|
Post by Draknie Dragoens on May 19, 2013 22:51:06 GMT 1
Kilia så på¨ham som han sag han ikke vist hvorfor kvinder blev fornærmt over den slag, de kvinder var nu sære syntes hun. hun så på ham som han sag hvad der ellers var af ting og lære og hun fik helt hovede pine af alt det hun skullelære, men da han sag der også var nogle af de ting der var sjove at lære vække hende lidt fra hendes andre tanker "hvordan kan den måde man bliver dus på morsome?" nu var hun altså nysgerrig, hun så på ham og rette sig mere op og så opmærksom på ham, for det her kunne faktisk være intrassanet og lære vis altså det var morsomt som han nu en gang sag det kunne være, hun trængt virkelig til noget motivation for at gide forsætte med at lytte og lære, hun hade virkelig svært at fokuser i længer tid tålmodigheden der var ikke så stor hun ville bare gerne lære alt hvad hun skulle hurtig og bare komme der til hvor hun burt vær for flere år siden vis ikke vise hun hade vær bleven taget af oprør.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 9:53:04 GMT 1
Folk havde deres små særheder og det med alderen var en af dem, ligesom man aldrig måtte sige en kvinde var tyk også selvom det var på den gode måde for det blev så fandens svær at rode sig ud af det igen. "Der er 2 måder at blive dus på.. Begge er tydeligt lavet af mænd, men uskyldige nok.. Først skal man havde tilladelse af kvinden.. Og så kommer det an på om man har noget at drikke eller ikke.. For normalt skåler man først på en bestemt måde og så kysser man på munden.. Ellers er de knap så heldiges måde, nemlig at gå direkte til kysset"
[/color] forklarede han med det charmende smil for det var nærmest tydeligt at den tradition var lavet af mænd, men egentlig var den jo ganske uskyldig selvom den lokkede kys ud af kvinderne, men hvem ville nægte at de ikke havde lyst til at føle kvindernes bløde læber imod deres? Dorian sagde ihvertfald aldrig nej til at mærke kvinders læbers imod hans egne og slet ikke fra så yndig en kvinde som Kilia. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 10:05:21 GMT 1
Kilia så på ham som han forklar at den måde blev dus på var at man skåle og det var ind da på en bestemt måde, og der efter kysse! ja det var rat åben lyst mænd der hade lave den tradition det var sikkert, hun så på ham hun hade regnet ud at vis hun skulle vær dus med Dorian skulle de gennem denne tratione men enlig hade hun ikke så meget i mod det, for det var bare et enkelt kys selv om det ville blive hendes første kys fra en mand nogle sidne men kunne et dus kys godt tælle som et først kys, hmm den var svær syntes hun "tja vis de vil vær dus kan jeg nok skaffe glas og noget at drikke til med minder de heller vil hoppe direkt på kysset" hun så på ham ganske roligt, tydelig ment hun det med ramme alvor for hun smile ikke drillen og snakke heller ikke med en drillen tone, ville han vær dus var det i orden med hende så slap hun for alt det med de og deres alt det fornemmel sprog gik hende en smule på nerverne men ak ja sådan var det og hun skulle jo leve med det resten af live så der var vel ikke så meget og gør ved det.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 11:42:25 GMT 1
Dorian tog det som en selvfølge at sådan skulle han blive dus med folk, både kvinder men også visse mænd, selvom der jo var de typer han ikke gjorde det med. "De sætter mig i en svær situation, men vil fortrække vi gik hen og fik et glas at drikke, for det har været en lang rejse og så kan de lære at gøre det på den rigtige måde, for den er ikke altid lige nem"
[/color] sagde han roligt med det charmende smil inden han tog hans stok, for det var nok på tide de gik lidt væk fra biblioteket selvom han senere ville skulle bruge en bog når hun skulle lærer at gå rigtigt og danse ordentligt. "Har de en bog vi kan tage med, en der er lidt stor i det men ikke nødvendigvis tyk.. En som ikke har noget ude på forside og bagside, så vi ikke kan ødelægge noget"[/color] spurgte han roligt for så kunne de jo øve lidt når de var kommet til det andet sted og de havde drukket dus, for så skulle han nok gøre det hele lidt mere sjovt så hun fik rørt sig en smule, det var bare det kedelige som skulle overstås først, så kom det sjove, selvom det nok mest blev sjovt for ham fordi han ikke skulle udsættes for de ting. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 11:52:58 GMT 1
