Fuld var hun stadig og det ville ikke gå over lige forløbig.
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 21, 2013 16:06:55 GMT 1
tom vidste ikke helt hvad han skulde gøre han krammet hinden igen og kikket ned da hun sage han var sød " hm tja det lægger jeg ikke mærke til selv men tom vidste godt hun var fuld og at hun lugte af Spurt gjord ham ikke noget hvad skulde han gøre han sukket stille og rolige og nusset hinden på rykken han vidste hvad hun mente og og følte og hvad hun følte stille og rolige lage han hovdet til Diamond han vidste ikke hvad han skulde sige lige nu " du også Regtit sød Diamond " svaret han mens han rømdet hvorfor alt det her haløj lige nu mens de sad der " skulde du ikke tag det stille og rolige Diamond " sage han stille og med et seriøst ind blik til hinden hun faldt jo stor set om jo han kørte stille sin hår ind i gemmen hindens røde hår tom rømdet stille og lage hovdet lidt på skrå
Det var jo dejligt at blive nusset på ryggen, så hun kom med små nydende lyde som var hun ved at falde i søvn til en dejlig omgang nusning. Dog smilte hun bare og så virkelig ud til at være langt væk. Hendes blik lå fast på ham, hun havde ingen ide om hvor hun var sådan rigtigt, det hele var temmelig sløret. Et grin forlod hendes læber, hun prikkede ham på næsen da han rødmede. [white]"Sig mig gør jeg dig utilpas?"[/white] Drillede hun så, det var jo kun fordi hun sad her fuld og i undertøj at hun sådan spurgte, det kunne godt være meget frembrusende. Det morede hende dog og det var sjovt at være sammen med ham, han var nu anderledes på en god måde. At han sådan kørte en hånd igennem hendes hår fik hende til at se lidt undrende på ham, hvad lavede han? Det fik hende til at le stille og hun prikkede ham igen på næsen. [white]"Hvor er du altså fjollet!"[/white] Udbrød hun bare, ud af ingen ting, hun vidste ikke engang hvorfor hun sagde det. Det var nok alkoholen som gjorde hende lidt forvirret og rundtosset.
Post by Tom Cilvan Klims on Apr 24, 2013 11:18:53 GMT 1
Tom vidste ikke helt hvad han skulde gøre nu hvor hun kome med nyden suk af og til at hun så prikket ham i næsen og ikke tog ham avolige bliv han lidt Irteet over at han ikke rykked sig overhovet var fordi han var bange for der ville ske et eller andet dumt med Io noget tom ikke brød sig særlige meget om han sukket lav melt og kikket til sideren hvad hylden skulde han stille op med hinden tom støj forsadt hånden op og ned af hinden i små Cirkler hun var fuld og så måtte tom tage i agt få tom vidste godt vor Stærk Io var og så længe han ikke hadet styr på noget som helst af maige i nu så måtte han prøve på at gøre det på den regtit måde som kyssed hinden en ækel gang på kinden selv om hun lugtre lugte j han også lidt efter af have Drukked lidt tom smilte varmt til io " det har været en hygglige aften Diamond " svaret han mens han kunde mærke træt heden var ved at nærme sig i op i gemmen ham han grav hinden et lige så kram som hun hadet gjordt ved ham
Der var blot et fjollet smil på de fyldige læber, hun morede sig og var slet ikke træt endnu, eller ikke efter hendes mindre blackout. Nu lød han jo næsten som om han takkede af for aftenen og natten og det var Io slet ikke glad for. Så et skuffet udtryk måtte træde frem i hendes kønne ansigt, hun gik lidt væk fra ham og så rundt, hun vendte sig rundt og svang lokkende med hofterne i dans. [white]"Natten er jo ung kære, lad os danse!"[/white] Kom det højlydt fra hende, hun dansede hen mod ham og så op og ned af ham, hørte sin egen lille melodi inde i hovedet og morede sig vældigt. Dansen kunne godt have været bedre, for selvom det var sensuelt og yndefuldt til tider, var hun også tit ved at miste balancen, dog fik det redet meget godt ind imellem. Og hun grinte så det ville fryde enhver som hørte det, hun havde det sjovt og elskede det!
