|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 22, 2013 13:28:36 GMT 1
Tom smilte stille da hun nød til tom var storset lige glad med hvem hun var så længe hun Raspetert ham som han var ville han gøre det sammen med hinden han løfte hagen hos hinden " tja kan vi da godt " han kysset hinden rolige på munden han ville tage det frøste skridt selv om hun hadet gjort det aften før han vidste hun ikke var tyben der ville slå sig ned og det kunde han også førstå stille lykked han øjne og nød det kort det var ikke noget at skubbe for meget væk nu hvor han enlige hadet en som måske var blivet lidt mere glad for ham ind det han hadet op levelt før han smilte sødt til hinden men rømdet også godt nok var tom ikke så gammel af en troldmand at være men han var Alrade meget vis i sit hovdet det hadet han i værflad foget fortalt af ander troldmend han måtte også en som kunde sige at ( vi kan måske forvente store ting af dig unge ven:) det hadet tom faktis smidt ud af hovdet han ville godt vide hvad den gammel mand mente med det han nød bare kysset og trykke hinden ind til sig
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 13:39:11 GMT 1
En lille gåtur i det dejlige vejr i den, nærliggende lille skov ville være helt perfekt, hun stod lidt i sine egne tanker og prøvede at få lidt styr på hvor pokker hendes tøj faktisk var. Kysset kom bag på hende, og dum som hun var, kunne hun jo ikke lade være med at gengælde det blidt. Efter et godt stykke tid, brød hun det dog og rystede på hovedet af sig selv. "Det var dumt gjort af mig.... Jeg ehmmm, smutter lige i noget tøj og henter resten af mine ting." Mumlede hun lettere fraværende, sendte ham så et undskyldende smil og skyndte sig rundt efter sit undertøj og så videre efter sit tøj.
Der gik ikke lang tid før hun var fuldt påklædt og havde fundet tilbage til sit eget værelse, her havde hun jo noget oppakning med, som bestod i lidt rent tøj og så hendes elskede våben. Io trak i noget nyt tøj, sort undertøj, et par korte shorts i mørkebrunt stof og en tilhørende top. Roligt fik hun styr på sine ting så hun var klar til at tage afsted når de skulle rejse videre. Med et par hurtige skridt, vendte hun tilbage til Tom med et lidt mere klart hoved, ikke nær så forvirret. "Skulle vi gå den tur?"Spurgte hun så muntert og stod med et smil på læben.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 22, 2013 13:49:03 GMT 1
Tom hævet et øjne bryn for det hun sage han trodet det var det hun ville han sad lidt og tænkte og tænkte så lidt mere var det noget han hadet gjort eller prøvet hun at skubbe ham væk han kløde sig lidt i nakken og kom selv i noget tøj rolige rejste han sig da hun kom tilbage han smilte lidt til hinden og gik hen mod Diamond han kysset hinden på kinden og gik videt " lad os gå det bliver rat at få gang i de ben " han smilte rolige og åbnet Døren han tænke stade fra det fra før men han var bare sikker på at hun var lidt forviret ville han også være vis han vånget op med en framdet kvinde tæt på sig han smilte rolige og køldte sig lidt han kunde ikke dy sig med at spøger " såå hvad gik alt det der ud på fra før ?" tom køldte sig lidt i nakken og vidste ikke helt om det var det regtit tidspunkt nu hvor de gik ude på en sti og skylde til at gå hen mod en skov han smilte og så længe på hinden hun var forviret over et eller andet
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 13:58:12 GMT 1
Kysset på kinden fik hende til at trække lidt på smilebåndet, hun fulgte efter ham ud fra værelset, ned igennem kroen og videre udenfor. Hele hendes krops holdning havde været rolig og stærk, hun fremstod som den kriger hun var, rank ryg og lignede en der altid var parat til at kæmpe. Den friske luft ramte kort ret hårdt i hovedet, så hun skar en kort grimasse, men derefter var det faktisk rigtig dejligt. I et øjeblik nød hun stilheden og gik og nød naturen som den var skabt, hun blev dog lidt overrasket over Toms spørgsmål. Roligt så hun ned og blev lidt fraværende igen, men tvang så sig selv til at kigge op mod ham. "Jeg blev bare overrasket..... Det var ikke lige det jeg havde regnet med, og.... Jeg vil helst ikke gøre dig ondt." Prøvede hun at forklare, selvom det måske ikke gav så meget mening, men hun prøvede da. Io sukkede lidt og kørte en hånd igennem det lange bølgede mørkerøde hår. De dybtgrønne øjne vendte kort mod himlen, hvor hun måtte misse lidt med øjnene, den virkede så lys når man stadig havde små tømmermænd. Når Io var fuld, tænkte hun ikke rigtig på andre, kun på sig selv og normalt gjorde hun også det uden at være fuld, men Tom virkede så rar og her valgte hun at sige stop.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 22, 2013 14:06:29 GMT 1