kilia så på ham som han sag han godt ville have et glas "udmærket noget særligt de kunne tænke dem at drikke?" spurt hun ganske roligt som hun fik rette sig op og stod rigtig, da han spurt om en bog der var stor men ikke nødvendigs vis tyk og som ikke hade noget på forside eller bagside som kunne ødelægge tænkt hun kort før hun gik hen til en af de mange reoler og kigge i nogle minutter før hun trak en større bog ud der var mellem tyk og bar var brun og kedelig men i tyk læder så det gik ikke så nemt i stykker, "kan denne her bruges" hun gik tilbage med bogen og stod roligt med den i flad hænder mens hun så på ham, da han hade snakke spurt hun så "et særlig sted de gerne vil hen ? " spurt hun for hun kendt stadig knap nok slotte rundt og alle dens rum så hun hade ingen ide om hvor de nu skulle gå hen, hun glæd sig mest til at skulle lære og danse for der var hun jo et natur talent i sig selv så det skulle nok blive sjovt at få sving i kjolen og hårt selv om hun hade set adelig danse og det var da noget kedelig og stille noget ind en god gang folke dans på tovet, hun fik fat på en slave og bad ham komme med det de skulle have og drikke, men sendt ham ikke af sted før de var bleven enig om hvilke rum de nu skulle til.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 12:24:54 GMT 1
"Så vidt jeg husker så er de ikke vant til sådan noget, så vi kan tage en sød vin hvis i har det"
[/color] sagde han roligt som han huskede tilbage men det kunne jo være hun havde ændret sig på det plan, men så længe siden var det just ikke siden de havde snakket sammen så hun skulle da have været igennem nogle ordentlig ture for at blive mere hærdet. Han stod roligt og så efter hende da hun gik hen for at hente en bog og bringe den tilbage til ham. "Den ser fin nok ud, så den kan vi bruge til øvelserne"[/color] sagde han roligt for han var ligeglad med indholdet i bogen han skulle bare bruge den til hans træning med hende, så han kunne lære hende at gå og danse rigtigt. "Enten bliver vi her og træner, eller så skal de vise mig et sted hvor vi har så meget plads at vi ikke kan vælte noget, men vi skal fat på en som kan spille musik for os, når vi kommer til den del af træningen"[/color] sagde han roligt for det var ligesom hendes valgmuligheder når det kom til stykket for han skulle bare bruge noget plads og noget musik, samt bogen som han jo skulle bruge så hun kunne lære at være elegant og yndefuld i hendes bevægelser. Det var jo vigtigt med den ranke holdning og så var det med bogen på hovedet en god måde at lærer folk det på og det så jo ganske sjovt ud og var underholdende for mindst en af partnerne . [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 12:48:54 GMT 1
"en søde vine hmm " mumle hun og tænkt lidt men bad til sidste slaven om at finde den vine de hade der var sødest, hun så på ham som han sag det rum hvor der var mest plads og uden ting de kunne smadder "så er der ude i haven eller i tronsalen der burte vær riligt med plads skulle jeg mene" sag hun og stod stadig med bogen, hun kigge bare på ham. "musik det burt heller ikke vær et problem" hun fik fat i en anden slave da den først var smutte, "find en musiker og send ham til tronsalen tak" slaven nikke og skyndt sig af sted, kilia så på ham før hun roligt gik ud af bibloteket og gik mod tronsalen det var et af de rum hun faktisk kunne find hen til, de gik lidt tid inden hun åbne døren til tronsalen hvor slaven stod klar med vin og glas til og en musiker var sikkert på vej, men personen var ikke komme i nu. kilia gjorde tegen til slaven om at hælde vinen op før hun roligt lage bogen på en stol der stod op af væggen i bal salene, hun tog roligt et glas da slaven hade hældt op og gav det til Dorian og tog der efter det andet og så roligt på ham, lidt spændt på hvordan det her skulle gøres for at vær rigtig i de adeliges øjne.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 13:39:24 GMT 1