Post by Tom Cilvan Klims on May 24, 2013 20:03:16 GMT 1
Tom smilte rolige og så op mod hinden hun var nu rat sød stille rejste han sig og gik hen for at om Favne hinden han ville vise han også kunde danse stille lod han sine finger Flæte ind melmen hindens og dansed rolige tom kunde godt spille på ander ting han smilte ned til hinden og gav hinden et kys på kinden " hvordan kan det være du ikke har fundet dig en mand i nu ?? " svaret han rolige mens han danset stille og i hindens tembo han og lage kind kind mod kind han var lige gald om hun var mere mand ind en kvinde hun virke til at være sød og kærlige tom så ikke ned på væsner fra den anden side men det svære ville nok blive vis de var tvunget til at slås mod hianden det vidste tom ikke om han kunde han smilte rolige men kunde mærke af han ved at være godt s sulten og træt igen han kikket rolige ned af Diamond han rømdet lidt og tog sig til nakken lidt
Io var fuld og lod sig bare føre og flettede sine fingre ind i hans, hun nynnede lidt som hun dansede rundt og lidt op og ned af ham stille og roligt. Det morede hende at han spurgte om det, for der var jo et ganske enkelt spørgsmål. [white]"Jeg er for stor en mundfuld for de fleste mænd."[/white] Hviskede hun med en flydende sensuel tone og lod sine fingre flette ud af hans og lod dem køre ned af hans brystkasse. Stille drejede hun rundt om sig selv og var igen ved at vælte, men endte op af væggen som hun dansede lidt op og ned af. Ganske frækt, men også komisk da hun jo til tider var ved at falde og man slet ikke var i tvivl om at hun var stang stiv. Hendes undertøj sad stadig på den velformede krop, men hun havde lyst til at varmt bad og massage. Så hun kiggede på ham og grinte så fjoget. [white]"Hvad siger du til at give mig et varmt bad og noget massage bag efter?"[/white] Hun fik et mindre grineflip af sin egen forspørgsel og endte med at sætte sig på gulvet.
Post by Tom Cilvan Klims on May 26, 2013 11:49:43 GMT 1
Tom kunde ikke lade vær med at grine og måtte sætte sig ned da det så lidt dumt ud nok var han også fuld men han vidste dog hvad han lavet han måtte holde været Ganske Ænkelt på et tidpunkt hovr det bliv for meget for ham stille og rolige kikket han rundt og da hun spurte om han ville give hinden et bad og noget masase rømdet ham i hovdet " tjoo jaa tjoo kan jeg ville godt ??.... kan du da ikke klare badet selv " grinte han lidt mens han kikket på io med et Glimt i øjet han syntes ikke hun var forstor en mund fuld overhovet ganske regtit fand han hinden morsom han rejste sig igen fra stolen og gik hen til hinden han ville se om han ikke kunde få hinden til at rømde som hun fik med ham men hvordan
Det ville være ham en lettere umulig opgave at få hende til at rødme, hun var jo slet ikke genert og alkoholen havde fjernet alle hæmninger. [white]"Jo jeg kan da godt selv klare badet, men tænk hvis jeg faldt i søvn og druknede."[/white] Grinte hun, det ville ikke have været første gang det var ved at ske. Fuldskab og bad gik aldrig godt! Hun rejste sig op og lod nu sit undertøj falde til gulvet, hun lod en hånd glide hen over hans side som hun gik fra ham og hen mod badeværelset. Her pumpede hun vand i karet, det var koldt, men hun kunne jo nogle tricks. Hun knipsede med fingrende og ild kom frem i hendes hænder, hun lod ilden vare metalkaret og vandet samtidig. Da det havde en varm, næsten brændende varm temperatur, så gled hun ned i vandet og sukkede fredfyldt.
Post by Tom Cilvan Klims on May 26, 2013 12:26:07 GMT 1
Tom rømdet stille og rolige da hun smed undertøjet først kikket han lidt og tænke sig om skulde han gripe Cansen nu hvor den var der han stod lidt og tænkte sig om han slog hænderen ned i Låret og Rejste sig for at gå hen mod Io og satte sig ned vedd siden af hindenTom kikket lidt på hinden og smilte svagt han tænkte over det hun sage " jeg syntes ikke du for stor en mund fuld " sagee han rolige mens han tog sig i nakken og smilte rolige hvad skulde han lave her bare se på hinden han kikket sig lidt rundt det var meget hygliget her han elsked at komme her han sukket rolige mens han kikket ned nu hvor han tænkte over det så virked hans hjem meget Ensomt af og til han kikket på Io og smilte mens han nusset hindens kind " hmme er det godt med et bad " svaret han rolige mens han kikket rundt
haze: hvad laver man ellers
Dec 18, 2022 17:47:48 GMT 1
Anya Landong: Har lige lavet mad og spist
Dec 18, 2022 18:14:49 GMT 1
haze: hmme er selv i gang xD
Dec 18, 2022 18:16:38 GMT 1
haze: det godt at tråde med dig zill
Dec 18, 2022 18:16:48 GMT 1
Anya Landong: Det er dælme længe siden jeg har trådet. o.o Men du skal dog nok ikke regne med mange svar fra i morgen og frem til jul. Jeg skal arbejde 10-13 timer i døgnet op til jul
Dec 18, 2022 18:21:48 GMT 1
haze: jeg har ferie xD til efter jul XD
Dec 18, 2022 18:28:15 GMT 1
Anya Landong: Nå smutter i seng. Skal trods alt op kl. 5. Nat nat
Dec 18, 2022 19:59:58 GMT 1