|
Post by Cornelia Waters on Jun 9, 2013 20:27:57 GMT 1
Det var tæt på eftermidag da Corn var på vej tilbage mod byen, hun havde været hjemme ved Cam endnu engang og var nu på vej tilbage. Hun havde skiftet tøj på vejen så hun gik i en fin kjole som symbol på hendes arbejde. Som hun gik der fløjtede hun lavt for sig selv før hun langsomt stoppede op og kiggede på den klare himmel som langsomt blev dækket til med skyer, mumlede lavt for sig selv før hun bevægede sig videre på den lille sti endtil noget tog hendes opmærksomhed, planter, dem hun havde ledt efter for sine eliksir til gifte og så videre. langsomt nærmede hun sig dem satte sig ned på hug og plukkede dem forsigtigt. lagde dem derefter ned i sin taske i et frit rum. Hendes hår hang løst ned af hendes ryg og bredte sig som var det et tæppe der lå henover ryggen, og hendes blå øjne fokuserede på hvad det var hun var igang med, hvis hun gjorde det bare en anelse forkert ville hun ikke kunne bruge dem.
|
|
|
Post by haze on Jun 9, 2013 20:52:37 GMT 1
da været var nogle lynde og haze hadet foget fri hadet hadet han lyst til at gå ned til byen selv fra slotte var det temmelig svært at komme fra da folk om bart hadet foget den samme ide om at gå ud i det gode vær folk hilste pænt på hase " god dag hr Haze god dag " sagde en ælder hr haze ville boldt ud i skoven så han kunde få noget luft fra alt det her men det var vel også mere eller minder af hans natur folk hadet foget en vis repekt for ham efter alt det der var sket han brød sig nu ikke så meget om det han kunde heller lig da tinge kørte stille og rolige men det haze nok ville blive Husket mest for var nok da han redet en hen folk mennesker for slaver rig i en lille landsby i skoven haze kikket rundt og gik vider mod skoven her satte han sig en godt sted og begynte at spille på sin lille sang han hadet levet hos elveren i en længer stykke tid og de kunde jo også spille godt musik han smilte let for sig selv mens øren gik rolige ned han hørte efter Vinden som fortalte ham hvordan han skulde spille med de lange øre oprest begyndte han at spille stille og rolige men så bliv det duber og gjord skoven mere rolige han tænkte ikke over der måske var nolge i nær heden www.youtube.com/watch?v=-5qhNRmMilI sang haze spiller
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 9, 2013 22:10:05 GMT 1
Langsomt blev hun færdig med at samle planterne, kom op og stå på hendes ben som hun langsmt stragte sig, fortsatte en anelse før hun hørte musikken, hendes hørelse var jo bedre end et menneskes. lukkede øjnene og lyttede for et lille stykke tid før hun langsomt begav sig mod lyden. nynnede let med for et sekund før hun stoppede brat op da hun også kunne høre ham, langsomt sneg hun sig nærmere for at se hvem det var der spillede, men holdte sig på en sikker afstand, hun kunne jo ikke vide hvem det var, dog genkendte hun tydligt hvem det var da hun kom tætter på, hun havde dog ikke set ham så tæt på før men hørt folk i byen tale om ham, normalt løb hun ikke med slader så hun havde ignorrert det så mange gange, men lige nu var hun i tvivl om hvordan hun skulle reagere. trådte lige så stille from og så direkte på ham med sine rolige blå øjne som havde en vis koldhed over sig.