Han nikkede blot til at hun valgte at tage tronsalen for det var et udmærket valg når det kom til stykket, der ville ihvertfald være rigeligt med plads når det kom til stykket, for så kunne de øve sig på dans og sådan noget "Et udmærket valg frøken"
[/color] sagde han roligt selvom han nok burde kalde hendes højhed men igen så meget han forstået at hun ikke helt var, måske havde hun fået en af de andre titler men derfor var hun stadig ikke længere end af deres højheder. Han fulgte roligt med hende som de gik hen til tronsalen, for at undervisningen kunne forsætte derhenne så det ikke behøvede at være kedeligt når det kom til stykket. Han så rundt i den store tronsal, noget der var meget imponerende dog sagde han ikke noget, heller ikke da han fik glasset med vinen i hånden og ventede på hun også fik. "Ser de, nu kommer det lidt besværlige for de skal have deres over min så vi skal krydses og dermed drikke som vores arme er flettet sammen"[/color] forklarede han så roligt han kunne som han gik tæt på hende og rakte hans arm med glasset en smule ud, så hun kunne lægge hendes arm over hans og de ville kunne flette og dermed udbringe den skål der skulle til før han ville få hans kys, det der korte kys som ikke havde den store betydning udover at de nu var tæt på hinanden. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 14:03:23 GMT 1
Kilia så på ham som de hade fået deres glas og nu stod der ganske roligt og han snakke, hun så på ham og lytte til måden man skulle gør det på for det var da sært, men nu vel mænd skulle da også gør alt besværligt, hun såpå hans arm der strakt sig lidt ud og roligt lod sin arm glid ind om hans så de var flette og lod ellers ham om at udbring skålen da hun regne med det var sådan det skulle gøres da det jo var mænd der hade opfundet denne underligt tratione, hvor efter hun med besvær fik drukket en smule af vinen, hun brød sig stadig ikke om smagen af vine, hun blev nok aldrig den største drikker men det var vel også godt nok for så sket der heller ikke noget som ikke burt ske, hun fjerne roligt glasset fra læberne og så ellers roligt på ham han var jo den der undervist i dette så hun forvente også han kysse først for at lær hende det for hun vist ikke hvodan kysset skulle vær, hård eller blødt langt eller kort osv.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 14:37:36 GMT 1
"Skål for venskab"
[/color] sagde han roligt med det charmende smil, for det var en god ting at skåle for når det kom til stykket. Det var sandt at sige at denne tradition var en smule svær og mange havde det med at spilde noget af drikkelsen første gang de skulle gøre den men med tiden ville de gøre det mere elegant uden at spilde, så han var da egentlig ganske tilfreds for hun lærte da hurtigt når det kom til stykket, så efter de havde drukket en smule lod han deres arme blive flettet ud af hinanden igen. "Jeg er imponeret, de spildte ikke.. Det gør de fleste ellers"[/color] sagde han roligt med det charmende smil for han havde jo prøvet det en del gange så han havde meget mere øvelse i det end hun havde. Han gik kort tæt på hende og lagde en finger under hendes hage fordi han jo havde krav på kysset nu, dog stjal han kun et meget kort og blidt kys før han igen trådte nogle skridt bag ud stadig med det charmende smil. "Nu kan jeg tillade mig at sige du til dig.. og du kan tillade dig at sige du til mig og vi begge kan stille personlige spørgsmål hvis vi ønsker det og derfra kan den anden bestemme om de vil svare på den"[/color] sagde han roligt for nu kunne han jo tillade sig at snakke normalt til hende, de havde drukket dus og han havde fået hans korte kys fordi så blev han ikke særlig nærgående overfor hende. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 15:28:32 GMT 1