Tom stoppet rolige op inden i skoven og tog stille hindens hænder " jeg forstå " svaret han i en stille tone fald "..det ingen hemlige hed at jeg måske godt kan lig dig Diamond...og jeg Respter det du er og ja selv om du måske er kriger for zill ville jeg kunde level med det... men du må huske vi skaber vors fremtid og når den er der må man ikke kaste den bort " tom smilte glad og gik rolige vider ind i skoven mens han kunde høre dyren han lytted efter at Diamond var bange for at gør ham ondt var tom lige glad med " og forrasten du skal ikke være bange for at der ville ske mig noget ondt jeg ville nok kunde overkomme det " han tog stille sin staven og gik med den han lytted efter vad der skete rundt om kring
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 14:13:15 GMT 1
Alt det følelsespjat havde virkelig aldrig nogen sinde været noget hun prakteriserede. Den eneste form for kærlighed hun kendte til, var kærlighed til kamp og så hendes elskede far, for hun var jo fars lille pige. Hun så på ham med et skævt smil og trak på skuldrene, for hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Det her skete jo tit, at mænd faldt for hende, men hun havde aldrig nogensinde kunne gengælde disse følelser. Der var kun behov i seksuelle tjenester, og så var hun da en loyal ven, men en kæreste, det tvivlede hun på at hun nogensinde blev. Faktisk havde hun overvejet at få sig selv steriliseret, så hun ikke kunne få børn, da hun virkelig ikke kunne se sig selv som mor. Det virkede helt forkert! Da de igen begyndte at gå, prøvede hun at tage sig sammen til bare at sige et eller andet. "Men Tom..... Jeg er ikke til alt det der følelsespjat, jeg er en koldblodig kriger som gør hvad jeg vil, med hvem jeg vil. Jeg er virkelig ikke sund for dig." Prøvede hun så at sige, sådan lidt som en advarsel, for hun var virkelig farlig for en mand som ham, på alle punkter. Io bed sig i læben og så lidt rundt, der var så fredeligt og dejligt. Træerne skyggede nu og der var dejligt køligt for hovedet. Der var lavet en træbænk, som hun endte med at gå hen og sætte sig på. ROligt klappede hun ved sin side, som tegn på han skulle sætte sig.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 22, 2013 14:26:09 GMT 1
Har du prøvet eller... det noget du blier dig selv ind " han kikket lidt på hinden med det skævt smil min tog sig lidt til hovdet han hadet pørvet det her mange gang folk som var usikker på sig selv men han ville ikke ænder noget som helst det var også der for han holdet lidt igen med sine følser for han gad ikke blive ved med at blive såret " jeg har efter hånden prøvet det her mange gang Dianomd og værgang har det været en skufffet rasutal " han stoppet rolige op og kikket ud mod stine " jeg kræver ikke meget af folk det skal du vide ved mig " stille stod han og stydert stinen der var så rolige ligeher han kørte hånden i gemmen det lidt ulet hår og nød at være i frist luft han sanvet af og til at kunde gå i den frite natur som han en gang gjord han sanvet at være fri og kunde ud øve sin kræfter på fuld Nivo han kikket lidt rundt og fandt nolge bær han spiste lidt af og ragte hånden mod IO og smilt til hinden det var som om igen ondskab kunde bryde i gemmen ham og totalt motalige
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 14:40:49 GMT 1
Han virkede ikke til at ville give op, men Io vidste virkelig ikke hvad det ville sige at være forelsket, hun havde skam prøvet. Op til flere gange, men det var bare ikke noget som fandtes i hende, hun var bare ufatteligt forelsket i kampens hede og ikke i personer. Det gjorde ikke ondt, hun fortrød intet og var ligeglad, hendes fremtid lå i hæren under Drazilla's befallinger. Io tog imod bærene og smilte svagt, roligt begyndte hun at spise dem lidt, hun sukkede lidt og så rundt omkring dem. Rejsen var sat til et par dage, så hun havde stadig noget tid, men måske burde hun ikke lige frem bruge tiden med Tom, det ville være så synd for ham. "Jeg kunne få lige den jeg vil have Tom, men jeg mangler vel et gen til at kunne elske en person igen. Jeg er virkelig bare ikke skabt til at elske, men til at kæmpe. Det er heden jeg har forelsket mig i og Drazilla jeg står i tjeneste til." FOrklarede hun selvsikkert, man kunne høre at hun slet ikke vidste noget om kærlighed, men at mange havde forsøgt at få hende til at se hvordan det er. Io spiste resten af de bær som han havde givet hende, før hun valgte at forsætte. "Jeg vil ikek skuffe dig Tom, du virker som en god mand, som fortjener en god kvinde, en rigtig husmor type og sådan er jeg ikke... Langt fra!" Hendes stemme var blid og hun tillod sig at smile til ham med varme i ansigtet og glød i de dybtgrønne øjne. Den friske luft hjalp virkelig på hendes hoved og hun elskede det!