|
|
|
Post by haze on Jun 9, 2013 22:22:47 GMT 1
haze smilte glad men løfte det ene øre da han hørte noget singe sig Frem han kom hurtit op på bene og tak sit svær hen i mod Cornelia hans Ansigte var næsten også koldt han stod der længe før han sagde noget øren var helt tilbage da han kunde se på hinden at hun var Præstinde han tog sig svagt på hjerte " du gav mig et Chok " svaret han rolige mens han kikket rundt for at sikker sig for der ikke var fare på fær men han stoppe op da han kom tætter på Cornelia hun hadet et ansigte udtryk som han kendte et eller andet sted fra han kunde bare ikke sige hvor fra han kikket ned " hvad laver en præstinde så langt inde i skoven ??" kom det rolige fra haze han var ikke dum han kendte de fleste menskker og kendet også hvordan de forskælige så ud han smilte stille mens haze løfted bække øre op
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 9, 2013 22:28:02 GMT 1
|
|
|
Post by haze on Jun 9, 2013 22:35:34 GMT 1
haze smilte og tog sig lidt i nakken " tjo Numalt men jeg har arbadet meget her på det sidste så jeg har haft en lidt tidliger Fri ind ander og så tænke jeg ville bruge dagen på at gå i skoven at spille lidt " svaret han med et stille mine rolige satte han sig ned på Stenen igen og kikket lidt på hindens taske han hadet ikke hørt om en præstinde have et svær " lidt sært at en kvinde som er præstinde som skulde forstile at være fredlige at have et svær på sig " sagde han stille mens han kikket lidt på det det var nu mærkliget de fleste præstinder han husket hadet ikke et våben på sig ikke fordi han hadet noget i mod det han brugte også kun sit til selv forsvar vis det skulde komme han lage øren lidt ned " du må ikke misforstå mig jeg kan godt lide kvinder der kan give igen " sagde han lidt og tog sig atter til nakken "mit navn er for rasten Haze " han rate hånden ud man kunde se ar på dem fra piske slag
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 9, 2013 22:51:16 GMT 1
Hun nikkede let før hun ragte sin egen hånd frem for at give ham et håndtryk derefter tog hun hurtigt hånden tilbage, kiggede let på sit sværd før hun så mod ham igen. "Normalt går præster og præstinder ikke med sværd, hvilket for det meste gør at de dør hvis de bliver overfaldet.. Jeg har lært at forsvare mig selv mod andre.. Det kan godt være en præst er imod vold, men andre er ikke.. så hvad er meningen med at gå uden beskyttelse hvis der dukker en eller anden op som vil dig ondt?" hun fik et lille smil frem på hendes læber igen før hun langsomt placerede sværdet på dets plads, hendes øjne der var rettet stift mod ham før hun langsomt åbnede munden igen. "Dejligt at møde dig Haze.. Jeg er Cornelia.. "
|
|
|
Post by haze on Jun 9, 2013 22:58:10 GMT 1
haze smilte rolige mens han kikket på hinden hun virked rat kold det syntes Haze virked let mistænkliget men det kunde også bare være ham der tænke på noget andet han sukket stille mens han kikket ned mod byen og så på hinden da hun sagde hindens navn gentog han det Rolige "Cornelia....smukt navn " svaret han stille mens han kikket ned og op af hinden hun så faktis rat godt ud syntes haze stille rejste han sig stille op " skal jeg følge dig tilbage...så kan det måske være jeg kan give lidt under visinge i kampstop " svaret han rolige og gav hinden et lille skub med skulderen mens han kikket rundt møkse skulde man bare tætter på hinden for at lære hinden at kende han sukket rolige mens hans øjne stille kikket rundt om kræng han sukket rolige mens øren lå lidt ned og hans hale vifte frem og tilbage
|
|
|
Post by haze on Jun 9, 2013 22:59:53 GMT 1
haze smilte rolige mens han kikket på hinden hun virked rat kold det syntes Haze virked let mistænkliget men det kunde også bare være ham der tænke på noget andet han sukket stille mens han kikket ned mod byen og så på hinden da hun sagde hindens navn gentog han det Rolige "Cornelia....smukt navn " svaret han stille mens han kikket ned og op af hinden hun så faktis rat godt ud syntes haze stille rejste han sig stille op " skal jeg følge dig tilbage...så kan det måske være jeg kan give lidt under visinge i kampstop " svaret han rolige og gav hinden et lille skub med skulderen mens han kikket rundt møkse skulde man bare tætter på hinden for at lære hinden at kende han sukket rolige mens hans øjne stille kikket rundt om kræng han sukket rolige mens øren lå lidt ned og hans hale vifte frem og tilbage haze vidste han måtte passe på men han sagde ikke noget men det kolde anstudtyk un hadet fortalte ham altså et eller amdt vad vidste han ikke
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 9, 2013 23:02:17 GMT 1
Hun blinkede let med øjnene da han stødte skuldern in i hende ikke så hårdt igen men det var uforberedt. hun kløede sig langsomt i nakken før hun langsomt begyndte at gå uden at svare ham på med at følge hende til byen. "Træning? virklig.. Jeg tror jeg kan lære dig nogen ting eller to.. "Hun begyndte at grine, kiggede mod ham med et stort smil før hun langsomt så mod byen igen "Joke til side.. Så hvordan har det stået til i byen på det sidste? jeg har jo været rundt og se verden lidt" hun vendte hendes fulde opmærksomhed mod ham stadig smilende mens de nu gik.