kilia så roligt på ham som han rost hende for ikke at spilde "tja jeg lær nem og vil nødig spilde på min kære lære" hun smile chamerne ganske kort, hun var stadig ved at øve sig på at smile bare næsten så chamerne som ham selv om hun nok skulle brug mange år på at nå der til, da han lag et par finger under hendes hage efter at have rykke sig en smule tætter på hende kæmpe hun lidt for ikke at slog ham i maven, en ren refleks fordi hun ikke kunne lig mænd bare så meget som prøve at rør hende, men det her var jo tradition og det var heller ikke pænt og slog sin lære. kysset var kort og blidt, enlig meget behageligt list trist det var så kort men nuvel vis det var sådan han ville have det så var det også i orden, det var nu rart og måtte snakke normalt til ham nu uden alt det formelle nusseri mellem dem, og at stille personlig spørgsmål kunne joogså gå hen og blive spændene, "tja vis du har noget og spørger om spørg du bare du burt nok have opdage jeg ikke rigtig lægger skjule på ret mange ting om mig selv" hun gav slave glasset da hun ikke længer ville stå med det, og kort efter kom en mand ind med en violine og ved siden af sig en ung dreng med en fløjte. "tja nu er musiken her" sag hun og så på de to herre og gjord tegen til de kunne stille dig henne ved væggen og bare stille an og den slags, hun så på dorian og smile blidt som hun stilt sig med ret ryg og armen langs siden, stadig en kedelig stilling men nuvel hun var jo i lære og hun måtte heller øve det med holdning.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 15:44:33 GMT 1
Han kom til at le en smule af hende, da hun sagde hun ikke ville spilde på ham. "Den del er jeg skam også taknemmelig for"
[/color] sagde han roligt for han ville jo nødigt grisse hans tøj til, for så skulle han havde fat på en som kunne hente Hans og dermed noget tøj som han jo havde bragt med sig men det var kun fordi de havde sådan en lang vej fra Nirelia og her til Darklia. Kysset havde været godt men kort fordi han jo ikke ville være for nærgående men det kunne være det ville komme på et tidspunkt, for hun skulle jo vænne sig til at folk havde det med at komme tæt på, specielt de adelige havde det med at gøre det og de adelige mænd var lige så slemme som dem der ikke var det. "Nej det har jeg skam lagt mærke til.. Men det gør heller ikke noget, det er jo bare forfriskende"[/color] sagde han roligt med det charmende smil for han så det jo bare som noget forfriskende at hun ikke holdt noget skjult, og det gjorde han jo heller ikke rigtigt når det kom til stykket, selvom der var visse ting han holdt skjult for dem skulle hun ikke vide, men ellers var han jo meget åben omkring hans liv, også med at han havde været gift et par gange og sådan nogle ting. Han så roligt hen på manden og den unge dreng som kom ind med musik instrumenterne og nikkede da kort til dem. "Men først skal vi have en ting på plads"[/color] sagde han roligt og rakte hans glas til slaven. "Nu er det bogen kommer ind i billedet, for du må lærer at gå og stå som en adelig kvinde før du kan danse som en"[/color] sagde han roligt for nu kom de jo til delen med bogen men hun skulle lige lærer at gå først, gå med rank ryg og stolt holdning. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 16:16:18 GMT 1
kilia så på ham som han sag han var taknemlig for hun ikke hade spilt hun små lo lidt og så roligt på ham, at han syntes hun var forfrisken ikke at lægge skjuld på sig selv glædet hende enlig et sted "er glad for jeg kan for jeg kan være en forfriskening i steden for en død bider" hun smile bare og så på ham som han nævne bogen, ja det var det hun frygtig hun skulle sikkert have bogen på hovede hun gik hen og tog bogen og gik så hen og gave den til ham "jeg frygt du ville have jeg skulle gennem den øvelse.. nuvel men ikke noget med at le højt vis jeg falder.. jeg er en smule klodst når det gælder at skulle gå pænt" hun gav ham bogen og rette sig op så kunne han altid proppe bogen på hovede af hende og ellers digtere hvordan hun nu skulle gå og bevæge sig med den dumme bog på hovedet, hun var spænt på og se om heste halen kunne hjælpe med at holde bogen på plads der oppe eller om hun var nød til at have hænge hår i steden for. hun håbe ikke hun ville fald for meget eller for tit for hun hadet og fald og hun blev nemt hissig og hun orke ikke at komme til at smadder noget i vrede eller at drage dele vokse frem, hun ville ikke ødelægge kjole eller dorians besøg med hun blev træls og farlig.