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 22, 2013 14:53:19 GMT 1
Tom sukket stille og rolige og stoppet op han kikket lidt rundt og gik tææter Diamond " det oki jeg forstå det " svaret han rolige og kørte en hånd ned af hindens kind med et varm smil om læben hun virked også til at være mere intersert i krig og alt mulige ander ting han kysset hinden rolige mere venskabliget ind som følser han ville godt bringe tid sammen med hinden men han hadet lidt svært ved at find ud af det her men han kunde godt komme til at overkomme det han tænke han var jo ung i nu og der ville sikkert gå lang tid med det rolige kørte han hånden ned af rykken af hinden " men jeg ville altid være der vis du har brug for et snak " visked han rolige han så stille ned og tænke sig om det var nu en skam at hun ikke så med de samme øjne som han selv gjord han syntes hun var en god kvinde men sådan var det jo man kunde ikke få alt i verden han smilte glad og gik længer hen mod et sted og satte sig ned han kunde godt lide at være lige her vor der ikke kom nogle mennsker kun dyr og så tæren var her
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 15:01:26 GMT 1
Det var nu rart at få nye bekendtskaber, men han virkede bare ikke til at være en som hun ville kunne sammen med i længden. Io smilte dog til ham, som han smilte til hende. Kysset fik hende til at sukke lidt opgivende, for hun havde stadig et behov som faktisk gerne skulle stilles inden hun rejste videre på opgaver. Ellers måtte hun hoppe på en af sine krigskamerater, men han gjorde det ikke helt let at vente. Da han satte sig ned, satte hun sig ned ved siden af ham og lod til at sidde lidt i sin egen verden. "Jeg mangler at få trænet lidt, alkohol gør mig ude af form." Grinte hun så, hun skulle jo også bruge noget tid på at holde sig kørende. Der var jo grund til at hun var så god som hun var, at være kriger var hele hendes liv og hun nød hvert eneste sekund af det. Hvordan kunne han overhovedet være skudt i hende, han kendte hende ikke engang.
|
|
|
Post by Tom Cilvan Klims on Jul 22, 2013 15:08:08 GMT 1
Tom smilte og lage armen om hinden mens han Grinte " ja det gør en ting med en sådan noget " han smilte svagt og kikke lidt ned af hinden han ville ikke have noget i mod at gøre lidt med hindens krop han kikket lidt ned og vidste ikke hvad han skulde fortage sig lige nu de var stor set af lene i den her skov lige nu ingen vånget så tildiet som dem det trode han i værfald ikke på rolige løfte han hindens hovde og så lidt tænden på hinden han vidste næsten det kunde være hårt for hinden for hun var sikkkert vand til at få tigen bare med at knibe med fingeren han sukket rolige og lage hovdet tæt hinden og mærked den varme hun hadet " du har en djelige varme " visket han rolige og lukked rolige øjne at hun hadet en lyst vidste han ikke hvad han skulde gøre nah kørte stille hånden op af hindens lår og kikket lidt prøven på hidnen
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 19:19:48 GMT 1
Et kort grin kom fra hende, hun smilte og kyssede hans kind kort. "Selfælgelig er jeg varm." Hviskede hun så og blinkede til ham, hun endte med at bide sig lidt i læben og trække sig lidt væk da han kørte hånden op af hendes lår. Hun ville virkelig ikke såre ham, så nu måtte hun sige fra og tage sig sammen. Roligt rejste hun sig, hun sukkede stille og rystede på hovedet. "Jeg er nød til at få trænet lidt og få snakket med drengene, du må have en dejlig dag Tom. Jeg håber vi ses igen i den nærmeste fremtid, hvis ikke, så håber jeg du finder lykken hos en kvinde som er dig værdi." Sagde hun med et skævt smil, inden hun valgte at begynde at løbe og komme lidt i form igen. Det dunkede i hendes hoved, men hun bed det i sig og fik løbet alkoholen ud af kroppe. Da hun vendte tilbage på kroen, satte hun sig ned og drak en øl med drengene mens de fortalte hvad de havde lavet på deres druktur. Io var stille omkring sin og undgik fint at fortælle om den, hun gad ikke blive drillet med hun var blevet alt for blødsøden.
//out
|
|