|
|
|
Post by haze on Jun 9, 2013 23:14:38 GMT 1
haze sukket lidt " tja lidt stille på det sidste nu hvor der ligesom mangler en læder men tingen går vel som det plejer folk har foget lidt kulder over hvem det er kommer til at ave staven jeg kunde heller ikke så godt lide den nye Droigen vi har haft....tag det ikke som ondt ment men den sidste hadet mer " haze tav stille han sukket han hadet et let stærk bond med den tidliger dorigen han hadet lovet sig selv at der ikke skulde ske noget ligen igen han knytted hånden rolige mens prøvet at gemme vreden det var enlige hindens skyld at haze kom over på de gode siden igen han kløde sig læt i nakken " at hun hadet beder leder skab " af sluted haze så mens blikket gled hen mod Cornelia han vidste ikke hvad der skete men det skulde nok gå det var han helt sikkert på han sukket rolige mens hvad skulde han Gøre stille løfte han den ene arme så hun kunde få aremn ind " ellers har det været meget Numalt "
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 10, 2013 12:56:54 GMT 1
Hun nikkede svagt mens han snakkede, et tydeligt tegn på at hun lyttede til ham. langsomt tog hun hans arm for at følge med, hendes blik var vendt mod vejen de gik på nu. " Jeg var nu glad for den tidligere dronning, ikke at jeg kendte hende så godt.. Men jeg har jo en mening.. Syntes hun lyttede lidt mere til landet end sig selv" nikkede langsomt for sig selv før hun så lidt mod ham igen som de gik der, lænede hovedet tilbage og kiggede op på skyerne. "Hvad skete der enlig med hende?"
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2013 13:31:49 GMT 1
haze kikket rolige ned og kikket lidt op mod slotte " det har jeg ikke helt lyst til at snakke om " svaret han rolige for det gjord lidt ondt i haze at snakke om sådan nogle ting men han vidste hun var et beder sted stille smilte han til hinden hun virkede til at være en sød person men han vidste også godt at vis en kvinde gik med et sværd skulde man være varsom haze mærket hvordan hans hjerte hoppet op da hun tog hans arm i hans han rødmet lidt " tja hun var god til at lytte det jeg enige i men hun var også svær at komme ind på " haze hadet prøvet mange gang men det var ikke helt lykkedes ham stille kikket han rundt og kom tætter og tætter på haze hadet en fin vid Trøje på og brune stof bukser hvor der stak en hul ud så der var plas til halen han smilte ned mod hinden " hvordan er det så at være Præstinden " sveget haze med et svag stemme øren kom højt op da han hørte nogle stemmer i nærheden man kunde tydlige se Dyre indstikke i haze hale og skabe tænder også
|
|
|
Post by Cornelia Waters on Jun 10, 2013 15:39:25 GMT 1
Som de gik der ganske roligt, lyttede til ham og omgivelserne omkring, hendes øjne der var rolige mødte ganske få folk når de gik forbi dem på vejen og nikkede svagt til dem før hun igen vendte opmærksomheden mod ham. "Præstinde er et stressende job, vi skal tage os af alle brylluper, begravelser, ceremonier, gudstjenester for gudinden, og samtidig med det skal vi kunne yde hjælp til de fattige, få lavet mad til dem, lytte til folks problemer uden at dømme dem" hun nikkede let før hun langsomt sukkede for sig selv. "Vi skal være perfekte og ikke give efter for nogen synder, vi skal ikke kunne frestes til at bryde dette, vi skal holde freden i kirkerne og sørge for at holde orden i tingene" nikkede igen da hun sluttede sætningen, hendes blik gled op på hans øre en smule nysgerig omkring dem men så igen interserede det hende ikke så meget.
|
|
|
Post by haze on Jun 10, 2013 17:09:31 GMT 1
haze smilte svagt og kikket ned på Cornelia han kikket lidt de var snart i selve byen "er det så forbudt at inviter en smuk Prøstinde på mindag i aften " sage haze mens han tog sig lidt i nakken han var dårlige til sådan noge men hvad Skulde men hazes mund kom i et bredt smil han vidste ikke hvordan han skulde forklare det han smilte lidt og vented på hindens Reageson på hvad haze hadet sagt stille stoppe han op ved en bæk lige ud til en lille å og satte sig mens han kikket på Cornelia " det smukt sted det her jeg Plejer at gå lige her inden jeg skal hjem det få mig til at slappe af at høre de små Bøljer der kaster sig over sideren og oven på hianden haze tænkte lidt og kikket lidt varmt på Cornelia men også Venliget han vete dog stade på det svar som han kom med
|
|