|
|
|
Post by Dorian Gray on May 20, 2013 16:32:11 GMT 1
"Hvis nogen af os er dødbideren tror jeg desværre at jeg har den ære"
[/color] sagde han roligt for det var vidst ham der tabte på det punkt og måtte være dødbideren for han var nok ikke lige så livlig som hende og han var en mand der var mere stille og rolig, en som kunne hygge sig med bøger selvom han nu også nød at tage til de finere selskaber såvel som knap så fine. "Godt du kender den øvelse, så ved du også at du skal have den på hovedet når vi skal danse"[/color] sagde han roligt som han tog imod bogen og ventede lidt på hun havde stillede sig med rank ryg før han trådte tæt på hende igen efter havde afleveret stokken til en slave så denne kunne holde stokken mens han roligt satte bogen på hendes hoved og rykkede lidt rundt på den så den ikke ville ryge ned bare hvis hun rykkede sig for meget men hun skulle jo også kunne balancer den som hun gik, og begik hun mindre fejl så ville den jo ryge af hendes hoved. Han trådte roligt tilbage så hun kunne få lov at gå "Når du kan gå 2 skridt uden bogen ryger af så kan vi gå videre"[/color] sagde han roligt med det charmende smil for det lød måske ikke af meget, men det kunne være yderst besværligt når hun havde en bog på hovedet som ikke måtte ryge af, for mange krævede det en del træning før dette kunne lade sig gør. [/blockquote]
|
|
|
Post by Draknie Dragoens on May 20, 2013 16:49:26 GMT 1
"jeg syntes ikke du en død bider.. ikke hele tiden i vært fald" hun smile drillen og lod ham komme tætter på hende for han kunne sætte bogen på hendes hovede, det var en smule ubehaligt at have nogle så tæt på sig men det var jo en nødvendighed. hun mærke bogen blive placer og rette rundt på oppe på hendes hovede, og der gik enlig ikke mere ind 2 sekunder fra han hade slippe til den røg af hende, kilia sag ikke noget men allerred nu var hun ved at blive små hissig. hun samle dog bogen op og placer den på hovede igen, og forsigtig prøve at tage et skridt men så røg den af igen, sådan blev det ved i 2 timer ca hvor kilia til sidst satte sig træt og hissig på gulve og pust surt "det jo en umulighed det her!" sag hun surt og kørt hånden op over hovede som hun sad med bogen i den anden hånd, og kigge arit på den, hun var en kvinde med et fyrie tempramang men det lå vist til familien, hun sukke og trak vejre dybt et par gang for at falde til ro før hun fik sig selv op og stå, hun var træt og det her kom bare ingen vejne ude over et skridt og en bog på gulve, hun så på dorian og hade en grum fornemmelse af hun ikke måtte stoppe og dumpe bogen på hovede igen og prøve så igen.
|
|